Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Har du mye du må få gjort i løpet av dagen da eller får du sovet litt da også?
Jeg sov både dag og natt på slutten for jeg var stuptrøtt og alt bare var et ork. ;) 

Tipper (desverre for deg) at du må gå en stund til og lander på 11.07! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Beccy87 skrev:

Har du mye du må få gjort i løpet av dagen da eller får du sovet litt da også?
Jeg sov både dag og natt på slutten for jeg var stuptrøtt og alt bare var et ork. ;) 

Tipper (desverre for deg) at du må gå en stund til og lander på 11.07! :) 

Jeg får ikke gjort noe iløpet av dagen pga svangerskapsplagene. Vet ikke helt hva jeg hadde gjort om vi hadde hatt små barn i tillegg... 

Da er det nok dessverre slik for meg som det var for deg. Blir både dag og natt..

11 er jo ikke så lenge til ;) 

52 minutter siden, Pyntestøv skrev:

Jeg tipper 14.07 :hoppe:

Bare fordi jeg er født på en fjortende :lur:

 

:lur: vi får se....

38 minutter siden, Sjela skrev:

10. juli. Jeg er dog elendig på å tippe :fnise: 

 

.......

Oi! Jeg har glemt tippeliste!!! Kjør på :nigo: 

28.06: 

Meg

07.07

Mannen 

10.07

Mamma

@Sjela 

11.07

@Beccy87

13.07 

Svigermor

14.07

@Pyntestøv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, altså..her har jeg tatt pause fra KG noen dager, og hadde forventet fødsel på deg til nå:fnise: skummet igjennom alt her for å se om jeg hadde gått glipp av noe. Jeg skal på OUL den 6., så satser på at det blir en like bra dag for deg som for meg! Jeg tipper han kommer ut og hilser på den 6. juli ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han venter helt til 17. juli jeg. Kjipt for deg som er så klar, men tror han trives godt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Weebs skrev:

Jeg henger meg på mannen. 10.07 :) 

Mannen tipper 07.07 ;) Men du kan godt få tippe 10. hvis du vil ;) 

1 time siden, juliane skrev:

8. juli! :) 

:) 

53 minutter siden, Atziri skrev:

Satser på at 6. er lykkedagen! :hjerte:

:hjerte: Det er jo overkommelig :P 

26 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Nei, altså..her har jeg tatt pause fra KG noen dager, og hadde forventet fødsel på deg til nå:fnise: skummet igjennom alt her for å se om jeg hadde gått glipp av noe. Jeg skal på OUL den 6., så satser på at det blir en like bra dag for deg som for meg! Jeg tipper han kommer ut og hilser på den 6. juli ;) 

Ja vet du hva. Det er rett og slett for dårlig av meg...

Spennende med OUL da! :nigo: Lykke til! 

5 minutter siden, maja87 skrev:

Tipper han venter helt til 17. juli jeg. Kjipt for deg som er så klar, men tror han trives godt 😉

Jasså, hele to uker til altså :bond: Overlever vel. Tiden går sakte-fort...

--------------------------

Oi! Jeg har glemt tippeliste!!! Kjør på :nigo: 

28.06: 

Meg

06.07

@Atziri

@Strikkesokken

07.07

Mannen 

08.07

@juliane

10.07

Mamma

@Sjela 

@Weebs

11.07

@Beccy87

13.07 

Svigermor

14.07

@Pyntestøv 

17.07 

@maja87

---------------

Så koselig at så mange vil være med å tippe!!! :hjerte: Det hadde jeg ikke forventet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?! Jeg leste feil, hvordan klarte jeg å lese SÅ feil :fnise: Vel, vel. Tipper fremdeles den 10. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er ikke en god dag egentlig. Våknet med hodepine, litt kvalme (var skikkelig kvalm i går kveld) og de generelle vondtene. Skal få kiro til å behandle rygg, skuldre og nakke i morgen!!! 

Har noe som er positivt da!! 

