Gå til innhold

Paradise hotel Danmark 2015 (uten spoilers)


Gjest marizz

Anbefalte innlegg

Forrige sesong synes jeg var veldig bra.

Denne sesongen har en treig start, men det blir bedre. Siden vi har kommet over halvveis, så kan jeg like godt se resten ferdig

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Sånn ca når begynner det å ta seg opp?

Anonymous poster hash: b5cc4...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh skulle ønske det kunne sjekke inn en som Gleager. Ha noe Nice å se på :wow:



Anonymous poster hash: b9b2a...afb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca når begynner det å ta seg opp?

Anonymous poster hash: b5cc4...950

 

Husker ikke helt. Tror det tar seg opp i uke 4/5.

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å han Sammy er jo helt idiot da. Skjønner godt Christel blir lei når han er så hysterisk og han dikter opp rare ting, Merkelig type.



Anonymous poster hash: b9b2a...afb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å han Sammy er jo helt idiot da. Skjønner godt Christel blir lei når han er så hysterisk og han dikter opp rare ting, Merkelig type.

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

 

 

Sammy er en rar skrue :fnise:

 

Hæ? Hvorfor sender de inn Anders? Husker han så vidt!! Enda mer irriterende at Monique kom tilbake!! :roll: Jeg er så lei av at Kasper, Phillip og Sasha har stått trygt helt siden de kom inn! Latterlig at de truet Isabella til å sende Thais ut, hvis ikke ville hun ryke på parseremonien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først Jones, så Thais. Nå driter jeg litt i hvem av gutta som vinner. Skuffende at Jonas ikke kom tilbake.

Anonymous poster hash: cad1b...86e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentene er så dumme. Hvorfor fikk de ikke ut Monique når de hadde sjansen? 

Også det gliset til Monique da Mads valgte henne fremfor Frederike. Æsj! Takler henne ikke.



Anonymous poster hash: e6f55...3bc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de jentene er stokkdumme! Lar Philip styre alle valg som skal tas, og dermed ender de opp uten sitteplass ved hver eneste parseremoni!

Anonymous poster hash: b9dd5...1f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy er en rar skrue :fnise:

 

Hæ? Hvorfor sender de inn Anders? Husker han så vidt!! Enda mer irriterende at Monique kom tilbake!! :roll: Jeg er så lei av at Kasper, Phillip og Sasha har stått trygt helt siden de kom inn! Latterlig at de truet Isabella til å sende Thais ut, hvis ikke ville hun ryke på parseremonien.

 

 

Først Jones, så Thais. Nå driter jeg litt i hvem av gutta som vinner. Skuffende at Jonas ikke kom tilbake.

Anonymous poster hash: cad1b...86e

 

 

 

Jentene er så dumme. Hvorfor fikk de ikke ut Monique når de hadde sjansen? 

Også det gliset til Monique da Mads valgte henne fremfor Frederike. Æsj! Takler henne ikke.

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

 

 

What??? Hvordan vet dere alt dette? Ligger Viaplay langt etter TV3 play? Jeg skjønner ingenting! :omg::vetikke:

Anonymous poster hash: 9bae5...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

What??? Hvordan vet dere alt dette? Ligger Viaplay langt etter TV3 play? Jeg skjønner ingenting! :omg::vetikke:

Anonymous poster hash: 9bae5...ced

 

 

Anonymous poster hash: 9bae5...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

What??? Hvordan vet dere alt dette? Ligger Viaplay langt etter TV3 play? Jeg skjønner ingenting! :omg::vetikke:

Anonymous poster hash: 9bae5...ced

 

 

Ok, nå sjekket jeg og sannelig ligger Viaplay mange episoder etter TV3 Play... :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 9bae5...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Ja de jentene er stokkdumme! Lar Philip styre alle valg som skal tas, og dermed ender de opp uten sitteplass ved hver eneste parseremoni!Anonymous poster hash: b9dd5...1f7

Enig med dere. Jeg liker Philip til en viss grad, men er SÅ lei av at alle i gruppa hans gjør som han sier hele tiden! De er så balleløse. Hvorfor er de så redde for han? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jeg liker Phillip og håper han vinner. Jeg håper ikke Kasper H vinner.

 

Veldig glad for at Amalie er ute. Jeg klarte virkelig ikke å like henne. Hun var konstant sur jo.

 

Ellers, så håper inderlig Monique ryker fortere enn svint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monique MÅ ut!

Anonymous poster hash: cad1b...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Phillip kan få litt motgang og bli satt i fare denne uka. Føler han har styrt mye der inne til nå.

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål til dere her i tråden. Forstår dere noe av det som blir sagt på dansk, eller er det kun teksten som tilsier at dere kan følge paradise Danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare et spørsmål til dere her i tråden. Forstår dere noe av det som blir sagt på dansk, eller er det kun teksten som tilsier at dere kan følge paradise Danmark?

 

Jeg skjønner ikke dansk 100%, så liker best at det er tekstet.

Anonymous poster hash: d4984...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål til dere her i tråden. Forstår dere noe av det som blir sagt på dansk, eller er det kun teksten som tilsier at dere kan følge paradise Danmark?

I begynnelsen var jeg avhengig av tekst, men nå på slutten forstår jeg overraskende mye dansk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at Mads hadde baller til å sende ut Sasha!!  Han har jo alltid vært 5 hjulet på vogna og skjønner han ikke gidder å bli herset med av Phillip og de. Ah deilig å se Phillip så sinna :fnise:



Anonymous poster hash: cad1b...86e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...