Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sisti

Jordmora mi sa på torsdag at det med proppen ikke var noe å bry seg veldig med - det kunne fint gå mange uker til fødsel likevel (for kroppen danner bare ny propp). Ikke for å ødelegge noen forhåpninger altså... :ler: plutselig skjer det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: en propp! En propp! Så spennende! Håper smertene tar seg opp :nigo: nå er han over prematurgrensen så nå er det bare å pelle seg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Selv om det kan gå tid så kan det jo hende han kommer straks også! Uansett må jo proppen gå, så da har du i alle fall en ting å krysse av lista!

Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å gå helt til termin. Spennende å se om det vi føler stemmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tar det som et tegn på at ting skjer ;) Men foreløpig har menssmertene gitt seg, men de bruker å være verst på kveld og natt så det går bra. Det er jo også bare små biter, ikke hele proppen liksom. Ser at det matcher andres beskrivelse hvertfall. 

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så aldri noe til den slimproppen, meeeen...  mye menssmerter og ikke helt god i magen høres mistenkelig likt ut slik jeg hadde det dagen før fødsel. :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Har heldigvis hatt menssmerter i noen uker allerede ;) Men føles kanskje litt annerledes igår og idag? Synes det er flott med litt håp her! Jeg kan godt føde inatt :P Selv om jeg har begynt å kjenne på panikken, JEG ER IKKE KLAR!! :danser:

 

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen endte opp i fullstendig bekkenkrise. .. Aner ikke hvordan det skjedde heller, har ikke gjort koe som skulle tilsi dette. Det er fullstendig låsning i venstresiden og nå kjenner jeg det litt på høyre og. Greier såvidt å gå og svikter ofte, greier tidvis ikke å reise meg eller sette meg. Fuck! Blir krykker i morgen hvis det ikke gir seg. Da blir jeg faktisk sengeliggende. 

Kan heller ikke si jeg ser noe positivt på å skulle behandle det da jeg ser for meg intens smerte (er noe brøling nå for å si det slik).... 

Håper det gir seg før fødsel... :sjokk:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også helt forferdelig vondt i bekkenet idag :klo: Jeg vet at det er vanlig at bekkenløsning forverres når det nærmer seg termin, fordi babyen baner seg vei - men for fuck's sake - det er jo FIRE uker til termin enda :daane:Synes skikkelig synd på meg selv idag :sjenert:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja det ble litt selvmedlidenhet her nå!! Kan jeg være så snill å få føde...!?!? Liksom... Har tenkt tanken på at det kan være han som kommer lengre ned og da er det jo greit altså. Kjenner også mer generell bekkensmerte som jeg ikke greier å finne ut om er FRA bekkenet eller om det er pga noe annet... Satser på at det er godt for noe hvertfall ;)Synes også å ha lest at bekkenløsning gir enklere fødsel, vi kan jo håpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på dere. Har nå den siste perioden et kranglete bekken, men det blir liksom bra etter en liten gåtur. Symfysen røsker litt også. Så jeg kan virkelig ikke forestille meg hvordan dere har det. :klem:til dere :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt med kranglete bekken. Mitt har blitt mye bedre de siste ukene, merkelig nok samtidig med at aktivitetsnivået har gått betraktelig ned pga laber form ellers. Kremt, man skulle jo nesten tro bekkenvondtene mine var selvforskyldt :sjenert: 

Et det symfysen som krangler hos dere, eller sitter det bak i setet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Emiliania skrev:

Jeg synes synd på dere. Har nå den siste perioden et kranglete bekken, men det blir liksom bra etter en liten gåtur. Symfysen røsker litt også. Så jeg kan virkelig ikke forestille meg hvordan dere har det. :klem:til dere :jepp:  

Takk for :klem::) Jeg gleder meg til å bevege meg igjen :jepp:

8 minutter siden, Frøken Vims skrev:

Så kjipt med kranglete bekken. Mitt har blitt mye bedre de siste ukene, merkelig nok samtidig med at aktivitetsnivået har gått betraktelig ned pga laber form ellers. Kremt, man skulle jo nesten tro bekkenvondtene mine var selvforskyldt :sjenert: 

Et det symfysen som krangler hos dere, eller sitter det bak i setet?

Å roe ned kan nok hjelpe ja! Merket forskjell hver gang sykemeldingen ble oppjustert ;) Så det er lurt å forebygge ved å ikke provosere for mye. 

Jeg har bekkenløsning hvilket vil si at hele bekkenet er vondt. Både framme og bake. Er det bare framme er det symfyseløsning og bare bake er låsning ;) Begge deler gir bekkenløsning dessverre :PDet som er kjipt å tenke på er at hadde jeg ikke hatt det så er det meegeet mulig at jeg heller ikke hadde fått sva. Dia. Bajs. 

Jeg håper det gir seg med en eneste gang han er ute. Har hørt om at de kan skje og det hadde vært himmelsk! Heldigvis ikke lenge igjen :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Emiliania skrev:

Jeg synes synd på dere. Har nå den siste perioden et kranglete bekken, men det blir liksom bra etter en liten gåtur. Symfysen røsker litt også. Så jeg kan virkelig ikke forestille meg hvordan dere har det. :klem:til dere :jepp:  

 

15 minutter siden, Frøken Vims skrev:

Så kjipt med kranglete bekken. Mitt har blitt mye bedre de siste ukene, merkelig nok samtidig med at aktivitetsnivået har gått betraktelig ned pga laber form ellers. Kremt, man skulle jo nesten tro bekkenvondtene mine var selvforskyldt :sjenert: 

Et det symfysen som krangler hos dere, eller sitter det bak i setet?

Her har det også blitt til at det er vondt både framme og bak..bekkenet mitt har vært ganske bra så lenge jeg har tatt hensyn (mine bekkenplager var også selvforskyldt tidligere) men nå griner jeg når jeg må gå fra stua til badet fordi det gjør så vondt :sukk: Kjennes ut som noen har slått meg med balltre nedentil, i tillegg til nedpress og at mini i magen driver og krøller seg noe vanvittig, treffer nerver nedentil så det smeller etter..kjenner ut som h*n prøver å borre seg ut :haar: Blir spennende å høre på kontroll på onsdag om h*n har festet seg :pls:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Takk for :klem::) Jeg gleder meg til å bevege meg igjen :jepp:

Å roe ned kan nok hjelpe ja! Merket forskjell hver gang sykemeldingen ble oppjustert ;) Så det er lurt å forebygge ved å ikke provosere for mye. 

Jeg har bekkenløsning hvilket vil si at hele bekkenet er vondt. Både framme og bake. Er det bare framme er det symfyseløsning og bare bake er låsning ;) Begge deler gir bekkenløsning dessverre :PDet som er kjipt å tenke på er at hadde jeg ikke hatt det så er det meegeet mulig at jeg heller ikke hadde fått sva. Dia. Bajs. 

Jeg håper det gir seg med en eneste gang han er ute. Har hørt om at de kan skje og det hadde vært himmelsk! Heldigvis ikke lenge igjen :jepp:

 

Så kjipt :( Hadde både foran og bak selv, men det har som sagt blitt mye bedre. Tror det var kombinasjonen av kontorstol og litt for ambisiøst hageprosjekt som gjorde utslaget for meg. Utrolig vanskelig å vite hva det ensom utløser det når det står på, for smertene kommer jo gjerne forsinket ifht hva det var som forårsaket det. Uansett, god bedring! Håpet du slipper krykker i morgen!

Ellers noe mer fødetegn på gang?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Takk for :klem::) Jeg gleder meg til å bevege meg igjen :jepp:

Skjønner jeg godt. :jepp: Håper denne gutten får fart i seg og sparker seg selv ut. :jepp: 

5 minutter siden, Diddles skrev:

Her har det også blitt til at det er vondt både framme og bak..bekkenet mitt har vært ganske bra så lenge jeg har tatt hensyn (mine bekkenplager var også selvforskyldt tidligere) men nå griner jeg når jeg må gå fra stua til badet fordi det gjør så vondt :sukk: Kjennes ut som noen har slått meg med balltre nedentil, i tillegg til nedpress og at mini i magen driver og krøller seg noe vanvittig, treffer nerver nedentil så det smeller etter..kjenner ut som h*n prøver å borre seg ut :haar: Blir spennende å høre på kontroll på onsdag om h*n har festet seg :pls:  

:klem: Får vondt av deg (dere begge to egentlig) når jeg leser dette. Den dyttingen nedover er grusomt for en som ikke sliter med bekkenløsning (hatt mye av det i det siste). :sjenert: Skal selv på UL i morgen, lurer på om hodet faktisk er festet eller om han dupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Emiliania skrev:

Skjønner jeg godt. :jepp: Håper denne gutten får fart i seg og sparker seg selv ut. :jepp: 

:klem: Får vondt av deg (dere begge to egentlig) når jeg leser dette. Den dyttingen nedover er grusomt for en som ikke sliter med bekkenløsning (hatt mye av det i det siste). :sjenert: Skal selv på UL i morgen, lurer på om hodet faktisk er festet eller om han dupper. 

*hulk* du må ikke ha noen medfølelse med meg idag - da griner jeg bare :sjenert::fnise: Hva da emosjonelt vrak?! 

SÅ spennende med UL imorgen :hjerte: Lykke til!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmertene ga seg og null andre tegn så langt :daane:Smertene er gjerne litt forsinket men man ser jo et mønster etterhvert. .. Håper det holder seg unna deg!

Spennende med UL da! Lykke til ;) Håper baby ligger bom fast :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...