Jeg fant nettopp ut at studielånet slutter å rente seg når man får barn! :hoppendeglad: Dvs man må søke om rentefritak en gang i året eller noe. Jeg har fått mye studielån opp gjennom tiden og har ikke alltid fullført eksamen... Da blir man forsinket og lånet omgjøres ikke til stipend. 

I tillegg har jeg lekt med tanken om å ta ett fag til høsten og bestemte meg i dag for å gjøre det! Ikke bare får jeg bygd på kompetanse min men, iom at jeg tar det uten støtte, alle studiepoeng jeg tar vil også bidra til å redusere studielånet mitt ;) Hurra! 

Jeg saaaaavner å bruke hjernen min! Nemlig. Jobben jeg har hatt siste året, og at jeg har vært sykemeldt, har ikke akkurat gitt meg mentale utfordringer... Nå må jeg bare få bruke hodet litt. Og ett fag er ikke så høy belastning akkurat så det skal fint gå an å gjennomføre om Lillemann er samarbeidsvillig :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med rentefritak på studielån har jeg ikke hørt om. Kan alle søke om det eller det det noen krav som må oppfylles?? Det hadde jo vært fantastisk for jeg har også studiegjeld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chandra skrev:

Dette med rentefritak på studielån har jeg ikke hørt om. Kan alle søke om det eller det det noen krav som må oppfylles?? Det hadde jo vært fantastisk for jeg har også studiegjeld. 

Det er omsorg for barn under 16 år som er kriteriet så ja, det tror jeg du kan da ;) Det er jo bare å ta en tlf til Lånekassen og høre også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har benyttet meg av rentefritak. Hjalp veldig på studielånet. Man kan søke tre år tilbake i tid, så man må ikke nødvendigvis gjøre det hvert år. Fikk vekk 30.000 kr i renter. :jepp: Det gjorde studielånet mer overkommelig. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt nå og det ser ut til at jeg kan ha rett på i alle fall noe de 12 første månedene. Skal absolutt søke! Alt man kan få er jo en bonus. Takk for at du nevnte det! KG er ikke så dumt. :)

Jeg gjetter forresten på 12. juli. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå dette visste jeg ikke! Så greit. Jeg har studert en god del etter jeg fikk L, vet ikke om det går automatisk jeg? Må man søke om det? Må rett inn og søke jeg da isåfall:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Surriball skrev:

15. juli :)

 

1 time siden, Emiliania skrev:

Jeg har benyttet meg av rentefritak. Hjalp veldig på studielånet. Man kan søke tre år tilbake i tid, så man må ikke nødvendigvis gjøre det hvert år. Fikk vekk 30.000 kr i renter. :jepp: Det gjorde studielånet mer overkommelig. :fnise: 

Veldig, veldig greit altså! :jepp: Så lenge man husker det tenker jeg!! Men slettes alle rentene? Altså for de årene man har rett? 

 

7 minutter siden, Chandra skrev:

Har lest litt nå og det ser ut til at jeg kan ha rett på i alle fall noe de 12 første månedene. Skal absolutt søke! Alt man kan få er jo en bonus. Takk for at du nevnte det! KG er ikke så dumt. :)

Jeg gjetter forresten på 12. juli. :)

 

Forstod det slik at man hadde fritak fra fødseldato frem til fylte 16 år ;) No prob! Veldig praktisk kunnskap :fnise: 

 

2 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Ååå dette visste jeg ikke! Så greit. Jeg har studert en god del etter jeg fikk L, vet ikke om det går automatisk jeg? Må man søke om det? Må rett inn og søke jeg da isåfall:biggrin:

Veldig fint å vite ;) Man må søke om det ja :jepp: Så det er bare å hive seg rundt ;) 

 

----------------------------

Oi! Jeg har glemt tippeliste!!! Kjør på :nigo: 

28.06: 

Meg 

06.07:

@Atziri

@Strikkesokken

07.07:

Mannen 

08.07:

@juliane

10.07:

Mamma

@Sjela 

@Weebs

11.07:

@Beccy87

12.07:

@Chandra

13.07 :

Svigermor

14.07:

@Pyntestøv 

15.07:

@Surriball 

17.07 :

@maja87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...