Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får litt vondt av de jentene til Ruben. De er veldig sjenerte og blir ikke noe bedre av å ha kamerateam på slep. De sliter med å snakke når de alle er sammen. Som er blitt sagt, så tar Katinka mye plass og da blir det vanskelig. Håper han ender opp med Kristin. Liker hun best :)

Er Else bare 33? Trodde hun var rundt 40 eller noe

Hvordan kunne du tro det? Hun ser jo veldig ung ut, jeg trodde hun var i 20 åra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kunne du tro det? Hun ser jo veldig ung ut, jeg trodde hun var i 20 åra

Jeg har mottatt mening. Synes hun ser eldre ut

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben er 28 år

Else er 33 år

Kjartan er 36 år

Ole Kasper er 42 år

Anonymous poster hash: 46bf3...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om gorilla pels på Kjartan da. Yiikes!

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

Han har heller ikke skuldre.

Anonymous poster hash: 00902...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som den kvinnelige bonden er ute etter gratis arbeidskraft,de gjør jo ingenting gøy! Og hun har bestemt seg for han nye.

Anonymous poster hash: cbfaa...f44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig med dere som sier at Else er så stiv. Hun er helt vanlig , ingen av mennene er noe mindre stive enn henne. Hvorfor må hun flørte og tulle og smile og omfavne alle, bare fordi hun er en kvinne? Ja kvinner bør være varme, men det er hun. Hun lyser godhet og varme, men virker som et riktig grepa kvinnfolk som liker å bli kjent med personligheten til folk før hun legger inn noe seksuelt (flørt og nærhet). Jeg er selv helt lik, ikke fordi jeg er "stiv" men fordi jeg vil at menn skal like meg som person og ikke bare når jeg skrur på sjarmen, og er selv veldig opptatt av å bruke lang tid på å bli kjent med menn for å vite hva jeg går til. Å sette de i arbeid er en bra ting, for det er under aktivitet og oppgaver man ofte får frem sitt sanne jeg, forhold til når man bare sitter å prater og ser hverandre i øynene. Viktig å bli kjent med reaksjonsmønsterne og løsningsorienteten til andre, før man vurderer å involvere seg i de.



Anonymous poster hash: a5181...bb7
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uenig med dere som sier at Else er så stiv. Hun er helt vanlig , ingen av mennene er noe mindre stive enn henne. Hvorfor må hun flørte og tulle og smile og omfavne alle, bare fordi hun er en kvinne? Ja kvinner bør være varme, men det er hun. Hun lyser godhet og varme, men virker som et riktig grepa kvinnfolk som liker å bli kjent med personligheten til folk før hun legger inn noe seksuelt (flørt og nærhet).

Anonymous poster hash: a5181...bb7

 

Helt enig i denne! Else er en flott dame! :)

Jeg heier på han André, utrolig kjekk og virker som en sympatisk fyr! Ser ikke helt for meg han som "gårds-typen", men... Heller en fyr som har draget på masse damer i byen, vil jeg tro? Ikke det at han er modellvakker, men definitivt en flott mann. Virker moden også for å være 29 (eller 30?) år. Synes Else rødmer når han er i nærheten...?

Av Rubens friere, så liker jeg Kristin best. Vakker jente med sjarm, synes det bare er et sjarmerende trekk å være litt stille/tilbaketrukket, liker ikke jenter som Katinka som tar altfor mye plass.

Men: synes Kristin fortjener bedre enn Ruben. Han virker harry, overfladisk og selvopptatt. Alt dette pratet om vekt og trening... usj!

Anonymous poster hash: 6ec6b...032

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Helt enig i denne! Else er en flott dame! :)

Jeg heier på han André, utrolig kjekk og virker som en sympatisk fyr! Ser ikke helt for meg han som "gårds-typen", men... Heller en fyr som har draget på masse damer i byen, vil jeg tro? Ikke det at han er modellvakker, men definitivt en flott mann. Virker moden også for å være 29 (eller 30?) år. Synes Else rødmer når han er i nærheten...?

Av Rubens friere, så liker jeg Kristin best. Vakker jente med sjarm, synes det bare er et sjarmerende trekk å være litt stille/tilbaketrukket, liker ikke jenter som Katinka som tar altfor mye plass.

Men: synes Kristin fortjener bedre enn Ruben. Han virker harry, overfladisk og selvopptatt. Alt dette pratet om vekt og trening... usj!

Anonymous poster hash: 6ec6b...032

 

 

Finnes mange slike menn i Bergen :)

Anonymous poster hash: cb9c7...89a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Finnes mange slike menn i Bergen :)

Anonymous poster hash: cb9c7...89a

 

Det tror jeg på! Haha, jeg stusset nesten på at Ruben hadde så mange venner siden han virker så selvopptatt! Men hvis det er flere av samme sort der, så..!

Skjønner egentlig ikke hvordan Ruben fikk brev av så mange søte jenter? Synes ikke han er så kjekk heller...

Anonymous poster hash: 6ec6b...032

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else ser ut til å være en hyggelig og ordentlig dame, men synes hun er litt stiv ja. Men Ole Kasper er jo så stiv og tørr som det går an! Han virker ikke så veldig sjarmerende og hele settingen med damene er litt kleint. Merete virker veldig forsiktig? Klarer ikke helt å sette ord på det.

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Else virker som hun er ute etter litt ekstra arbeidskraft på gården. Kan ikke se for meg hun ender opp med noen av de.

Hun virker ikke så keen da. Da er det greit å sette de i arbeid siden de allerede er på gården. 

Anonymous poster hash: 926c7...fb0

Tror at hun ender opp med den siste som kom til gården. Neppe som partner, men som den siste mannen som blir igjen.

 

Synes Else rødmer når han er i nærheten...?

Anonymous poster hash: 6ec6b...032

Hun gjør faktisk det. Og hun ler og får en helt annen stemme og oppførsel med han. 

De andre mennene er liksom bare inne til jobb-intervju.

Anonymous poster hash: 7450a...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper Ruben og Else finner sammen 💕

Anonymous poster hash: eff67...2d0

Hvor skulle de bli sammen. Ingen av de kan flytte på seg og de passer neppe sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jobb hadde Else? Hun virker veldig alvorlig egentlig.



Anonymous poster hash: 7450a...810
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jobb hadde Else? Hun virker veldig alvorlig egentlig.

Anonymous poster hash: 7450a...810

Jurist

Anonymous poster hash: eff67...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser jo veldig ung ut, jeg trodde hun var i 20 åra

Hun er altfor diplomatisk til å være i 20-årene, men med den rette frieren blir hun så ung.

Det pleier å bli sånn når man er forelsket...har jeg lest. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...