AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #161 Skrevet 31. mai 2015 Hadde hatt problemer med at han har finere øynebryn enn megAnonymous poster hash: 0214f...cf5
Severus Skrevet 31. mai 2015 #162 Skrevet 31. mai 2015 Messi hadde jeg glatt datet! Han er skikkelig søt Heller han enn Ronaldo. jeg hadde datet Louis van Gaal før jeg hadde datet Ronaldo
Gjest Mythic Skrevet 31. mai 2015 #163 Skrevet 31. mai 2015 Heller han enn Ronaldo. jeg hadde datet Louis van Gaal før jeg hadde datet Ronaldo Det er såpass, ja...
Severus Skrevet 31. mai 2015 #164 Skrevet 31. mai 2015 Det er såpass, ja... Sleng på Nils Arne Eggen og Egil Drillo Olsen også
Gjest Mythic Skrevet 31. mai 2015 #165 Skrevet 31. mai 2015 Sleng på Nils Arne Eggen og Egil Drillo Olsen også Har du en slags fetisj?
Severus Skrevet 31. mai 2015 #166 Skrevet 31. mai 2015 Har du en slags fetisj? Ja, men det involverer målvakter. Må bare få ut hvor lavt Ronaldo er på rangsstiden over folk jeg hadde datet.
Gjest Mythic Skrevet 31. mai 2015 #167 Skrevet 31. mai 2015 Ja, men det involverer målvakter. Må bare få ut hvor lavt Ronaldo er på rangsstiden over folk jeg hadde datet. Målvakter, ja. Da kan jeg nevne et par jeg kunne datet. Erik Thorstvedt og Peter Schmeichel.
Severus Skrevet 31. mai 2015 #168 Skrevet 31. mai 2015 Målvakter, ja. Da kan jeg nevne et par jeg kunne datet. Erik Thorstvedt og Peter Schmeichel. Erik er jo ikke så dum da, jeg hadde datet Jasper Cillessen eller Jeroen Zoet han har så søte babykinn. David De Gea er et stort nei, håret hans ser ut som en overkjørt bever og skjegget ser ut som han har limt på litt kjønnshår her og der.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #169 Skrevet 31. mai 2015 Jepp, det er nok TS som prøver febrilsk å få alle damer til å innrømme dette, slik at han kan få bekreftet at alle damer kun går etter penger, status og utseende. Da er det lettere å svelge at ingen vil ha han.Anonymous poster hash: 0baf1...a4c Det er fordi at etter jeg begynte å trene seriøst, har jeg merket at jeg drar til meg oppmerksomhet fra hotte treningsjenter. Så det stemmer overhodet ikke med hva jeg erfarer? Trent sterk kropp=attraktiv. Men dere nekter å inrømme det fordi dere selv er utrent og ikke hadde hatt sjangs på han uansett. Ingen damer liker å føle seg utrent på siden av mannen sin. Han ville vært en for stor trussel for forholdet, pga all oppmerksomheten. Kan dere ikke bare inrømme det?Anonymous poster hash: ec368...35b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #170 Skrevet 31. mai 2015 Heller han enn Ronaldo. jeg hadde datet Louis van Gaal før jeg hadde datet Ronaldo Yeah right.. Du må ha svæært dårlig smak, eller så ser du ut som luis vaan gal.Anonymous poster hash: ec368...35b
Severus Skrevet 31. mai 2015 #171 Skrevet 31. mai 2015 Yeah right.. Du må ha svæært dårlig smak, eller så ser du ut som luis vaan gal.Anonymous poster hash: ec368...35b Ehhh det var for å forklare hvor lite villig jeg er til å date Ronaldo. Van Gaal er vel en gentleman
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #172 Skrevet 31. mai 2015 Har ikke lest hele tråden på 9 sider, men for å svare på spørsmålet i HI: Nei. Anonymous poster hash: bcf02...301
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #173 Skrevet 31. mai 2015 Ehhh det var for å forklare hvor lite villig jeg er til å date Ronaldo. Van Gaal er vel en gentleman Hvem bryr seg. Han ser jo ikke ut i måneskinn..Anonymous poster hash: ec368...35b
Severus Skrevet 31. mai 2015 #174 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Hvem bryr seg. Han ser jo ikke ut i måneskinn..Anonymous poster hash: ec368...35b Jasper Cillessen han på profilbildet hadde jeg datet nå med en gang. Han har en kul personlighet i forhold til Ronaldo. Å dessuten er LVG 60 år eller noe Endret 31. mai 2015 av Vex
Gjest Fotballen Skrevet 31. mai 2015 #175 Skrevet 31. mai 2015 Det er fordi at etter jeg begynte å trene seriøst, har jeg merket at jeg drar til meg oppmerksomhet fra hotte treningsjenter. Så det stemmer overhodet ikke med hva jeg erfarer? Trent sterk kropp=attraktiv. Men dere nekter å inrømme det fordi dere selv er utrent og ikke hadde hatt sjangs på han uansett. Ingen damer liker å føle seg utrent på siden av mannen sin. Han ville vært en for stor trussel for forholdet, pga all oppmerksomheten. Kan dere ikke bare inrømme det?Anonymous poster hash: ec368...35b Nettopp! Helt enig med deg!
