Gå til innhold

Paradise hotel Danmark 2015 (uten spoilers)


Gjest marizz

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva alle jentene ser i han Jonas... For det første er han 18 år gammel, jeg er 21 og syntes de fleste 18 åringer ser kjempesmå ut og er veldig umodne, og absolutt ikke tiltrekkende. For det andre er han veldig spinkel og liten, og i tillegg har han veldig stram brystmuskulatur og derfor fremoverroterte skuldre, noe som gjør at han får veldig dårlig holdning.

Anonymous poster hash: 1e948...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det endelig kommet tekst på episodene, men den ligger jo hele tiden litt foran bildet. Altså teksten vises ca 10 sek før det sies. Har dere andre det sånn? Ser på tv3.no.

Anonymous poster hash: fc33c...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva alle jentene ser i han Jonas... For det første er han 18 år gammel, jeg er 21 og syntes de fleste 18 åringer ser kjempesmå ut og er veldig umodne, og absolutt ikke tiltrekkende. For det andre er han veldig spinkel og liten, og i tillegg har han veldig stram brystmuskulatur og derfor fremoverroterte skuldre, noe som gjør at han får veldig dårlig holdning.

Anonymous poster hash: 1e948...be7

Enig. Skjønner ikke hvorfor både Monique og Sandra ville kline med han. Han er jo 3-4 år yngre enn de. For meg, så blir han mer som en lillebror.

Helt greit at Fie røyk ut. Hun var litt kjedelig. Amalie kan godt ryke snart. Hun klager alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det endelig kommet tekst på episodene, men den ligger jo hele tiden litt foran bildet. Altså teksten vises ca 10 sek før det sies. Har dere andre det sånn? Ser på tv3.no.

Anonymous poster hash: fc33c...3e9

Ja, jeg har det også sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, klarer de ikke å få til ordentlig? Irriterende :rolleyes:

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må sende en ny mail til de.

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Ivy.

Åh at Amalie fikk bli! :kjefte:

 

Jeg synes egentlig ingen av gutta er noe wow. Helt alminnelig gutter. Samme med jentene. Danskene pleier å være gode med castingen, men ikke i år. Håper det sjekker inn en ordentlig hunk senere :) Men ingen slår Gleager fra sesong 4 og 5 eller Peter fra sesong 6 :wow:  Nå det var hunks. Kjedelig vi ikke fikk se de i PH reunion :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle episodene ligger ute på Viaplay, med tekst (korrekt timing).

 

Jeg har aldri sett paradise hotel før, men etter noen jeg kjente var med på PH norge i år, begynte jeg å se. Motvillig ble jeg sykt fascinert av konseptet fyll, røyk og drama. Pga kvinneguiden (takk) så tok jeg en kikk på PH Danmark. Nå har jeg trålet gjennom alle 40 episodene på 4 dager, THANK YOU liksom :lol:

PH Danmark >>>>>>>>>>>>>>>>> Norge by 1 million miles. Så mye spennende som skjer og folk er ikke så sykt opptatte av å være kjærester. Mer spill, intriger og drama. Han Phillip er en helt merkelig person, som jeg virkelig ikke liker, men herregud så perfekt han er for Paradise Hotel allikevel.

 

Uten å avsløre for mye, så er finalen en liten nedtur ifht hvordan spillet var helt fram til finalen. Men man kan ikke få alt. Gleder meg til "resten" også diskuterer finalen :P

Endret av phdcomics
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle episodene ligger ute på Viaplay, med tekst (korrekt timing).

Jeg har aldri sett paradise hotel før, men etter noen jeg kjente var med på PH norge i år, begynte jeg å se. Motvillig ble jeg sykt fascinert av konseptet fyll, røyk og drama. Pga kvinneguiden (takk) så tok jeg en kikk på PH Danmark. Nå har jeg trålet gjennom alle 40 episodene på 4 dager, THANK YOU liksom :lol:

PH Danmark >>>>>>>>>>>>>>>>> Norge by 1 million miles. Så mye spennende som skjer og folk er ikke så sykt opptatte av å være kjærester. Mer spill, intriger og drama. Han Phillip er en helt merkelig person, som jeg virkelig ikke liker, men herregud så perfekt han er for Paradise Hotel allikevel.

Uten å avsløre for mye, så er finalen en liten nedtur ifht hvordan spillet var helt fram til finalen. Men man kan ikke få alt. Gleder meg til "resten" også diskuterer finalen :P

Sa må du nok vente lenge for vi som ser på Tv3 play, har bare kommet til episode 12. Blir lagt ut 4 episoder hver uke. Hvis du ikke vil vente, så kan du jo alltids lage en tråd for dere som ser det på Viaplay :)

Anonymous poster hash: cad1b...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle episodene ligger ute på Viaplay, med tekst (korrekt timing).

