Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en håpløs diskusjon som har gått igjen flere ganger. Enkelte menn på KG har et skikkelig man-crush på Ronaldo og får helt bakoversveis når de oppdager at ikke alle kvinner dåner bare av å se på han.

Det er jo fordi de ikke ser ut i måneskinn i forhold.:P

Anonymous poster hash: ec368...35b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo på det bildet var han en umdoen gutt med kviser på 15 år.. Han var jo midt i puberteten..

Nei bildet er fra da han spilla for Man United. Å da var han ikke bare 15
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig oppdatert på Ronaldo men har alltid syntes at han virker ekstremt opptatt av utseende. Han har et fint ansikt og en vakker kropp men han vet å omgi seg med vakre kvinner av akkurat samme kaliber. Han skulle nok hatt MYE penger for å gå ut med en helt gjennomsnittlig, norsk tobarnsmor på 33 :) Et forhold hadde hvert fall aldri vært mulig, han lever garantert på en ekstremt streng diett og bruker mesteparten av dagene på å trene. Og kan sikkert ikke eksponeres for barna før viktige kamper osv i redsel for å bli syk. Nei, vil ikke ha en så "egoistisk" familiemann til barna. Jeg har null interesse for dyrevesker og sko og syns au pair/barnepiker er en uting så vi har nok sørdeles motstridende verdier, han og jeg :) Også ser jeg på ham som en barnerumpe... Selv om jeg tydeligvis bare er tre år eldre.

Anonymous poster hash: 00ae2...7b3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, syntes han blir litt for feminin/kroppsfiksert/glatt.

Anonymous poster hash: 2b41f...e24
Skrevet

Dette er en av de snodigste trådene på KG...-fordi det er minst andre gangen dette blir diskutert. Hver gang er det en MANN som nekter å tro at noen kvinner ikke liker Ronaldo. Det er så sært! Blir helt fascinert :laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei bildet er fra da han spilla for Man United. Å da var han ikke bare 15

Det der bar helt i starten når han kom til united. Var maks 16-17 år på det bildet der. En ung gutt i utvikling. Er ikke mye som er fake på den gutten der, annet enn at han har trent hardt å opparbeidet en sterk fysikk, bleket tennene og fått fikset på tennene, og klipt håret. Han var jo en tynn ung gutt på det bildet der..

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en av de snodigste trådene på KG...-fordi det er minst andre gangen dette blir diskutert. Hver gang er det en MANN som nekter å tro at noen kvinner ikke liker Ronaldo. Det er så sært! Blir helt fascinert :laugh:

Man ser noe av det samme når menn sier at de ikke liker store pupper ;)

Anonymous poster hash: c4144...d27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig oppdatert på Ronaldo men har alltid syntes at han virker ekstremt opptatt av utseende. Han har et fint ansikt og en vakker kropp men han vet å omgi seg med vakre kvinner av akkurat samme kaliber. Han skulle nok hatt MYE penger for å gå ut med en helt gjennomsnittlig, norsk tobarnsmor på 33 :) Et forhold hadde hvert fall aldri vært mulig, han lever garantert på en ekstremt streng diett og bruker mesteparten av dagene på å trene. Og kan sikkert ikke eksponeres for barna før viktige kamper osv i redsel for å bli syk. Nei, vil ikke ha en så "egoistisk" familiemann til barna. Jeg har null interesse for dyrevesker og sko og syns au pair/barnepiker er en uting så vi har nok sørdeles motstridende verdier, han og jeg :) Også ser jeg på ham som en barnerumpe... Selv om jeg tydeligvis bare er tre år eldre.

Sånn blir man seende ut når man trener mye, spiser sundt og gjør alt for å yte maks på jobben som er å trene.;) Han er modell på siden så da må man ta vare på utseendet sitt. I tillegg tror jeg du også ville gjort alt i din makt hvis du visste at du kunne pensjonere deg som 35-åring og ha hatt en formue på flere hundre millioner(milliarder). Han er et sundt og godt forbilde som kom fra ingen ting og ble best i verden i det han brenner mest for.:) Hva annet kan du forvente. Skulle tro at damer satte pris på menn som ofrer alt for å bli suksessfull, fremfor å leve i fattigdom i Portugal..

AnonymBruker
Skrevet

Ser du helt lik ut som 16-åring som 25 åring foreks? Håper ikke det. Isåfall ser du svært ung ut.. Se på Brad pitt fra ungdomsårene eller hvilken som helst kjendis, så tror jeg du vil få en realitycheck. Folk forandres mye i tenårene og 20 årene..

Skrevet

Ser du helt lik ut som 16-åring som 25 åring foreks? Håper ikke det. Isåfall ser du svært ung ut.. Se på Brad pitt fra ungdomsårene eller hvilken som helst kjendis, så tror jeg du vil få en realitycheck. Folk forandres mye i tenårene og 20 årene..

Kan du ikke bare få det inn at ikke alle faller for utseende? Fyren på avataren min er 10x penere enn Ronaldo i mine øyne.
Skrevet

Bare skyggen av Ronaldo hadde slaktet samtlige kvinner på KG og resten av landet. Fyren er berømt, atletisk, rik, dominant og akkurat passe eksotisk etnisitet. En standard norsk Bjarne eller Kjell er bokstavelig talt undermennesker i sammenligning.

AnonymBruker
Skrevet

Bare skyggen av Ronaldo hadde slaktet samtlige kvinner på KG og resten av landet. Fyren er berømt, atletisk, rik, dominant og akkurat passe eksotisk etnisitet. En standard norsk Bjarne eller Kjell er bokstavelig talt undermennesker i sammenligning.

Hehe du fikk sagt det!:)

Skrevet

Fint å se dere menn tro det

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig oppdatert på Ronaldo men har alltid syntes at han virker ekstremt opptatt av utseende. Han har et fint ansikt og en vakker kropp men han vet å omgi seg med vakre kvinner av akkurat samme kaliber. Han skulle nok hatt MYE penger for å gå ut med en helt gjennomsnittlig, norsk tobarnsmor på 33 :) Et forhold hadde hvert fall aldri vært mulig, han lever garantert på en ekstremt streng diett og bruker mesteparten av dagene på å trene. Og kan sikkert ikke eksponeres for barna før viktige kamper osv i redsel for å bli syk. Nei, vil ikke ha en så "egoistisk" familiemann til barna. Jeg har null interesse for dyrevesker og sko og syns au pair/barnepiker er en uting så vi har nok sørdeles motstridende verdier, han og jeg :)Også ser jeg på ham som en barnerumpe... Selv om jeg tydeligvis bare er tre år eldre.

Ronaldo har hatt forhold til damer som er eldre enn ham selv, så han er ihvertfall ingen aldersfascist slik enkelte menn er :)

Anonymous poster hash: a81d5...12e

Skrevet

Ronaldo har hatt forhold til damer som er eldre enn ham selv, så han er ihvertfall ingen aldersfascist slik enkelte menn er :)

Jeg tror du er sykelig opptatt av at Ronaldo er Guds gave til kvinnen
  • Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva som foregår her. De som fyrer seg opp fordi noen kvinner sier de ikke kunne tenke seg Ronaldo, er menn som til stadighet blir avvist av kvinner. Og de har rasjonalisert denne avvisningen med at kvinner bare går etter status, penger og utseende.

Så når kvinner i denne tråden sier at de slettes ikke er interessert i den typen, men heller foretrekker "vanlige" menn, så blir de tvunget til å endre tankegangen sin "hva er det da som gjør at kvinner ikke vil ha meg?". Eventuelt bare gyve løs på kvinnene og beskylde de for å lyve.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du er sykelig opptatt av at Ronaldo er Guds gave til kvinnen

Jeg? Jeg er jo jente selv da og har kun svart med to innlegg i denne tråden.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han virker ikke til å være min type.Og jeg synes ikke penger og kjendisstatus kan veie opp for det.

Man det er selvsagt endel damer som tiltrekkes av sånt,gjerne de som aldri har fått til noe på egen hånd, eller de som rett og slett bare går etter penger. Kjendismenn tiltrekker seg ofte damer men ikke nødvendigvis kvalitetsdamer.Finnes desverre mange eksempler på kjendismenn som har blitt lurt av golddiggere.

Som fotballspiller er han en ener.

Han er også et forbilde for mange menn.Jeg satt bak noen gutter i begynnelsen av 20-årene på bussn,og de diskuterte hvordan de skulle klippe seg som Ronaldo,hvilke klær han bruker osv...

Men in resepekt for han forsvant litt da den historien om sønnen hans kom frem.Hvis det er sant at han kjøpte barnemoren ut av sønnens liv,at hun angret etterpå men aldri får seg barnet sitt igjen synes jeg det er fælt.

Kan ikke skjønne at jeg ut i fra disse 2 innleggene + det siste er sykelig opptatt av Ronaldo akkurat...

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva som foregår her. De som fyrer seg opp fordi noen kvinner sier de ikke kunne tenke seg Ronaldo, er menn som til stadighet blir avvist av kvinner. Og de har rasjonalisert denne avvisningen med at kvinner bare går etter status, penger og utseende.

Så når kvinner i denne tråden sier at de slettes ikke er interessert i den typen, men heller foretrekker "vanlige" menn, så blir de tvunget til å endre tankegangen sin "hva er det da som gjør at kvinner ikke vil ha meg?". Eventuelt bare gyve løs på kvinnene og beskylde de for å lyve.

Hehehehe...mulig du traff spikeren på hodet her :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...