Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud så stille de jentene er! Er det mulig?
Trodde de var klar over at de skulle komme på tv, og ikke oppføre seg som om det er begravelse.



Anonymous poster hash: f274f...90e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spirrevippen sier ikke stort sjæl, da. Bare kler dem av med øynene.



Anonymous poster hash: fc99a...23c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spirrevippen sier ikke stort sjæl, da. Bare kler dem av med øynene.

Anonymous poster hash: fc99a...23c

 

Han prøver i vertfall å si noe.

Anonymous poster hash: f274f...90e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene bonden lurte på hvorfor den ene frieren ikke skrev i brevet at hun er vegetarianer...

Er det så viktig, liksom? Tror han hun prøvde å skjule det?

 

Bør jeg begynne å opplyse på første dates at jeg liker biff i ny og ne, men at jeg også kan spise middag uten kjøtt noen ganger i uka..? Haha..



Anonymous poster hash: cf722...713
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at det å være vegetarianer var en deal breaker for han, selv om han sa det ikke gjorde noe. Kunne se det på hele han at han ble skeptisk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med han? Anonymous poster hash: cf722...713

Det var kleint som jeg sa over.

Anonymous poster hash: 926c7...fb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kleint som jeg sa over.

Trodde du mente det var kleint at jentene var så stille. Så ikke det var samme AB som skrev.

 

Kom de to som så seg rundt i huset til bonden i forrige episode, til bunns i hva som var greia med all pynten i stua der? Så skikkelig ut som det bodde en dame der, mye hvit, rosa og små pyntegjenstander. Hadde ikke eksen tatt med seg nipset eller har han fått hjelp av søstra til å pynte? Eller har han selv sansen?

Anonymous poster hash: cf722...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at det å være vegetarianer var en deal breaker for han, selv om han sa det ikke gjorde noe. Kunne se det på hele han at han ble skeptisk.

Ja. Tror hun som driver med yoga ryker neste gang. Han er nok bittelitt skeptisk der også.

Synes ikke Andre er særlig hyggelig mot de andre frierne. Han virker liksom sikker på at han har dette i lomma nå, og er mest opptatt av å vinne.

Anonymous poster hash: 44fee...b9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else: Er så alvorlig av seg. Viser lite følelser. Stiller spørsmål som om de gutta er på jobbintervju. Kan ikke tenke meg at det blir noen av dem. Kjøper ikke helt den sjarmen til André. 

 

Kjartan: Er så opptatt av den han skal ende med skal være åpen og nysgjerrig av seg. Er han det selv? Og hvorfor må den fremtidige dama ha totalt likens interesser? Er det ikke bra at de er litt forskjellige?

 

Ruben: My god, for noen jenter  :glare:  Hvor gamle er disse jentene? Kan ikke se for meg noen av de bo på gården hans og være noen gårdskone.  



Anonymous poster hash: 6952a...238
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underholdene er det iallefall. Else kunne man se ikke hadde noen interesse på de to første datene, og den hero sangen, haha. Måtte le også da Ruben sa skulle tro det var en begravelse! :) Må jo gi litt av seg selv, det holder ikke bare være pen. Synes Katinka fortjener mye bedre!!



Anonymous poster hash: 00902...9ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ene frieren til Ole Kasper er helt lik Henriette Stenstrup. Klarer ikke tenke på annet når jeg ser henne, haha



Anonymous poster hash: d2e6f...02c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene frieren til Ole Kasper er helt lik Henriette Stenstrup. Klarer ikke tenke på annet når jeg ser henne, haha Anonymous poster hash: d2e6f...02c

Der sa du det. Har tenkt litt på at hun minner meg om en. Henriette med mørkt hår :fnise:

De 3 gjenværende jente til Ruben er så like synes jeg. Klarer ikke helt å gjøre opp en mening om noen av de. De er alle super sjenerte og forsiktig av seg. Jeg vet i alle fall at Katinka er 23 og Kristin 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene frieren til Ole Kasper er helt lik Henriette Stenstrup. Klarer ikke tenke på annet når jeg ser henne, haha

Anonymous poster hash: d2e6f...02c

Hahaha! DER sa du det, har tenkt på at hun minner meg om noen lenge, men kunne ikke sette fingeren på det! Samme intense øynene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble både overrasket og skuffet over at Kathinka røk ut i dag, er fryktelig kjedelige og stille de jentene som er igjen. Hun der med mørkt kort hår har jo ikke sagt noe iløpet av episodene som har vært nesten.. 



Anonymous poster hash: 2bdab...317
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble både overrasket og skuffet over at Kathinka røk ut i dag, er fryktelig kjedelige og stille de jentene som er igjen. Hun der med mørkt kort hår har jo ikke sagt noe iløpet av episodene som har vært nesten..

Anonymous poster hash: 2bdab...317

Ruben vil tydeligvis bare ha musestille nikkedukker istedenfor en sprudlende jente med karakter. Jeg syntes uansett Katinka fortjener bedre enn en type som Ruben.

Anonymous poster hash: 61abf...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben er vel det mest harry mennesket som har vært på tv. Noensinne. Og hva er han så selvgod for? En enkel, lav, usjarmerende bonde. Grøss!

Anonymous poster hash: 879a7...943

For en ekkel person du er! Få se et bilde av deg da. Det er du vel ikke tøff nok til. Du er et ynkelig menneske...

Anonymous poster hash: 85d98...218

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...