LilleMy1989 Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #1281 Skrevet 7. juli 2016 Null action! Kommer med oppdatering senere. Nå: norske jordbær
N85 Skrevet 7. juli 2016 #1282 Skrevet 7. juli 2016 Spennende å følge med her inne for tiden, lillemy!:) Selv har jeg ingen følelse av eller tegn på nært forestående fødsel.. Men det skjer vel før eller siden uansett. Mmm, norske jordbær! Det spises det her også
Sjela Skrevet 7. juli 2016 #1283 Skrevet 7. juli 2016 Norske jordbær vi var på et lokalt gartneri og kjøpte ferske poteter, krydderurter og jordbær her om dagen. Sesongens beste Så spennende med symptomer Håper det skjer noe snart! Og stua og fargen hørtes kjempefint ut Helt enig med at rommet blir flatt. Jeg har vært for redd for å introdusere farger her også så det er mye hvitt. Men det hjelper på med elementer av farger i interiør som lamper, bilder og puter og så gikk vi helt crazy med soverommet i fargen pepper og jeg elsker det
LilleMy1989 Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #1288 Skrevet 8. juli 2016 15 timer siden, N85 skrev: Spennende å følge med her inne for tiden, lillemy!:) Selv har jeg ingen følelse av eller tegn på nært forestående fødsel.. Men det skjer vel før eller siden uansett. Mmm, norske jordbær! Det spises det her også De var gode men ikke helt modne så kurv nr 2 står i kjøleskapet et par dager 14 timer siden, Sjela skrev: Norske jordbær vi var på et lokalt gartneri og kjøpte ferske poteter, krydderurter og jordbær her om dagen. Sesongens beste Så spennende med symptomer Håper det skjer noe snart! Og stua og fargen hørtes kjempefint ut Helt enig med at rommet blir flatt. Jeg har vært for redd for å introdusere farger her også så det er mye hvitt. Men det hjelper på med elementer av farger i interiør som lamper, bilder og puter og så gikk vi helt crazy med soverommet i fargen pepper og jeg elsker det Det var sikkert digg! Kjekt med lokale produsenter. Pepper hørtes veldig spennende ut! Tipper den er mørk grå/brun? Jeg er enig i å bruke farger i interiøret også men her er ingenting "ferdig" enda. Dvs veggene føles tomme og ting er ikke slik jeg vil ha det så vi begynner i en ende Blir nok mer bilder på veggene når Lillemann er født Så er det flere kunstnere jeg liker men det er så dyrt å kjøpe bilder fra de, til og med trykkene koster flere tusen... 4 timer siden, Surriball skrev: Ble det fødsel, kanskje? 4 timer siden, juliane skrev: 3 timer siden, Diddles skrev: Her var det mistenkelig stille.... 3 timer siden, Shinigami skrev: Joiner popcornklubben Popcorn er godt Må nok skuffe dere med noe så spennende som at jeg har oppdaget Game of Thrones... Og jeg er hekta! Heldigvis, da går tiden fortere...
LilleMy1989 Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #1289 Skrevet 8. juli 2016 38+6 Var til legekontroll i går og han følger sin egen kurve. Estimert til å være mellom 3 og 3,2 kg nå så litt i underkant. Alt så fint ut Hvis det ikke blir fødsel før den tid, så er det jordmortime neste uke og time hos lege på termindato for å planlegge induksjon innen en uke etter det. Jeg blir satt igang innen 41+3 Jeg merker at termin og fødsel nærmer seg med stormskritt og jeg er igrunn ganske klar for det. Fødsel tar jeg som det kommer men jeg er ikke nervøs i det hele tatt (uvitende førstegangs vet dere ). Jeg vet det kommer til å gjøre vondt og være slitsomt og krevende. Jeg går derfor inn i det med en åpen holdning til hva som skjer, feks smertestillende, men vet at jeg i hovedsak vil prøve badekar som smertelindring og er litt (meget) skuffet over at jeg ikke får gjennomføre fødselen i vann pga svangerskapsdiabetes. Håper at jeg kan det neste gang Det eneste som kan vitne om fødselstegn er at jeg er 38+6 Neida, kjenner trykk i bekkenet/nedpress et eller annet og det føles som at han prøver å stange seg ut ofte Så er det den følelsen som flere på termingruppa beskriver - "noe" skjer der nede. Jeg har også endel stikking i livmorhalsen og nedover i skjeden som jeg håper er modning slik at modning/åpning går fortere når alt setter igang Ellers så må jeg fylle på smågodtposen til fødsel for der ryker det litt hver dag
Diddles Skrevet 8. juli 2016 #1290 Skrevet 8. juli 2016 You had us there for a while!! GOT er heeelt fantastisk!! Kos deg
LilleMy1989 Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #1291 Skrevet 8. juli 2016 3 minutter siden, Diddles skrev: You had us there for a while!! GOT er heeelt fantastisk!! Kos deg Hihihihih! Jeg er snart gjennom første sesongen og elsker at det finnes mange flere! Merker at flere av karakterene IRRITERER meg...
