Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Damene til Rubens er SÅ sløve. Skulle tro de var dopa 😮 Snakker så seint, blinker med øynene sakte og ellers alle bevegelser i rolig film.

"Taaakk ..... foooor deretter Ruubbeen" Sa hun mørke.

Anonymous poster hash: 1cee6...779

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vanskelig å skjønne hvem som endte opp med hvem. Veldig kjedelig "finale" Hvert fall ingen bombe at Else valgte André. Jeg så den komme. Jeg er 100% sikker på at i hvert fall et av parene sier i neste episode at det ikke funket og går hver sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene til Rubens er SÅ sløve. Skulle tro de var dopa 😮 Snakker så seint, blinker med øynene sakte og ellers alle bevegelser i rolig film.

"Taaakk ..... foooor deretter Ruubbeen" Sa hun mørke.

Anonymous poster hash: 1cee6...779

Enig. Kjedeligere jenter skal du leite lenge etter. Virker som han kun har plukket ut friere etter bildene.. Eller så liker han vel sånne nikkedukker som bare sitter der..

Anonymous poster hash: 61abf...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Kjedeligere jenter skal du leite lenge etter. Virker som han kun har plukket ut friere etter bildene.. Eller så liker han vel sånne nikkedukker som bare sitter der.. Anonymous poster hash: 61abf...991

Så fordi man er stille og sjenert, så er man automatisk en nikkedukke? Det blir for dumt å si. Man kan ikke noe for at man er sjenert. Jeg sleit selv før med å være sjenert, men var overhodet ingen nikkedukke uten meninger.

Anonymous poster hash: 926c7...fb0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi man er stille og sjenert, så er man automatisk en nikkedukke? Det blir for dumt å si. Man kan ikke noe for at man er sjenert. Jeg sleit selv før med å være sjenert, men var overhodet ingen nikkedukke uten meninger.

Anonymous poster hash: 926c7...fb0

 

Det kan vel være begge tilfeller. Jeg kan være sjenert - men har ikke vansker med å si mine meninger. Jeg har en venninne, hun er sjenert - og har omtrent ingen klare meninger. Jentene til Ruben har  sikkert nok av meninger og de har hatt god tid til å gi litt mer av selv - enn det de har fått til. I mine øyne har de fremstått som nettopp "nikkedokker"! 

 

 

 

Anonymous poster hash: 6952a...238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har lagt merke til. Da vi fikk se "hva skjer neste uke" klippet, så fikk vi kun se 3 av parene. Ikke Ruben og Christina. Kan det tyde på at det ikke funket mellom de eller var det kun tilfeldig de ikke ble vist? Gleder meg til mandag. 

Men hun Kristin sa jo hun visste hun ikke ville bli valgt. Hun hadde sett de siste dagene at R og C hadde en god kjemi og trakk seg litt unna. Må være utrolig kjipt når du vet du ikke blir valgt og de får en bedre kjemi enn hva du og han får. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg har lagt merke til. Da vi fikk se "hva skjer neste uke" klippet, så fikk vi kun se 3 av parene. Ikke Ruben og Christina. Kan det tyde på at det ikke funket mellom de eller var det kun tilfeldig de ikke ble vist? Gleder meg til mandag. 

Men hun Kristin sa jo hun visste hun ikke ville bli valgt. Hun hadde sett de siste dagene at R og C hadde en god kjemi og trakk seg litt unna. Må være utrolig kjipt når du vet du ikke blir valgt og de får en bedre kjemi enn hva du og han får. 

Er vel kanskje heller at de viser to av parene på mandag og de to andre mandagen etter?

Anonymkode: b4253...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke HELT den store kjemien mellom Else og André,  men kan være jeg tar feil. 

Men måtte damene til Kjartan sove i telt under hele oppholdet på gården? Huff, stakkars. 

Anonymkode: 33185...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtalte virkelig Kjartan seg selv som smalahovekongen på Voss? Løgn og fanteri! Alle på Voss vet at det ikke er sant 

Anonymkode: 0139e...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtalte virkelig Kjartan seg selv som smalahovekongen på Voss? Løgn og fanteri! Alle på Voss vet at det ikke er sant 

Anonymkode: 0139e...724

Nei, han sa at Voss har smalahåve-kongen.

Anonymkode: 78ee8...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh lord. usjarmerende han ruben ass. "Jeg kunne datet dere begge, eg e tiltrukket av dere begge". Føler seg sikkert spesiell :P



Anonymous poster hash: 749b4...8a0

Ruben må jo være tidenes mest cocky, kleine og kvalme "tv-sjarmør".
Ikke nok med at han har vært så opphengt i utseendet og sexfiksert hele veien, men jeg fikk seriøst lyst til å hive tomflaska i tv skjermen der jeg satt å slå sofaputa i hodet av flauhet og wtf-het når han sa etter han hadde valgt kristin at han var "daddy yankee" (ser for meg en slesk fyr som står på dansegulvet å gjør "spanke-bevegelser" med hånda mot damene som danser og "Dr.love" og sånn. Også ganske kvalmt å se åssen han tok seg friheten til å grabbe og klå på hun seksuelt med EN gang etter valget, han satt jo der å kåtskapsklorte henne på armen som en vårkåt tiger mens han kalte seg for "daddy yankee" og "dr love" shiiit dude

Anonymkode: 6b1a7...df6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Else backer ut. Hun og hipsteren er veeeldig forskjellig. Tror nok han er en partyløve og kanskje litt barnslig nachspielkonge. Når vennene sier at han trenger roe ned, sp er det nok noe i det. 

 

Håper Kjartan og speiderdama blir et par, de er så søte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Else backer ut. Hun og hipsteren er veeeldig forskjellig. Tror nok han er en partyløve og kanskje litt barnslig nachspielkonge. Når vennene sier at han trenger roe ned, sp er det nok noe i det. 

 

Håper Kjartan og speiderdama blir et par, de er så søte. 

Tenkte det samme og lurer på hva som ligger i "roe seg ned",ja. Men ok, kanskje han gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper Else backer ut. Hun og hipsteren er veeeldig forskjellig. Tror nok han er en partyløve og kanskje litt barnslig nachspielkonge. Når vennene sier at han trenger roe ned, sp er det nok noe i det. 

 

Håper Kjartan og speiderdama blir et par, de er så søte. 

søte?! Hun er noe av det kjedeligste. Sørger fortsatt over at han sendte fantastiske Margrethe hjem :( hun hadde vært perfekt for han. Og i fruktbar alder. Ville han ikke ha flere barn?

Anonymkode: 0139e...724

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else og André er alt for ulike. Else virker så ordentlig og voksen.  André, not so much. Han virker som en partyløve.  Lurer på hva vennene mente med roe han ned?  Høres ikke så bra ut. Det kan jo hende at det vil funke mellom de. Hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben må jo være tidenes mest cocky, kleine og kvalme "tv-sjarmør".Ikke nok med at han har vært så opphengt i utseendet og sexfiksert hele veien, men jeg fikk seriøst lyst til å hive tomflaska i tv skjermen der jeg satt å slå sofaputa i hodet av flauhet og wtf-het når han sa etter han hadde valgt kristin at han var "daddy yankee" (ser for meg en slesk fyr som står på dansegulvet å gjør "spanke-bevegelser" med hånda mot damene som danser og "Dr.love" og sånn. Også ganske kvalmt å se åssen han tok seg friheten til å grabbe og klå på hun seksuelt med EN gang etter valget, han satt jo der å kåtskapsklorte henne på armen som en vårkåt tiger mens han kalte seg for "daddy yankee" og "dr love" shiiit dude

Anonymkode: 6b1a7...df6

 Du er meldt til #Haterne# på tv2. De sa de hadde fått inn plenty varsler om deg, så gleder meg til å se deg og hvem du er.

Anonymkode: ed4d3...3b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

søte?! Hun er noe av det kjedeligste. Sørger fortsatt over at han sendte fantastiske Margrethe hjem :( hun hadde vært perfekt for han. Og i fruktbar alder. Ville han ikke ha flere barn?

Anonymkode: 0139e...724

:klo:   Blander du sammen noen nå?

Anonymkode: 28876...12b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:   Blander du sammen noen nå?

Anonymkode: 28876...12b

nei. Snakker om Kjartan og hun Tina!

Anonymkode: 0139e...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Du er meldt til #Haterne# på tv2. De sa de hadde fått inn plenty varsler om deg, så gleder meg til å se deg og hvem du er.

Anonymkode: ed4d3...3b3

Uff da beklager jeg isåfall for jeg er ingen #hater faktisk så elsker jeg programmet men om du blar i tråden så er vi mange som har reagert på den seksistiske holdningen til Ruben, så disse "plenty" av varslene må gjelde for alle da, han har jo selv gått ut i VG og sagt at han har fått mange negative tilbakemeldinger på akuratt det og tenker at han da bør ta det som et hint og ikke som noe hatene eller respektløst, når det er nettopp han som i mine øyne oppfører seg tidvis respektløst. Det er jo synd, for om du som sagt blar lenger bak i tråden har jeg skrevet mye bra om Ruben også men akuratt det der trekker ned i mine øyne og det er jo sånt man diskuterer her når det kommer til pluss og minus sider på alle deltakerne , på samme måte som andre diskuterer hendelser, sitater og taktikker på andre deltakere i andre programmer i feks Robinson tråden eller Farmen tråden.

Anonymkode: 6b1a7...df6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig at min ganske saklige kommentar , som påpekte det andre har påpekt i tidligere kommentarer (hvor teit det var at han kalte seg dr love osv, som han også selv har sagt til vg at han skjønner ikke hvorfor han sa i ettertid, så ingen her som sier noen nytt under solen) skulle bli tatt som en hatene en. Leit at noen har så mye hat i seg selv at de tror at alle som ikke har samme mening som de selv også er "hatere".

Anonymkode: 6b1a7...df6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...