Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

White Knight Syndrome

n. A personality characteristic found in most males that lead them to:

1. rush to the aid of any female they see who appears in any form of distress.

2. Become attracted to said damsel in distress.

3. Follow the dying code of chivalry and generally act like a nice guy.

Also called young man's disease.

"Nice guys finish last?" Tony asked. "So does that make White Knight Syndrome bad?"

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Eller det kan hende jeg bare var uenig med to AB'ere som på død og liv ønsker at nemi SKAL OG VIL OG MÅ date Ronaldo? Det er faktisk et godt alternativ til å være en hvit ridder. Stakkars AB'er....de virket jo oppriktig såret og stresset over at nemi ikke var nevneverdig tiltrukket av jåleklatten Ronaldo.

Den dagen jeg bøyer meningene mine etter kjønnene jeg diskuterer med har jeg tapt min egen selvrespekt og min integritet. Så fort en motdebatant bruker "white knight" på en annen debatant, har vedkomne tapt akkurat det samme.

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville du dratt på date med Ronaldo hvis han ba deg ut? Ser ut til at han drar damer som bare det. Innrømmer du at penger og kjendisstatus trekker opp?

http://www.side2.no/underholdning/disse-bildene-av-ronaldo-og-cara-delevingne-vekker-oppsikt/3422791177.html

Anonymous poster hash: 75aa7...110

Nei, han virker ikke til å være min type.Og jeg synes ikke penger og kjendisstatus kan veie opp for det.

Man det er selvsagt endel damer som tiltrekkes av sånt,gjerne de som aldri har fått til noe på egen hånd, eller de som rett og slett bare går etter penger. Kjendismenn tiltrekker seg ofte damer men ikke nødvendigvis kvalitetsdamer.Finnes desverre mange eksempler på kjendismenn som har blitt lurt av golddiggere.

Anonymous poster hash: a81d5...12e

Gjest Gjesp
Skrevet

Han er jo altfor ung for meg - men jeg klarer å se at han kan virke svært tiltrekkende. Jeg har alltid hatt sans for gode fotballspillere og han er en av verdens beste på banen og er beundret av svært, svært mange - både menn og kvinner. Spesielt menn beundrer hans egenskaper på fotballbanen. Han ble dessuten kåret til verdens best trente idrettsutøver ifjor så mannen bruker nok mer tid på trening enn de fleste.

Etter hva jeg har hørt og lest så har Christiano Ronaldo et stort hjerte og viser stor omsorg for sine medmennesker ... så jeg tror nok at det er noe helt annet enn neglelakk og vesker som gjør ham tiltrekkende.

Han er en mann som kan velge kvinner på øverste hylle og det kan nok gjøre ham uoppnåelig for de fleste og det virker selvsagt litt avskrekkende at han er så omsvermet som han er.

Så selvom han er utenfor min alder og liga så beundrer jeg ham stort, og jeg forstår selvsagt at han kan velge og vrake bland verdens vakreste kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo altfor ung for meg - men jeg klarer å se at han kan virke svært tiltrekkende. Jeg har alltid hatt sans for gode fotballspillere og han er en av verdens beste på banen og er beundret av svært, svært mange - både menn og kvinner. Spesielt menn beundrer hans egenskaper på fotballbanen. Han ble dessuten kåret til verdens best trente idrettsutøver ifjor så mannen bruker nok mer tid på trening enn de fleste.

Etter hva jeg har hørt og lest så har Christiano Ronaldo et stort hjerte og viser stor omsorg for sine medmennesker ... så jeg tror nok at det er noe helt annet enn neglelakk og vesker som gjør ham tiltrekkende.

Han er en mann som kan velge kvinner på øverste hylle og det kan nok gjøre ham uoppnåelig for de fleste og det virker selvsagt litt avskrekkende at han er så omsvermet som han er.

Så selvom han er utenfor min alder og liga så beundrer jeg ham stort, og jeg forstår selvsagt at han kan velge og vrake bland verdens vakreste kvinner.

Som fotballspiller er han en ener.

Han er også et forbilde for mange menn.Jeg satt bak noen gutter i begynnelsen av 20-årene på bussn,og de diskuterte hvordan de skulle klippe seg som Ronaldo,hvilke klær han bruker osv...

Men in resepekt for han forsvant litt da den historien om sønnen hans kom frem.Hvis det er sant at han kjøpte barnemoren ut av sønnens liv,at hun angret etterpå men aldri får seg barnet sitt igjen synes jeg det er fælt.

Gjest Gjesp
Skrevet

Som fotballspiller er han en ener.

Han er også et forbilde for mange menn.Jeg satt bak noen gutter i begynnelsen av 20-årene på bussn,og de diskuterte hvordan de skulle klippe seg som Ronaldo,hvilke klær han bruker osv...

Men in resepekt for han forsvant litt da den historien om sønnen hans kom frem.Hvis det er sant at han kjøpte barnemoren ut av sønnens liv,at hun angret etterpå men aldri får seg barnet sitt igjen synes jeg det er fælt.

Det er jo bare rykter - så jeg tar slik informasjon med en stor klype salt. Sladderpressen skriver at han betalte barnemoren 100 millioner for å få eneomsorg for sønnen og for at hun ikke skulle oppsøke barnet. Andre sier at han har benyttet surrogatmor - han ikke uttalt seg om dette selv og ser sikkert på det som hans privatsak.

AnonymBruker
Skrevet

Ronaldo er en type som drar damer på alle plan. Menn vil ha samme kropp som han, han er VELDIG godt trent, profesjonell, har et godt hjerte osv osv. Han har kommet fra ingen ting, og blitt verdens største fotballstjerne. Skjønner at en så heit fyr er avskrekkende for den normale dama i gata. ALLE forventer at dama han skal ha er perfekt utseendemessig, så tror ikke jenter ville takklet å blitt målt opp mot han utseendemessig. Han er vel den spilleren som selger mest drakter også så populær er han uten tvil. Og hvis dere der bort fra at han er litt femi, så har han et utseende som en gresk gud.:)

Anonymous poster hash: ec368...35b

Skrevet

Da må greske guder være jævlig stygge

AnonymBruker
Skrevet

Da må greske guder være jævlig stygge

Hvordan ser du og kroppen din ut? Kunne du vært calvin clain sitt ansikt utad?;) Spar meg..

• Liker 1
Skrevet

Ronaldo er en type som drar damer på alle plan. Menn vil ha samme kropp som han, han er VELDIG godt trent, profesjonell, har et godt hjerte osv osv. Han har kommet fra ingen ting, og blitt verdens største fotballstjerne. Skjønner at en så heit fyr er avskrekkende for den normale dama i gata. ALLE forventer at dama han skal ha er perfekt utseendemessig, så tror ikke jenter ville takklet å blitt målt opp mot han utseendemessig. Han er vel den spilleren som selger mest drakter også så populær er han uten tvil. Og hvis dere der bort fra at han er litt femi, så har han et utseende som en gresk gud. :)

...i dine øyne, vel og merke. Ikke alle som synes han er så heit.

At han er VELDIG godt trent er det vel ingen som benekter. Det betyr likevel ikke at alle synes fyren er perfekt for det. Jeg registrerer at Ronaldo utvilsomt er en populær type for mange, men hevder fortsatt at ikke alle er like betatt :opplyser:

Skrevet

Hvordan ser du og kroppen din ut? Kunne du vært calvin clain sitt ansikt utad?;) Spar meg..

Men det finnes mange penere menn enn Ronaldo. Ronaldo er ikke sånn wow han var pen.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det finnes mange penere menn enn Ronaldo. Ronaldo er ikke sånn wow han var pen.

Du må være rimelig kjekk for å få være undertøysmodell for calvin clain. At du ikke liker fyren er en helt annen ting. Når du sier at han ikke er pen, så må vel du være et sinnsykt glansbilde, eller er du selv mindre pen? Går ikke ann å si at en mann som lever på kroppen og utseendet sitt at han ikke er pen..

AnonymBruker
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor? Hvilken fordel har det? Evolusjonsbiologisk.

Anonymous poster hash: 75aa7...110

Sjekk opp hvordan han egentlig ser ut. Han har betalt for det utseende.

Anonymous poster hash: 9d355...daa

Skrevet

Du må være rimelig kjekk for å få være undertøysmodell for calvin clain. At du ikke liker fyren er en helt annen ting. Når du sier at han ikke er pen, så må vel du være et sinnsykt glansbilde, eller er du selv mindre pen? Går ikke ann å si at en mann som lever på kroppen og utseendet sitt at han ikke er pen..

Jeg kan vel selv få bestemme hvem jeg synes er pen, å det å være modell for Calvin Klein er vel fanden ikke noe deffinisjon på penhet.

• Liker 1
Skrevet

Så denne mannen er ikke kjekk?..

Nei, ikke i mine øyne. Sier ikke at han er stygg, men synes virkelig ikke han er kjekk heller. Hvorfor er det så viktig at absolutt alle må synes Ronaldo er kjekk? Ingen bestrider at mange kvinner finner han attraktiv (av ulike og mer eller mindre suspekte årsaker), men hvorfor er det umulig å akseptere at et utvalg ikke finner fyren tiltrekkende i det hele tatt?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke i mine øyne. Sier ikke at han er stygg, men synes virkelig ikke han er kjekk heller. Hvorfor er det så viktig at absolutt alle må synes Ronaldo er kjekk? Ingen bestrider at mange kvinner finner han attraktiv (av ulike og mer eller mindre suspekte årsaker), men hvorfor er det umulig å akseptere at et utvalg ikke finner fyren tiltrekkende i det hele tatt?

Saken er at selv om jeg ikke syns ei jente er min type utseendemessig, så har jeg ingen problem med å inrømme at hun er klassisk pen/hot. Skjønner du hva jeg mener? Ta foreks David Beckham. Han er jo puslete og pinglete i forhold til Ronaldo. Kroppen til Ronaldo er 10/10. Han har tross alt blitt kåret til verdens best trente mann. Ikke overdrevet store bolemuskler, men senete og gjennomtrent kropp som menn bare kan drømme om. At folk syns han er klysete, femi osv osv er noe helt annet.

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Dette er en håpløs diskusjon som har gått igjen flere ganger. Enkelte menn på KG har et skikkelig man-crush på Ronaldo og får helt bakoversveis når de oppdager at ikke alle kvinner dåner bare av å se på han.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...