Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmmm. Er smertene der hele tiden, eller kommer dem og går litt under dagen? 

Ikke lett å si hva det er, men sikkert ikke noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker hurra! 
Når er neste UL? :)

Jeg hadde også litt stikke smerter i magen fra tid til annen, ble forklart at det var livmoren som strakk seg for å gjøre mer plass til den voksende babyen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting idag så det er sikkert det det var :) Det skal jo begynne å vises snart nå når livmoren kommer Over bekkenet også så det er vel ikke rart ;) Neste ul er oul i midten av februar :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt masse sånne smerter jeg også, som kom og gikk, både i aktivitet og under hvile. Jeg har bare tenkt at det er livmoren som utvider seg - tross alt går den fra rundt 60 gram til 1 kg i løpet av 9 mnd! Snaaart 12 uker LilleMy :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen av andre trimester, så skal jo også babyen vokse kjempefort på få uker, så ikke rart at livmoren begynner å gjøre seg klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lille_frosk skrev:

Jeg har hatt masse sånne smerter jeg også, som kom og gikk, både i aktivitet og under hvile. Jeg har bare tenkt at det er livmoren som utvider seg - tross alt går den fra rundt 60 gram til 1 kg i løpet av 9 mnd! Snaaart 12 uker LilleMy :strix:

Nei nå er det jammen ikke lenge til! Ja jeg tenker at det var nok det det var :) Kjenner jo strekker og stikk når jeg hiver meg rundt i senga om natta :fnise: Så må vel trene på å bevege meg mer forsiktig slik at jeg ikke ender opp med smerter... 

8 timer siden, Shinigami skrev:

I begynnelsen av andre trimester, så skal jo også babyen vokse kjempefort på få uker, så ikke rart at livmoren begynner å gjøre seg klar :)

Jaaa :strix: Synes jeg leste at fra nå og i 3-4 uker eller noe så vokser den kjempemasse. I tillegg leste jeg at livmoren skal komme over symfysen nå i disse dager så jeg kjenner selvfølgelig etter som en gal og trooor jeg kjenner den men er ikke helt sikker. Hvordan vet jeg at det er den liksom? Synes det er litt vanskelig, kjenner noe litt rundt og kanskje med en kant oppe? Men dette kan vel være toppen av benet også eller? :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Nei nå er det jammen ikke lenge til! Ja jeg tenker at det var nok det det var :) Kjenner jo strekker og stikk når jeg hiver meg rundt i senga om natta :fnise: Så må vel trene på å bevege meg mer forsiktig slik at jeg ikke ender opp med smerter... 

Jaaa :strix: Synes jeg leste at fra nå og i 3-4 uker eller noe så vokser den kjempemasse. I tillegg leste jeg at livmoren skal komme over symfysen nå i disse dager så jeg kjenner selvfølgelig etter som en gal og trooor jeg kjenner den men er ikke helt sikker. Hvordan vet jeg at det er den liksom? Synes det er litt vanskelig, kjenner noe litt rundt og kanskje med en kant oppe? Men dette kan vel være toppen av benet også eller? :vetikke: 

Fikk et tips av Pyntestøv om å legge meg flat på gulvet når jeg skulle kjenne etter livmoren, og da fant jeg den med en gang :tommel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaaaanskje jeg kjenner den :P

Da har jeg bestilt Bbhugme!!! Gleder meg til å ta den med opp i senga og generelt ligge inntil den!!! Hurra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en helt grei nyttårsaften frosken :) Neste år blir det tapas og feiring hjemme! Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hurra :hoppendeglad: Hurra :strix: Hurra :hoppendeglad:

Takk alle sammen! Deilig!

Jeg har forresten supernese på alle ekle lukter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...