Atziri Skrevet 8. juli 2016 #1292 Skrevet 8. juli 2016 Åh, tenk å få oppleve GoT igjen Du er heldig sånn sett, nyt opplevelsen! Og du har mange sesonger å glede deg til Hvis du liker å lese kan jeg virkelig anbefale bøkerne også, utrolig spennende lesning
Shinigami Skrevet 9. juli 2016 #1293 Skrevet 9. juli 2016 Jeg gjetter at Joffrey irriterer deg! Jeg har bare sett første sesong selv, og det er en stund siden... Det er uansett ikke lenge til fødsel nå Får håpe at ting starter av seg selv snart, så du slipper igangsetting. Høres jo ut som du har modningstegn
LilleMy1989 Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #1294 Skrevet 9. juli 2016 Haha ja det gjør han Nei det nærmer seg godt her, kjennes ut som han prøver å bryte seg ut av og til altså. Jeg prøver å si han bare kan komme men er visst mer interessant å trykke seg nedover isteden
Emiliania Skrevet 9. juli 2016 #1295 Skrevet 9. juli 2016 4 timer siden, LilleMy1989 skrev: Haha ja det gjør han Nei det nærmer seg godt her, kjennes ut som han prøver å bryte seg ut av og til altså. Jeg prøver å si han bare kan komme men er visst mer interessant å trykke seg nedover isteden Velkjent ja, veldig mye bevegelse og magen flytter seg frem og tilbake. Fikk spørsmål av jordmor for to uker siden om gutten var aktiv. Jeg svarte med: Ja, han er veldig aktiv, men tror han er litt forvirret på hvilken kant han skal ut. For det føles ut som han vil ut gjennom navelen og ikke ut gjennom vagina.
LilleMy1989 Skrevet 10. juli 2016 Forfatter #1296 Skrevet 10. juli 2016 Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke kroppen nå. Jeg har blitt mer og mer "øm" i bekkenet, dvs rundt underlivet og der omkring, den siste tiden. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men det er vondt/ømt/stikker/etellerannet hele tiden nå. I går kveld opplevde jeg også en ny type nedpress enn før. Vanligvis så har jeg kjent at det er han som presser nedover eller ligger tungt. Noen ganger har det kommet av at han beveger seg osv... Men nå så kjennes det ut som det begynner midt nede og brer seg sidelengs og litt oppover, han ligger helt rolig. Trykket blir liksom mer og mer intenst før det slipper. Det er ikke vondt med en gang men blir vondt etterhvert. Kjennes ut som det trykker i hele undersiden av bekkenet. Dette pågikk i noen timer i går kveld før det ga seg. I dag våknet jeg og kjente plutselig mye utflod, har ikke hatt SÅ mye før! Er nok sikker på at det ikke var vann dessverre Jeg har hatt noen runder med det samme nedpresset som i går kveld og har mye "vondt"/rare greier. Jeg skjønner svært lite...
Weebs Skrevet 10. juli 2016 #1297 Skrevet 10. juli 2016 Ser kanskje ut som jeg feiler på den tippelista da? Jeg holder motet oppe på dine vegne. Det høres ut som det er veldig forvirrende den siste tiden! Lurer på hvordan jeg kommer til å reagere. Sikkert som en madwoman, som vanlig
LilleMy1989 Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #1299 Skrevet 11. juli 2016 Den 10.7.2016 at 15.31, Weebs skrev: Ser kanskje ut som jeg feiler på den tippelista da? Jeg holder motet oppe på dine vegne. Det høres ut som det er veldig forvirrende den siste tiden! Lurer på hvordan jeg kommer til å reagere. Sikkert som en madwoman, som vanlig Du feilet Ja jeg synes det er litt som DPO-land bare lengre!!! 10 minutter siden, Shinigami skrev: I løpet av morgendagen er du blitt mamma Det hadde vært helt greit om du fikk rett der altså Vi går jo bare å venter og er klare. Jeg (og vi) kjeder oss enormt fordi jeg ikke klarer å gjøre noe som helst, det er vanskelig å skrive på pcn når jeg har den på fanget liksom... Komisk! Og ikke orker jeg noe heller ----------------------- Jeg er nå på 3. dagen med det som jeg har funnet ut er sammentrekninger! Jeg har ikke merket det på samme måte tidligere men kjenner at jeg har hatt det før. Nå derimot, så er det mange ganger om dagen! Altså mye, mye mer enn før Det er på den måten som beskrevet et par innlegg lenger opp og magen blir også hard. De sitter dog ikke i ryggen dessverre Bare mage og bekkenbunn. Jeg kjenner de også rundt symfysen/på sidene-lysken. Jeg sover faktisk ganske bra også (og det er jo litt kjedelig) men våknet to ganger i natt og tenkte at magen strammet seg. Vet ikke om jeg våknet fordi jeg snudde meg og strakk meg (og at det var derfor den strammet seg, fordi jeg spente musklene, var det jeg tenkte i natt) eller om jeg våknet fordi magen ble stram. Rart og spennende. Hååååååper at de går over i ekte rier snart Dette er vel maserier? Eller? De gjør ihvertfall ikke vondt annet enn at det blir trykk. Når vi er inne på temaet fødsel, jeg elsker vanligvis Google. It's my religion, lizzm. Men jeg kan ikke finne ut hvilken svangerskapsDAG flest føder på!? Finner bare uke og det er liksom ikke spesifikt nok altså Noen som vet? --------------------------------- Oi! Jeg har glemt tippeliste!!! Kjør på 28.06: Meg 06.07: @Atziri @Strikkesokken 07.07: Mannen 08.07: @juliane 10.07: Mamma @Sjela @Weebs 11.07: @Beccy87 12.07: @Chandra @Shinigami 13.07 : Svigermor 14.07: @Pyntestøv 15.07: @Surriball 17.07 : @maja87
Beccy87 Skrevet 11. juli 2016 #1300 Skrevet 11. juli 2016 'Æsj da ser det ut til at jeg tapte her også... Har ikke akkurat rykte på meg for å tippe riktig så er vel egentlig ikke overasket. Hvordan tar mannen din det her da? Er han også utålmodig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå