Gå til innhold

Veien mot å bli mamma til 2! ♡


Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

:ler:

Nå måtte jeg le godt her. Man må virkelig passe seg rundt småbarna har jeg skjønt :P

Hehe, ja :P Jeg har jo aldri tenkt over at han legger merke til det, men det gjorde han visst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en test istad og det er en kjeeeempesvak "strek" der. Mest sannsynlig en skygge, men har ikke opplevd å få skygger heller tidligere, så nå er jeg mildt sagt veldig spent!! Får håpe de neste timene går kjapt så jeg kan teste igjen senere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi :popcorn: Dette høres lovende ut. Legge ut bilde? :D

Prøvde, men fikk den ikke med meg på bilde, så svak var den. Men det var definitivt "noe" det, bare veldig usikker på om det faktisk var en strek. Nervepirrende timer fram til jeg kan teste igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er skygge! Jeg tror det er din tur nå! :) :) :hoppendeglad:

Hååååper du har rett :) Hvordan går det med deg og lille magegullet da? Vært veldig lite på nett i det siste, så har ikke fått fulgt med på noe. Skal inn å lese etterpå :)

Er vel ikke så lenge til oul heller? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde, men fikk den ikke med meg på bilde, så svak var den. Men det var definitivt "noe" det, bare veldig usikker på om det faktisk var en strek. Nervepirrende timer fram til jeg kan teste igjen :P

 

Jeg merket stor forskjell på å holde meg i fire mot fem timer. Holdt jeg meg i fem før jeg testet så fikk jeg rimelig mye sterkere strek. Kan bare være meg som er sånn da.

 

Når klokka svir du av neste? Er innmari spent her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok denne nå!! Men jeg syntes at streken var så rar. Fløt utover på en måte. Så jeg tør ikke å tro på det, selv om jeg jo ser to røde der.

post-92100-0-67176800-1444224249_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror likevel du er gravid, men utrolig dårlig å føle seg usikker pga dårlig fargestoff i test. Fåe du kjøpt en cb til i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror likevel du er gravid, men utrolig dårlig å føle seg usikker pga dårlig fargestoff i test. Fåe du kjøpt en cb til i morgen?

Håååper det, men akkurat nå tør jeg ikke å tro noe som helst :/ Redd for å bli skuffa hvis jeg får en blendahvit test senere. Skal kjøpe meg CB i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den der er nok positiv! To på rad viser nok ikke feil :)

Gratulerer! :hoppendeglad:

Hvordan hadde du det i forrige graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der er nok positiv! To på rad viser nok ikke feil :)

Gratulerer! :hoppendeglad:

Hvordan hadde du det i forrige graviditet?

 

Tør ikke å si takk ennå :P Synes streken var så merkelig, men skal ta en ny om en times tid. :) Da skal jeg dobbeltsjekke med 2 ulike tester tenkte jeg :)

Forrige graviditet hadde jeg ingen symptomer annet enn ømme pupper fram til uke 6. Da kom svimmelheten, halsbrann og kvalmen, begynte å kaste opp i uke 7. Ble da sykemeldt med hyperemesis. Var sengeliggende, bare jeg rørte på meg kasta jeg opp :/ Varte til omlag uke 19/20. Hadde veldig lavt BT under hele graviditeten, så hadde mye blodtrykksfall og var svimmel omtrent hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test nå, da var det ca 4 1/2 time siden sist jeg tissa... Blendahvit :( Så da var det sikkert noe galt med testen jeg tok istad :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...