Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Oi, her er det mye som skjer! Kjedelig at bekkenet krangler :( og kjedelig at menssmertene har gitt seg. Har du sjekket om du er moden hos jordmor? Her funket ihvertfall sex veldig bra da L skulle ut, men jeg var moden og hadde blitt strippet. "Samme metode for å få baby både inn og ut" som min mor sa så pent :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har sjekket noe som helst! Skal spørre på kontroll på torsdag :nigo:

Sex er...vanskelig. Klønete og travelt egentlig :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet og var helt fin fra låsning :nigo: Helt til jeg gikk på do... Da ble det krykker ;) 

Har kjent noen små menssmerter og så det er jo positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 dager til termin, nå er du sannelig nærme altså. Og baby kan jo selvsagt også komme før, noe som gjør tiden fremover veldig spennende. Savner litt den spenninga jeg faktisk :ler: (Hadde aldri trodd jeg skulle skrive den setningen, for tiden på slutten føltes veldig, veldig lang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kiropraktor i morgen. Jeg kan rett og slett ikke gå slik. Dette var det som tippet det over og nå er det ikke greit lenger. kjenner at jeg blir deprimert hvis det ikke gir seg etter behandling. Håper hun greier å fikse låsningen, nakken og ryggen hvertfall, bekkenløsningen er liksom ok men det er ikke ok når det nå er akkurat for mye til at jeg takler det. 

Jeg har også gått og kjent på om han beveger seg nok/kraftig nok i hele dag og blir sliten av det. Kommer nok av at hele kroppen gjør vondt og at jeg da lurer på om han har det bra. 

Siste tre dagene har jeg vært veldig sliten/trøtt og sovet på dagtid igjen. Ikke vil jeg ut av huset heller. Lurer på om det er tegn på, eller opplading til, fødsel? :klo: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så aldri noe til noen slimpropp jeg :rolleyes:

Jeg var sykemeldt nesten hele svangerskapet pga bekkenet. På slutten hadde jeg helt forferdelige smerter i symfysen og sleit med å gå.. Alle bekkenplagene ble borte med en gang hun var ute! En helt merkelig følelse :-) vurderer å bestille meg en time hos kiropraktor for jeg føler jeg er "låst" i fra korsryggen til nakken :P (sikkert mye pga ugunstige sittestillinger da jeg ammer) 

Endret av gjärd
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Strikkesokken skrev:

Oi, her er det mye som skjer! Kjedelig at bekkenet krangler :( og kjedelig at menssmertene har gitt seg. Har du sjekket om du er moden hos jordmor? Her funket ihvertfall sex veldig bra da L skulle ut, men jeg var moden og hadde blitt strippet. "Samme metode for å få baby både inn og ut" som min mor sa så pent :ler:

Her funket også sex :P var forferdelig klønete, men fire timer etterpå startet riene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg vil gjerne bestille en slik mirakelkur som du fikk @gjärd!! Kan den leveres denne uken? :nigo: 

No problemo! Håper du også slipper bekkenplager med en gang etter fødsel ❤️ Jeg hadde også smerter på slutten så jeg mest hadde lyst til å grine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg i spenning :fnise: 

Mye aktivitet i magen på morgenen i dag.  Hikking og turning og rulling :P En som er morgenfugl hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kiropraktor løser deg litt opp i dag. Det høres skikkelig vondt ut å gå sånn :( 

Koselig med en morgenfugl-baby, kanskje det er forberedelse til livet på utsiden ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til det første, forhåpentligvis blir det ikke noe av det siste :fnise:

Jeg starter dagen med menssmerter og en som TRYKKER så det stikker nedover :jepp: Kom igjen og sett igang klekkinga! !!! :hoho:

I dag blir det en tur på Europris og handle dopapir og trådkurver til E. Hun må ha noe å ha klærne sine i (vi stjal all skapplass når vi flyttet soverom) og disse klesskapene er virkelig ikke verdt prisen og vi klarer ikke bestemme oss for noe så da blir det en enkelt trådkurv! Hun har ikke så voldsomt mye her og hun er så gammel at hun snart bestemmer hva som skal hvor osv. Meget mulig hun ikke kommer til å ha noe særlig her og det skjønner jeg jo, hun vil vel bruke klærne sine... 

Jeg må også huske å kjøpe ansiktskrem og smågodt til sykehusbag! :nigo:

Hvorfor er du oppe så tidlig @Weebs!! Har ikke du friuke! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Hvorfor er du oppe så tidlig @Weebs!! Har ikke du friuke! ?

Jooo, men jeg våkner av mannen som lar vekkerklokka ringe i EN TIME (føles det som) før han våkner :fnise: Så må jeg tisse, og da er det like greit å bare stå opp ;) 

Frokost, kaffe, KG og psyke meg opp til trening :daane:

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunnelig på trening!!! Gleder meg til å få trene igjen :nigo: Håper å gå ned så mye som 30 kg og bli veldig sterk!!! Typ Pippi! Og da er det bare å lage flere barn :fnise: Yep. I said it!

Her er det jeg som er vekkerklokkesynderen. .. :flau:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også vekkerklokkesynder her i huset :opplyser: Heldigvis får jeg ikke de verste klagene fra mannen på det selv om det selvsagt er litt kjipt for han at jeg slumrer en time før jeg står opp når han enda kan ligge å dra seg et par timer :P Håper det snart begynner å skje noe Lille My! Hvis ikke synes jeg du skal gå for sex uansett hvor tungvint det er :fnise: Det viktigste er visst sæden, så du trenger ikke nyte det liksom :hoho: So I've read :plystre: 

Her stikker det også fra tid til annen i symfysen og så gir det seg plutselig når han flytter litt på seg. Det er i alle fall sykt vondt, og det føles som han skal falle ut mellom beina når jeg går. Stikker og verker down town og jeg tar musesteg fra plassen min på kontoret til toalettet. Ikke akkurat gunstig kombinasjon med overfylt blære :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å nyte sex :opplyser::hoho: 

Full blære er skikkelig pain om dagen! Tror han presser på urinveiene eller noe for må jeg skikkelig på do så er det vondt å tisse... 

.......

Blodspor i trusa :sjokkbla: Hva betyr det? Fødsel? Fare?? Omg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg foretrekker å nyte sex :opplyser::hoho: 

Full blære er skikkelig pain om dagen! Tror han presser på urinveiene eller noe for må jeg skikkelig på do så er det vondt å tisse... 

.......

Blodspor i trusa :sjokkbla: Hva betyr det? Fødsel? Fare?? Omg.

Ville ringt føden og spurt, jeg :) Mener å huske at man skal ringe hvis man har blødninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det er spennende her om dagen :popcorn: 

Håper bekkenet går tilbake til normalen rimelig raskt. 

Og spennende med blodspor. Tegneblødning kanskje. Jeg blødde "en del" før fødsel, men det var etter at vannet gikk. 

Masse lykke til med fødsel og barseltid :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med informasjon om fødeavdelingen som jeg fikk på sykehuset, og under "når ringe føden" står det ved blødninger. Så jeg ville ringt! Men det har du nok gjort allerede :) Håper på en spennende oppdatering! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt ja! De var heeelt kule i forhold til pittelitt blod :fnise: Jeg er heller ikke stressa men ganske utålmodig... 

Ellers ingenting bortsett fra at jeg har sovet på sofaen, har menssmerter innimellom og skal avgårde på jordmor kontroll.  Håper hun sjekker modning! 

Jeg er skikkelig øm i "underlivet", altså symfysen + høna. Låsningen er heldigvis gått vekk men han ligger tungt på symfysen så jeg går som en and. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...