LilleMy1989 Skrevet 27. desember 2015 Forfatter #801 Del Skrevet 27. desember 2015 Men hele dagen? Både når jeg er i ro og når jeg beveger meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. desember 2015 #802 Del Skrevet 27. desember 2015 Hmmmm. Er smertene der hele tiden, eller kommer dem og går litt under dagen? Ikke lett å si hva det er, men sikkert ikke noe farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 27. desember 2015 Forfatter #803 Del Skrevet 27. desember 2015 Kommer og går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 28. desember 2015 #804 Del Skrevet 28. desember 2015 11 uker hurra! Når er neste UL? Jeg hadde også litt stikke smerter i magen fra tid til annen, ble forklart at det var livmoren som strakk seg for å gjøre mer plass til den voksende babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 28. desember 2015 #805 Del Skrevet 28. desember 2015 At ligamentsmertene kommer og går litt er helt vanlig, så er nok bare det det er ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 28. desember 2015 Forfatter #806 Del Skrevet 28. desember 2015 Kjenner ingenting idag så det er sikkert det det var Det skal jo begynne å vises snart nå når livmoren kommer Over bekkenet også så det er vel ikke rart Neste ul er oul i midten av februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 29. desember 2015 #807 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg har hatt masse sånne smerter jeg også, som kom og gikk, både i aktivitet og under hvile. Jeg har bare tenkt at det er livmoren som utvider seg - tross alt går den fra rundt 60 gram til 1 kg i løpet av 9 mnd! Snaaart 12 uker LilleMy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 29. desember 2015 #808 Del Skrevet 29. desember 2015 I begynnelsen av andre trimester, så skal jo også babyen vokse kjempefort på få uker, så ikke rart at livmoren begynner å gjøre seg klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #809 Del Skrevet 29. desember 2015 9 timer siden, lille_frosk skrev: Jeg har hatt masse sånne smerter jeg også, som kom og gikk, både i aktivitet og under hvile. Jeg har bare tenkt at det er livmoren som utvider seg - tross alt går den fra rundt 60 gram til 1 kg i løpet av 9 mnd! Snaaart 12 uker LilleMy Nei nå er det jammen ikke lenge til! Ja jeg tenker at det var nok det det var Kjenner jo strekker og stikk når jeg hiver meg rundt i senga om natta Så må vel trene på å bevege meg mer forsiktig slik at jeg ikke ender opp med smerter... 8 timer siden, Shinigami skrev: I begynnelsen av andre trimester, så skal jo også babyen vokse kjempefort på få uker, så ikke rart at livmoren begynner å gjøre seg klar Jaaa Synes jeg leste at fra nå og i 3-4 uker eller noe så vokser den kjempemasse. I tillegg leste jeg at livmoren skal komme over symfysen nå i disse dager så jeg kjenner selvfølgelig etter som en gal og trooor jeg kjenner den men er ikke helt sikker. Hvordan vet jeg at det er den liksom? Synes det er litt vanskelig, kjenner noe litt rundt og kanskje med en kant oppe? Men dette kan vel være toppen av benet også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 29. desember 2015 #810 Del Skrevet 29. desember 2015 1 time siden, LilleMy1989 skrev: Nei nå er det jammen ikke lenge til! Ja jeg tenker at det var nok det det var Kjenner jo strekker og stikk når jeg hiver meg rundt i senga om natta Så må vel trene på å bevege meg mer forsiktig slik at jeg ikke ender opp med smerter... Jaaa Synes jeg leste at fra nå og i 3-4 uker eller noe så vokser den kjempemasse. I tillegg leste jeg at livmoren skal komme over symfysen nå i disse dager så jeg kjenner selvfølgelig etter som en gal og trooor jeg kjenner den men er ikke helt sikker. Hvordan vet jeg at det er den liksom? Synes det er litt vanskelig, kjenner noe litt rundt og kanskje med en kant oppe? Men dette kan vel være toppen av benet også eller? Fikk et tips av Pyntestøv om å legge meg flat på gulvet når jeg skulle kjenne etter livmoren, og da fant jeg den med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 30. desember 2015 Forfatter #811 Del Skrevet 30. desember 2015 Kaaaanskje jeg kjenner den Da har jeg bestilt Bbhugme!!! Gleder meg til å ta den med opp i senga og generelt ligge inntil den!!! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 2. januar 2016 #812 Del Skrevet 2. januar 2016 Håper du hadde en fin nyttårsaften LilleMy! Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #813 Del Skrevet 2. januar 2016 Hadde en helt grei nyttårsaften frosken Neste år blir det tapas og feiring hjemme! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 3. januar 2016 #814 Del Skrevet 3. januar 2016 12 uker, hipp hurra!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 3. januar 2016 #815 Del Skrevet 3. januar 2016 Hurra for 12 uker!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. januar 2016 #816 Del Skrevet 3. januar 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 3. januar 2016 #817 Del Skrevet 3. januar 2016 12 uker!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 3. januar 2016 #818 Del Skrevet 3. januar 2016 Grattis med 12 uker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #819 Del Skrevet 3. januar 2016 Hurra Hurra Hurra Takk alle sammen! Deilig! Jeg har forresten supernese på alle ekle lukter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 4. januar 2016 #820 Del Skrevet 4. januar 2016 Hipp hipp Gratulerer med 12 uker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå