AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1681 Del Skrevet 3. februar 2019 Hvordan i helvete får sånne folk seg tinder-date?! Og her er sitter man singel og sint! Kanskje alle er sånn uten å merke det selv 😕 Anonymkode: 2b79b...5d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1682 Del Skrevet 3. februar 2019 En desperat mann som ville ha barn fordi han var alenebarn og ønsket å videreføre slekten. Han spurte om sykdom i slekta osv. Snakket mye om sitt eget slektstre og hvor viktig familien var. Det verste var at han også valgte sine venner utfra hvor ressurssterke de var. Anonymkode: 962fb...185 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerbird1 Skrevet 3. februar 2019 #1683 Del Skrevet 3. februar 2019 Da jeg var 17 begynte jeg å chatte med en som skrev inn melding på danseband jukeboks en lørdagsnatt og vi fortsatte på sms. Han var 21 og vi avtalte å møtes for en date på dolly dimples. Vi hadde ikke utvekslet bilder og vi ante derfor ikke hvordan den andre så ut. Vi hadde kun beskrivelse av utseende og klær. Jeg var veldig usikker på meg selv på den tiden og hadde aldri vært på date før, og da jeg møtte han skjønte jeg at han nok heller ikke hadde det. Han så ut som en typisk nerd, lang og hengslete,, lite hår, tjukke colabunn briller og øyner som skjelte til alle kanter så han ikke kunne fokusere. Begge var usikre og sa veldig lite. Hele daten var klein og jeg turte nesten ikke spise. Da jeg var kommet hjem sendte han en sms og spurte om hvorfor jeg spiste så lite, og om jeg mistet matlysten av å se på ham 😂. Men usikker som jeg var avtalte vi å møtes en gang til. Denne gangen ble det film hjemme hos ham og fortsatt klein stemning. Selv om jeg ikke var tiltrukket av ham syntes jeg det var hyggelig at han ville treffe meg siden jeg hadde lite erfaring med gutter og jeg syntes også litt synd på han på grunn av det han skrev til meg. Men så begynte han å sende slibrige og ekle meldinger, og da var det over og ut. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1684 Del Skrevet 4. februar 2019 På 22.8.2018 den 11.51, AnonymBruker skrev: Men burde jo svart dem med ett eller annet frekt tilbake når de sier slik. "At du aktivt går etter horer er så motbydelig at jeg tror jeg må kaste opp. Fy faen for en taper du er som må kjøpe sex!" eller noe slik? Anonymkode: 49652...d71 Jeg fikk den slengt etter meg en gang.. Svarte bare at "nå skal ikke jeg påstå hverken det ene eller andre om intelligensen din, men jeg tror kanskje du burde slå opp i en definisjonsordbok eller noe, for det å takke nei til en drink, er nesten på kanten til å være det motsatte av hore" Det gikk ikke så bra... 🙈😂 han ble forferdelig sint, skjelte meg ut, så ble han kastet ut av utestedet, så endte jo bra allikvel da. 😂 Anonymkode: dc2da...002 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1685 Del Skrevet 4. februar 2019 På 22.8.2018 den 17.21, Christy89 skrev: Ja skulle faktisk ha gjort det, men ble så paff at jeg himlet med øynene og bare gikk. Makan! Ikke så rart at man blir paff, hva skal man si liksom.. var litt godt å slenge fra seg den om intelligensen hans da.. 😂 men ble mye drama av det 😂 Anonymkode: dc2da...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1686 Del Skrevet 5. februar 2019 Dette er det verste jeg har opplevd... 19-20 år gamle meg jobbet på en kafé her jeg bor og ettersom det ikke er største stedet, kjenner mange hverandre. En fyr som var 25 som drev med svømming og fitness hadde sett meg på jobb og sendte mld på fb, viste interesse. Jeg visste hvem han var. Hadde den fine kroppen med masse muskler og så bra ut selv om jeg visste han var litt lav. Vi snakker mye over messenger og sms og har en hyggelig tone, mye til felles osv. Han skulle så til island på en konkurranse, men ville gjerne møtes så fort han var tilbake. Den kvelden han kom hjem begynte han å sende mld etter mld om ikke jeg kunne komme over, han lengtet osv. Flere ganger sier jeg nei, det er for sent for en casual date kl 23 en fredagskveld. Ca. 01 får jeg ny mld om at han ønsket så inderlig jeg kom bort... han hadde nemlig en gave til meg. Jeg svarte ikke med en gang, og det gikk ca 5 min så fikk jeg et nakenbilde med full ereksjon. Lillemann var nettopp drt, bitte liten. Kanskje 7-8cm. NÅ kom jeg vel på besøk?! Jeg svarte «nei.» og svarte ikke på flere meldinger ever. Han gav seg etter noen dager uten svar. Et par mmd gikk og han fikk seg kjæreste som fikk jobb hos oss. Utrolig hyggelig jente og vi ble gode venner. En dag de har kranglet, begynner hun å snakke og sier «dere hadde vel en flørt, men han var ikke interessert i deg, sa han». Da lo jeg. Endte med jeg forklarte hvorfor vi kun hadde flørten hvorpå hun sier «det er nøysktig sånn vi ble sammen... jeg dro på besøk sent fredagskvelden og fikk nakenbilde». Skjønte det var rutinen hans. Ingen konkurranse på island. Hun slo opp. Vi er fremdeles gode venner 10-12 år senere. Anonymkode: f184c...705 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 5. februar 2019 #1687 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) På 4.2.2019 den 0.44, Summerbird1 skrev: Da jeg var 17 begynte jeg å chatte med en som skrev inn melding på danseband jukeboks en lørdagsnatt og vi fortsatte på sms. Han var 21 og vi avtalte å møtes for en date på dolly dimples. Vi hadde ikke utvekslet bilder og vi ante derfor ikke hvordan den andre så ut. Vi hadde kun beskrivelse av utseende og klær. Jeg var veldig usikker på meg selv på den tiden og hadde aldri vært på date før, og da jeg møtte han skjønte jeg at han nok heller ikke hadde det. Han så ut som en typisk nerd, lang og hengslete,, lite hår, tjukke colabunn briller og øyner som skjelte til alle kanter så han ikke kunne fokusere. Begge var usikre og sa veldig lite. Hele daten var klein og jeg turte nesten ikke spise. Da jeg var kommet hjem sendte han en sms og spurte om hvorfor jeg spiste så lite, og om jeg mistet matlysten av å se på ham 😂. Men usikker som jeg var avtalte vi å møtes en gang til. Denne gangen ble det film hjemme hos ham og fortsatt klein stemning. Selv om jeg ikke var tiltrukket av ham syntes jeg det var hyggelig at han ville treffe meg siden jeg hadde lite erfaring med gutter og jeg syntes også litt synd på han på grunn av det han skrev til meg. Men så begynte han å sende slibrige og ekle meldinger, og da var det over og ut. Ååå stakkar! Fikk vondt av han, tenk så usikker han må ha vært da... hadde nok veldig dårlig selvtillitt😩 men jeg hadde heller ikke orket ekle meldinger da.. skjønner hvorfor du droppet han🙈 Endret 5. februar 2019 av Suppetuppe 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1688 Del Skrevet 5. februar 2019 På 29.10.2015 den 7.30, AnonymBruker skrev: Vet ikke om man kan kalle det for date, men i hvertfall en ganske WIERD hendelse, med en jeg var "sammen med" på VGS. Vi hadde likt hverandre lenge, du vet, den magnetiske effekten man bare har med en på skolen som man stirrer ihjel hver gang man går forbi, i mange måneder før man faktisk blir kjent. Så ble vi sammen da, og begge var ganske nye med både klining og sex og sånt (jeg var jomfru og det var han også og det var vårt første "forhold" om man i det hele tatt kan kalle det det). En av dagene så dro vi på Mc Donalds, og kjedelig og kleint som det var å sitte helt alene oss to for første gang (vi hadde bare hengt med hverandre på skolen og i friminuttene før det) så tenkte jeg at det var gøy å bryte isen med å gå å leke i ballrommet. Jeg burde jo skjønt at det ville lede til noe seksuelt men jeg var barnslig og tanken slo meg faktisk ikke, men han skulle bare kysse meg der inne og ville ikke leke med ballene. Vi rotet jo litt og han prøvde å åpne beltet mitt, jeg husker jeg hadde en sånn svær bling beltespenne med juggel diamanter på fra Fornarina eller Ed hardy, miss sixty eller noe, også spurte han mens han så meg inn i øynene om han fikk åpne skattekammeret hahaha!! (fordi det var diamanter på, men i dobbeltbetydning) Jeg sa nei men han fortsatte å prøve litt mer i en tullete tone og plutselig kommer noen ansatte å KREMTER å ber oss om å gå ut fordi de har fått klager om at "noen ungdommer hadde sex i ballrommet". KLEINT. (til orientering så var det ikke sånn at det var mange barn der som ville leke, og tanken min når jeg gikk inn i lekerommet var jo å leke med alle og ikke noe seksuelt så det slo meg ikke at vi liksom "okkuperte" rommet) Anonymkode: e3d24...627 kødder du???? Hadde en lignende hendelse i sommer ……..men han fikk lirket fingern inni før det kom en ansatt og sa på gebrokkent norsk : dere ikke kan ha sånn knull i ball bare for barn,hahaha Anonymkode: d9d3f...86d 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1689 Del Skrevet 5. februar 2019 Hvor blir det av selvrespekten egentlig? Anonymkode: 2b79b...5d3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1690 Del Skrevet 6. februar 2019 hadde egentlig avtalt date men utrolig glad jeg ikke møtte denne personen. Hadde chattet frem og tilbake og det kom frem at han ikke hadde jobb og gikk på APP. Skrev tilbake hva som hadde skjedd og sa jeg syntes det var leit at han hadde blitt utbrent. Satte meg i bilen og kjørte til jobb og oppdaget 3 sendte beskjeder. Ettersom jeg ikke hadde svart med gang så tolker han det som jeg hadde fordommer og sa jeg var « en sånn en» og at jeg var en kjip person som krevde folk at folk var i arbeid. Forklarte kort at jeg hadde kjørt til jobb... Men han mente bestemt at jeg kun svarte fordi den siste meldinga hadde avslørt meg .. sa jeg ikke hadde fordommer mot APP men misliker sterkt at noen ikke klarer å vente på svar uten å tro det verste. Han beklager men ga seg heller ikke. Sa bare at jeg fikk nok. Han svarte» jeg tror jeg hadde rett om deg uansett» herre Anonymkode: 9e9f6...ddb 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1691 Del Skrevet 6. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: hadde egentlig avtalt date men utrolig glad jeg ikke møtte denne personen. Hadde chattet frem og tilbake og det kom frem at han ikke hadde jobb og gikk på APP. Skrev tilbake hva som hadde skjedd og sa jeg syntes det var leit at han hadde blitt utbrent. Satte meg i bilen og kjørte til jobb og oppdaget 3 sendte beskjeder. Ettersom jeg ikke hadde svart med gang så tolker han det som jeg hadde fordommer og sa jeg var « en sånn en» og at jeg var en kjip person som krevde folk at folk var i arbeid. Forklarte kort at jeg hadde kjørt til jobb... Men han mente bestemt at jeg kun svarte fordi den siste meldinga hadde avslørt meg .. sa jeg ikke hadde fordommer mot APP men misliker sterkt at noen ikke klarer å vente på svar uten å tro det verste. Han beklager men ga seg heller ikke. Sa bare at jeg fikk nok. Han svarte» jeg tror jeg hadde rett om deg uansett» herre Anonymkode: 9e9f6...ddb Wow. Det var virkelig et godt eksempel på en som er sin beste fiende. Det blir jo litt av en selvoppfyllende profeti når man oppfører seg slik, støter bort mennesker så hardt man kan med sitt lave selvbilde for deretter å klandre dem for at det gikk som det måtte gå. Anonymkode: ed221...da4 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 6. februar 2019 #1692 Del Skrevet 6. februar 2019 Hærregud for noen opplevelser folk har hatt, jeg har ledd og fått vondt i magen av skrekk på samme tid🙈 Jeg har hatt mange dager som ikke har gått så bra, men ingen kan måle seg med noen her.. En av min værste tindermatcher må være han som klarte finne meg på fb og fant både adresse og telefonnummer (hadde skrevet i 2 timer helt vanlig frem og tilbake uten å satt tid for date enda), og begynte stalke meg, han bodde 1.5 time unna meg, dukket opp midt på natta og snek rundt leiligheten, ringte til alle døgnets tider, og sendte både kjærlighetsmeldinger og hatmeldinger om hverandre, etterhvert etter jeg hadde forklart han at jeg ikke var interessert og ba han pent om å la meg være i fred følte jeg han ble værre, og tilslutt ble mitt barn redd etter en opplevelse på natt hvor han hamret og hamret på døren, måtte ringe politiet og få han vekk, fikk anmeldt han, byttet nummer og flyttet, ikke sett noe til han etterpå heldigvis! Dette er 6 år siden så føler meg trygg, men fjernet etternavn på fb og sjult nummeret mitt.. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. februar 2019 #1693 Del Skrevet 6. februar 2019 1 minutt siden, Utroligfortilet skrev: Hærregud for noen opplevelser folk har hatt, jeg har ledd og fått vondt i magen av skrekk på samme tid🙈 Jeg har hatt mange dager som ikke har gått så bra, men ingen kan måle seg med noen her.. En av min værste tindermatcher må være han som klarte finne meg på fb og fant både adresse og telefonnummer (hadde skrevet i 2 timer helt vanlig frem og tilbake uten å satt tid for date enda), og begynte stalke meg, han bodde 1.5 time unna meg, dukket opp midt på natta og snek rundt leiligheten, ringte til alle døgnets tider, og sendte både kjærlighetsmeldinger og hatmeldinger om hverandre, etterhvert etter jeg hadde forklart han at jeg ikke var interessert og ba han pent om å la meg være i fred følte jeg han ble værre, og tilslutt ble mitt barn redd etter en opplevelse på natt hvor han hamret og hamret på døren, måtte ringe politiet og få han vekk, fikk anmeldt han, byttet nummer og flyttet, ikke sett noe til han etterpå heldigvis! Dette er 6 år siden så føler meg trygg, men fjernet etternavn på fb og sjult nummeret mitt.. Hjelp 😱 Folk er jo virkelig syke! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1694 Del Skrevet 6. februar 2019 5 hours ago, Utroligfortilet said: Hærregud for noen opplevelser folk har hatt, jeg har ledd og fått vondt i magen av skrekk på samme tid🙈 Jeg har hatt mange dager som ikke har gått så bra, men ingen kan måle seg med noen her.. En av min værste tindermatcher må være han som klarte finne meg på fb og fant både adresse og telefonnummer (hadde skrevet i 2 timer helt vanlig frem og tilbake uten å satt tid for date enda), og begynte stalke meg, han bodde 1.5 time unna meg, dukket opp midt på natta og snek rundt leiligheten, ringte til alle døgnets tider, og sendte både kjærlighetsmeldinger og hatmeldinger om hverandre, etterhvert etter jeg hadde forklart han at jeg ikke var interessert og ba han pent om å la meg være i fred følte jeg han ble værre, og tilslutt ble mitt barn redd etter en opplevelse på natt hvor han hamret og hamret på døren, måtte ringe politiet og få han vekk, fikk anmeldt han, byttet nummer og flyttet, ikke sett noe til han etterpå heldigvis! Dette er 6 år siden så føler meg trygg, men fjernet etternavn på fb og sjult nummeret mitt.. At han snek rundt i leiligheten din vil jeg si tar kaka i hele tråden omtrent 😳 Anonymkode: 6431d...b8e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gent82 Skrevet 6. februar 2019 #1695 Del Skrevet 6. februar 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1696 Del Skrevet 7. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow. Det var virkelig et godt eksempel på en som er sin beste fiende. Det blir jo litt av en selvoppfyllende profeti når man oppfører seg slik, støter bort mennesker så hardt man kan med sitt lave selvbilde for deretter å klandre dem for at det gikk som det måtte gå. Anonymkode: ed221...da4 Ja as, unmatchet nettopp en på Tinder for samme oppførsel. Vi hadde en grei prat en kveld og jeg sa god natt og at vi kunne snakkes en annen dag. Kvelden etter sendte han melding halv elleve med "Hei", ikke noe annet. Jeg stod i dusjen og på vei i seng og hadde ikke lyst til å begynne å chatte om luft så jeg svarte ikke, litt over tolv fikk jeg ny melding med spørsmålstegn og da jeg våknet neste morgen var det tre nye beskjeder med "Så du er plutselig for god for meg nå?" og en med tenkesmily/skeptisk smily og en med "visste du var en sånn! Javel????????" Bare unmatchet han jeg for det blir veldig slitsomt å forholde seg til menn som mener man skal hoppe når de sier hopp og som overanalyserer og lager problemer der det ikke er noen! Hadde faktisk tenkt til å kanskje treffe han etter den første samtalen men han spoila det sjæl! Anonymkode: e278e...181 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. februar 2019 #1697 Del Skrevet 7. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja as, unmatchet nettopp en på Tinder for samme oppførsel. Vi hadde en grei prat en kveld og jeg sa god natt og at vi kunne snakkes en annen dag. Kvelden etter sendte han melding halv elleve med "Hei", ikke noe annet. Jeg stod i dusjen og på vei i seng og hadde ikke lyst til å begynne å chatte om luft så jeg svarte ikke, litt over tolv fikk jeg ny melding med spørsmålstegn og da jeg våknet neste morgen var det tre nye beskjeder med "Så du er plutselig for god for meg nå?" og en med tenkesmily/skeptisk smily og en med "visste du var en sånn! Javel????????" Bare unmatchet han jeg for det blir veldig slitsomt å forholde seg til menn som mener man skal hoppe når de sier hopp og som overanalyserer og lager problemer der det ikke er noen! Hadde faktisk tenkt til å kanskje treffe han etter den første samtalen men han spoila det sjæl! Anonymkode: e278e...181 Sånne folk er så sykt slitsomme. Nå har jeg kjæreste så har heldigvis ikke den tinder-problematikken, men hadde tidligere en venninne som oppførte seg sånn. Altså, det er ikke alle som bor oppå telefonen sin... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uni Skrevet 7. februar 2019 #1698 Del Skrevet 7. februar 2019 16 hours ago, Utroligfortilet said: Hærregud for noen opplevelser folk har hatt, jeg har ledd og fått vondt i magen av skrekk på samme tid🙈 Jeg har hatt mange dager som ikke har gått så bra, men ingen kan måle seg med noen her.. En av min værste tindermatcher må være han som klarte finne meg på fb og fant både adresse og telefonnummer (hadde skrevet i 2 timer helt vanlig frem og tilbake uten å satt tid for date enda), og begynte stalke meg, han bodde 1.5 time unna meg, dukket opp midt på natta og snek rundt leiligheten, ringte til alle døgnets tider, og sendte både kjærlighetsmeldinger og hatmeldinger om hverandre, etterhvert etter jeg hadde forklart han at jeg ikke var interessert og ba han pent om å la meg være i fred følte jeg han ble værre, og tilslutt ble mitt barn redd etter en opplevelse på natt hvor han hamret og hamret på døren, måtte ringe politiet og få han vekk, fikk anmeldt han, byttet nummer og flyttet, ikke sett noe til han etterpå heldigvis! Dette er 6 år siden så føler meg trygg, men fjernet etternavn på fb og sjult nummeret mitt.. Historien din er jo noe av det verste her 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 7. februar 2019 #1699 Del Skrevet 7. februar 2019 26 minutter siden, Uni skrev: Historien din er jo noe av det verste her Ja men det er ikke en date i den forstand tenkte jeg på.. men en match bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
putaz Skrevet 7. februar 2019 #1700 Del Skrevet 7. februar 2019 På 16.12.2018 den 13.07, smalls skrev: Et år siden. Fikk god kjemi på Tinder og han virket normal. Var litt småkleint da vi først møttes, men løsnet seg fort opp. Mye å snakke om. Under middagen, så skrøyt han hvor flink han var som pyntet til jul og det juletreet da. Perfekt. Han bodde like i nærheten og lurte på om jeg ville se på juletreet. Joda, hvorfor ikke Da jeg kom inn i stua, så begynte jeg å le. Klarte ikke å holde meg.For det var det styggeste juletreet jeg tror jeg hadde sett! toppen bar bøyd over, så stjernen hang og slang, hadde nesten ikke pynt på,få greiner og veldig spinkelt tre. Jeg kan ikke tro han mente det var så fint? Vel, han ble veldig fornærmet da jeg lo (skulle ikke ledd) og måtte si "Nei nei, det er veldig fint altså" men han ville ikke tro meg. For å bryte opp klein stemning så sa jeg "Fint bilde på veggen" "Ja, hadde så klart ikke kjøpt det hvis det var stygt!" Den gode stemningen vi hadde var borte og prøvde å komme på en unnskyldning for å gå. Jeg sa jeg måtte opp tidlig i morgen, så var på tide å gå. Han sa "Men hva med et kyss?" Så nei, "Ok men et lite et?" Måtte si nei igjen og da sa han "neivel, men så gå da" Mistet helt lysten på han og ble med den ene daten. Dumt, for vi fikk en god start, men så snudde det helt om når vi kom hjem til han Lurer på hva som hadde skjedd om dette ikke var ved juletider 🙃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå