Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde hatt problemer med at han har finere øynebryn enn meg

Anonymous poster hash: 0214f...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Messi hadde jeg glatt datet! Han er skikkelig søt :)

Heller han enn Ronaldo. jeg hadde datet Louis van Gaal før jeg hadde datet Ronaldo

Gjest Mythic
Skrevet

Heller han enn Ronaldo. jeg hadde datet Louis van Gaal før jeg hadde datet Ronaldo

:ler:

Det er såpass, ja...

Skrevet

Det er såpass, ja...

Sleng på Nils Arne Eggen og Egil Drillo Olsen også

Gjest Mythic
Skrevet

Sleng på Nils Arne Eggen og Egil Drillo Olsen også

Har du en slags fetisj? :ler:

Skrevet

Har du en slags fetisj? :ler:

Ja, men det involverer målvakter. Må bare få ut hvor lavt Ronaldo er på rangsstiden over folk jeg hadde datet. :fnise:

Gjest Mythic
Skrevet

Ja, men det involverer målvakter. Må bare få ut hvor lavt Ronaldo er på rangsstiden over folk jeg hadde datet. :fnise:

Målvakter, ja. Da kan jeg nevne et par jeg kunne datet. Erik Thorstvedt og Peter Schmeichel.

Skrevet

Målvakter, ja. Da kan jeg nevne et par jeg kunne datet. Erik Thorstvedt og Peter Schmeichel.

Erik er jo ikke så dum da, jeg hadde datet Jasper Cillessen eller Jeroen Zoet han har så søte babykinn. David De Gea er et stort nei, håret hans ser ut som en overkjørt bever og skjegget ser ut som han har limt på litt kjønnshår her og der.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det er nok TS som prøver febrilsk å få alle damer til å innrømme dette, slik at han kan få bekreftet at alle damer kun går etter penger, status og utseende. Da er det lettere å svelge at ingen vil ha han.

Anonymous poster hash: 0baf1...a4c

Det er fordi at etter jeg begynte å trene seriøst, har jeg merket at jeg drar til meg oppmerksomhet fra hotte treningsjenter. Så det stemmer overhodet ikke med hva jeg erfarer? Trent sterk kropp=attraktiv. Men dere nekter å inrømme det fordi dere selv er utrent og ikke hadde hatt sjangs på han uansett. Ingen damer liker å føle seg utrent på siden av mannen sin. Han ville vært en for stor trussel for forholdet, pga all oppmerksomheten. Kan dere ikke bare inrømme det?;)

Anonymous poster hash: ec368...35b

AnonymBruker
Skrevet

Yeah right.. Du må ha svæært dårlig smak, eller så ser du ut som luis vaan gal.:P

Skrevet

Yeah right.. Du må ha svæært dårlig smak, eller så ser du ut som luis vaan gal.:P

Ehhh det var for å forklare hvor lite villig jeg er til å date Ronaldo. Van Gaal er vel en gentleman
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke lest hele tråden på 9 sider, men for å svare på spørsmålet i HI: Nei.

Anonymous poster hash: bcf02...301
AnonymBruker
Skrevet

Ehhh det var for å forklare hvor lite villig jeg er til å date Ronaldo. Van Gaal er vel en gentleman

Hvem bryr seg.:P Han ser jo ikke ut i måneskinn..

Skrevet (endret)

Hvem bryr seg. :P Han ser jo ikke ut i måneskinn..

Jasper Cillessen han på profilbildet hadde jeg datet nå med en gang. Han har en kul personlighet i forhold til Ronaldo. Å dessuten er LVG 60 år eller noe

Endret av Vex
Gjest Fotballen
Skrevet

Det er fordi at etter jeg begynte å trene seriøst, har jeg merket at jeg drar til meg oppmerksomhet fra hotte treningsjenter. Så det stemmer overhodet ikke med hva jeg erfarer? Trent sterk kropp=attraktiv. Men dere nekter å inrømme det fordi dere selv er utrent og ikke hadde hatt sjangs på han uansett. Ingen damer liker å føle seg utrent på siden av mannen sin. Han ville vært en for stor trussel for forholdet, pga all oppmerksomheten. Kan dere ikke bare inrømme det?;)

Nettopp! Helt enig med deg!
Skrevet

Det er fordi at etter jeg begynte å trene seriøst, har jeg merket at jeg drar til meg oppmerksomhet fra hotte treningsjenter. Så det stemmer overhodet ikke med hva jeg erfarer? Trent sterk kropp=attraktiv. Men dere nekter å inrømme det fordi dere selv er utrent og ikke hadde hatt sjangs på han uansett. Ingen damer liker å føle seg utrent på siden av mannen sin. Han ville vært en for stor trussel for forholdet, pga all oppmerksomheten. Kan dere ikke bare inrømme det? ;)

Jeg hadde ikke tatt i Ronaldo med en ildtang om jeg hadde vært fitness modell en gang

AnonymBruker
Skrevet

De fleste skjønner vel at damene ikke vil date ham fordi nivåforskjellen blir for stor. Frykten for å bli forlatt er for stor. For rent objektivt er han en kjekk mann med gode resultater. Og så er han også faktisk en ok person.

Det er denne frykten som holder igjen kvinner. Det er derfor de heller kunne tenke seg å date mindre attraktive kjendiser, for da er ihvertfall det en større sjans for at han blir.

Minner litt om frykten vi gutta har når vi ser en veldig attraktiv dame. Samme greia.

Anonymous poster hash: 53f6f...fe7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste skjønner vel at damene ikke vil date ham fordi nivåforskjellen blir for stor. Frykten for å bli forlatt er for stor. For rent objektivt er han en kjekk mann med gode resultater. Og så er han også faktisk en ok person.

Det er denne frykten som holder igjen kvinner. Det er derfor de heller kunne tenke seg å date mindre attraktive kjendiser, for da er ihvertfall det en større sjans for at han blir.

Minner litt om frykten vi gutta har når vi ser en veldig attraktiv dame. Samme greia.

Spot on:)

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Neida, det er flere veldig attraktive kjendiser jeg gjerne skulle dratt på date med. Tilfeldigvis er ikke Ronaldo en av disse. Merkelig at dette er så vanskelig å svelge.

Skrevet

Ja, jeg hadde datet han :fnise: Men bare en fotball-date så jeg kunne lært noen triks :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...