Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, padawan said:
 

Synes i dette tilfelle det var til pass for hvordan han oppførte seg.

Så bare fordi han er litt vel "overivrig" på å spørre henne ut om ting så er det greit å rope høyt i en cafe hvor patetisk han er og å rakke ned på hans syn og meninger om ting? Greit nok at han kanskje var litt frekk, men det er ikke verre enn at man reiser seg og sier at man ikke vil prates mer, fremfor å skulle begynne med en eller annen form for hevn kun fordi man ikke likte daten. Jeg syntes hun som skrev den posten faktisk var frekkere enn han tullingen hun var på date med. Sånn sett passet de bra sammen.

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Så bare fordi han er litt vel "overivrig" på å spørre henne ut om ting så er det greit å rope høyt i en cafe hvor patetisk han er og å rakke ned på hans syn og meninger om ting? Greit nok at han kanskje var litt frekk, men det er ikke verre enn at man reiser seg og sier at man ikke vil prates mer, fremfor å skulle begynne med en eller annen form for hevn kun fordi man ikke likte daten. Jeg syntes hun som skrev den posten faktisk var frekkere enn han tullingen hun var på date med. Sånn sett passet de bra sammen.

Anonymkode: 49652...d71

Syns det er tøft av folk som tør å lage litt leven når de blir satt i ukomfortable situasjoner. Aggressive avhør om ting som seksualitet på første date fortjener en reaksjon som skaper litt ubehag tilbake.

Synes ikke hun som skrev posten er så frekk som du skal ha det til. Det er ikke spesielt frekt å dele en venninnes opplevelse når man lar alle parter i historien være anonym. 

Anonymkode: c3143...dc8

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste date var vel egentlig ikke så ille, bortsett fra at hun fikk litt kalde føtter i siste liten og bråbestemte seg for at det ikke ble date men heller fest uten å si noe til meg. Så jeg troppet opp og endte på vors med henne og 3 av hennes venninner jeg aldri hadde møtt eller hørt om før,haha ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 21.49, AnonymBruker skrev:
 

Jeg blir fascinert over hvordan så mange unge menn tyr til hore og ludder når man takker pent nei til møte. Skremmende. Har opplevd det selv mange ganger, også når jeg har takket nei til drink fra en fremmed :vetikke: 

Anonymkode: 6e39a...a9c

Vi er horer om vi tar i mot drinken og horer om vi ikke gjør det😂

Anonymkode: 829e4...731

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Syns det er tøft av folk som tør å lage litt leven når de blir satt i ukomfortable situasjoner. Aggressive avhør om ting som seksualitet på første date fortjener en reaksjon som skaper litt ubehag tilbake.

Synes ikke hun som skrev posten er så frekk som du skal ha det til. Det er ikke spesielt frekt å dele en venninnes opplevelse når man lar alle parter i historien være anonym. 

Anonymkode: c3143...dc8

Kollegaen min takker😊😊

Anonymkode: e4efb...bc4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Kollegaen min takker😊😊

Anonymkode: e4efb...bc4

Kollegaen din er rå 😊👏

Anonymkode: 0e8cb...8fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi er horer om vi tar i mot drinken og horer om vi ikke gjør det😂

Anonymkode: 829e4...731

Vi får bare slå oss til ro med at vi er horer uansett hva vi gjør 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2018 den 9.21, padawan skrev:

Synes i dette tilfelle det var til pass for hvordan han oppførte seg.

Så fordi man er på en ubehagelig date så er det naturlig at den andre parten skal betale for deg?

Anonymkode: 450a5...99b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare elsker det når noen kommer med et innlegg og de tre neste sidene er kverulering og synsing om personlige meninger❤️

Anonymkode: e4efb...bc4

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Så fordi man er på en ubehagelig date så er det naturlig at den andre parten skal betale for deg?

Anonymkode: 450a5...99b

Og ja! Selvfølgelig skal han betale for å ha kastet bort damens tid👍

Anonymkode: e4efb...bc4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 18.47, AnonymBruker skrev:
 

Jeg blir alltid så fascinert over at man kan tolke samme situasjon så ufattelig forskjellig! Har en lignende historie. 

