Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker Kjartan litt alrså, han er så lite tilgjort. God gutt! Men settingen er jo så traurig.

Likte godt daten til Clark Kent. Bare prat. Veldig fint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ene bonden lurte på hvorfor den ene frieren ikke skrev i brevet at hun er vegetarianer...

Er det så viktig, liksom? Tror han hun prøvde å skjule det?

 

Bør jeg begynne å opplyse på første dates at jeg liker biff i ny og ne, men at jeg også kan spise middag uten kjøtt noen ganger i uka..? Haha..

Anonymous poster hash: cf722...713

Faktisk så kan jeg forstå at det kom som en negativ overraskelse. Å være 100% vegetarianer betyr at det er mye som hun ikke gjør, som han gjør. Det betyr ikke bare at hun ikke spiser kjøttet som ligger på tallerkenen, det kan også bety at hun ikke spiser eller er i nærheten av noe som helst som har vært i nærheten av kjøtt/kraft el.l, og det er mye mer omfattende om en er strengt praktiserende. Det vil si at de ikke noen gang kan dele opplevelsen av å spise et godt kjøttmåltid sammen.

 

Mat er et av bindemidlene i et forhold syns jeg. Er man heldig så lager man ofte maten sammen, spiser den sammen og kan snakke om hvor godt det var i ettertid og glede seg til neste kjøttrett - sammen. Det å utelate en så viktig ting i introduksjonsbrevet og ikke nevne det før lenge etter, er merkelig. Hvis det var det som fikk han til å si nei, så skjønner jeg det. 

 

Det kan jo ha vært flere ting med i bildet også. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så kan jeg forstå at det kom som en negativ overraskelse. Å være 100% vegetarianer betyr at det er mye som hun ikke gjør, som han gjør. Det betyr ikke bare at hun ikke spiser kjøttet som ligger på tallerkenen, det kan også bety at hun ikke spiser eller er i nærheten av noe som helst som har vært i nærheten av kjøtt/kraft el.l, og det er mye mer omfattende om en er strengt praktiserende. Det vil si at de ikke noen gang kan dele opplevelsen av å spise et godt kjøttmåltid sammen.

 

Mat er et av bindemidlene i et forhold syns jeg. Er man heldig så lager man ofte maten sammen, spiser den sammen og kan snakke om hvor godt det var i ettertid og glede seg til neste kjøttrett - sammen. Det å utelate en så viktig ting i introduksjonsbrevet og ikke nevne det før lenge etter, er merkelig. Hvis det var det som fikk han til å si nei, så skjønner jeg det. 

 

Det kan jo ha vært flere ting med i bildet også.

Han kunne heller ha sagt det rett ut enn å si det ikke var noe problem som han sa da de var på tomannshånd. Det var ingen bombe han sendte henne hjem, for jeg tror han synes det var et problem. Det kan jeg så klart forstå, men han kunne som sagt ha vært ærlig.

En ting jeg reagerte på var da hun spurte om han ville velge henne hvis det sto i brevet at hun var vegetarianer. Da sa han ja, det tror jeg ingenting på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han sa at det ikke var et problem for han, fordi han ikke kom til å velge henne uansett? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han sa at det ikke var et problem for han, fordi han ikke kom til å velge henne uansett? :)

Kan godt være, men tror nok (som en annen en sa) at det var en deal breaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet med at hun er vegetarianer. Jeg er selv det, og har aldri opplevd at noen har syns det har vært et problem eller dumpet meg pga det. Jeg har vært i flere forhold med kjøttetere, og det har aldri vært noe problem overhodet.

Man kan da lage mat sammen, bare at jeg dropper å spise kjøttet, evnt. lage noe annet "liksomkjøtt" ved siden av. Nå finnes det jo så mange kjøtterstatningsprodukter som smaker kjempelikt kjøtt, at det er et lite problem. Det skal sies at jeg ikke er av den hysteriske sorten, jeg kan være i nærheten av kjøtt, bruke samme panne, handle inn osv, eneste er at jeg ikke spiser det.

 

Nå til dags har jo "alle" sære matvaner. Noen spiser lavkarbo/andre dietter, allergisk mot ditt og datt, intolerant mot alt slags, får vondt i magen av xxxxxxxx, kan kun ha økologisk osv osv osv. Vegetarianer er piece of cake i forhold til mye annet. Nesten uansett hvem man havner i forhold med må man tilpasse seg noe og kanskje ikke alltid spise det samme. 



Anonymous poster hash: d6ebf...497
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sender kvinner frierbrev til han ene bonden selv når det er for sent å programmet går på TV? Er det mangel på menn i Norge? :/



Anonymous poster hash: e7131...648
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

 

Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet med at hun er vegetarianer. Jeg er selv det, og har aldri opplevd at noen har syns det har vært et problem eller dumpet meg pga det. Jeg har vært i flere forhold med kjøttetere, og det har aldri vært noe problem overhodet.

Man kan da lage mat sammen, bare at jeg dropper å spise kjøttet, evnt. lage noe annet "liksomkjøtt" ved siden av. Nå finnes det jo så mange kjøtterstatningsprodukter som smaker kjempelikt kjøtt, at det er et lite problem. Det skal sies at jeg ikke er av den hysteriske sorten, jeg kan være i nærheten av kjøtt, bruke samme panne, handle inn osv, eneste er at jeg ikke spiser det.

 

Nå til dags har jo "alle" sære matvaner. Noen spiser lavkarbo/andre dietter, allergisk mot ditt og datt, intolerant mot alt slags, får vondt i magen av xxxxxxxx, kan kun ha økologisk osv osv osv. Vegetarianer er piece of cake i forhold til mye annet. Nesten uansett hvem man havner i forhold med må man tilpasse seg noe og kanskje ikke alltid spise det samme. 

Anonymous poster hash: d6ebf...497

 

 

Enig med deg her. Hadde aldri dumpet en mann fordi han var vegis.

 

Jeg håper Else ender opp med Clark eller Espen. De virker begge to jordnære og omtenksomme. Andre derimot, not so much. Synes han er arrogant og virker som han tror han har vunnet allerede. Liker ikke fyren.

Andre "skal du gå med de klærne der?"

Clark "ja, tar det ikke så høytidelig"

Andre "jeg ser det"

Andre "må passe på å ikke drite deg ut da" Noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det tror jeg på! Haha, jeg stusset nesten på at Ruben hadde så mange venner siden han virker så selvopptatt! Men hvis det er flere av samme sort der, så..!

Skjønner egentlig ikke hvordan Ruben fikk brev av så mange søte jenter? Synes ikke han er så kjekk heller...

Anonymous poster hash: 6ec6b...032

 

 

Jeg synes heller ikke han er så kjekk,men han har nok vunnet mye på sjarmen tror jeg.En del av jentene han har med virker litt rolige og sjenerte,så det er kanskje motsetninger som tiltrekker hverandre her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben vil tydeligvis bare ha musestille nikkedukker istedenfor en sprudlende jente med karakter. Jeg syntes uansett Katinka fortjener bedre enn en type som Ruben.

Anonymous poster hash: 61abf...991

 

Finnes jo menn som liker rolige jenter da.Det er jo mulig han er ute etter noe mer bare "sprudlende",og ser at noen av de andre jentene har det han ser etter?At de er karakterløse nikkedukker er umulig å si.Synes han nevnte at personlighetsmessig var Katinka langt unna den typen jenter han hadde datet tidligere så da liker han vel litt rolige damer.

Anonymous poster hash: cb9c7...89a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg her. Hadde aldri dumpet en mann fordi han var vegis.

 

Jeg håper Else ender opp med Clark eller Espen. De virker begge to jordnære og omtenksomme. Andre derimot, not so much. Synes han er arrogant og virker som han tror han har vunnet allerede. Liker ikke fyren.

Andre "skal du gå med de klærne der?"

Clark "ja, tar det ikke så høytidelig"

Andre "jeg ser det"

Andre "må passe på å ikke drite deg ut da" Noe i den duren.

 

Enig i det der! André virker eplekjekk og litt for kul for sitt eget beste. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så kan jeg forstå at det kom som en negativ overraskelse. Å være 100% vegetarianer betyr at det er mye som hun ikke gjør, som han gjør. Det betyr ikke bare at hun ikke spiser kjøttet som ligger på tallerkenen, det kan også bety at hun ikke spiser eller er i nærheten av noe som helst som har vært i nærheten av kjøtt/kraft el.l, og det er mye mer omfattende om en er strengt praktiserende. Det vil si at de ikke noen gang kan dele opplevelsen av å spise et godt kjøttmåltid sammen.

 

Mat er et av bindemidlene i et forhold syns jeg. Er man heldig så lager man ofte maten sammen, spiser den sammen og kan snakke om hvor godt det var i ettertid og glede seg til neste kjøttrett - sammen. Det å utelate en så viktig ting i introduksjonsbrevet og ikke nevne det før lenge etter, er merkelig. Hvis det var det som fikk han til å si nei, så skjønner jeg det. 

 

Det kan jo ha vært flere ting med i bildet også. 

Man kan jo også lure på om det er noe annet hun skjuler. Jeg ville iallefall tenkt det.

Anonymous poster hash: 00902...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Finnes jo menn som liker rolige jenter da.Det er jo mulig han er ute etter noe mer bare "sprudlende",og ser at noen av de andre jentene har det han ser etter?At de er karakterløse nikkedukker er umulig å si.Synes han nevnte at personlighetsmessig var Katinka langt unna den typen jenter han hadde datet tidligere så da liker han vel litt rolige damer.

Anonymous poster hash: cb9c7...89a

 

 

Jepp. Ruben sa jo flere ganger at  Katinka ikke var hans type. Selv om man er stille og beskjeden, så betyr ikke det at man er en nikkedukke uten meninger. For en teit ting å si!

Anonymous poster hash: 926c7...fb0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste gutter som kommer over en viss alder vil ikke ha en voldsomt frampå jente som tar mye plass. Tror mange tenker at de blir slitsomme å forholde seg til, han nevnte jo selv at energinivået ble litt forskjellig. Mange vil ha en roligere jente som tåler å sitte hjemme uten å farte rundt hele tiden og få oppmerksomhet. At de er sjenerte i gruppa med kamera på slep forstår jeg veldig godt, tror ingen av de er tause nikkedukker for det om.

Jeg syns det var bra han sendte hjem den som tok størst plass og viste seg mest. I motsetning til de andre i sånne typer programmer som stort sett velger etter "hvem byr mest på seg selv", viser han at han ser etter noe annet og dypere.



Anonymous poster hash: d6ebf...497
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke å bli med på et sånn program og så bli sittende som taus veggpynt. Jentene må jo våge å si noe og by litt på hvem de er, ellers finner han det jo ikke ut før de blir sendt hjem.

 Synes han er arrogant og virker som han tror han har vunnet allerede. Liker ikke fyren.

Der sier du det jeg også tenker. 

 

 viser han at han ser etter noe annet og dypere.

Anonymous poster hash: d6ebf...497

 

Han? Dypere? Neppe. 



Anonymous poster hash: 7450a...810
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Enig i det der! André virker eplekjekk og litt for kul for sitt eget beste. 

 

Ja, å jeg synes ikke han er så kjekk og sjarmerende som flere i denne tråden synes. Jeg hadde ikke datet han for å si det sånn. Tror han føler seg bedre enn de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper at han med motorsykkelen blir igjen hos Else. Virker som en solid kar.



Anonymous poster hash: 7450a...810
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det nytter ikke å bli med på et sånn program og så bli sittende som taus veggpynt. Jentene må jo våge å si noe og by litt på hvem de er, ellers finner han det jo ikke ut før de blir sendt hjem.

Der sier du det jeg også tenker. 

 

 

Han? Dypere? Neppe. 

Anonymous poster hash: 7450a...810

 

 

Nå vet vi jo ikke alt da.Hvordan folk blir fremstilt på tv er ikke nødvendigvis hele sannheten.

Du virker ganske dømmende i din karakteristikk av disse menneskene.Ingen av oss kan vite noe om hvor dyp eller ikke dyp han er,eller hvor mye disse jentene har snakket utenom det som vises på tv.

Anonymous poster hash: cb9c7...89a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å jeg synes ikke han er så kjekk og sjarmerende som flere i denne tråden synes. Jeg hadde ikke datet han for å si det sånn. Tror han føler seg bedre enn de andre.

Jeg var en av de som sa det, det var som en frisk pust iforhold til de andre guttene, ser liksom ikke for meg Else med clark Kent. Men er ikke så sjarmert av han jeg heller og er heller ikke en jeg ville gått ut med. 

Anonymous poster hash: 00902...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet med at hun er vegetarianer. Jeg er selv det, og har aldri opplevd at noen har syns det har vært et problem eller dumpet meg pga det. Jeg har vært i flere forhold med kjøttetere, og det har aldri vært noe problem overhodet.

Man kan da lage mat sammen, bare at jeg dropper å spise kjøttet, evnt. lage noe annet "liksomkjøtt" ved siden av. Nå finnes det jo så mange kjøtterstatningsprodukter som smaker kjempelikt kjøtt, at det er et lite problem. Det skal sies at jeg ikke er av den hysteriske sorten, jeg kan være i nærheten av kjøtt, bruke samme panne, handle inn osv, eneste er at jeg ikke spiser det.

Nå til dags har jo "alle" sære matvaner. Noen spiser lavkarbo/andre dietter, allergisk mot ditt og datt, intolerant mot alt slags, får vondt i magen av xxxxxxxx, kan kun ha økologisk osv osv osv. Vegetarianer er piece of cake i forhold til mye annet. Nesten uansett hvem man havner i forhold med må man tilpasse seg noe og kanskje ikke alltid spise det samme.

Anonymous poster hash: d6ebf...497

Server fortsatt frekt å ikke si ifra på forhånd av henne. Hadde jeg tatt med meg en fyr på vennebesøk og han ikke informerte meg, slik at jeg kunne informere de, om at de måtte forberede et veggis-måltid så hadde jeg følt meg ganske dum under den middagen. Det var nok det Kjartan gjorde også. Jeg vil tro at det er ganske akseptert å være vegetarianer i dagens samfunn, spesielt i storbyene, men sauebonden Kjartan ser nok etter en å dele en kjøttmåltid med.

Anonymous poster hash: 61abf...991

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...