Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre er definitivt mer opptatt av å vinne enn noe annet tror jeg også, og å fremstå som noe han ikke er.

Synes ikke det virker som at han har noe til felles med hun dama, men det er tydelig hun synes han er heit.

Det ender nok i dass for dem.

 

Har ikke tro på at noen av forholdene vil vare i år.



Anonymous poster hash: cf722...713
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jentene til Ruben er jo så like at det spiller ingen rolle hvem han ender opp med! Tipper han tok en elle melle i går, selv om det var litt sjokkerende at Sunniva røyk ut. Husker første dagen de ankom gården. Alle i ull cardigan, high waist bukse, kort topp og hvite sneakers. I går på middag, alle med samme frisyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper INDERLIG IKKE at Else velger André! Han er mer opptatt av å vinne hele konkurransen enn å faktisk bli par med Else. Det er slik jeg føler det da. Jeg føler heller ikke han og Else har såå mye til felles. Else virker mer interessert i han enn Espen. Hun vil jo hele tiden ha alenetid med André. Stygt redd for at han "vinner"

Det er null romantikk mellom Ole Kasper og damene. Nada. Han flørter ikke med de eller noen ting. Han er sikkert en grei og hyggelig fyr, men ikke helt min type. Han mangler sjarm.

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på Else og Andre! Hun og Espen er altfor ulike!

Anonymous poster hash: e28ef...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Synd at Sunniva røyk ut. Heiet litt på henne. Som er blitt sagt her, så kan det hende Ruben ikke endte opp med noen siden han er mye på byen.  

 

Var ikke Margrethe en del år yngre enn Kjartan? Kanskje det var derfor han sendte henne hjem. Ikke vet jeg, Synes han er vanskelig å lese for han driver jo å beroliger damene hvis de er usikker på om han vil ta de med videre eller ei. Slik som han gjorde med Margrethe i går. Trodde Yogadama måtte dra jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper INDERLIG IKKE at Else velger André! Han er mer opptatt av å vinne hele konkurransen enn å faktisk bli par med Else. Det er slik jeg føler det da. Jeg føler heller ikke han og Else har såå mye til felles. Else virker mer interessert i han enn Espen. Hun vil jo hele tiden ha alenetid med André. Stygt redd for at han "vinner"

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

 

Tenker det samme! Synd for Espen virker oppriktig interessert! 

Anonymous poster hash: 6952a...238

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett har de fått eksponeringstid over hele landet, så det dukker nok opp

noe positivt i kjølvannet av dette åkke som. :)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tenker også om Ruben at han går alt for mye etter utseende og kanskje ikke har meldt seg på fordi han er klar for en kone, men mere fordi han er i kategorien programmet søker og han gjorde det som en morsom greie siden han var singel. Men *SPOILER* (???!) vi har jo spekulert i her inne at han uansett ikke fant seg en dame, siden han er blitt observert på byen sjekke damer nå.

Jeg syntes både han og vennene hans virket som festfolk på programmet, og de var visst klysete ute også i følge tråden her. Usikker på hvor mye bonde han faktisk er i hverdagen.

Anonymous poster hash: a5181...bb7

 

 

Akkurat det har jeg stussa over og. Eneste "bonde-aktivitet" de har gjort i hele programmet er å feie/vaske litt på en plass. Ellers filmer de jo bare utsikten fra verandaen, og det er generelt lite fokus på gården og gårdsdriften der. 

 

Jeg tipper han er med kun for at TV2 skal tiltrekke seg flere yngre seere! 

Endret av lalaB
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det har jeg stussa over og. Eneste "bonde-aktivitet" de har gjort i hele programmet er å feie/vaske litt på en plass. Ellers filmer de jo bare utsikten fra verandaen, og det er generelt lite fokus på gården og gårdsdriften der. 

 

Jeg tipper han er med kun for at TV2 skal tiltrekke seg flere yngre seere!

Enig. Har kun sett de kjøre traktor og måke grise bæsj i fjøset.

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Louu

Enig, synes det var leit og se henne ryke. Hun virket som en søt og veldig ordentlig jente, og kanskje og litt for ung for og melde seg på et tv-program, og bli eksponert for så mange.

Enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det har jeg stussa over og. Eneste "bonde-aktivitet" de har gjort i hele programmet er å feie/vaske litt på en plass. Ellers filmer de jo bare utsikten fra verandaen, og det er generelt lite fokus på gården og gårdsdriften der.

Jeg tipper han er med kun for at TV2 skal tiltrekke seg flere yngre seere!

Gården må jo gå bra for han virker "rik"

Anonymous poster hash: cbfaa...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det har jeg stussa over og. Eneste "bonde-aktivitet" de har gjort i hele programmet er å feie/vaske litt på en plass. Ellers filmer de jo bare utsikten fra verandaen, og det er generelt lite fokus på gården og gårdsdriften der. 

 

Jeg tipper han er med kun for at TV2 skal tiltrekke seg flere yngre seere! 

 

Han er faktisk bonde, http://www.proff.no/selskap/ruben-tunestveit-kengakaran/garnes/jordbruk/IGI2ZU310OF/

 

Kan godt henne at Ruben har fått familien til å ta seg alt sånn gårdarbeid slik at han kan få mest mulig tid med damene.

Anonymous poster hash: d7fbe...8fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hva Ruben jobber med? Det huset er jo veldig stort.

Anonymous poster hash: ffb55...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva Ruben jobber med? Det huset er jo veldig stort.

Anonymous poster hash: ffb55...7ca

Bonde antar jeg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva Ruben jobber med? Det huset er jo veldig stort.

Anonymous poster hash: ffb55...7ca

Han har sagt at han er bonde, men også jobber med noe lastebil(?)-greier for å tjene mer.

Anonymous poster hash: d2e6f...02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som tør å sjekke skattelistene hans og legge ut her? :P



Anonymous poster hash: a5181...bb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tør å sjekke skattelistene hans og legge ut her? :PAnonymous poster hash: a5181...bb7

Kan du ikke sjekke dem sjæl og legge ut her siden du er så nysgjerrig?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som tør å sjekke skattelistene hans og legge ut her? :P

Anonymous poster hash: a5181...bb7

 

ADAM

Anonymous poster hash: d2e6f...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...