Gå til innhold

Veien mot å bli mamma til 2! ♡

Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

:klaske: Noen folk har bare ikke sosiale antenner...

Pluss: håper du får svar snart :) Kjedelig å gå sånn å vente :dry:

Endret av siela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner at jeg har lyst å teste igjen, men er vel ikke vits siden jeg gjorde det for 10 timer siden og den var negativ :(

Kjenner at jeg er sykt utålmodig. Er jo bare 2 dager på overtid (selv om det kjennes ut som en evighet). Har et høyt ønske om at jeg kanskje produserer hcg seint og at den derfor ikke har gjort utslag, men på en annen side, når jeg er 2 dager på overtid OG tester med morgenurin så bør jeg vel stole på svaret..

Synes i det minste tanta kan kjappe seg så vi får startet en ny prøveperiode...

Haha, dere som leser her inne er vel sikkert lei av gnålet mitt :P

Sia resten av oss gnåle minst like mykje, så trur eg vi rett og slett likar det ;)

Har TR vore stabil hos deg elles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er iallefall tanta på vei.. Har mensmurringer (som jeg dog har hatt over 1 uke allerede) og vondt nedover føttene + at jeg helt siden i går kveld har fått et par dråper utvannet blod på papiret når jeg har vært på do. Så snart kommer det vel i strie strømmer!

Utrolig kjedelig at det ikke klaffet denne mnd, men bedre alikevell at den kommer, istedet for å leve i det uvisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sia resten av oss gnåle minst like mykje, så trur eg vi rett og slett likar det ;)

Har TR vore stabil hos deg elles?

Hehe, høres bra ut ;)

Det siste året har den vært stabil. Alltid fått tanta på søndag, altså dag 28. Var en gang den forskjøv seg til mandag, altså 1 dag over, og slik har det vært siden. Så vil si jeg er regelmessig. :)

Før dette hadde jeg sykluser på 26-29 dager.

Endret av Frøkenfryd30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med mensen, men da går startskuddet for en ny prøveperiode og denne gangen skal den sitte :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den kommet for fullt.. ?

Nei... Hadde mensensmerter til litt utover dagen i dag.. Et par dråper utvannet blod på papiret når jeg var på do i går kveld, i natt og i morges... De 2 siste gangene jeg har vært på do har det ikke vært noe. Mensensmertene er gått over.

Skjønner absolutt ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysemens :opplyser:

Er så frustrerende når man ikke får noe svar!! Har du flere tester liggende?

Ja, fryktelig frustrerende!

Har ingen flere tester igjen :/ Men om tanta ikke er kommet til i morgen skal jeg kjøpe meg et par nye tester.

Er jo til å bli gal av dette :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i kveld fikk jeg de samme svake mensensmertene som i går kveld. Når jeg var på do fikk jeg igjen bittelitt utvannet blod på papiret.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så fram og tilbake den mensen (?) skulle vere!... Trur du bør kjøpe fleire g-testar eg😉

Ja, ikke måte på. Når jeg våknet i morges hadde jeg de samme menssmertene, men ingen tegn til blod. Så tissa i en kopp også tenkte jeg å svippe bort til butikken for å kjøpe meg en test (greide ikke å holde meg nemlig :P ), men når jeg tørket meg kom det rødt blod på papiret. Tørket et par ekstra ganger for å se om det kom mere og det gjorde det...

(Takk for alle detaljer ja liksom) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det ingen tvil lengre iallefall.

TR er kommet, menssmerter fra h.. og vond rygg. Snart kommer nok migrenen også, så er alt komplett! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det ingen tvil lengre iallefall.

TR er kommet, menssmerter fra h.. og vond rygg. Snart kommer nok migrenen også, så er alt komplett! :P

Dei menssmertene assa! Greit nok at "med verk og vonde skal du fødande," men må ein ha generalprøve på det kvar bidige mnd?

(Sitatet er forresten frå Bibelen. Så det er det Gud har å seie om saken😂)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, ler av deg DMS!! :hoho: Syns det er en temmelig kjip ordning av naturen. Kunne blødd en dag, uten smerter. Det hadde vært mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, ler av deg DMS!! :hoho: Syns det er en temmelig kjip ordning av naturen. Kunne blødd en dag, uten smerter. Det hadde vært mer enn nok.

Måtte le høyt selv her også! Tenkte nå på søndag at det kan vel ikke bli stort verre enn dette når man skal føde heller. Er så vant med disse krampene at jeg sikker tror det er startrier når jeg er i full fødsel :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...