Severus Skrevet 8. juli 2015 #202 Skrevet 8. juli 2015 Tror Rick Nash drar flere damer Han er iallefall penere enn Ronaldo, hadde datet Nash jeg
Gjest Cartman Skrevet 8. juli 2015 #203 Skrevet 8. juli 2015 Han er iallefall penere enn Ronaldo, hadde datet Nash jeg Tror faktisk alle damer hadde datet Nash, da han er rolig, avbalansert og skikkelig. I tillegg tjener han mye penger og er en stjernespiller med ikke alt for mye mediefokus.
Severus Skrevet 8. juli 2015 #204 Skrevet 8. juli 2015 Tror faktisk alle damer hadde datet Nash, da han er rolig, avbalansert og skikkelig. I tillegg tjener han mye penger og er en stjernespiller med ikke alt for mye mediefokus. Hadde aldri datet Sidney Crosby
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #205 Skrevet 8. juli 2015 Absolutt ikke. Jeg finner han ikke attraktiv i det hele tatt. Livsstilen hans trekker også ned. Anonymous poster hash: f7190...4b3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #206 Skrevet 8. juli 2015 Bla bla bla.. Kvinner hadde nok kysset skoene hannes for å få pikken hannes inni seg. Vi som er litt oppegående skjønner at det ikke er uten grunn at verdens vakreste kvinner flokker seg rundt han. Eventuelt er det damer som vet de ikke hadde hatt sjangsen på en kjekkas uansett. Case closed:)Anonymous poster hash: ec368...35b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #208 Skrevet 8. juli 2015 Status. Kvinner er sykelig opptatt av dette. Anonymous poster hash: c4144...d27 Insert: Noen. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om status. Syns heller det hadde vært flaut å date en som Ronaldo. Anonymous poster hash: 1df9b...e0e At du ikke ville datet akkurat Ronaldo, betyr ikke at du ikke er opptatt av status. Jeg ville også syntes at det var flaut å date Ronaldo, fordi jålete fotballspillere ikke er veldig høyt ansett i min krets. De er ansett som ganske harry. Men det betyr ikke at status og penger ikke teller. Jeg (kvinne) innrømmer lett at hvis det var snakk om f.eks. en Nobelprisvinnende forsker, en respektert samfunnstopp eller en berømt filmregissør - altså noen med høy kulturell kapital i tillegg til den økonomiske kapitalen - så hadde statusen hans betydd noe for meg. Det er ikke dermed sagt at status er alt. Men hvis du stiller to menn med nøyaktig lik personlighet og utseende opp mot hverandre, og en av dem er en vanlig fyr og den andre er kjent og pengesterk, vil sistnevnte velges av 99,9999% av kvinner. Å være kjent og pengesterk betyr garanti for et trygt og komfortabelt liv materielt sett, et stort og mektig nettverk, dører som åpner seg, spennende reiser og opplevelser, økonomi til å realisere egne drømmer og prosjekter, gode fremtidsmuligheter for felles barn.. Alle menn med en viss status og formue (og som har normal personlighet/utseende) har mange interesserte damer. Og disse damene er ikke bare hjernedøde bimboer, det er også høyt utdannede og oppegående damer. Sterk økonomi og posisjon er universelt tiltrekkende, selv om det sitter veldig langt inne å snakke åpent om det. (Menn er ikke mindre opphengt i status enn kvinner, bare så det er sagt. Den eneste grunnen til at menn ikke er like opptatt av kjente og rike karrierekvinner, er at vår kultur anser menn med mer suksessfulle koner som lite maskuline og det ikke er helt akseptert. Menn er derimot veldig opptatt av utseende hos sin partner. Der en kvinne ønsker den mest suksessfulle mannen, ønsker mannen den vakreste dama. Og veldig ofte finner jo disse sammen.) Anonymous poster hash: 5efe7...bb7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #210 Skrevet 8. juli 2015 Bla bla bla.. Kvinner hadde nok kysset skoene hannes for å få pikken hannes inni seg. Vi som er litt oppegående skjønner at det ikke er uten grunn at verdens vakreste kvinner flokker seg rundt han. Eventuelt er det damer som vet de ikke hadde hatt sjangsen på en kjekkas uansett. Case closed:)Anonymous poster hash: ec368...35b Er jo akkurat det som er så sinnsykt morsomt å se her inne ...den eliten av kvinnfolk her inne er liksom #above Ronaldo så han er ikke god nok. What does it take sier bare jeg ....haha Anonymous poster hash: fcb2e...369
Severus Skrevet 8. juli 2015 #211 Skrevet 8. juli 2015 Er jo akkurat det som er så sinnsykt morsomt å se her inne ...den eliten av kvinnfolk her inne er liksom #above Ronaldo så han er ikke god nok. What does it take sier bare jeg ....haha Anonymous poster hash: fcb2e...369 En snill og god mann med glimt i øyet f.eks
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #212 Skrevet 8. juli 2015 En snill og god mann med glimt i øyet f.eks AHA....det der blir som å si "ja den tingen du glemte ligger et sted oppi nord-Norge vet du..." Anonymous poster hash: fcb2e...369
Severus Skrevet 8. juli 2015 #213 Skrevet 8. juli 2015 AHA....det der blir som å si "ja den tingen du glemte ligger et sted oppi nord-Norge vet du..." Anonymous poster hash: fcb2e...369 Kan ikke du bare forstå at alle ikke vil ha rik og berømt?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #214 Skrevet 8. juli 2015 Kan ikke du bare forstå at alle ikke vil ha rik og berømt? spørsmålet er vel om du skjønte poenget ? virket ikke helt slik... Anonymous poster hash: fcb2e...369
Severus Skrevet 8. juli 2015 #215 Skrevet 8. juli 2015 spørsmålet er vel om du skjønte poenget ? virket ikke helt slik...Anonymous poster hash: fcb2e...369 Hva er poenget? At alle vil date han?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #216 Skrevet 8. juli 2015 Hva er poenget? At alle vil date han? AHA....det der blir som å si "ja den tingen du glemte ligger et sted oppi nord-Norge vet du..." Du skjønte poenget med min der ? Anonymous poster hash: fcb2e...369
Severus Skrevet 8. juli 2015 #217 Skrevet 8. juli 2015 AHA....det der blir som å si "ja den tingen du glemte ligger et sted oppi nord-Norge vet du..." Du skjønte poenget med min der ? Anonymous poster hash: fcb2e...369 Nei, det at folk går for det de liker har ikke noe meg gjenglemte ting i Nord Norge å gjøre, det har noe med hva den eksakte personen er ute etter og liker
Gjest Universe Skrevet 8. juli 2015 #218 Skrevet 8. juli 2015 Ville du dratt på date med Ronaldo hvis han ba deg ut? Ser ut til at han drar damer som bare det. Innrømmer du at penger og kjendisstatus trekker opp? http://www.side2.no/underholdning/disse-bildene-av-ronaldo-og-cara-delevingne-vekker-oppsikt/3422791177.html Anonymous poster hash: 75aa7...110 Så klart ville jeg det. Han er for hot til å si nei til. Hadde sagt ja for det er han. Jeg gir faen i penger og kjendisstatus.
Mynona Skrevet 9. juli 2015 #219 Skrevet 9. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #220 Skrevet 9. juli 2015 Så klart ville jeg det. Han er for hot til å si nei til. Hadde sagt ja for det er han. Jeg gir faen i penger og kjendisstatus. Endelig noen som er ærlige med seg selv.Anonymous poster hash: ec368...35b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå