Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke det funket mellom Ruben og Christina  (han var jo skeptisk i forrige episode) Else og André. De to siste er alt for ulike synes jeg 

Anonymkode: c867d...7b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er noen par som ikke er med av de bøndene som ikke var blant de 4 siste da, er et par på Høylandet som ble sammen, hun har vel bloggen Bondefrøken og de har barn sammen. I tillegg er Johan Martin fra forrige sesong blitt samboer med en av sine friere. Og så var det han med kosebua som også ble gift med en av de som skrev brev. Sikkert flere og ;)

Endret av tally
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se de på tur!  Men syns Ruben var unødvendig sur og irritert da de skulle lage båt. Hvorfor ikke ta det med godt humør uansett utfall?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari var vakker i dag! Og Tina og Kjartan virker som skapt for hverandre, fine friluftsfolk med gode og like personligheter, såå koselig tone dem i mellom! Håper de varer :)

Anonymkode: 6b1a7...df6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Else tenker så mye. Altfor mye. Kan ikke se henne slippe seg løs, selv når hun slipper seg løs.  Søt og hyggelig, men merkelig dame. 

Anonymkode: c9092...1c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else tenker så mye. Altfor mye. Kan ikke se henne slippe seg løs, selv når hun slipper seg løs.  Søt og hyggelig, men merkelig dame. 

Anonymkode: c9092...1c3

Haha, ja. Meget enig. Irriert meg også, ho er litt for korrekt for min smak. 

Anonymkode: 600ea...0ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else er så stiv og så ordentlig. Hun klarer ikke å slippe seg løs. Slitsomt med slike mennesker. 

Eneste paret jeg kan se det funke for, må være Kjartan og Tina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else er så stiv og så ordentlig. Hun klarer ikke å slippe seg løs. Slitsomt med slike mennesker. 

Eneste paret jeg kan se det funke for, må være Kjartan og Tina

synes hun tødde litt opp på slutten der jeg :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være så dårlig i engelsk? 😂

Oj så dyr gave Kristin(a?) fikk!!! Shiiiiiit. 

Enig, selv om man er dårlig i engelsk, så kan man i alle fall si "thank you" og være littegrann høflig. Kan bli et irritajonsmoment i lengden det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, selv om man er dårlig i engelsk, så kan man i alle fall si "thank you" og være littegrann høflig. Kan bli et irritajonsmoment i lengden det der.

Enig. Ole K var elendig i engelsk. Ble litt flau.

Bare jeg som synes det er irriterende når Ruben sier "oioioioi" ? 

Anonymkode: 6318b...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt Else fikk litt panikk i det pariserhjulet. At gulvet var gjennomsiktig gjorde ikke ting noe bedre. Hadde freaka ut jeg å.

Anonymkode: 6318b...a70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke en veska Ruben ga Christina sånn 8000,-? Sykt å gi noe sånt til noen man knapt kjenner :ohmy: Men har han råd til det, så..

Anonymkode: a7d1b...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er litt dårlig gjort å ta noen med på noe som man vet at de har skrekk for, jfr Else i pariserhjulet. Syns han mumla noe om å "komme seg ut av komfortsonen". Man gjør vel ikke sånt i den første datingfasen, .....lager jo bare dårlig stemning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke åssen han har råd til det, har jo lagt merke til at han har mye merkeklær selv.. bønder flest har jo ikke så god råd og er ikke så vanlig at de har masse dyre merkeklær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari var vakker i dag! Og Tina og Kjartan virker som skapt for hverandre, fine friluftsfolk med gode og like personligheter, såå koselig tone dem i mellom! Håper de varer :)

Anonymkode: 6b1a7...df6

han driver vel entreprenørfirma utenom

Anonymkode: a6a8c...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke åssen han har råd til det, har jo lagt merke til at han har mye merkeklær selv.. bønder flest har jo ikke så god råd og er ikke så vanlig at de har masse dyre merkeklær :P

Han har kanskje en jobb utenom? Det ser ikke ut som han bor på en ordentlig gård. De filmer kun utsikten og har aldri sett noe fjøs eller noe.  Kun sett de innvendig, men kan være han lånet fjøset til noen :fnise: Jeg vet ikke. Lurer også på hvorfor Ruben har så god råd.

Anonymkode: 6318b...a70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...