Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han minner meg om Knut Arild Hareide. Feminin og spedbygd. :)

Anonymous poster hash: ec368...35b

Haha ja, hver sin smak :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare meddele at jeg aldri har skjønt hvorfor folk synes Cara er pen. Massive bryn

AnonymBruker
Skrevet

Sånn blir man seende ut når man trener mye, spiser sundt og gjør alt for å yte maks på jobben som er å trene.;) Han er modell på siden så da må man ta vare på utseendet sitt. I tillegg tror jeg du også ville gjort alt i din makt hvis du visste at du kunne pensjonere deg som 35-åring og ha hatt en formue på flere hundre millioner(milliarder). Han er et sundt og godt forbilde som kom fra ingen ting og ble best i verden i det han brenner mest for.:) Hva annet kan du forvente. Skulle tro at damer satte pris på menn som ofrer alt for å bli suksessfull, fremfor å leve i fattigdom i Portugal..

Anonymous poster hash: ec368...35b

Hvor har jeg skrevet at jeg ikke unner ham suksess? Jeg skriver da bare at han har en livsstil som er ukompatibel med min og at han uansett ikke hadde tatt i en kvinne som meg, jeg har et gjennomsnittlig utseende og han går konsekvent etter kvinner på sitt eget nivå (svært vakre og svært rike). Har aldri påstått at det er feil jeg ;)

Anonymous poster hash: 00ae2...7b3

Gjest Mythic
Skrevet

Det har jeg blant flere andre besvart opptil flere ganger ...at du ikke klarer å forstå essensen i det får gå på din egen regning ...

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Nei, da er det opp til deg å være mer tydelig. Hvorfor er det så viktig for deg å overbevise alle om at de nok hadde gått på date med Ronaldo, selv om de svarer nei på spørsmålet?

Skrevet

Det har jeg blant flere andre besvart opptil flere ganger ...at du ikke klarer å forstå essensen i det får gå på din egen regning ...

Er det bare det at han er kjent og rik+ modell for Calvin Klein som gjør at vi jenter skal ville date han?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La Ronaldo være i fred.

Anonymous poster hash: a81d5...12e
  • Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

La Ronaldo være i fred.

Ja, men det gjør vi da :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare det at han er kjent og rik+ modell for Calvin Klein som gjør at vi jenter skal ville date han?

Jepp, det er nok TS som prøver febrilsk å få alle damer til å innrømme dette, slik at han kan få bekreftet at alle damer kun går etter penger, status og utseende. Da er det lettere å svelge at ingen vil ha han.

Anonymous poster hash: 0baf1...a4c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en som absolutt liker kjekke menn. Men Ronaldo regner jeg ikke blant de spesielt kjekke. Han ser ut som en helt vanlig latino. Og veltrent kropp er fint, men ansiktet er det avgjørende. Da er det mange andre menn som er kjekkere enn han. For min del er ikke fotball så imponerende å drive med. Jeg liker at mennene har det i hodet først og fremst, og gjerne hendene i tillegg. Penger er en positiv ting, men ikke det jeg faller for. Morsomt at disse tingene skal være så vanskelig å forstå for noen.

Anonymous poster hash: 6ba35...3ed
Skrevet

Jepp, det er nok TS som prøver febrilsk å få alle damer til å innrømme dette, slik at han kan få bekreftet at alle damer kun går etter penger, status og utseende. Da er det lettere å svelge at ingen vil ha han.

Det minner meg om alle trådene som har vært om Zyzz, der blir man også angrepet om man ikke vil ha han. Vel alle har sin smak, å det skal de få ha.
AnonymBruker
Skrevet

Det minner meg om alle trådene som har vært om Zyzz, der blir man også angrepet om man ikke vil ha han. Vel alle har sin smak, å det skal de få ha.

Og siden de er menn, disse som er så påståelige på hvilke menn som er attraktive, så kan man lure på om de er bi-/homofile.

Anonymous poster hash: 6ba35...3ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke bare fotballferdigheter,utseende og rikdom som appelerer til menn (og folk generelt) når det gjelder Ronaldo,men heller hele livshistorien:

At moren prøvde å abortere ham med brennevin og parafin,men ikke lyktes.At han vokste opp lutfattig og uten far.Men på tross av alt dette har han kommet seg dit han er i dag.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes flere fotballspillere som vokste opp i fattigdom

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes flere fotballspillere som vokste opp i fattigdom

Absolutt.Men Ronaldo har blitt kåret til verdens beste spiller flere ganger.Det er nok derfor hans bakgrunn blir mer interessant.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du være så snill å komme med en oppsummering?

Anonymous poster hash: f3691...ab1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt.Men Ronaldo har blitt kåret til verdens beste spiller flere ganger.Det er nok derfor hans bakgrunn blir mer interessant.

Og da helst blant menn. De bør likevel skjønne at ikke alle kvinner kunne tenke seg å date han.

• Liker 2
Skrevet

Messi har vel også blitt det
AnonymBruker
Skrevet

Ja,det har han.

Skrevet

Ja,det har han.

Han var også fattig
Gjest Mythic
Skrevet

Messi hadde jeg glatt datet! Han er skikkelig søt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...