Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om det var tilfeldig at Katinka vant den øvelsen? Virker som hun er Ruben sin favoritt.

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det var tilfeldig at Katinka vant den øvelsen? Virker som hun er Ruben sin favoritt.

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

Ikke overraskende at nettopp hun vant en slik konkurranse, i og med hun er politistudent. Det krever styrke, særlig når du er på 3. året. Hadde jeg vært Ruben hadde jeg forventet det...

Anonymous poster hash: 5c334...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men syns Ruben var litt frekk med henne da hun svarte på et spørsmål og han sa; - "haha, ja den kom rett fra boka, pugga lenge på den" eller noe sånt. Så tidlig i datefasen burde han være litt mer lojal og ikke sette folk på plass. Men hvis hun er oppegående så skjønner hun det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså han ene frieren gir seg selv en 7 på å lage mat, men sauser sammen alt av ingredienser uten å se på -slik gjør du det-!! Haha  :fnise:



Anonymous poster hash: 00902...9ed
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke overraskende at nettopp hun vant en slik konkurranse, i og med hun er politistudent. Det krever styrke, særlig når du er på 3. året. Hadde jeg vært Ruben hadde jeg forventet det...Anonymous poster hash: 5c334...2d1

Han ville nok at hun skulle vinne, så derfor valgte han en slik øvelse. Som du sier, hun er politistudent, så hadde vært rart hvis hun ikke vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville nok at hun skulle vinne, så derfor valgte han en slik øvelse. Som du sier, hun er politistudent, så hadde vært rart hvis hun ikke vant.

Ja, jeg vil tro det.. Hadde jeg vært en av de andre frierne hadde det nok bobla litt inni meg, haha 🙊

Anonymous poster hash: 5c334...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det Sondre!?!?!? Virker jo helt tilbakestående! Og han kaller seg adjunkt i kroppsøving :fnise: Flau å være i samme bransje som han



Anonymous poster hash: d7314...d03
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går Ruben alltid i den samme rosa singletten? :vetikke:

Anonymous poster hash: a5181...bb7

Og øredobbene irriterer meg!

Anonymous poster hash: 5c334...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så voldsomt mye selvinnsikt på han Sondre, nei. Fikk til tider litt inntrykk av at Else og frierne var som en lærer med elevene sine på utflukt. Måten hun roste dem på. Lurer på om overraskelsen Katharina har til henne, er at en av forhåndsfavorittene som trakk seg, møter opp likevel?

Anonymous poster hash: 44fee...b9b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så voldsomt mye selvinnsikt på han Sondre, nei. Fikk til tider litt inntrykk av at Else og frierne var som en lærer med elevene sine på utflukt. Måten hun roste dem på. Lurer på om overraskelsen Katharina har til henne, er at en av forhåndsfavorittene som trakk seg, møter opp likevel?Anonymous poster hash: 44fee...b9b

Enig. Han var en skikkelig raring. Skjønner godt hun ikke ville ha med han videre.

Håper hun velger Espen. Han virker snill og sympatisk.

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Ikke så voldsomt mye selvinnsikt på han Sondre, nei. Fikk til tider litt inntrykk av at Else og frierne var som en lærer med elevene sine på utflukt. Måten hun roste dem på. Lurer på om overraskelsen Katharina har til henne, er at en av forhåndsfavorittene som trakk seg, møter opp likevel?

Anonymous poster hash: 44fee...b9b

Det er i grunn ikke så rart at Else var slik. Med tanke på at hun overhodet ikke er interessert romantisk i frierne sine.

 

Får håpe overraskelse er en av de som trakk seg, ja. Else som er så fin og smart, fortjener å få blusse litt i kinnene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Bare jeg som synes det var urettferdig av Ruben å velge en slik øvelse? Jeg mener, Katinka er jo politistudent og går 3 året. Sier seg selv at hun er bedre trent enn de andre og mest sannsynlig ville vinne en konkurranse kun basert på styrke. Jaja..

 

Huff, Else virker ikke så interessert i de frierne sine, selv om hun prøver så godt hun kan. Det er jo virkelig ikke mye bra utvalg. Krysser fingrene for at hun får en god overraskelse i neste episode.

 

Ole Kasper virker så stiv og lite sjarmerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Altså han ene frieren gir seg selv en 7 på å lage mat, men sauser sammen alt av ingredienser uten å se på -slik gjør du det-!! Haha  :fnise:

Anonymous poster hash: 00902...9ed

 

 

Og da han ble sendt hjem så mente han at desserten skjærte seg på grunn av manglende motivasjon siden han nok ikke var så interessert i Else likevel. Mannen er jo ikke sann. Synd at han ikke er med videre.

Anonymous poster hash: c6130...4bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...