Gå til innhold

Veien mot å bli mamma til 2! ♡


Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

Er 7 dpo nå. Etter mine egne utregninger er IKM tirsdag... Har vel skrevet 9. i IKM tråden fordi appen tror jeg har EL tidligere enn jeg har :P Nå skal vi se hvem som har rett. Appen eller jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husket helt feil, trodde du var lengre ja (men, 9 dpo begynner å nærme seg testing). Her er jeg hakk i hæl, 5 ynkelige dpo. Er vel rundt nå egget fester seg, om det er blitt befruktet.

 

Prøving er sannelig en tålmodighetsprøve jeg stryker med glans :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piiiinlig, jeg blandet helt sammen deg og Siela, og trodde Siela svarte meg på et innlegg jeg skrev et annet sted. Altså....   :klaske:

 

Jeg er i pp2 nå, IKM er neste søndag. Planen er å teste fredag om en uke. Du nærmer deg vel testing, gjorde du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piiiinlig, jeg blandet helt sammen deg og Siela, og trodde Siela svarte meg på et innlegg jeg skrev et annet sted. Altså....   :klaske:

 

Jeg er i pp2 nå, IKM er neste søndag. Planen er å teste fredag om en uke. Du nærmer deg vel testing, gjorde du ikke?

 

Jeg spammer alle dagbøkene :P:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til spammeklubben :danse:

Syns det er koseleg med alle spammerane eg. Elles hadde det vore roleg her inne 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 7 dpo nå. Etter mine egne utregninger er IKM tirsdag... Har vel skrevet 9. i IKM tråden fordi appen tror jeg har EL tidligere enn jeg har :P Nå skal vi se hvem som har rett. Appen eller jeg :lur:

 

Hehe, får håpe at du aldri finner ut av det, men at det heller lyser to blå mot deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piiiinlig, jeg blandet helt sammen deg og Siela, og trodde Siela svarte meg på et innlegg jeg skrev et annet sted. Altså....   :klaske:

 

Jeg er i pp2 nå, IKM er neste søndag. Planen er å teste fredag om en uke. Du nærmer deg vel testing, gjorde du ikke?

 

Haha, det går bra! :)

 

Ja, IKM er på mandag.. :) Testa i dag, den var negativ... Nå har jeg bare en test igjen :P Så får vel vente til mandagen med neste, hvis jeg rekker det. Har en sterk mistanke om at TR kommer denne gangen også! Blæh :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er koseleg med alle spammerane eg. Elles hadde det vore roleg her inne

 

Enig! ;) Hvem der forresten? Er du også prøver? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit og pannkak, funket nok ikke denne måneden heller! Tanta har riktignok ikke kommet ennå, så klamrer meg til håpet (IKM på mandag), men jeg pleier alltid å bli litt irritert før mensen kommer.

 

- Og i dag er jeg irritabel :/ Blir det aldri på lillegull heldigvis, men ting generelt. Hvis jeg sier noe og folk ikke får det med seg så kjenner jeg pulsen stige. På måten gubben spiser maten sin, pusser nesa, ser på meg.... Lista er lang! Jaggu ikke greit å være mannfolk når alt er "galt" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde pms symptomer før jeg fikk positiv test. Trodde pms betydde at mensen kom.. Men men. Håpet er ikke ute før tanta banker på døra :) Håper ho holder seg unna din dør da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! ;) Hvem der forresten? Er du også prøver? :)

Hei! Ja, vi er prøverar. Vi er i pp2, og eg har ei dagbok her på prøveforumet; innbilt svangerskap eller the real deal (var sikker på at eg måtte vere gravid forrige mnd😂). Sit stort sett på mobilen og les/skriv så har ikkje prøvd å legge til lenke i botnteksten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde pms symptomer før jeg fikk positiv test. Trodde pms betydde at mensen kom.. Men men. Håpet er ikke ute før tanta banker på døra :) Håper ho holder seg unna din dør da :lur:

Det er sant! :) Sist hadde jeg ingen symptomer. Var 1 dag på overtid og hadde allerede testet i noen dager da jeg fikk 2 streker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, vi er prøverar. Vi er i pp2, og eg har ei dagbok her på prøveforumet; innbilt svangerskap eller the real deal (var sikker på at eg måtte vere gravid forrige mnd😂). Sit stort sett på mobilen og les/skriv så har ikkje prøvd å legge til lenke i botnteksten...

Så spennende! Skal inne å lese i dagboka di:) Er det deres første barn dere prøver på, eller har dere barn fra før? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper jeg er sanndrømt!!! For i natt drømte jeg nemlig at jeg fikk positiv test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Jeg drømte også at jeg var gravid dagen før positiv test. Var derfor jeg testa, siden jeg drømte om det. Og positiv var den :danse: når skal du teste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg drømte også det natta før testen satt! :hoppendeglad:

 

Haha.. Jeg drømte også at jeg var gravid dagen før positiv test. Var derfor jeg testa, siden jeg drømte om det. Og positiv var den :danse: når skal du teste?

 

Hjelpes!! Nå MÅ jeg jo bare teste i kveld! :P Er den siste testen jeg har. Har bestilt meg nye på Ebay, men tar vel ei lita uke før de kommer :/ Får drikke masse og holde meg. Tissa nylig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...