Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er nok ikke noe for meg utseendemessig. Ellers har jeg ikke aning hvordan han er.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor? Hvilken fordel har det? Evolusjonsbiologisk.

Anonymous poster hash: 75aa7...110

At en mann har høy status har sine fordeler i flokken.

Men at kvinner liker menn de har sett på film eller TV tror jeg er en feilsluttning. Og at skuespillere, idrettshelter, musikere eller andre kjente menn automatisk blir oppfattet som høystatus-menn. Moderne media har jo ikke lang historie, så det er kanskje ikke rart at hjernen forvirres.

Anonymous poster hash: c4144...d27

AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner sier dette, men hvor mange MENER det? Blir kanskje litt det samme som shittesting. Alle blånekter for at de gjør det, men de gjør det.

Kan ikke dere butthurte menn slutte å legge skylda på shittesting hele tida? Guess what: Kvinner shittester ikke, det er bare din teite unnskyldning for at hun var kjip mot deg eller ikke ville ha deg!

Anonymous poster hash: 47cbf...c26

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg vil heller ha Cara Delevingne.

Endret av Gjesten
Skrevet

Kan ikke dere butthurte menn slutte å legge skylda på shittesting hele tida? Guess what: Kvinner shittester ikke, det er bare din teite unnskyldning for at hun var kjip mot deg eller ikke ville ha deg!

Haha, you said it.

AnonymBruker
Skrevet

Umm tipper Ronaldo hadde dradd damer i fleng selv uten berømmelse og penger.

Anonymous poster hash: dda53...d4a
AnonymBruker
Skrevet

Du har misforstått hva shittesting er. Shittesting er noe kvinner gjør med menn de VIL ha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei ,ellers takk

Hehe, ja synes jeg ser du hadde avslått det tilbudet ...skal vi se enten kan vi oppleve en 1-1 date med C.Ronaldo eller skal vi si pent "Nei takk" og heller gå tilbake til vår ellers så spennende hverdag og heller se hva utvalg Tinder gir oss i mils omkrets :fnise:

Anonymous poster hash: fcb2e...369

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg ikke oppdatert på hva Tinder er :fnise: Men høres fint ut :P

Skrevet (endret)

Hehe, ja synes jeg ser du hadde avslått det tilbudet ...skal vi se enten kan vi oppleve en 1-1 date med C.Ronaldo eller skal vi si pent "Nei takk" og heller gå tilbake til vår ellers så spennende hverdag og heller se hva utvalg Tinder gir oss i mils omkrets :fnise:

Er det så vanskelig å tro at jenter ikke er gira på en såpeglatt femidott? Penger eller ei, han finnes ikke tiltrekkende.

Endret av Prorsum
AnonymBruker
Skrevet

Er så bra med mange av disse teite kvinnfolka her inne som faktisk sier de hadde avslått en slik date ..kjenner han på ingen annen måte enn at han springer etter ballen - de ikke har peil på hvordan han er som person i det hele tatt.

Ei heller erkjenner de ikke hvilke personlighetstrekk\egenskaper en slik mann må ha for å komme såpass langt her i livet heller da. Det der reflekterer de ikke over engang ...er ikke snakk om hvordan de kunne sett for seg å blitt inspirert til å finne seg selv som person utenfor A4 boksen.

Åhh gud hvor avslørte enkelte har blitt i denne tråden :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det så vanskelig å tro at jenter ikke er gira på en såpeglatt femidott? Penger eller ei, han finnes ikke tiltrekkende.

Vanskelig å tro?

Tror du virkelig at jenter ikke er gira på Ronaldo?

AnonymBruker
Skrevet

Det å gå ut på en date betyr ikke at man skal kline, pule og gifte seg. Jeg hadde ihvertfall ikke sagt nei til å gå ut på middag og drinker med en superstjerne.

Anonymous poster hash: 1ef9b...151

Skrevet

Vanskelig å tro?

Tror du virkelig at jenter ikke er gira på Ronaldo?

Mange er det selvfølgelig, men jeg har ikke vanskelig for å tro at de som sier nei i denne tråden mener det. Jeg ville ikke tatt i han med en spade engang, han er så utrolig lite tiltrekkende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes han er for kjekk. Tenk så slitsomt å måtte jage vekk alle de andre damene hele tiden! Hadde blitt gal.

Anonymous poster hash: 706ad...ed7

AnonymBruker
Skrevet

Ja kjenner du han ? ..femidott? er det pga hårsveisen du sier det eller ? ..hvordan media skaper en personlighet ut av han har intet med hvem han egentlig er ;)

Du burde forøvrig har mye mer respekt over hva enkelte mennesker klarer å realisere fra eget potensiale når de starter fra vilkår som er langt dårligere enn hva du har fått i Norge. Selv om du er veldig misunnelig på hva han har klart å oppnå i livet iforhold til deg selv - så kan du spare deg for å håne han som en "femidott" ..det er veldig avslørende for hvem du egentlig er selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja kjenner du han ? ..femidott? er det pga hårsveisen du sier det eller ? ..hvordan media skaper en personlighet ut av han har intet med hvem han egentlig er ;) Du burde forøvrig har mye mer respekt over hva enkelte mennesker klarer å realisere fra eget potensiale når de starter fra vilkår som er langt dårligere enn hva du har fått i Norge. Selv om du er veldig misunnelig på hva han har klart å oppnå i livet iforhold til deg selv - så kan du spare deg for å håne han som en "femidott" ..det er veldig avslørende for hvem du egentlig er selv. Anonymous poster hash: fcb2e...369

han bruker neglelakk på tærne <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'> det er jo litt femi

Anonymous poster hash: 706ad...ed7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei...

Overbevisende ...meget bra gjort.

Du hadde gjort det for spenningen sin skyld om ikke annet ...hehe, koster det deg så mye å innrømme det?

Holdt på å si hvis du ikke kan være ærlig om det så kommer jeg aldri til å tro deg på hva du spiser til frokost engang.

Skrevet

Overbevisende ...meget bra gjort.

Du hadde gjort det for spenningen sin skyld om ikke annet ...hehe, koster det deg så mye å innrømme det?

Holdt på å si hvis du ikke kan være ærlig om det så kommer jeg aldri til å tro deg på hva du spiser til frokost engang.

Jeg svarte på et enkelt "ja-/nei-spørsmål" i mine øyne relatert til om jeg ville date Ronaldo. Trodde ikke det var behov for å måtte overbevise noen om hvorfor ikke...

Vel, jeg finner ikke fyren kjekk overhodet og tviler på at vi ville vært noen god match rent personlighetsmessig heller. Om jeg da hadde gjort det for spenningens skyld om ikke annet? Igjen må jeg skuffe deg med å si at nei, jeg hadde ikke villet date Ronaldo - ikke engang for spenningens skyld.

Hvis du tror penger og berømmelse er alt her i verden kan jeg informere om at det ikke er tilfelle for alle. Skulle jeg noengang date en kjendis igjen skulle det vært til tross for og ikke på grunn av for min del. Kjendisstempel kan være vel så mye turn off for noen som det åpenbart er turn on for mange. Sier ikke at jeg aldri ville tatt sjansen, men jeg ville definitivt ikke date Ronaldo i så tilfelle hvis jeg kunne velge. Believe it or not :glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...