Jeg var 16 år gammel og bodde på hybel. Hun jeg bodde sammen med hadde en kamerat som hun overtalte meg til å gå på date med. Daten besto i av at vi satt 2 timer i bilen hans og hørte på musikk uten å si et ord til hverandre. Når han slapp meg av hjemme på hybelen håpte jeg at jeg aldri kom til å se fyren mer. Vi hadde jo INGEN kjemi overhode!

Dette er ganske mange år siden og i kontantkortets tid. Jeg hadde som vanlig ingen penger på kortet og svarte hverken fyren eller venninnen min som var hjemme hos sine foreldre en tur når de sendte meg melding. Daten takket for en fin kveld og min venninne lurte på hvordan daten hadde gått. Når hun ankom hybelen kvelden etter så overrasket hun meg med å ha tatt med denne fyren min! Han hadde nemlig fortalt henne om denne fantastiske daten vi hadde vært på! Jeg bare.... 😐

Jeg var for høflig til å si noe så vi satt oss ned for å se på film. Timene gikk og vi sa ikke et ord til hverandre. Fyren dro aldri hjem og tilslutt sa jeg at jeg måtte gå og legge meg. Daten fulgte med inn på rommet og jeg ba han gå ut igjen noe han respekterte (fremdeles uten å si et kløyva ord). Når jeg sto opp dagen etter sov han på sofaen 🙈Jeg unnskyldte meg med at jeg måtte på jobb bare for å få han ut av leiligheten.

Noen timer etterpå tikket det inn en SMS hvor han takket for to fantastiske dager og gledet seg til å se "jenta si" igjen. Han var veldig glad i meg og hadde fortalt foreldrene sine om meg.

Jeg regelrett LØP ned på butikken og kjøpte et kontantkort og svarte pent tilbake at kjemien ikke var der og at det nok var best at vi bare var venner. De neste tre månedene bombaderte han meg med meldinger om hvor perfekt jeg var og at jeg virkelig var drømmedama. Venninnen min hadde verdens dårligste samvittighet ovenfor oss begge 🙈 

Anonymkode: 3def7...3a9

Han hørtes mildt sagt slitsom ut! Men svarte du ikke venninna de ærlig da hun spurte hvordan det hadde gått, eller? 😛 

Anonymkode: c761b...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Han hørtes mildt sagt slitsom ut! Men svarte du ikke venninna de ærlig da hun spurte hvordan det hadde gått, eller? 😛 

Anonymkode: c761b...4a6

Hvis du leser ...hun var tom på kortet og fikk ikke svart venninna

Anonymkode: 26b5a...f72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en morsom datinghistorie fra fjortis tiden min.

Jeg hadde med min store forelskelse hjem en fredagskveld for å se en film. Jeg hadde ominnredet hele jenterommet mitt for at vi skulle sitte sammen i sofaen og holde hender❤️

Kvelden startet fint med at vi satt hovedsiden av hverandre og etter en lang stund hold hverandres hender.

Så skulle det store skje, vi skulle kysse!

Vi begynte med hodene 40 cm fra hverandre, lagde trutmunn og saaaakte kom nærmere og nærmere. Og selvfølgelig, når det var 5 cm igjen og begge hadde lukket øynene kom pappa inn på rommet og lurte på om vi skulle ha pizza.

Synet som møtte han ler han av ennå. To tenåringer med trutmunn og vidåpne øyne som ser med skrekk på han😊 Ikke morsomt da, men gutten som nå er en voksen venn i vennekretsen banker bestandig på sine ungers dører før han går inn.

 

Anonymkode: e4efb...bc4

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.11.2018 den 9.20, AnonymBruker skrev:
 

Hvis hun er rødglødende feminist så burde hun tatt regninga selv... 

Anonymkode: b34fa...f8f

Tolket det litt som at hun tullet med det og sa det som «hevn» ?🤔

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Suppetuppe skrev:
 

Tolket det litt som at hun tullet med det og sa det som «hevn» ?🤔

Det gjorde jeg også. At hun med vilje fremstilte seg som hans marerittdame siden han var noe i nærheten av hennes marerittmann! 

Anonymkode: ed221...da4

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Og ja! Selvfølgelig skal han betale for å ha kastet bort damens tid👍

Du har nå kastet bort 10 sek av mitt liv. Vennligst betal meg.

Anonymkode: 450a5...99b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Suppetuppe skrev:
 

Denne potensielt autisme-fyren som bare snakket om oldefaren sin, fikk meg til å tenke på et møte jeg hadde med en fyr for ikke så lenge siden. Var ikke en date fra min side, men det var det visst for han. 

Det begynte med at vi matchet på tinder. Skal være ærlig å si at jeg syns smilet hans på det ene bildet var en smule creepy(?) kunne ikke helt sette fingeren på det, men jeg bestemte meg for at jeg måtte jo gi fyren en sjanse. 

Det første han skrev til meg var: "Hvorfor er du på tinder når du har type, egentlig????" 
Jeg ble paff for jeg var ganske nylig blitt singel, og jeg tenkte at det kanskje var en kompis av min ex som ikke har fått med seg bruddet. Men neida, han hadde gått inn på fb min å stalket meg og der sto det fremdeles at jeg var i et forhold. (Hadde glemt å fjerne det, siden det ligger litt "skjult"). Ikke vet jeg hvordan han fant fb min heller...

Uansett, skal prøve å korte ned historien: Han fortalte meg at han hadde flyttet. Og jammen var det ikke hvor som helst heller - han hadde flyttet til NABOHUSET, rett over gata! (Det er faktisk krise den dag i dag.) 

Siden han var ny-innflyttet i nabolaget, avtalte vi å gå en tur sånn at jeg kunne vise han turstier og litt sånn forskjellig. Vi avtalte at han skulle komme til meg kl 18, og kl 18 satt jeg klar i sofaen med turtøy, litt stresset over å møte han for første gang. Kl ble 5 over... 10 over... ingen ringte på døra. Jeg sendte han en snap og spurte om han kom snart. "Ja kommer snart." Da kl var 18.30 sendte jeg enda en snap å spurte "Når tror du at du kommer?" Fikk bare: "kommer snart" enda en gang. Da kl var sånn 18.50 gikk jeg ut for å vente på han, ble lei av å sitte inne, og da så jeg at han kom gående fra nabohuset. Hadde jo vært fint å beskjed om at han ble nesten 1 time forsinket. 

Turen startet, og det var som å skru på en bryter. Praten gikk i ett, men bare fra hans munn - for det var faktisk ikke mulig å ha en 2-veis samtale. Han pratet på innpust og utpust, og snakket både fort og sent, som at han holdt et slags foredrag. La trykk på alle ordene. Og snakket høyt, veldig høyt. Jeg er sikker på at hele nabolaget fikk med seg at vi to kom gående der.
 Jeg hadde INGEN mulighet til å svare eller spørre på noe av det han sa, fordi han pratet så mye. Bokstavelig talt. 

Kom frem at han var glad i dyr, så vi dro til en liten gård i nærheten... det var jo bare helt krise. Kort fortalt så ble vi stående sikkert 1 time å se på alle dyrene. Følte jeg hadde med meg et lite barn. Eller en jeg var støttekontakt for.
Er koselig med dyr altså, men er jo ikke normalt å stå SÅ lenge å se på noen griser som går rundt å koser seg ute. Han hadde lyst å gå inn til dem, og hvis ikke jeg hadde nektet han, hadde han garantert gjort det. 

Da vi gikk videre, gikk vi gjennom et område hvor det går frie sauer. Det sto noen sauer på et jordet litt vekk fra stien, og disse ville han jo gjerne hilse på! Jeg sa rett ut "Jeg tror ikke du burde gjøre det. Bare la de være i fred."
Men neida, han var så glad i dyr så, og han ville jo bare klappe sauene. Så han gikk mot dem, og det var tydelig at sauene ble skeptiske. De begynte å rygge forsiktig. En normal person ville vel ha snudd for å ikke skremme dem, men hva gjør han? Jo, han BEGYNNER Å LØPE MOT DEM og veiver med armene, mens han tramper hardt i bakken. Han regelrett skremte dem MED VILJE så de løp avsted i full panikk. Jeg ble både sjokkert og sint og ropte ut: "DU MÅ IKKE GJØRE SÅNN!? DE KAN SKADE SEG!" 
Er båndtvang der for en grunn, er jo for at hundene ikke skal skremme sauene... men hva gjør man når man har med seg en crazy-ny-nabo? Burde jo nesten hatt båndtvang på han også. 

Turen fortsatte, pratingen hans fortsatte. Var mye snakking om seg selv og det han interesserte seg for. Saging var et hovedtema.

Da vi kom til en lekeplass i nærheten av oss, oppdaget han dessverre en liten "bokseball" som var for barn. Han ble gira med en gang og bare: "Ey, ey, ey, ey - sjekk den ! Se her nå, se her nå!" Så ba han meg om å slå til den. Jeg bare: "Eh, det er til barn?" Men det spilte visst ingen rolle. "jaja, men bare slå den så hardt du klarer!" Jeg slo så svakt jeg kunne. Han sukket, og himlet med øynene. "Ja, LITT hardere klarer du. Kom igjen." Jeg slo LITT hardere, men absolutt ikke så hardt som jeg klarer. Han sukket igjen. "Ja, altså problemet ditt da, er jo AT DU IKKE bruker HOFTA! det er HOFTA som er hovedleddet når du slår, det er DET SOM GIR KRAFT!" Så skulle han vise meg dette her da, og han slo den lille barne-bokseballen så hardt at den ble ødelagt... 😳

Da vi ENDELIG kom tilbake til oss var jeg utslitt. Turen som skulle tatt ca 30 min, hadde tatt hele 2 timer... Jeg var skrubbsulten også. Han ble stående å prate om denne sagen som hadde hjemme, og hvor utrolig kul den var fordi den saget på en helt annen måte en vanlige sager... Til slutt måtte jeg bare avbryte, sånn virkelig avbryte, for han hadde ingen planer om å avslutte samtalen. 

Uka etter spurte han om vi skulle gå tur igjen. Jeg kjente at det var jo ikke akkurat førsteprioritet for min del, men i og med at vi er naboer, tenkte jeg at vi kunne jo sikkert gå en tur i ny og ne hvis det gledet han. Jeg svarte at jeg dessverre var opptatt den dagen, for jeg var på besøk. 
"Ok, i morgen da?" svarte han. Jeg svarte som sant var, at akkurat denne uka hadde jeg ganske mye å gjøre og det var ikke sikkert jeg fikk tid til å gå tur. 

Han ble dritsur! "Ok!" svarte han. Etterfuglt med "jeg er ikke født i går... jeg ser hvor dette går." Jeg svarte ikke for jeg var på besøk. Da skrev han: "Hvorfor ville du egentlig gå tur med meg?" Jeg svarte kort tilbake: "Beklager om jeg har gitt deg et annet inntrykk, men jeg vil bare være venner." Tenkte at det måtte jo være greit å skrive, men jeg tok feil... han ble kjempesur. Han skrev: "Si meg en ting? En ting bare... hvorfor har du tinder egentlig?" Jeg svarte ikke. Han skrev: "Jeg er 30 år! I dont play like this. Hvis du bare et ute etter vennskap kan du faktisk bruke en annen plattform en tinder..! Finnes andre apper der ute!" Etterfulgt av: "Girl creates a tinder account. Only to tell the guys she meet that she only looking for friendship. Seems legit." Også blokkerte han meg.

Var virkelig helt krise. 

😂😂😂😂 Jeg lo så sykt høyt nå!! 😂😂 Stakkars deg!! 😂😂

Anonymkode: 5ed28...8b9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...