Gå til innhold

Paradise hotel Danmark 2015 (uten spoilers)


Gjest marizz

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.

Jeg liker ikke Amalie heller. Liker faktisk Monique bedre enn henne. Amalie er alltid sur og har alltid noe å klage på.  "jeg synes det var motbydelig at hun nye sier det ikke er noen grenser når hun drikker. Ha litt selvrespekt."  Høres ut som Martine i uke 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når tid skal de brødhodene få orden på tekstingen? Siste episoden er jo ikke tekstet! :roll: Skulle ikke være så vanskelig, men tydeligvis!



Anonymous poster hash: cad1b...86e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke det med at Monique er "så pen". Som andre har påpekt, ser hun mye eldre ut enn 22. Ganske rynkete, slitent øyeparti og den grusomme sminken!! Og liten munn og skeive tenner. Pluss rumpa var jo så langt fra trent du kommer! Syns faktisk den var stygg og hengete (ref. catwalken).

 

Og hun nye jenta var jo helt lik Fie! Veldig samme typen jenter som kommer inn.

 

Er imponert over hvor kald Jonas er, og hvordan han tenker taktikk fremfor kjæresteri (der har kjæresteparene i PH Norge noe å lære).



Anonymous poster hash: b4cb5...924
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Synes faktisk ikke Monique har noe pen kropp. Hun er slank, men utrent.

 

Synes de nye jentene som har sjekket inn, er kjedelige. Fie var kjedelig, Sasha er kjedelig og Sine? er kjedelig. Kan jo hende det blir mer liv i henne neste uke da.



Anonymous poster hash: cad1b...86e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke det med at Monique er "så pen". Som andre har påpekt, ser hun mye eldre ut enn 22. Ganske rynkete, slitent øyeparti og den grusomme sminken!! Og liten munn og skeive tenner. Pluss rumpa var jo så langt fra trent du kommer! Syns faktisk den var stygg og hengete (ref. catwalken). Og hun nye jenta var jo helt lik Fie! Veldig samme typen jenter som kommer inn. Er imponert over hvor kald Jonas er, og hvordan han tenker taktikk fremfor kjæresteri (der har kjæresteparene i PH Norge noe å lære). Anonymous poster hash: b4cb5...924

Hun har jo ikke rumpe i det hele tatt... Helt flat!!

Anonymous poster hash: b9dd5...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne sesongen har vært litt kjedelig til nå. Til PH DANMARK å være i alle fall. Det pleier jo å være mer futt i danskene enn dette her, og mer drama. Håper det tar seg opp litt neste uke og det sjekker inn drittsekk og dramaqueen snart ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

 

:sjokkert:  Penis på avveie. 

Anonymous poster hash: bcf01...1df

 

Ja, det dukker fram et par tissetasser denne sesongen. ;)

 

- Jeg synes Monique er helt nydelig, faktisk.

- Sesongen er mye kortere enn før, det er litt synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det dukker fram et par tissetasser denne sesongen. ;)

 

- Jeg synes Monique er helt nydelig, faktisk.

- Sesongen er mye kortere enn før, det er litt synd.

 

Du som har sett hele sesongen, blir det litt mer drama og sånn snart? Synes sesongen har vært litt treig til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at jeg ser alle 4 episodene med en gang :rolleyes: Var ferdig med alle på mandag og nå må jeg vente helt til mandag for å se nye. Tror jeg skal begynne med å se en episode fra mandag til torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare på episode 13 men jeg merker at jeg synes de er "litt" for klar på at det er et spill, de blir jo ikke det minste sure for å ryke ut eller for at vennene blir sendt ut? Ingen er stresset før parsermoni heller, de prater litt med hverandre og lurer litt på hva som skal skje. Litt mer følelser hadde vært fint :D

 

Og når de skulle dele ut de skiltene..det var morsomt når Amalie fikk kranglet til seg speciel og Philip pratet om hvor utrolig kjedelig hun er i prateboksen  :fnise:



Anonymous poster hash: 753e5...af6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er bare på episode 13 men jeg merker at jeg synes de er "litt" for klar på at det er et spill, de blir jo ikke det minste sure for å ryke ut eller for at vennene blir sendt ut? Ingen er stresset før parsermoni heller, de prater litt med hverandre og lurer litt på hva som skal skje. Litt mer følelser hadde vært fint :D

 

Og når de skulle dele ut de skiltene..det var morsomt når Amalie fikk kranglet til seg speciel og Philip pratet om hvor utrolig kjedelig hun er i prateboksen  :fnise:

Anonymous poster hash: 753e5...af6

 

 

Det har ikke blitt noe Isabell utbrudd enda :fnise:

Eneste som ble litt sur, var vel Sandra.

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er bare på episode 13 men jeg merker at jeg synes de er "litt" for klar på at det er et spill, de blir jo ikke det minste sure for å ryke ut eller for at vennene blir sendt ut? Ingen er stresset før parsermoni heller, de prater litt med hverandre og lurer litt på hva som skal skje. Litt mer følelser hadde vært fint :D

 

Og når de skulle dele ut de skiltene..det var morsomt når Amalie fikk kranglet til seg speciel og Philip pratet om hvor utrolig kjedelig hun er i prateboksen  :fnise:

Anonymous poster hash: 753e5...af6

 

Og Amalie er jo den minst spesielle! Alle ble jo helt sjokkerte. Hun blir ikke spesiell av se ut som en plastikkdukke med silikon og platinablondt og rosa hår, men som så viser seg å være gørrkjedelig. Jeg er faktisk sjokkert over at hun fortsatt er der inne. 

 

Jeg synes det også var merkelig at Nanna reddet Amalie (når det gjaldt å sette Fie sammen med en av guttene), men så jobbet Amalie imot Nanna? Merkelig... 

Anonymous poster hash: bcf01...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til de ville ha ut Fie var fordi hun visst løp rundt å snakket taktikk med alle. Men irriterende at Barbie fikk bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Du som har sett hele sesongen, blir det litt mer drama og sånn snart? Synes sesongen har vært litt treig til nå.

Tja, hva skal jeg si uten å si for mye..? 

 

Det er en helt grei PH Danmark-sesong, synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss håpe denne finalen blir mer spennende enn den norske, for den var så kjedelig og forutsigbar.

Jeg føler ikke produksjonen favoriserer deltakere i de danske sesongene. Ikke på samme måte som de norske gjorde med Pierre og Martine I alle fall.

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ph Danmark er ikke som den var før. Denne sesongen har egentlig vært veldig kjedelig til å være paradise hotel Danmark. Bare tenk på tidligere sesonger da. Hvor blir hunksa og playerne (Jonas er bare en liten guttevalp som prøver å være kul) og bitchene av? Jeg synes alle (utenom Philip) er trege og kjedelige. Tenkte Monique ville bli årets bitch, men hun er jo ikke sååå ille egentlig og lager ikke drama. Amalie er bare sur og Patrick er jo gørr kjedelig. Trodde han ville bli playeren som alle jentene falt for og han ville rote med alle. De nye jentene er bare et stort gjesp :natti:

Nei, jeg er skuffet når jeg tenker meg om. Den er så klart bedre enn den norske (det skal ikke så mye til) men vet ikke om jeg gidder å følge med mer.

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som Monique har bleket håret mens hun har vært der. Hun er jo mye lysere nå enn det hun var i starten. Synes hun er alt for lys i håret nå.

 

Er Phillip litt homo? Han liker jo veldig godt å bade med andre gutter i badekaret :fnise: Kanskje litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da Phillip kjeftet på jentene, så sitter Jonas og Theis i baren og ler, og kommer med morsomme kommentarer :fnise:



Anonymous poster hash: e6f55...3bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva ER greia med Jonas og hvorfor vil alle jentene kline med han? I samme episode roter han med både Monique og Sasha.



Anonymous poster hash: e6f55...3bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...