Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mulig å være så dårlig i engelsk? 😂

Oj så dyr gave Kristin(a?) fikk!!! Shiiiiiit. 

Jeg fikk ikke sett episoden :( Hva fikk hun? Og evt han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett episoden :( Hva fikk hun? Og evt han?

Hun fikk en clutch fra YSL som koster rundt 8000-9000kr

Anonymkode: a7d1b...2f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk dessverre ikke med meg gårsdagens episode. Hva var det som skjedde? Hvilken veske ga Ruben til Cristina?

Ble veldig nysgjerrig her:fnise:

Anonymkode: 69bf6...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben ville gi en gave til Christina fordi hun ble med han på tur. Så gidde Christina tur til Amsterdam dagen etterpå, fordi han hadde bursdag den dagen. :P :) 

Anonymkode: ae6b1...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er greien her egentlig? Ble de instruert av tv2 til å gi gaver? 

ingen andre par som ga gaver ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen andre par som ga gaver ihvertfall

han er vel inspirert av den desperate Øyvind fra i fjor 

Anonymkode: a6a8c...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Navy

Han har kanskje en jobb utenom? Det ser ikke ut som han bor på en ordentlig gård. De filmer kun utsikten og har aldri sett noe fjøs eller noe.  Kun sett de innvendig, men kan være han lånet fjøset til noen :fnise: Jeg vet ikke. Lurer også på hvorfor Ruben har så god råd.

Anonymkode: 6318b...a70

Han jobber fulltid som kranbilsjåfør i tillegg til å være saue- og storfebonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt dumt å kjøpe tur så tidlig? Det er jo når de kommer hjem hvor prøvelsene begynner. Blir jo dumt hvis det ikke skulle funke mellom de. 

Synes Else var sporty som gikk opp i det pariserhjulet jeg. Hadde ALDRI jeg gjort.  Jeg som har så høydeskrekk. Blir redd bare å stå litt oppi stigen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Christina, er hun virkelig så stille og sjenert? Den reaksjonen når hun fikk veska - ingen følelsesmessig reaksjon? :ohmy:

Anonymkode: 27dad...863

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er litt dårlig gjort å ta noen med på noe som man vet at de har skrekk for, jfr Else i pariserhjulet. Syns han mumla noe om å "komme seg ut av komfortsonen". Man gjør vel ikke sånt i den første datingfasen, .....lager jo bare dårlig stemning.

Enig! Han burde jo satt seg inn i hennes situasjon og tenkt litt over hvordan det føltes for henne :dry:

Anonymkode: 27dad...863

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg ikke skjønner helt hva så mange jenter visstnok ser i denne Ruben. Han virker å bli ganske raskt irritert (båtbyggingen), noe som er ganske barnslig. I tillegg virker han ikke å vite helt hva som er greit å si, type "kanskje du bare er tregere enn alle andre, Christina?". Han er i overkant opptatt av rykte og merker, og det første han sa etter at hun åpnet vesken var "har du hørt om det merket ellar?", som om det var det viktigste, ikke gaven i seg selv. Så har vi jo en klokke-episode også, hvor han skrøt sånn over at klokken var for stor til at han fikk jakken av... Jeg kunne fortsatt i det uendelige.

Anonymkode: a7d1b...2f9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han bor på gård og de har filmet i fjøset et par ganger. Han er storfebonde. 


Hadde han ikke bare én ku(okse) der da?

Anonymkode: 6b1a7...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var unødvendig å ta Else med opp i det hjulet når hun hadde sagt hun hadde angst for høyder. For det er forskjell på å gå ut av komforsonen vs det å stå ansikt til ansikt med frykten for noe, også med en ukjent fyr og et kamerateam! Tror ikke han er så interessert heller, for han valgte faktisk ikke å melde seg på jakten. Han visste vel ikke at hun var bonde, at han evt måtte flytte til henne, han visste vel ikke en gang hvordan hun så ut. Virker mest opptatt av å være med på noe nytt, gjøre noe annet osv, uten at han virker noe særlig opptatt av henne. 

Anonymkode: aa52f...03d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stakkars Else i det pariserhjulet. Hadde daten min sagt "nå skal vi gå å mate slanger og kose med de" etter at jeg sa jeg er redd for slanger,  så hadde jeg hevet bryna og tenkt hva faen? 

Anonymkode: c867d...7b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...