AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #61 Skrevet 26. mai 2015 Greia her er at du ikke klarer å håndtere at noen ærlig talt ikke finner Ronaldo tiltrekkende!!! Jeg har gjentatt gang på gang at jeg ikke ville date han. Dette er mitt ærlige svar fullstendig uavhengig av hva som ser best ut fra utsiden. Hvorfor skulle jeg føle trang til å lyve om dette? Hadde du kunne hostet opp flere alternativer du var nysgjerrig på er det godt mulig jeg kunne dratt på date med en eller flere av disse, men altså ikke Ronaldo. Beklager hvis mitt syn på Ronaldo ikke samsvarer med dine såkalte realistiske forventninger av meg som kvinne. Alle er ikke like, dessverre... Du skjønte ikke hva jeg ville frem til med den millionen i lommeboka som alle vil påstått at de hadde tilbakelevert men som egentlig ikke hadde gjort det likevel når alt kom til alt ? ...det forklarer hvorfor du underbevisst føler for å ikke være ærlig utad om dette heller Anonymous poster hash: fcb2e...369
Nemigirl Skrevet 26. mai 2015 #62 Skrevet 26. mai 2015 Du skjønte ikke hva jeg ville frem til med den millionen i lommeboka som alle vil påstått at de hadde tilbakelevert men som egentlig ikke hadde gjort det likevel når alt kom til alt ? ...det forklarer hvorfor du underbevisst føler for å ikke være ærlig utad om dette heller Anonymous poster hash: fcb2e...369 Jo, skjønner godt hvor du vil, men synes du er helt på jordet og gidder ikke vandre etter... Du kan tro hva du vil om jeg ville date Ronaldo eller ikke - couldn´t care less. Forsøkte i utgangspunktet bare å besvare trådens tema på ærlig og realt vis. Synes det blir for dumt ikke å bli trodd på dette. Hvorfor spør du hvis du ikke ønsker svar? Hvis du synes Ronaldo er så perfekt foreslår jeg at du kunne date han selv hvis muligheten byr seg. Eller hva med Justin Bieber? ALLE vil vel date han??!? Hvor gammel er du egentlig?
Adara Skrevet 26. mai 2015 #63 Skrevet 26. mai 2015 Ja, det tror jeg. Han er fin. Men det spørs på hvordan han hadde fått meg til å føle meg: som en av tusen eller kun en av de mange han har og kommer til å date. Daten hadde nok blitt helt fantastisk. Må legge til at jeg tror jeg hadde sagt ja til Ronaldo om han var ukjent også. Om han er en ålreit fyr.
Gjest HarryDotter Skrevet 26. mai 2015 #64 Skrevet 26. mai 2015 (endret) Ja kjenner du han ? ..femidott? er det pga hårsveisen du sier det eller ? ..hvordan media skaper en personlighet ut av han har intet med hvem han egentlig er Du burde forøvrig har mye mer respekt over hva enkelte mennesker klarer å realisere fra eget potensiale når de starter fra vilkår som er langt dårligere enn hva du har fått i Norge. Selv om du er veldig misunnelig på hva han har klart å oppnå i livet iforhold til deg selv - så kan du spare deg for å håne han som en "femidott" ..det er veldig avslørende for hvem du egentlig er selv. Anonymous poster hash: fcb2e...369 Er du blind?? Tror du media tryller ham jålete med photoshop i alle bildene de trykker av ham eller? Har du lest hva lagkompisene hans i Manchester United sier om ham fra garderoben? Han stod foran speilet HELE dagen. Under kamp før et frispark ble han til og med observert i å titte opp på storskjermen mens han rettet og pyntet på luggen sin Fyren ER en jåledokke. Ferdig snakka....det kan alle se.....ikke noe galt i å være en jåledokke altså...han har penger til det, kan gjøre som han vil, han