Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Yogadama virker slitsom. Høylytt, fnisete, kommer med rare kommentarer..

"Er det viktig at dama di kan å fiske? Da er det ikke noe håp for noen av oss.. Hehe.."

"Å, dine hovedkjærlighetsspråk er tid og tjenester. Mine er nærhet og komplimenter. Da er det bare å droppe hele greia da. Hehe.." Haha, veldig morsomt ja..... :murvegg:



Anonymous poster hash: cf722...713
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yogadama virker slitsom. Høylytt, fnisete, kommer med rare kommentarer.."Er det viktig at dama di kan å fiske? Da er det ikke noe håp for noen av oss.. Hehe..""Å, dine hovedkjærlighetsspråk er tid og tjenester. Mine er nærhet og komplimenter. Da er det bare å droppe hele greia da. Hehe.." Haha, veldig morsomt ja..... :murvegg:Anonymous poster hash: cf722...713

Hun er søt synes jeg :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de ankom gården hadde de omtrent helt like klær på seg😄

..og nå ser jeg at Else har på seg samme genseren som de to andre venninnene rundt bordet😂

Anonymous poster hash: 5425d...0f9

Og med machende vase også...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor Margrethe måtte dra. Dumt han ikke kom med noen begrunnelse.

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben sender hjem den eneste av jentene som faktisk har vært imøtekommende og gjort en innsats for å åpne seg?

Merkelig type!

Anonymous poster hash: e28ef...f36

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Yogadama virker slitsom. Høylytt, fnisete, kommer med rare kommentarer..

"Er det viktig at dama di kan å fiske? Da er det ikke noe håp for noen av oss.. Hehe.."

"Å, dine hovedkjærlighetsspråk er tid og tjenester. Mine er nærhet og komplimenter. Da er det bare å droppe hele greia da. Hehe.." Haha, veldig morsomt ja..... :murvegg:

Anonymous poster hash: cf722...713

 

Hææ? Synes hun er helt herlig, jeg! 

Anonymous poster hash: a0cea...154

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruben sender hjem den eneste av jentene som faktisk har vært imøtekommende og gjort en innsats for å åpne seg?

Merkelig type! Anonymous poster hash: e28ef...f36

Nå er det ikke alt vi ser på Tv heller og han sa det var et utrolig vanskelig valg. Nesten helt umulig å velge. Han fulgte bare magefølelsen. Han sa han kanskje kom til å angre på valget. Det vil tiden vise.

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor Margrethe måtte dra. Dumt han ikke kom med noen begrunnelse.

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

Han sa vel noe om at det var hun han hadde fått dårligst kontakt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som Ruben bare er interessert i utseende syns jeg. Han sa vel at Kristin var så vanskelig å komme inn på osv, men at hun var helt riktig utseendemessig. Også velger han vekk den personen han har kyssa og som har åpna seg en del? 

 

Syns det er vanskelig å se forskjell på de jentene også jeg, så mulig jeg blander litt også  :fnise:



Anonymous poster hash: 21b11...03e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han kanskje kom til å angre på valget. Det vil tiden vise.

Jeg tror han utvilsomt vil angre!

Anonymous poster hash: cf722...713

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usaklig, men hva skjer med at alle tre jentene til Ruben har samme frisyre? flettene er til og med på samme side...

Men de er like i stilen, alle sammen.

Anonymous poster hash: cf722...713

Han sa faktisk i kveld til hun ene som fikk kjøre en liten tur, at hun var akkurat sånn i utseende som han likte og som damer han før hadde vært sammen med - han likte stilen...altså går han først og fremst etter utseende...så jeg må innrømme at jeg har tenkt på muligheten for at de er klonet hele gjengen. "Nye damer i haremet; spesialutplukket for hans behag" Jeg må si at jeg syns det hele virker merkelig. :klo:

---

Else har nok øyne for Andre ser det ut som. Hun er helt annerledes med han, enn med Espen.

---

Hjortemannen er utrolig uleselig, men velger antagelig den lyse.

---

Fiskemannen velger forhåpentlig den som ikke tar så utrolig mye plass hele tiden.

Lykke til alle sammen. :)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt slemt av Kjartan å sende hjem hun dama som han tidligere på dagen ga masse falske forhåpninger ved å holde rundt henne og si at hun var så søt og alt det der... lurepikk.

Anonymous poster hash: 5425d...0f9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa faktisk i kveld til hun ene som fikk kjøre en liten tur, at hun var akkurat sånn i utseende som han likte og som damer han før hadde vært sammen med - han likte stilen...altså går han først og fremst etter utseende...så jeg må innrømme at jeg har tenkt på muligheten for at de er klonet hele gjengen. "Nye damer i haremet; spesialutplukket for hans behag" Jeg må si at jeg syns det hele virker merkelig. :klo:

---

Else har nok øyne for Andre ser det ut som. Hun er helt annerledes med han, enn med Espen.

---

Hjortemannen er utrolig uleselig, men velger antagelig den lyse.

---

Fiskemannen velger forhåpentlig den som ikke tar så utrolig mye plass hele tiden.

Lykke til alle sammen. :)

 

Haha, godt skrevet!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ole Kasper er veldig vanskelig å lese ja og litt stiv mange ganger. Tipper han velger Kari.

Kjartan velger nok Tina.

Else ender nok opp med Andre dessverre. Kan godt hende jeg tar feil, men han fremstår selvgod synes jeg. Espen virker som en god og omtenksom mann. Han virker oppriktig interessert i Else.

Huff, fikk vondt av Sunniva :( Ikke lett det der. Jeg var sikker på at hun kom til å bli værende. Jeg tror han ender opp med Kristin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Kasper er veldig vanskelig å lese ja og litt stiv mange ganger. Tipper han velger Kari.

Kjartan velger nok Tina.

Else ender nok opp med Andre dessverre. Kan godt hende jeg tar feil, men han fremstår selvgod synes jeg. Espen virker som en god og omtenksom mann. Han virker oppriktig interessert i Else.

Huff, fikk vondt av Sunniva :( Ikke lett det der. Jeg var sikker på at hun kom til å bli værende. Jeg tror han ender opp med Kristin.

 

Enig i det meste, bortsett fra at jeg tror at Ruben velger Christina. Kathinka sa vel i et intervju da hun ble sendt ut at hun ikke var så overrasket, det virker som han var veldig interessert i spesielt ei jente han hadde på gården.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i det meste, bortsett fra at jeg tror at Ruben velger Christina. Kathinka sa vel i et intervju da hun ble sendt ut at hun ikke var så overrasket, det virker som han var veldig interessert i spesielt ei jente han hadde på gården.

Det var Christina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Else har veldig lyst til å velge Andre.  Det virker som hun forsøker å legitimere det overfor seg selv, da hun til stadighet trekker ham unna for å få alenetid.  Hun er spent på ham, men samtidig usikker på ham.  Han har fått mye mer tid med henne enn det Espen har fått.  Tror fremdeles Andre er mest opptatt av å vinne "konkurransen" på en måte.

 

Ruben ønsker å dra på tur med den peneste.  Særlig lengre er jeg usikker på om han tenker.

 

Ole Kasper velger nok Kari, uten at jeg tror det blir noe mellom dem.  Som flere sier, han er det veldig vanskelig å lese noe ut av.  Man føler ikke nettopp at lufta dirrer av romantikk der.

 

Ble overrasket over at Kjartan sendte hjem Margrethe.  Jeg har hele veien trodd at hun var den som skulle stå igjen til slutt.  Tina (?, hun som ikke driver med yoga) har fått lite TV-tid, men jeg ser ham liksom ikke helt med Anne Elisabeth heller.

 

 



Anonymous poster hash: 44fee...b9b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og plutselig har hun ene lignende bryn som Sunniva.

 

To av dem ser jeg nesten ikke forskjell på. Sunniva skiller seg litt ut.

 

Men de er like i stilen, alle sammen.

Anonymous poster hash: cf722...713

 

 

Haha det la jeg merke til i dag også! Identiske øyebryn og tonefarge på foundationen  på de to. Så like har de ikke vært før i sminka. Tragikomisk at de har så lik stil alle tre.

 

Ruben sender hjem den eneste av jentene som faktisk har vært imøtekommende og gjort en innsats for å åpne seg?

Merkelig type!

Anonymous poster hash: e28ef...f36

 

Sunniva har desverre vært mest stille, både i fellesgreier med de andre jentene, med vennene til Ruben på festen, og like musestille med familien hans i dag.

Hun mener det åpenbart ikke vondt, men sliter med sjenanse, og jeg syntes det er dårlig av Ruben å kline med hun når han ikke har fått nok personlighetsmessig kontakt med hun til å be hun videre i programmet. Han kommer til å angre ja. De to andre jentene virker utrolig flate og A4, kjedelige, selvom de presser seg til å være litt mer frempå ved å stille standardspørsmål etter boka. Da er det faktisk nesten bedre å holde kjeft tenker jeg.

 

Var litt slemt av Kjartan å sende hjem hun dama som han tidligere på dagen ga masse falske forhåpninger ved å holde rundt henne og si at hun var så søt og alt det der... lurepikk.

Anonymous poster hash: 5425d...0f9

Enig, han har ikke gjort det med de andre damene så jeg har trodd at hun var en favoritt jeg. Overraskende at hun røyk i dag!

 

Else ender nok opp med Andre dessverre. Kan godt hende jeg tar feil, men han fremstår selvgod synes jeg. Espen virker som en god og omtenksom mann. Han virker oppriktig interessert i Else.

 

 

 

 

Jeg tror Else har veldig lyst til å velge Andre.  Det virker som hun forsøker å legitimere det overfor seg selv, da hun til stadighet trekker ham unna for å få alenetid.  Hun er spent på ham, men samtidig usikker på ham.  Han har fått mye mer tid med henne enn det Espen har fått.  Tror fremdeles Andre er mest opptatt av å vinne "konkurransen" på en måte.

 

Ruben ønsker å dra på tur med den peneste.  Særlig lengre er jeg usikker på om han tenker.

 

Ble overrasket over at Kjartan sendte hjem Margrethe.  Jeg har hele veien trodd at hun var den som skulle stå igjen til slutt.

Anonymous poster hash: 44fee...b9b

 

Andre virker til å være med for konkurransens skyld ja, og ikke for damens og kjærlighetens skyld.

En typisk høy på seg selv kar som ble vervet av sin venninde som jobbet i produksjonen, fordi de syntes synd på Elses "dårlige" utvalg, og at han tok det som en utfordning for å booste seg selv og ikke fordi han egentlig er ute etter å bli bondemann. Det kan være jeg feildømmer, men han virker mere egoistisk enn genuin, og jeg syntes det var ufyselig av han å prøve å psyke ut Clark og snakke ned Espen også.

Else liker åpenbart utseendet hans, men jeg håååååper hun velger Espen - han vil være genuin og god mot henne! Andre kommer til å bli for rastløs til å bo der ute. Han skal på hipstercafe og ølsmaking han.

Jeg tenker også om Ruben at han går alt for mye etter utseende og kanskje ikke har meldt seg på fordi han er klar for en kone, men mere fordi han er i kategorien programmet søker og han gjorde det som en morsom greie siden han var singel. Men *SPOILER* (???!) vi har jo spekulert i her inne at han uansett ikke fant seg en dame, siden han er blitt observert på byen sjekke damer nå.

Jeg syntes både han og vennene hans virket som festfolk på programmet, og de var visst klysete ute også i følge tråden her. Usikker på hvor mye bonde han faktisk er i hverdagen.

Anonymous poster hash: a5181...bb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben er harrrrrry! Alle som heter ruben er Harry. Det navnet er i samme stil som Johnny, Roger, Roy, Raymond og Ola-Conny.

Anonymous poster hash: 608f8...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...