Gå til innhold

Paradise hotel Danmark 2015 (uten spoilers)


Gjest marizz

Anbefalte innlegg

de to siste episodene på tv3play var ikke tekstet hos meg i hvertfall, men jeg forstår heldigvis hva de sier :-) teit at tv3play ligger foran viaplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan de få orden på tekstinga?! Hvor vanskelig skal det være? De sa jo alt var i orden!

Uansett, så håper jeg Amalie går ut neste uke. Hun bidrar ikke med noen ting. Så spinkel han Thais er da :sjokkert: Fikk se det spesielt da han tok push ups med gutta

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKET sesongen fra første sekund. Den første uken var mer innholdsrik enn hele Paradise Hotel Norge til sammen. Veldig godt utvalg av deltakere og gode innspill fra produksjonen. Dette blir nok en underholdende og dramafyllt sesong. 

 

Likte veldig godt at de fikk nye partnere basert på hvilken tittel de fikk og denne oppgaven om at de måtte gå opp i loungen og ikke være de første eller de siste. Morsomt å følge med på! 

 

Jeg er veldig glad for at Sandra røk. Så langt kan jeg ikke fordra Jonas, Monique eller Amalie. Jeg ser heller ikke hvorfor Jonas er så utrolig populær. Han avviste for eksempel Sandra flere ganger, men hun kom fortsatt løpende etter. Jeg ser det ikke. Ikke er han kjekk, morsom eller særlig hyggelig, men jentene faller som fluer. Håper nå at han blir tatt og at folk vil ha han ut etter hvert. 

 

Christel og Nanna er mine favoritter. 



Anonymous poster hash: bcf01...1df
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg ELSKET sesongen fra første sekund. Den første uken var mer innholdsrik enn hele Paradise Hotel Norge til sammen. Veldig godt utvalg av deltakere og gode innspill fra produksjonen. Dette blir nok en underholdende og dramafyllt sesong.

Likte veldig godt at de fikk nye partnere basert på hvilken tittel de fikk og denne oppgaven om at de måtte gå opp i loungen og ikke være de første eller de siste. Morsomt å følge med på!

Jeg er veldig glad for at Sandra røk. Så langt kan jeg ikke fordra Jonas, Monique eller Amalie. Jeg ser heller ikke hvorfor Jonas er så utrolig populær. Han avviste for eksempel Sandra flere ganger, men hun kom fortsatt løpende etter. Jeg ser det ikke. Ikke er han kjekk, morsom eller særlig hyggelig, men jentene faller som fluer. Håper nå at han blir tatt og at folk vil ha han ut etter hvert.

Christel og Nanna er mine favoritter.

Anonymous poster hash: bcf01...1df

Veldig bra oppsummering :)

Stemmer for å sende en mail til den danske produksjonen jeg. Be de om å ta over den norske :fnise: PH motell var en morsom vri. Hadde vært gøy hvis noen av de utstemte gjennom sesongen måtte være der og 1 eller 2 kunne komme inn igjen. Jeg synes det er gøy når noen av de gamle kommer tilbake. Bare det ikke er Sandra. Makan til sur kjerring!

Jeg liker Philip og håper han kommer langt. Lurer på om det var han som ble sint i loungen og sa "faen, hvordan kan dere gjøre dette mot meg?!" på teaseren for denne sesongen.

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra oppsummering :)

Stemmer for å sende en mail til den danske produksjonen jeg. Be de om å ta over den norske :fnise: PH motell var en morsom vri. Hadde vært gøy hvis noen av de utstemte gjennom sesongen måtte være der og 1 eller 2 kunne komme inn igjen. Jeg synes det er gøy når noen av de gamle kommer tilbake. Bare det ikke er Sandra. Makan til sur kjerring!

Jeg liker Philip og håper han kommer langt. Lurer på om det var han som ble sint i loungen og sa "faen, hvordan kan dere gjøre dette mot meg?!" på teaseren for denne sesongen.

Jeg er helt enig med deg! Jeg liker også Philip. Jeg synes Monique er litt urettferdig og litt kald når det var hun som ledet han an i starten. Jaja... Drama!  :nigo:

 

Anonymous poster hash: bcf01...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg! Jeg liker også Philip. Jeg synes Monique er litt urettferdig og litt kald når det var hun som ledet han an i starten. Jaja... Drama! :nigo:

Anonymous poster hash: bcf01...1df

Jeg liker ikke Monique, men at hun ikke kunne kysse med Kasper pga han og Kasper har en fortid der hjemme var teit. Philip og Monique er ikke PH kjærester eller noe sånt. Hun må kysse med hvem hun vil synes jeg :)

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke Monique, men at hun ikke kunne kysse med Kasper pga han og Kasper har en fortid der hjemme var teit. Philip og Monique er ikke PH kjærester eller noe sånt. Hun må kysse med hvem hun vil synes jeg :)

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Ja, det synes jeg også.

Anonymous poster hash: bcf01...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke pleid å se på PH DK tidligere, men etter årets store norske skuffelse måtte jeg gi det et forsøk. Og hittil syns jeg det har vært bedre - og heldigvis ingen superteite animasjoner og forsøk på å være morsomme fra produksjonens side.

Men når det er sagt - dansk er et forferdelig språk. Det verste ordet er "pissefedt". Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det lagt ut nye episoder på mandag? 



Anonymous poster hash: bcf01...1df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det lagt ut nye episoder på mandag?

Anonymous poster hash: bcf01...1df

Ja, tror det :)

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle jentene likte utseende til han ene fyren best. Han hadde tynne lik-lepper, altså helt lys hudfarget  :sjokkert:

Synes Jonas var penest, selvom personligheten var i overkant cocky og slik.

WOW så mye mer spennende episode 1 av Danmark var enn de 5 første Norske tilsammen. Norske paradise er en bløtkake med jordbær på, i forhold til danske  :fnise:

 

Det med leppene reagerte jeg også på! Han heter vel Patrick? Og jeg syns overkroppen hans er for stor også, ser helt merkelig ut med de utringa singletene han går med. Og ansiktet hans er veldig lite i forhold til størrelsen på hodet. Alt er liksom sentrert i midten. Og øyenbryna hans er nappet for langt fra hverandre. Men først og fremst reagerte jeg på leppefargen. 

 

Åh at Amalie fikk bli! :kjefte:

 

Jeg synes egentlig ingen av gutta er noe wow. Helt alminnelig gutter. Samme med jentene. Danskene pleier å være gode med castingen, men ikke i år. Håper det sjekker inn en ordentlig hunk senere :) Men ingen slår Gleager fra sesong 4 og 5 eller Peter fra sesong 6 :wow:  Nå det var hunks. Kjedelig vi ikke fikk se de i PH reunion :(

 

Har du sett mye PH Danmark? Hvilke sesonger er best synes du? Noen som er verdt å se? Dette er første gangen jeg ser PH Danmark. Får man sett de på Tv3.no?

 

Har ingen problemer med å lese svensk, jeg har jobbet her i et par år. Dansken kommer seg når du binge-watcher så mange episoder på kort tid. "Det e' pisse godt" .... grøss :lol:

 

Hva er binge watcher?

 

 

Jeg blir hele tiden "overrasket" når de bruker ordet deilig! Først kan en gut si, ah den pigen er skide dejlig, og like etter på kan samme fyr si, jamen han er jo en riktig dejlig dreng! Og da mene at fyren er skikkelig hyggelig. 

Anonymous poster hash: 638e1...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er helt enig med deg! Jeg liker også Philip. Jeg synes Monique er litt urettferdig og litt kald når det var hun som ledet han an i starten. Jaja... Drama!  :nigo:

 

Anonymous poster hash: bcf01...1df

 

 

Enig i det. Liker Philip, og Monique var jo virkelig på flørtern med han i begynnelsen, ikke rart han trodde han hadde sjans. Så det var slemt gjort. Men hun skal selvsagt ikke kysse med noen når hun ikke vil. M

 

Jeg liker ikke Monique, men at hun ikke kunne kysse med Kasper pga han og Kasper har en fortid der hjemme var teit. Philip og Monique er ikke PH kjærester eller noe sånt. Hun må kysse med hvem hun vil synes jeg :)

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

 

Enig i at Philip ikke har noe med hvem Monique kan flørte med og ei. Hun skylder han ingenting.

 

 

Har dere lagt merke til at Philip alltid er først til baren, selv om andre egentlig var foran han? Han er som en magnet mot drinkglassene :fnise: Men han deler alltid ut til de andre først da :)

Anonymous poster hash: 638e1...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Etter å sett 12 episoder, så liker jeg Philip best :) Liker også Christel, men hun er veldig ung og naiv. "Jeg velger å stole på at Jonas ikke har klint med andre jenter"

Jeg synes Rikke er så pen og fine kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å sett 12 episoder, så liker jeg Philip best :) Liker også Christel, men hun er veldig ung og naiv. "Jeg velger å stole på at Jonas ikke har klint med andre jenter"

Jeg synes Rikke er så pen og fine kjoler.

 

Er det ei som heter Rikke der? Har ikke jeg fått med meg :fnise:

 

Kommer på Christel, Nanna, Fie, Amalie, Monique og hun nye, Sasha

Anonymous poster hash: 638e1...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Er det ei som heter Rikke der? Har ikke jeg fått med meg :fnise:

Kommer på Christel, Nanna, Fie, Amalie, Monique og hun nye, Sasha

Anonymous poster hash: 638e1...f60

Det er programlederen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er programlederen :fnise:

 

Ååå ja!! :ler: Enig!!

Anonymous poster hash: 638e1...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest imperio

Ferdig med episode 1... ikke noe å rope hurra for..

 

Er det Danmark eller Sverige som er best? Jo mer drama, sex og intriger jo bedre   :fnise:

Norge er jo latterlig dårlig! 

 
Er det bare jeg som sliter med tv3 sin nettspiller? Den fryser, så jeg må svitsje mellom stor og liten skjerm! jævlig irriterende. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Til AB over.

 

Jeg har sett alle sesongene fra 4 til forrige sesong. Synes alle sesongene (minus sesong 8, synes den var litt kjedelig) har vært veldig gode med mye drama. Blir nesten lei meg når det hele er over :fnise: At det er SÅ mye bedre enn de norske, er merkelig.

 

Uansett, så må jeg nok velge sesong 6 som den beste. De hadde en veldig gøy vri i den første uken. Da alle var sjekket inn (5 par) så sjekker det inn senere på dagen 5 sterke og profilerte spillere fra tidligere sesonger. De måtte kjempe om å få bli og 2 stykker (tror jeg) fikk bli med videre. Det ble det mye drama utav :)

Peter var den playeren og var PH kjæreste med Amalie. Da hun sjekket ut, så var han utro så det sang etter. Hadde sex med 2 stykker og Amalie sjekket inn igjen.

 

Så vil absolutt anbefale sesong 6 :) Vet ikke hvor den ligger. På Tv3 play ligger bare sesong 10, men dette var å en kjempe god sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til AB over.

 

Jeg har sett alle sesongene fra 4 til forrige sesong. Synes alle sesongene (minus sesong 8, synes den var litt kjedelig) har vært veldig gode med mye drama. Blir nesten lei meg når det hele er over :fnise: At det er SÅ mye bedre enn de norske, er merkelig.

 

Uansett, så må jeg nok velge sesong 6 som den beste. De hadde en veldig gøy vri i den første uken. Da alle var sjekket inn (5 par) så sjekker det inn senere på dagen 5 sterke og profilerte spillere fra tidligere sesonger. De måtte kjempe om å få bli og 2 stykker (tror jeg) fikk bli med videre. Det ble det mye drama utav :)

Peter var den playeren og var PH kjæreste med Amalie. Da hun sjekket ut, så var han utro så det sang etter. Hadde sex med 2 stykker og Amalie sjekket inn igjen.

 

Så vil absolutt anbefale sesong 6 :) Vet ikke hvor den ligger. På Tv3 play ligger bare sesong 10, men dette var å en kjempe god sesong :)

Åh, den sesongen husker jeg. Den var ekstremt bra. Ble litt lei meg da den var over. 

Anonymous poster hash: bcf01...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at alle guttene synes Monique er så utrolig pen.. Hun er jo ikke stygg, langt ifra, men hun ser iallfall ikke superpen ut i snakkeboksen.. Synes hun ser MYE eldre ut enn 22! Får håpe at det er dårlig lys i snakkeboksen som gjør det :)

 

Av guttene synes jeg heller ikke han Patric er noe kjekk i det hele tatt.. Han som ble sendt ut først, Kasper, han var ganske kjekk egentlig. Han likner utrolig på noen også, men jeg klarer ikke å plassere hvem..hah.



Anonymous poster hash: 753e5...af6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...