skader ingen, men vi må da respektere at ikke alle kvinner faller for ham. Messi er også en spiller som kommer fra lutfattige kår og har blitt verdens beste forballspiller helt av egen rå innsats og talent. Han er alikevel ingen playboy. Messi har hatt fast kjæreste og barn med henne fra de var svært unge. Ronaldo har vel hatt flere damer per år, enn det Rune Rudberg har hatt hele livet.....ikke alle kvinner som faller for status og penger vetu Overbevisende ...meget bra gjort. Du hadde gjort det for spenningen sin skyld om ikke annet ...hehe, koster det deg så mye å innrømme det? Holdt på å si hvis du ikke kan være ærlig om det så kommer jeg aldri til å tro deg på hva du spiser til frokost engang. Anonymous poster hash: fcb2e...369 Hvorfor er du så desperat på å ikke tro henne på at hun aldri ville datet Ronaldo? Jeg som mann ville heller aldri datet...ja si en superstjerne som Jennifer Lopez. Alle med to gram IQ i hodet ser jo og oppfatter henne som særdeles selvopptatt. Er jeg virkelig dum nok til å tro at et forhold med en som henne ville dreie seg om min kjærlighet? Tror du hun tenker mest på da? Karrieren eller kjærligheten? Slik er det vel mange kvinner tenker om Ronaldo også. Og den typen mennesker skifter partner oftere enn du og jeg skifter undertøy. Shock! Horror! Det finnes folk som ikke kunne tenke seg for sitt livs skyld å date en selvopptatt fjasemikkel av en kjendis. Endret 26. mai 2015 av HarryDotter 2
Nemigirl Skrevet 26. mai 2015 #65 Skrevet 26. mai 2015 Er du blind?? Tror du media tryller ham jålete med photoshop i alle bildene de trykker av ham eller? Har du lest hva lagkompisene hans i Manchester United sier om ham fra garderoben? Han stod foran speilet HELE dagen. Under kamp før et frispark ble han til og med observert i å titte opp på storskjermen mens han rettet og pyntet på luggen sin Fyren ER en jåledokke. Ferdig snakka....det kan alle se.....ikke noe galt i å være en jåledokke altså...han har penger til det, kan gjøre som han vil, han skader ingen, men vi må da respektere at ikke alle kvinner faller for ham. Hvorfor er du så desperat på å ikke tro henne på at hun aldri ville datet Ronaldo? Jeg som mann ville heller aldri datet...ja si en superstjerne som Jennifer Lopez. Alle med to gram IQ i hodet ser jo og oppfatter henne som særdeles selvopptatt. Er jeg virkelig dum nok til å tro at et forhold med en som henne ville dreie seg om min kjærlighet? Tror du hun tenker mest på da? Karrieren eller kjærligheten? Slik er det vel mange kvinner tenker om Ronaldo også. Og den typen mennesker skifter partner oftere enn du og jeg skifter undertøy. Shock! Horror! Det finnes folk som ikke kunne tenke seg for sitt livs skyld å date en selvopptatt fjasemikkel av en kjendis. Spot on HarryDotter ...og takk for støtten...
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #66 Skrevet 26. mai 2015 Spot on HarryDotter ...og takk for støtten... White Night syndromet ...men ikke sikkert det blir f**** på han for det ... Anonymous poster hash: fcb2e...369 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #67 Skrevet 26. mai 2015 Jo, skjønner godt hvor du vil, men synes du er helt på jordet og gidder ikke vandre etter... Du kan tro hva du vil om jeg ville date Ronaldo eller ikke - couldn´t care less. Forsøkte i utgangspunktet bare å besvare trådens tema på ærlig og realt vis. Synes det blir for dumt ikke å bli trodd på dette. Hvorfor spør du hvis du ikke ønsker svar? Hvis du synes Ronaldo er så perfekt foreslår jeg at du kunne date han selv hvis muligheten byr seg. Eller hva med Justin Bieber? ALLE vil vel date han??!? Hvor gammel er du egentlig? Nei du skjønner ikke ..det ser jeg en lang vei men det er nå så. Nemigirl: Nei blir vel å se noen TV-serier og henge litt her inne på #KG, ble spurt ut av Ronaldo på date men gadd ikke det, han er ikke helt min type liksom Det der er så urealistisk at å si "Nei" uten noen videre begrunnelse gjør det ikke bare urealistisk men også ironisk. Det der kunne vært satt inn i et manus i en eller annen TV-komedie og slått veldig an...det slår an og er morsomt fordi ingen sånn helt uten videre *tror* på det. Men ja jeg har fått med meg at du er ytterst sjokkert sammen med HarryDotter av å ikke bli trodd på det der. Helt greit for meg men når alt kommer til alt så er det vel en 16åring i deg og som hadde kommet frem i deg og som de fleste andre her inne har innrømmet også Blir vel som om M.Ødegård skulle nekta å signert for R.M fordi han ikke likte spillestilen eller drakten deres. Ikke helt lett å bare si "Nei" når alt kommer til alt ...selv ikke for deg vil jeg tro. Anonymous poster hash: fcb2e...369
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #68 Skrevet 26. mai 2015 Hvorfor er du så desperat på å ikke tro henne på at hun aldri ville datet Ronaldo? Jeg som mann ville heller aldri datet...ja si en superstjerne som Jennifer Lopez. Alle med to gram IQ i hodet ser jo og oppfatter henne som særdeles selvopptatt. Er jeg virkelig dum nok til å tro at et forhold med en som henne ville dreie seg om min kjærlighet? Tror du hun tenker mest på da? Karrieren eller kjærligheten? Slik er det vel mange kvinner tenker om Ronaldo også. Og den typen mennesker skifter partner oftere enn du og jeg skifter undertøy. Shock! Horror! Det finnes folk som ikke kunne tenke seg for sitt livs skyld å date en selvopptatt fjasemikkel av en kjendis. Siden du kan mene så ufattelig mye om J.LO slik du tydeligvis gjør så lurer jeg litt på hvor du har fått alt det der ifra? ..er det en tidligere vennninne eller hva skjer? Hvis ikke så må jeg skuffe deg å si at det kan muligens være noen nyanser fra hvordan media har skapt J.LO og hvordan J.LO faktisk er. Det der du sier om henne og andre blir litt feil å si med mindre du har hatt noe personlig relasjon til henne som gjør at du er i en litt annen posisjon å uttale deg iforhold til det. Skjønner at du prøver å overbevise meg om at jeg har mindre enn ihvertfall 2gram IQ sammen med at jeg sansynligvis ikke er eldre enn 13år ? ...men det får nå så være. Det endrer vel ikke verden for noen av oss er jeg redd Anonymous poster hash: fcb2e...369
Gjest Fotballen Skrevet 26. mai 2015 #69 Skrevet 26. mai 2015 (endret) Jeg syntes han er veldig pen, men litt for jålete for min smak Det vil vel alltid være noen som tiltrekkes av det faktum at han er kjent, men tror ikke han hadde hatt store problemer om han var ukjent heller. Han er da ikke jålete? Er bare bra å være opptatt av utseendet. Jeg er også det, og kan stå lenge foran speilet. Endret 26. mai 2015 av iBiteU;)
She_Leiva Skrevet 26. mai 2015 #70 Skrevet 26. mai 2015 NEI!! Grunn: Han har spilt for ManU. Ville ikke ha datet noen som holder med ManU engang, langt mindre en som faktisk har tilknytning til heslighetene...
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #71 Skrevet 26. mai 2015 Er du blind?? Tror du media tryller ham jålete med photoshop i alle bildene de trykker av ham eller? Har du lest hva lagkompisene hans i Manchester United sier om ham fra garderoben? Han stod foran speilet HELE dagen. Under kamp før et frispark ble han til og med observert i å titte opp på storskjermen mens han rettet og pyntet på luggen sin Fyren ER en jåledokke. Ferdig snakka....det kan alle se.....ikke noe galt i å være en jåledokke altså...han har penger til det, kan gjøre som han vil, han skader ingen, men vi må da respektere at ikke alle kvinner faller for ham. Messi er også en spiller som kommer fra lutfattige kår og har blitt verdens beste forballspiller helt av egen rå innsats og talent. Han er alikevel ingen playboy. Messi har hatt fast kjæreste og barn med henne fra de var svært unge. Ronaldo har vel hatt flere damer per år, enn det Rune Rudberg har hatt hele livet.....ikke alle kvinner som faller for status og penger vetu Hvorfor er du så desperat på å ikke tro henne på at hun aldri ville datet Ronaldo? Jeg som mann ville heller aldri datet...ja si en superstjerne som Jennifer Lopez. Alle med to gram IQ i hodet ser jo og oppfatter henne som særdeles selvopptatt. Er jeg virkelig dum nok til å tro at et forhold med en som henne ville dreie seg om min kjærlighet? Tror du hun tenker mest på da? Karrieren eller kjærligheten? Slik er det vel mange kvinner tenker om Ronaldo også. Og den typen mennesker skifter partner oftere enn du og jeg skifter undertøy. Shock! Horror! Det finnes folk som ikke kunne tenke seg for sitt livs skyld å date en selvopptatt fjasemikkel av en kjendis. White Knight Syndrome n. A personality characteristic found in most males that lead them to: 1. rush to the aid of any female they see who appears in any form of distress. 2. Become attracted to said damsel in distress. 3. Follow the dying code of chivalry and generally act like a nice guy. Also called young man's disease. "Nice guys finish last?" Tony asked. "So does that make White Knight Syndrome bad?" Anonymous poster hash: fcb2e...369
Nemigirl Skrevet 26. mai 2015 #72 Skrevet 26. mai 2015 (endret) Nei du skjønner ikke ..det ser jeg en lang vei men det er nå så. Nemigirl: Nei blir vel å se noen TV-serier og henge litt her inne på #KG, ble spurt ut av Ronaldo på date men gadd ikke det, han er ikke helt min type liksom Det der er så urealistisk at å si "Nei" uten noen videre begrunnelse gjør det ikke bare urealistisk men også ironisk. Det der kunne vært satt inn i et manus i en eller annen TV-komedie og slått veldig an...det slår an og er morsomt fordi ingen sånn helt uten videre *tror* på det. Men ja jeg har fått med meg at du er ytterst sjokkert sammen med HarryDotter av å ikke bli trodd på det der. Helt greit for meg men når alt kommer til alt så er det vel en 16åring i deg og som hade kommet frem i deg og som de fleste andre her inne har innrømmet også Blir vel som om M.Ødegård skulle nekta å signert for R.M fordi han ikke likte spillestilen eller drakten deres. Ikke helt lett å bare si "Nei" når alt kommer til alt ...selv ikke for deg vil jeg tro. Anonymous poster hash: fcb2e...369 Begrunnelsen du så syrlig kommenterer er da intet ringere enn ditt eget latterlige utsagn, som du forsøker å tillegge meg som forsøk på årsaksforklaring. Patetisk. At du tror jeg ikke har et liv er meg faktisk revnende likegyldig. Jeg ville ikke avlyst kommende planer for helgen for å date Ronaldo. Hvorfor i all verden skulle jeg det? For å tilfredsstille deg? Den 16-åringen du etterlyser hadde aldri i verden villet date Ronaldo. Beklager å skuffe deg... Igjen... Jeg svarte på et enkelt "ja-/nei-spørsmål" i mine øyne relatert til om jeg ville date Ronaldo. Trodde ikke det var behov for å måtte overbevise noen om hvorfor ikke... Vel, jeg finner ikke fyren kjekk overhodet og tviler på at vi ville vært noen god match rent personlighetsmessig heller. Om jeg da hadde gjort det for spenningens skyld om ikke annet? Igjen må jeg skuffe deg med å si at nei, jeg hadde ikke villet date Ronaldo - ikke engang for spenningens skyld. Hvis du tror penger og berømmelse er alt her i verden kan jeg informere om at det ikke er tilfelle for alle. Skulle jeg noengang date en kjendis igjen skulle det vært til tross for og ikke på grunn av for min del. Kjendisstempel kan være vel så mye turn off for noen som det åpenbart er turn on for mange. Sier ikke at jeg aldri ville tatt sjansen, men jeg ville definitivt ikke date Ronaldo i så tilfelle hvis jeg kunne velge. Believe it or not Dette var min begrunnelse - gitt på forespørsel fra deg allerede tidlig i disputten. Ser ikke hva som er så hårreisende med dette...? Endret 26. mai 2015 av Nemigirl
powpow Skrevet 26. mai 2015 #73 Skrevet 26. mai 2015 Ville ikke det, men det har ikke noe med utseendet hans å gjøre. Mer det at jeg ser for meg at han føler seg veldig ovenpå, sannsynligvis har et stort ego og at andre alltid må innrette seg etter ham.
Timseh Skrevet 26. mai 2015 #74 Skrevet 26. mai 2015 Søt mann, men ikke min smak. Han ligner faktisk på min homofile kompis, så bare basert på det hadde jeg takket nei.
Gjest O.G. Skrevet 26. mai 2015 #75 Skrevet 26. mai 2015 Han er heteroseksuell og er med planetens vakreste damer. Anonymous poster hash: c4144...d27 De er skjegg.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #76 Skrevet 26. mai 2015 White Night syndromet ...men ikke sikkert det blir f**** på han for det ... Anonymous poster hash: fcb2e...369 Kan trøste deg med at fittebehovet hans blir tilfredsstilt og vel så det Anonymous poster hash: c979f...0ed 1
Gjest ashanti Skrevet 26. mai 2015 #77 Skrevet 26. mai 2015 Han er da ikke jålete? Er bare bra å være opptatt av utseendet. Jeg er også det, og kan stå lenge foran speilet. Hehe, jeg syntes det blir i overkant "jålete" med en fyr som lakker negler og bruker clutch.. jeg er litt gammeldags kanskje, foretrekker menn som ikke bruker lenger tid enn meg på badet men for all del, han er jo en veldig pen gutt i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #78 Skrevet 27. mai 2015 Er det så vanskelig å tro at jenter ikke er gira på en såpeglatt femidott? Penger eller ei, han finnes ikke tiltrekkende. Han drar jo damer i fleng, det er det NULL tvil om. Men damene han appellerer til er kanskje de som er opptatt av utseende osv. Cara Delevingne må forresten være den peneste dama jeg har sett i hele mitt liv. :O Anonymous poster hash: c747a...b34
Severus Skrevet 27. mai 2015 #79 Skrevet 27. mai 2015 Sorry jeg liker kun målvakter, eneste utespilleren jeg ville gått ut med om jeg måtte gå ut med en er Daley Blind. Ronaldo er så blæh, han er mer femi enn meg.
Gjest HarryDotter Skrevet 27. mai 2015 #80 Skrevet 27. mai 2015 Siden du kan mene så ufattelig mye om J.LO slik du tydeligvis gjør så lurer jeg litt på hvor du har fått alt det der ifra? ..er det en tidligere vennninne eller hva skjer? Hvis ikke så må jeg skuffe deg å si at det kan muligens være noen nyanser fra hvordan media har skapt J.LO og hvordan J.LO faktisk er. Det der du sier om henne og andre blir litt feil å si med mindre du har hatt noe personlig relasjon til henne som gjør at du er i en litt annen posisjon å uttale deg iforhold til det. Skjønner at du prøver å overbevise meg om at jeg har mindre enn ihvertfall 2gram IQ sammen med at jeg sansynligvis ikke er eldre enn 13år ? ...men det får nå så være. Det endrer vel ikke verden for noen av oss er jeg redd Anonymous poster hash: fcb2e...369 Ingen røyk uten ild sies det. Nå har verden levd med J-Lo noen år og det er flere historier og artikler om hennes oppførsel og selvopptatthet der ute enn det er kviser i denne verden. Når man da legger sammen 2+2 vil svaret ofte bli 4 i min bok Jeg er ikke så enkel at jeg tror på de dummeste ryktene fra de mest useriøse avisene og bladene, men summen av tusenvis av historier på flere år tegner et noenlunde greit bilde av den offentlige personen Lopez. Og det er jo også en del av henne som man må leve med dersom man gifter seg med henne. Allt dette kan du sette Ronaldos navn på og du vil få samme formel. Og folk må respektere at det ikke er alle kvinner og menn som ivrer etter å bli sammen med et slikt menneske. Det er ikke alle som lar seg friste av jetset livsstil. Jeg mener det er en klar grunn til at disse menneskene har flere giftemål og forhold på ett år enn NCC har antall ansatte....de er ofte for opptatt med seg selv og sin karriere til å gi av seg selv til kjæresten sin. Er nok dritgøy med penger, berømmelse og bling de første 2-5 månedene, men det blir fort kjedelig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå