Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Huff, det høres ille ut! Har du hatt det lenge eller har det kommet nå mot slutten?? Leste et sted at det hjalp å ha de i kaldt vann, men det er sikkert prøvd ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd ut noe faktisk. Har bare akseptert det :P og selvfølgelig mottatt fotmassasje :lur: 

Har hatt det i noen uker men idag er det helt vilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotmassasje hørtes digg ut! Beina mine blir mer og mer ømme nå. Veldig vonde å gå på om morgenen og de har jo ikke fått så mye vann i seg en gang. Skjønner at jeg har noe å glede meg til. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja :P 

Støttestrømper funket ikke... De var bare stramme rundt leggen og det er jo ikke der jeg har vann... :daane:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola! Jeg detter inn her akkurat i tide til siste innspurt - er jo da det begynner å bli gøy:nigo: har ikke lest igjennom heele dagboken for da blir jeg jo sittende litt lenger enn jeg har tid til:ler: Men har fått med meg at du har hatt maserier!:bond: ikke for å drepe stemingen, men jeg gikk med det i 10 dager (kvelder) før eldstemann endelig bestemte seg for å komme. Men da kom han i en helsikkes fart og:fnise: Håper det skjer noe snart da, så fort du er over prematurgrensen:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det har nok roet seg heeelt ned her nå. Ingen kynnere eller noe som kan ligne på noe. Kun menssmerter og nedpress ;) Er rimelig sikker på at det ikke blir fødsel i dag foråsidetsånn! Uansett så er det bare 3 uker til ;) (Sier jeg idag i dette øyeblikk, om to sek er det leeeenge igjen).

Du har jo dagbok du og!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Hola! Jeg detter inn her akkurat i tide til siste innspurt - er jo da det begynner å bli gøy:nigo: har ikke lest igjennom heele dagboken for da blir jeg jo sittende litt lenger enn jeg har tid til:ler: Men har fått med meg at du har hatt maserier!:bond: ikke for å drepe stemingen, men jeg gikk med det i 10 dager (kvelder) før eldstemann endelig bestemte seg for å komme. Men da kom han i en helsikkes fart og:fnise: Håper det skjer noe snart da, så fort du er over prematurgrensen:tommelopp:

Har vel allerede drept stemningen litt, siden jeg har påpekt at man fort kan gå i flere uker med maserier. :fnise: Det har jeg desverre måtte leve med da jeg gikk med førstemann. Hu kom ut uten problemer, selv om det var en kjapp og intens fødsel. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker er ikke lenge nei - selv om jeg kjenner følelsen på slutten der man tror at baby aldri skal komme ut:fnise:

2 timer siden, Emiliania skrev:

Har vel allerede drept stemningen litt, siden jeg har påpekt at man fort kan gå i flere uker med maserier. :fnise: Det har jeg desverre måtte leve med da jeg gikk med førstemann. Hu kom ut uten problemer, selv om det var en kjapp og intens fødsel. :jepp: 

Haha, huff. Får håpe hun slipper unna flere uker med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk ikke tenkt meg flere uker med noe som helst! Han har å komme neste uke :opplyser: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Strikkesokken skrev:

3 uker er ikke lenge nei - selv om jeg kjenner følelsen på slutten der man tror at baby aldri skal komme ut:fnise:

Haha, huff. Får håpe hun slipper unna flere uker med det!

:fnise: Håper det selv, for det er noe herk i seg selv, og å ha det på toppen av bekkenløsning og sv.diabetes virker bare helt forferdelig. 

@LilleMy1989: Jeg håper han kommer som bestilt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma bestemmer nemlig! :hoho: 

Det er tydeligvis slutt på å sove horisontalt.. Måtte ha hotellputa under vanlig pute i natt for å få puste (ikke pga magen, han har jo sunket kjempelangt ned! :sjokk: ) men pga *trommevirvel* kvelningsforsøk utført av min egen dobbelthake :sjokkbla: Føles ut som vannet har beveget seg opp til fjeset :fnise:

Han har sunket ja, gjorde jo det når han festet seg for noen uker siden. Men nå så er det slik at magen henger liksom nedenfor :P Overalt så står det at magen går nå opp til brystbenet eller noe sånt, men her så er jeg nesten normal igjen under puppene! Den er formet som en vakker dråpe på min kropp! *poesi* :hoho: 

Må derimot sitte med bena godt spredt hvis jeg skal sitte rett opp og ned :fnise: Magen må få plass i mellom må skjønne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalt av en dobbelhake! :hoho: Så for meg du som bråvåkner og tar deg til halsen. "Hei, HVEM DER? Åja, var det bare deg, haka." :fnise: Jeg vil også ha hotellpute! Håper jeg får morderisk dobbelhake senere så jeg får unnskyldning til å kjøpe ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt verdt å ha dobbelthake for å få hotellpute :hoho:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha ser deg levende for meg med en enorm dobbelhake og bena godt spredt med magen imellom:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mikroskopiske mengder farget slim ikveld. Tør jeg håpe det er proppen??? 

Også mye følelse av å måtte på do uten at jeg må (hele dagen). Kjenner at han presser mot halebenet og generelt nedover.

Hovent underliv siste uka. Fikk beskjed om at det var normalt når hodet var festet. 

Tidlig å begynne å vente? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, så spennende! Er du 37+0 i morgen? Det er så spennende å følge med og jeg gleder meg til å høre hvordan det er når du endelig får ut baby! Om du får tid til å oppdatere her da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa :) Er 37+0 i dag ;) Tickeren er en dag feil. 

Blir jo gal om man ikke kan følge med, prate og oppdatere her inne! Gull verdt gjennom prøving, graviditet og fødselsventing. Regner med det er veldig kjekt etterpå og ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye menssmerter i går kveld, inatt når jeg var på do og i dag tidlig når jeg våknet (to siste kan ha vært samme, våknet nemlig 06.00...).

Oooog mere slim nå nettopp!! :nigo: Kan ikke forstå at det e e noe annet enn propp. Obs! Detaljer! Gulgrønt og ligner på at det skulle kommet ut en annen plass. 

I tillegg er jeg ikke helt god i magen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...