Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snodig at min ganske saklige kommentar , som påpekte det andre har påpekt i tidligere kommentarer (hvor teit det var at han kalte seg dr love osv, som han også selv har sagt til vg at han skjønner ikke hvorfor han sa i ettertid, så ingen her som sier noen nytt under solen) skulle bli tatt som en hatene en. Leit at noen har så mye hat i seg selv at de tror at alle som ikke har samme mening som de selv også er "hatere".

Anonymkode: 6b1a7...df6

Du angriper han som person og hetset han. Snakk for deg selv, ikke legg skylden på alle andre. Men dette kan du jo forklare når Tv2-teamet banker på døren din. 

 

 

 

Anonymkode: ed4d3...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

søte?! Hun er noe av det kjedeligste. Sørger fortsatt over at han sendte fantastiske Margrethe hjem :( hun hadde vært perfekt for han. Og i fruktbar alder. Ville han ikke ha flere barn?

Anonymkode: 0139e...724

joda, ser den. Liker han godt, ikke min type, men lell. Margrete var hun lyse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Knut Erik(fra i fjor) og Siri er sammen i dag?

Anonymkode: 0139e...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du noe. Hvordan har det gått med alle sammen? :klo:  Jeg leser ikke se og hør heller, så opplys oss noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG... ca 30 slektninger I huset når Ruben skulle hilse på. Stakkars dr.love! Haha

Anonymkode: b985b...20e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari gjorde det riktige ved å kun invitere sine nærmeste og ikke så mange. Mye lettere å bli kjent da. Stakkars Ruben som kommer til fult hus! Hadde fått panikk og ikke visst hvor jeg skulle gjøre av meg. Å dette var bare halve familien? 

Håper det endre bra med Ole Kasper og Kari :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, stakkars Ruben :sjenert: 

Kjente jeg fikk vondt av han faktisk! Er jo skummelt nok å bare møte foreldrene, også att på til helt slekta :o

Anonymkode: afe6d...2a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja. De åpner døra og der sitter det minst 30 stykker og glor på deg. Så må du på toppen av det hele hilse på alle foran alle! Hun burde kun invitert foreldre og søsken. Ikke hele slekta med tanter, onkler, bestefar, fettere, kusiner, tremenninger, kusinenes barn og gud vet  hva.  Jeg hadde blitt stup nervøs! 

Flere som ikke tror det vil funke med de? Altså, Ruben valgte Christina KUN etter utseende. Hvor mange ganger har ikke han klaget på hun er så sjenert og ikke åpner seg? Han burde valgt Sunniva.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubin tok storfamilien på strak arm! Herlig type! 

Ja, han tok det på bra måte selv om han synes det var litt heavy å møte hele familien med en gang. Forstår jeg godt.

Anonymkode: 33185...eef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står det hvordan det gikk med alle bøndene, men jeg har ikke Dagbladet pluss, så får ikke lest :/ Noen som kan gjengi?

Anonymkode: a7d1b...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja. De åpner døra og der sitter det minst 30 stykker og glor på deg. Så må du på toppen av det hele hilse på alle foran alle! Hun burde kun invitert foreldre og søsken. Ikke hele slekta med tanter, onkler, bestefar, fettere, kusiner, tremenninger, kusinenes barn og gud vet  hva.  Jeg hadde blitt stup nervøs! 

Flere som ikke tror det vil funke med de? Altså, Ruben valgte Christina KUN etter utseende. Hvor mange ganger har ikke han klaget på hun er så sjenert og ikke åpner seg? Han burde valgt Sunniva.

Enig! Christina snakker såå overfladisk - viser ikke noe til følelser, "indre tilstand". Det må være slitsomt for Ruben å hele tiden dra ordene ut av henne. Det hadde ihvert fall ikke jeg orket i lengden - uansett utseende på fyren :P

Anonymkode: 27dad...863

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra DB.no:

Fortsatt sammen

• Tore Jardar Johannesen Wirgenes og Michelle Skjønsholt Wirgenes fant sammen allerede i seriens tredje sesong i 2006 og er et par fortsatt.

• Svein Romundstad og Oddrun Tingstad møtte hverandre i fjerde sesong av «Jakten på kjærligheten» i 2007 og er fortsatt sammen i dag.

• Åge Andre Brømnes og Ragnhild Eppeland fra sjuende sesong i 2010 er gift og har barn.

• Øyvind Leine Thune og Elise Edvardsen fra tiende sesong i 2013 er sammen.

• Knut Erik Ulltvei og Siri Bjellerås fra sesong elleve i 2014 er sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra DB.no:

Fortsatt sammen

• Tore Jardar Johannesen Wirgenes og Michelle Skjønsholt Wirgenes fant sammen allerede i seriens tredje sesong i 2006 og er et par fortsatt.

• Svein Romundstad og Oddrun Tingstad møtte hverandre i fjerde sesong av «Jakten på kjærligheten» i 2007 og er fortsatt sammen i dag.

• Åge Andre Brømnes og Ragnhild Eppeland fra sjuende sesong i 2010 er gift og har barn.

• Øyvind Leine Thune og Elise Edvardsen fra tiende sesong i 2013 er sammen.

• Knut Erik Ulltvei og Siri Bjellerås fra sesong elleve i 2014 er sammen.

Tusen hjertelig!

Anonymkode: a7d1b...2f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han med den herlige dialekten fra Telemark (var det Tor Espen, mon tro- er dårlig på navn) venter tvillinger, men ikke med ei fra Jakten på Kjærligheten, da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slutt mellom Tor Magne og Ann Julie.  (Tor Magne var han som først valgte ei jente å dra på tur med, for så å ombestemme seg og reise med hun som ble "nummer 2" likevel).

Anonymkode: 20163...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han med den herlige dialekten fra Telemark (var det Tor Espen, mon tro- er dårlig på navn) venter tvillinger, men ikke med ei fra Jakten på Kjærligheten, da.

Tor Espen er fra Setesdal i Aust-Agder :) Han fikk ny dame rett etter jakten var ferdig, og de skal ha tvillinger, ja. Faren min kjenner han, så jeg får ofte litt inside info :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...