 

Jeg har aldri sett paradise hotel før, men etter noen jeg kjente var med på PH norge i år, begynte jeg å se. Motvillig ble jeg sykt fascinert av konseptet fyll, røyk og drama. Pga kvinneguiden (takk) så tok jeg en kikk på PH Danmark. Nå har jeg trålet gjennom alle 40 episodene på 4 dager, THANK YOU liksom :lol:

PH Danmark >>>>>>>>>>>>>>>>> Norge by 1 million miles. Så mye spennende som skjer og folk er ikke så sykt opptatte av å være kjærester. Mer spill, intriger og drama. Han Phillip er en helt merkelig person, som jeg virkelig ikke liker, men herregud så perfekt han er for Paradise Hotel allikevel.

 

Uten å avsløre for mye, så er finalen en liten nedtur ifht hvordan spillet var helt fram til finalen. Men man kan ikke få alt. Gleder meg til "resten" også diskuterer finalen :P

Det ligger da bare 7 episoder ute på viaplay :S?? Kanskje du har sett på den svenske :fnise:

Anonymous poster hash: 1e948...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger da bare 7 episoder ute på viaplay :S?? Kanskje du har sett på den svenske :fnise:

Anonymous poster hash: 1e948...be7

 

Ja det er klart, dansk og svensk er jo sykt like språk....

 

Men det kan hende det er fordi jeg bor i Sverige og derfor ser på viaplay.se. Viaplay Sverige har kanskje et bedre utvalg enn Viaplay Norge :)

 

QDZ5oBr.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er klart, dansk og svensk er jo sykt like språk....

 

Men det kan hende det er fordi jeg bor i Sverige og derfor ser på viaplay.se. Viaplay Sverige har kanskje et bedre utvalg enn Viaplay Norge :)

 

QDZ5oBr.png

 

Hvordan forstår du det som blir sagt? Jeg KAN forstå dansk, men da er det en del jeg ikke får med meg. Også svensk teksting da... men kanskje du forstår svensk bedre? 

 

Jeg er enig i at det er litt dårlig at viaplay ligger 4 episoder bak TV3play. Syns viaplay bare burde legge ut hele sesongen og se seg ferdig med PH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke Viaplay. Er jo alltid rot med de. Da er Netflix 10 ganger bedre!

De kan godt legge ut flere noen episoder på Tv3 play nå :)

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen flere *

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er klart, dansk og svensk er jo sykt like språk....

Men det kan hende det er fordi jeg bor i Sverige og derfor ser på viaplay.se. Viaplay Sverige har kanskje et bedre utvalg enn Viaplay Norge :)

QDZ5oBr.png

Haha det med svensk og dansk var egentlig bare på tull da :fnise:

Men ja, det forklarer nok hvorfor du ligger så mye lengre foran i episoder. Skulle ønske viaplay Norge kunne legge ut litt mer snart...

Skjønner faktisk skriftlig dansk like godt som norsk, men sliter med å lese skriftlig svensk. Men svensk skjønner jrg når de snakker, og dansk skjønner jeg ikke ett ord av!

Anonymous poster hash: 1e948...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når de legger ut nye episoder på tv3play?

Anonymous poster hash: b9dd5...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet når de legger ut nye episoder på tv3play?

Anonymous poster hash: b9dd5...1f7

Mandag vil jeg tro :)

Anonymous poster hash: cad1b...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg svar fra Tv3. Sendte mail for jeg skjønner virkelig ikke dansk. Vel, det var en teknisk feil og nå skal alle episodene være tekstet :)

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Nå er jo tekstingen helt feil, teksten kommer 1min før de faktisk sier det som blir tekstet. Er det sånn hos alle?

Anonymous poster hash: 721a1...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo tekstingen helt feil, teksten kommer 1min før de faktisk sier det som blir tekstet. Er det sånn hos alle?Anonymous poster hash: 721a1...479

Episode 11 har ikke tekst en gang -.- Gud, hvor de surrer!!

Anonymous poster hash: 1e948...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forstår du det som blir sagt? Jeg KAN forstå dansk, men da er det en del jeg ikke får med meg. Også svensk teksting da... men kanskje du forstår svensk bedre? 

 

Jeg er enig i at det er litt dårlig at viaplay ligger 4 episoder bak TV3play. Syns viaplay bare burde legge ut hele sesongen og se seg ferdig med PH.

 

Har ingen problemer med å lese svensk, jeg har jobbet her i et par år. Dansken kommer seg når du binge-watcher så mange episoder på kort tid. "Det e' pisse godt" .... grøss :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...