Nautika Skrevet 11. oktober 2015 #321 Del Skrevet 11. oktober 2015 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #322 Del Skrevet 11. oktober 2015 God bedring! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #323 Del Skrevet 11. oktober 2015 Har bestilt meg time hos gynekolog. Jeg har lyst på en sjekk etter fødsel, for å se om at alt er ok. På 6 ukers kontrollen fant legen en hudfling som satt fast. Senere har det faktisk FALLT ut en hudting-sak.. Liten kompakt klump.. Jeg får jo helt noia for sånne ting, så det er på tide med en sjekk! Sorry for detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #324 Del Skrevet 11. oktober 2015 Så deilig med en god natts søvn! Da føler man seg som et menneske igjen! Det er herlig når de begynner å si mamma! Det er som regel sånn det starter, mamama. Også går det gradvis over til å si mamma ordentlig. Men de mener jo mamma da, det må man jo tro. God helg! Hihi, det er så søtt og jeg gleder meg skikkelig til det blir bevisst snakk! Åh, så herlig med mamma-lyder! Ja, det er så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 12. oktober 2015 #325 Del Skrevet 12. oktober 2015 Har bestilt meg time hos gynekolog. Jeg har lyst på en sjekk etter fødsel, for å se om at alt er ok. På 6 ukers kontrollen fant legen en hudfling som satt fast. Senere har det faktisk FALLT ut en hudting-sak.. Liten kompakt klump.. Jeg får jo helt noia for sånne ting, så det er på tide med en sjekk! Sorry for detaljer Må man ta g.sjekk etter fødsel? Jeg hadde bare en samtale? Kanskje jeg også burde det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #326 Del Skrevet 12. oktober 2015 Må man ta g.sjekk etter fødsel? Jeg hadde bare en samtale? Kanskje jeg også burde det! På 6 ukers kontroll mener du? Jeg hadde det hvertfall hadde jo noen sting også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 12. oktober 2015 #327 Del Skrevet 12. oktober 2015 På 6 ukers kontroll mener du? Jeg hadde det hvertfall hadde jo noen sting også Ja, på 6-ukers. Hm. Jeg hadde også sting, men de forsvant fint og jeg hadde ingen problemer. Fikk også mensen igjen rett før kontrollen, så spørs om legen konkluderte med at alt var greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #328 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ja, på 6-ukers. Hm. Jeg hadde også sting, men de forsvant fint og jeg hadde ingen problemer. Fikk også mensen igjen rett før kontrollen, så spørs om legen konkluderte med at alt var greit Ja, det kan jo være! Har så sykt med murringer og føles så ømt i livmorsområdet etter PMSen at jeg føler jeg må sjekke at ting er i orden. Kusina mi hadde også celleforandinger i livmora, så har fått streng beskjed om å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #329 Del Skrevet 12. oktober 2015 I dag har jeg vitterlig gått 9,4 kilometer i 2 runder. Har oppdaget spillet Turf. Det er soner oppsatt i byer som du kan ta. Du får poeng for hver sone, og du beholder den til noen andre har tatt den. Jeg gikk først en runde på ca. en time. Da jeg kom hjem så jeg at noen hadde tatt de, så da gikk vi ut på nytt, og tok de igjen! Da jeg kom hjem ventet jeg på samboer, og lagde taco til han kom hjem. Nå satte jeg meg i sofaen, så får samboeren legge og rydde resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. oktober 2015 #330 Del Skrevet 12. oktober 2015 Godt med taco på en mandag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #331 Del Skrevet 14. oktober 2015 Godt med taco på en mandag da! Etterfulgt av tacofrokost på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #332 Del Skrevet 16. oktober 2015 Vet ikke om jeg har skrevet det tidligere her, men tann nr. 1 har dukket opp! Fortann nede på venstre side. Jammen er ikke den på høyre side også synlig Jenta mi begynner å bli stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #333 Del Skrevet 19. oktober 2015 Samboer har vært borte hele helgen så jeg har hatt T alene. Faktisk første gang. Lørdagen gikk veldig fint da vi var ute, men søndag hjemme ble slitsomt! Hun skal jo turne selv om hun er sliten og det blir sutring. Var rimelig sliten da samboer kom hjem i går. I dag fikk jeg iallfall sove lenge! 23-09 er deilig og veldig etterlengtet! Jeg kom ut av rommet og ser samboer på sofaen. Han burde jo ha reist for lengst! "Trodde T kom til å vekke meg!" - den feilen gjør han kun en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. oktober 2015 #334 Del Skrevet 19. oktober 2015 Gjorde samme feil i dag, da M plutselig sov til 09.45, og jeg skulle egentlig opp før 09!! Men gud så deilig med en sånn natt. Skulle jeg gjerne hatt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #335 Del Skrevet 19. oktober 2015 I dag har det skjedd store saker i heimen! I dag krabbet T for første gang! Hun blir 8 måneder om noen dager. Hun har øvd mye, men vi har parkett og det er jo kjempeglatt. Derimot oppe hos svigers på deres teppe, tok hun de første takene! Stolt mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. oktober 2015 #336 Del Skrevet 19. oktober 2015 Så gøy :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. oktober 2015 #337 Del Skrevet 20. oktober 2015 Så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. oktober 2015 #338 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 20. oktober 2015 #339 Del Skrevet 20. oktober 2015 Åh, så herlig! Gratulerer med stor milepæl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 21. oktober 2015 #340 Del Skrevet 21. oktober 2015 Så moro! Da blir det full fart fremover, det er gøy da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå