Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg hadde datet han :fnise: Men bare en fotball-date så jeg kunne lært noen triks :danse:

Om du fikk velge mellom å date CR7 eller RvP da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jasper Cillessen han på profilbildet hadde jeg datet nå med en gang. Han har en kul personlighet i forhold til Ronaldo. Å dessuten er LVG 60 år eller noe

Hva er galt med personligheten til Ronaldo? Ja, han er selvsentrert på banen, men utenfor banen er han godhjertet og bruker masse av tiden sin på fans og gir mye penger til veldedige formål.

Se denne:

Anonymous poster hash: 471e4...c8c

• Liker 1
Skrevet

Om du fikk velge mellom å date CR7 eller RvP da?

CR7. Han har mest å lære bort av tekniske finesser, i tillegg til at det ligner min stil.

Skrevet

Hva er galt med personligheten til Ronaldo? Ja, han er selvsentrert på banen, men utenfor banen er han godhjertet og bruker masse av tiden sin på fans og gir mye penger til veldedige formål.

Se denne: https://www.youtube.com/watch?v=0kkz_sP1qKM

Anonymous poster hash: 471e4...c8c

Kan du ikke bare få det inn at jeg ikke ville dratt på date med Ronaldo, han kan godt være hyggelig han.
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare få det inn at jeg ikke ville dratt på date med Ronaldo, han kan godt være hyggelig han.

Det som jeg klør meg i hodet over, er at du ville gått på date med han som er på profilbildet ditt. Smaken er som baken som de sier..:P

Anonymous poster hash: ec368...35b

Skrevet

Det som jeg klør meg i hodet over, er at du ville gått på date med han som er på profilbildet ditt. Smaken er som baken som de sier..:P

Hva er galt med han? Han er søt
AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp det du skriver der. Smaken er som baken. IKKE ALLE SOM VIL DATE RONALDO!!!

Anonymous poster hash: 1f2bd...dae

AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp det du skriver der. Smaken er som baken. IKKE ALLE SOM VIL DATE RONALDO!!!

JEG TROR IKKE PÅ AT DU VILLE HENGT PÅ #KG EN KVELD ISTEDENFOR Å DATE RONALDO ...

Anonymous poster hash: fcb2e...369

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente at noen har tydeligvis dårligere smak enn andre, hehe😅

Skrevet

Cillessen bryr seg ihvertfall ikke om utseendet som Ronaldo. Heller en sånn enn en som bruker lengre tid på badet enn meg. Er det galt å ha blondt hår og ikke 100% rette tenner?
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det jeg mente og. Jeg er i den gruppen med dårlig smak jeg tydeligvis.

AnonymBruker
Skrevet

JEG TROR IKKE PÅ AT DU VILLE HENGT PÅ #KG EN KVELD ISTEDENFOR Å DATE RONALDO ...

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Jeg ville heller vært på date med Messi enn Ronaldo. Eller gjort noe annet. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Om det var Ronaldo eller feite Roar fra Fetsund som kom med telefonen min, så hadde jeg åpna døren uansett. men hadde faktisk ronaldo stått der, kunne jeg lagt vekk prinsippene mine. Det betyr ikke at jeg synes han er sexy

AnonymBruker
Skrevet

Du vet at du kan velge å holde wank banken din for deg selv? Det virker som du er den eneste her som tenner på CR7

Så mange sure bitre damer her inne da.

Sure fordi bamsegutter med kulemage er det eneste dere har draget på?

Hvis dere slanker dere litt kan dere gå opp på kravene :)

Anonymous poster hash: a81d5...12e

Skrevet

Here we go again. Kan du ikke bare innrømme at det er du som er fiksert på cr7? Du tar Ronaldo, så tar jeg Cillessen.
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Men at jeg syns mange andre kjendiser er kjekke er ikke så viktig? Det er liksom akkurat Ronaldo som må tilbes?

Liker nå for øvrig litt bamsegutter jeg da, så hvis de er de eneste jeg har draget på så kan jeg fint leve med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...