Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir nok han nye typen til Else som er igjen til slutt :P 



Anonymous poster hash: 12e5e...488
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eller annet med Ruben og jentene som er superkleint. Klarer ikke helt å sette ord på hva det er...

Kjekk fyr Else fikk inn nå :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eller annet med Ruben og jentene som er superkleint. Klarer ikke helt å sette ord på hva det er...

Kjekk fyr Else fikk inn nå :-)

Jeg synes at han virker som en parodi på en jakten på kjærligheten bonde :fnise: Endret av Jacklost
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et eller annet med Ruben og jentene som er superkleint. Klarer ikke helt å sette ord på hva det er...

Kjekk fyr Else fikk inn nå :-)

Enig. Og han ser uengasjert ut når han snakker med dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Og han ser uengasjert ut når han snakker med dem.

Ja. Plutselig ser han bare bort og slutter å snakke. I tillegg snakker han veldig høyt og litt anstrengt.

Jeg synes han er en parodi på en jakten på kjærligheten bonde :fnise:

Haha, ja! :-)

Endret av neon_sun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så kleint når hun kjørte traktor og de tre andre bare stod der og så på.

Ja, litt sånn typisk tafatte lang cardigan og langt hår-jenter. Uniformen var på.

Anonymous poster hash: cbac7...038

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene til Ruben; veldig like stilmessig! haha, alle i svart høytlivsbukse, kort topp, lang grå cardigan og hvite sneakers. Pene jenter, hun med de fæle øyenbryna minner litt om Anette Haga syns jeg. Tipper det er litt irriterende for de andre at Katinka er så på'n. I alle fall om Ruben er av typen som sender hjem de som "ikke viser så mye av seg selv". Det er kjempevanskelig med jenter som Katinka til stede! Og genseren med skrivefeil, flaaaut.

 

Mennene til Else: Endelig en noenlunde good looking fyr! Han virket kjekk:) Kunne se de andre tenke "åneeeei" da han kom inn døren. Blir ikke overraska om han vinner. 

 

"Jentene" (damer på 40+ som kaller seg jenter): Seriøst, jeg hadde blitt så skuffa om jeg kom på besøk hos en date også måtte jeg sove i TELT. Akkurat som om han ville ha de på avstand. Jeg hadde fått helt makk om jeg ikke hadde hatt tilgang til bad og dusj. Bli stuet ut i telt i hagen med andre damer, nei takk! Og kleinheten over alle kleinheter når BESTEMOREN dukker opp første dagen. Herrefred, begynner å skjønne hvorfor sånne er ungkarer, de kan jo null spilleregler om dating. Ingen vil møte familien din før de har kjent deg noen uker i det minste. Og så klart den klassiske der det skinner gjennom at han egentlig bare vil ha en kollega til å hjelpe til på gården, ikke en kjæreste. Sukk!

 

 



Anonymous poster hash: d6ebf...497
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det skrivefeil på genseren? 

 

Endelig en kjekkas til Else ja :)



Anonymous poster hash: 00902...9ed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det skrivefeil på genseren?

Endelig en kjekkas til Else ja :)

Anonymous poster hash: 00902...9ed

Ja det sto handel it 😂(ikke handle it)
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok han nye typen til Else som er igjen til slutt 

Anonymous poster hash: 12e5e...488

Det var det jeg også tenkte. Hun fikk liksom en annen kulør i kinnene og glimt i øynene da hun så ham. Dette går veien. ;)

 

Hun sender nok muligens hjem den mørke med oransj t-skjorte og den lyshårede høye fyren med...

var det blå skjorte han hadde på? Jeg er veldig dårlig på navn. :nigo:

 

Det er et eller annet med Ruben og jentene som er superkleint. Klarer ikke helt å sette ord på hva det er...

Han virker svært høy på seg selv, denne Ruben. Som om det er en ære at de utvalgte får hans interesse rettet mot seg den stunden det varer...og denne traktorjenta er så veldig PÅ hele tiden, at min interesse hadde blitt AV hvis jeg satt i bondeposisjonen. De passer antagelig greit sammen. Begge to tar veldig mye plass. Dessuten kler han av dem med blikket hele tiden. Det er rett og slett pinlig å se på. Enig i at han virker svært ung og umoden for sin alder. 

-----

Teltlivbonden må ha ei som er en kvinnelig utgave av ham selv, ellers nytter det ikke. 

-----

Leirdueskytebonden (?) er vanskelig å lese syns jeg.  :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får hun inn en ny? Dårlig gjort mot de andre.var hun ikke fornøyd med utvalget?

Antagelig ikke. Det skjer nok litt i kulissene vi ikke vet om. Tipper hun satte et ultimatum og at han nye er headhuntet .
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes at han virker som en parodi på en jakten på kjærligheten bonde :fnise:

Får litt Paradise Hotel -følelse :) masse pen halvnaken ungdom 😂
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt sånn typisk tafatte lang cardigan og langt hår-jenter. Uniformen var på.

Anonymous poster hash: cbac7...038

😂
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...