Diddles Skrevet 30. juni 2016 #1221 Del Skrevet 30. juni 2016 Høres ut som meg Aldri følt meg så usexy ever!! Snakk om å vralte isteden for å gå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #1222 Del Skrevet 30. juni 2016 For ikke å snakke om tidvis stygg, fæl, tjukk og uten klær å ha på. Mininedsmelting rett før vi skulle ut av døra nå, og jeg hadde til og med sminket meg for 3. Gang dette svangerskapet! Det gikk heldigvis bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juni 2016 #1223 Del Skrevet 30. juni 2016 Det er ikke barebare dette her...lykke til hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #1224 Del Skrevet 30. juni 2016 Hahahaha nei Stakkars mannen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. juli 2016 Forfatter #1225 Del Skrevet 2. juli 2016 Sover altså ikke Våkna 01.30 og måtte på do. Ny bloddråpe i trusa, føltes ut som jeg hadde spist mengder med Taco (7t siden 1 stk tortillalefsepizza med fyll), luftsmerter og halsbrann. La meg igjen, måtte tisse igjen ca en million ganger og fikk semi-regelmessige menssmerter (<-- tror jeg ). De kommer altså med 8-18-13 min mellom og varer fra 30-45 sek noe stramming i magen. Har aldri kjent stramming fra kynnere så godt så antar det strammer Lillemann er også veldig aktiv imellom. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. juli 2016 #1226 Del Skrevet 2. juli 2016 Dette høres da veldig så spennende ut! Krysser fingrene for at han har tenkt å komme i løpet sv dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. juli 2016 Forfatter #1227 Del Skrevet 2. juli 2016 Får altså ikke til å redigere men det skal stå 8-13 min.... @juliane ja får inderlig håpe det Men vet jo at dette også bare kan være tull dessverre. Travelt om det blir slik på slutten altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. juli 2016 #1228 Del Skrevet 2. juli 2016 Oioioi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. juli 2016 Forfatter #1229 Del Skrevet 2. juli 2016 Beklager å måtte skuffe men det ga seg etter 3 og en halv time.... Dårlig gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 2. juli 2016 #1230 Del Skrevet 2. juli 2016 Mulig jeg har spurt før, men har dere lang vei til sykehuset? Spennende at ting er på gang da selv om det dabbet av igjen så er det jo et godt tegn på at noe er på ferde! Når er neste sjekk hos lege eller jordmor om det ikke skulle bli fødsel i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 2. juli 2016 #1231 Del Skrevet 2. juli 2016 Spennende! Jeg håper min baby venter til tidligst en uke før termin for jeg vil ha ti uker i permisjon først. Men jeg håper for din skyld at du får straks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. juli 2016 Forfatter #1232 Del Skrevet 2. juli 2016 4 timer siden, Beccy87 skrev: Mulig jeg har spurt før, men har dere lang vei til sykehuset? Spennende at ting er på gang da selv om det dabbet av igjen så er det jo et godt tegn på at noe er på ferde! Når er neste sjekk hos lege eller jordmor om det ikke skulle bli fødsel i helgen? Ikke så veldig lang vei egentlig. Ca 30 min Ja håper at det er åpning på g. Er jo gjerne det når det er blodspor Neste sjekk er på torsdag så det er ikke lenge til. 4 timer siden, Chandra skrev: Spennende! Jeg håper min baby venter til tidligst en uke før termin for jeg vil ha ti uker i permisjon først. Men jeg håper for din skyld at du får straks! Jeg har ikke tålmodighet til å tenke sånn! Så er jeg passe lei og sliten av å ikke kunne bevege meg da. Vil på fjellet og hoppe og gå. Satser på du får hvertfall to uker permisjon først ...... Trøtt og sur og generelt lite hyggelig å ja med å gjøre idag. Grinete og. Kjenner hormonene ja! Svigermor kunne fortelle at hun knuste en taklampe dagen før fødsel og mente at jeg kom til å føde snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 2. juli 2016 #1233 Del Skrevet 2. juli 2016 Uff, det høres ut som dubhar slitsomme dager! Jeg kjenner meg veldig igjen - alle symptomer og tegn tolkes så godt det lar seg gjøre! Bare så synd alle tegnene (bortsett fra vannavgang) bare kan være luremusaktige! Jeg håper du føder snart søte deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. juli 2016 Forfatter #1234 Del Skrevet 2. juli 2016 Takk @lille_frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 2. juli 2016 #1235 Del Skrevet 2. juli 2016 Æsj, er det det man kaller maserier? Så irriterende at kroppen skal lure sånn! Håper ikke du må gå enda flere uker med det der Du får ta med bilen på en kjøretur på humpete vei for å sette noe i gang? Eller... spise kanel? Får bare kjøre gjennom kjerringrådlista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. juli 2016 Forfatter #1236 Del Skrevet 2. juli 2016 Vet ikke altså, kan godt være Nei bilkjøring er ikke noe godt å drive med nå. Blir kjempesliten så det prøver jeg å unngå. Tror ikke jeg orker å slite meg ut på kjerringråd, hadde vært gøy å dokumentere det though. Liksom gå gjennom hele lista og filme det for så å evaluere etterpå Men jeg orker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 2. juli 2016 #1237 Del Skrevet 2. juli 2016 Hadde vært artig ja. Men når alt kommer til stykket kalles det jo kjerringråd for en grunn Alle kjerringrådene jeg testet påsto jo at vi ventet jente, men det er definitivt en gutt der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. juli 2016 Forfatter #1238 Del Skrevet 2. juli 2016 Ikke sant Kjære univers, jeg kunne godt tenkt meg fødsel i natt! Vennlig hilsen meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 3. juli 2016 #1239 Del Skrevet 3. juli 2016 Hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter #1240 Del Skrevet 3. juli 2016 Formen er den samme Merker at jeg er tom for energi og trøttere nå. Vil helst at det skal bli kveld slik jeg kan legge meg og bare sove. Kjenner at jeg vil ha kroppen min tilbake nå, uten vondter, vann, smerter i armer og hender og med bevegelighet Virker som Lillemann er litt roligere igår og i dag. Hver gang jeg blir bekymret så setter han igang så jeg merker han flere ganger om dagen og spesielt når jeg legger meg! Derfor blir jeg ikke så veldig bekymret likevel. Kontrollen på torsdag viste jo også at han har det utmerket! Oi! Jeg har glemt tippeliste!!! Kjør på 28.06: Meg 07.07 Mannen 10.07 Mamma 13.07 Svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå