Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likte hun blonde, sørlandske politistudenten veldig godt :) Virket som hun og Ruben hadde god kjemi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte hun blonde, sørlandske politistudenten veldig godt :) Virket som hun og Ruben hadde god kjemi

Hun var søt ja, synes jeg har sett henne før eller noen som ligner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var søt ja, synes jeg har sett henne før eller noen som ligner?

Noen som vet hva hun heter? Lurer på hvilken phs hun går på, da hun ser veldig kjent ut.

Anonymous poster hash: 5c334...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Haha pinlig!

"Korfor skreiv du brev til meg?"

Jeg synes akkurat det var sjarmerende!

Synes det er merkelig at den vakre Else har så få spennende kandidater...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Noen som vet hva hun heter? Lurer på hvilken phs hun går på, da hun ser veldig kjent ut.

Anonymous poster hash: 5c334...2d1

Katarina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt av Else. Joda, de mennene er sikkert greie, men for noen rare menn. Hvem er det som døper seg Clark Kent fordi de kjenner seg litt igjen i Superman? Klarer ikke å ta slike mennesker seriøst. Også han rare mannen den drakten og dansken. Huff. Verste var vel han skalla som bare bablet om seg selv og ikke helt kom til poenget. Hjelp!

Håper det kommer noen bedre menn i neste episode.

 

Jeg er 100% på at Katarna (til Ruben) går videre. Kanskje vinner å :)

Endret av Savannah87
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Espen virket da helt normal også virket han som hun skypet med ganske normal (klipp ligger på tv2.no), så om noen av de e neste program er normale, så vil vell Esle få en ganske fin gjeng på besøk, med mulighet for kjærlighet.

Anonymous poster hash: d7fbe...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Espen virket da helt normal også virket han som hun skypet med ganske normal (klipp ligger på tv2.no), så om noen av de e neste program er normale, så vil vell Esle få en ganske fin gjeng på besøk, med mulighet for kjærlighet.

Anonymous poster hash: d7fbe...8fe

Hva var det med skype? Fikk ikk ned meg det..? Og skal det komme flere neste uke? Trodde de ikke skulle velge fler?

Anonymous poster hash: 749b4...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner han. :laugh: Kan introdusere han for deg jeg, om det går dårlig med jakten. :fnise:

Anonymous poster hash: 12e5e...488

Han er opptatt

Anonymous poster hash: ce431...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke Else virket helt happy med den skypedaten, men det vil jo vise seg.

Hvilken skypedate? Har ikke jeg sett. Hvor så du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å herre. Gikk inn på hun der Malene på instagram. Der går det i #jaktenmalene allerede. Tror noen er glad i oppmerksomhet her... Sånne jenter har bare et ekstremt behov for å vise seg frem og komme på tv. Ikke var hun pen heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre. Gikk inn på hun der Malene på instagram. Der går det i #jaktenmalene allerede. Tror noen er glad i oppmerksomhet her... Sånne jenter har bare et ekstremt behov for å vise seg frem og komme på tv. Ikke var hun pen heller.

Hvordan fant du henne? Hvordan vet du hva hun heter, de gir vel ikke ut etternavn på programmet eller?

Anonymous poster hash: d2e6f...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre. Gikk inn på hun der Malene på instagram. Der går det i #jaktenmalene allerede. Tror noen er glad i oppmerksomhet her... Sånne jenter har bare et ekstremt behov for å vise seg frem og komme på tv. Ikke var hun pen heller.

Å herregud så teit. Sikkert søkt alle andre realiteter uten å komme med..

Anonymous poster hash: 61abf...991

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...