Severus Skrevet 31. mai 2015 #176 Skrevet 31. mai 2015 Det er fordi at etter jeg begynte å trene seriøst, har jeg merket at jeg drar til meg oppmerksomhet fra hotte treningsjenter. Så det stemmer overhodet ikke med hva jeg erfarer? Trent sterk kropp=attraktiv. Men dere nekter å inrømme det fordi dere selv er utrent og ikke hadde hatt sjangs på han uansett. Ingen damer liker å føle seg utrent på siden av mannen sin. Han ville vært en for stor trussel for forholdet, pga all oppmerksomheten. Kan dere ikke bare inrømme det? Anonymous poster hash: ec368...35b Jeg hadde ikke tatt i Ronaldo med en ildtang om jeg hadde vært fitness modell en gang
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #177 Skrevet 1. juni 2015 De fleste skjønner vel at damene ikke vil date ham fordi nivåforskjellen blir for stor. Frykten for å bli forlatt er for stor. For rent objektivt er han en kjekk mann med gode resultater. Og så er han også faktisk en ok person. Det er denne frykten som holder igjen kvinner. Det er derfor de heller kunne tenke seg å date mindre attraktive kjendiser, for da er ihvertfall det en større sjans for at han blir. Minner litt om frykten vi gutta har når vi ser en veldig attraktiv dame. Samme greia.Anonymous poster hash: 53f6f...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #178 Skrevet 1. juni 2015 De fleste skjønner vel at damene ikke vil date ham fordi nivåforskjellen blir for stor. Frykten for å bli forlatt er for stor. For rent objektivt er han en kjekk mann med gode resultater. Og så er han også faktisk en ok person. Det er denne frykten som holder igjen kvinner. Det er derfor de heller kunne tenke seg å date mindre attraktive kjendiser, for da er ihvertfall det en større sjans for at han blir. Minner litt om frykten vi gutta har når vi ser en veldig attraktiv dame. Samme greia.Anonymous poster hash: 53f6f...fe7 Spot on:)Anonymous poster hash: ec368...35b
Gjest Olivia Benson Skrevet 1. juni 2015 #179 Skrevet 1. juni 2015 De fleste skjønner vel at damene ikke vil date ham fordi nivåforskjellen blir for stor. Frykten for å bli forlatt er for stor. For rent objektivt er han en kjekk mann med gode resultater. Og så er han også faktisk en ok person.Det er denne frykten som holder igjen kvinner. Det er derfor de heller kunne tenke seg å date mindre attraktive kjendiser, for da er ihvertfall det en større sjans for at han blir. Minner litt om frykten vi gutta har når vi ser en veldig attraktiv dame. Samme greia.Anonymous poster hash: 53f6f...fe7 Neida, det er flere veldig attraktive kjendiser jeg gjerne skulle dratt på date med. Tilfeldigvis er ikke Ronaldo en av disse. Merkelig at dette er så vanskelig å svelge.
Nowayback Skrevet 1. juni 2015 #180 Skrevet 1. juni 2015 Ja, jeg hadde datet han Men bare en fotball-date så jeg kunne lært noen triks
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå