Gå til innhold

Veien mot å bli mamma til 2! ♡


Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

Slutt å tisse midt på dagen.. Ta kun morgentester :opplyser: Jeg har litt trua jeg altså :danse:

Forventer rapport her i morgen innen kl 6.30 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å tisse midt på dagen.. Ta kun morgentester :opplyser: Jeg har litt trua jeg altså :danse:

Forventer rapport her i morgen innen kl 6.30 :fnise:

Haha :P Jeg vet, prøver å høre på deg, meeeen... Men jeg tok en morgentisseprøve også da, den som var skygge på, så da måtte jeg jo selvfølgelig prøve igjen... og igjen.. :P Men nå har jeg bare 1 test igjen så den MÅ jeg vente til i morgen med ;) Sist testa jeg positivt 1dpo, i 6 pp. Håper det samme skjer igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo? Tipper det var en skrivefeil, hehe. For jeg tror ikke det er fysisk mulig å teste positiv dagen etter eggløsning :ler:

Jeg fikk faktisk sterkere tester på kveldsurin, men det er jo anbefalt med morgenurin. Masse lykke til!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, forkortelsene går i surr her, men skulle hatt TR i går ja :P

Tok denne testen tidligere i dag, jeg kan skimte en noe, men vet ikke om den er grå eller rosa. Så fårlig vises den :(

post-92100-0-67165200-1444286234_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noe veeeeeeldig svakt der :jepp: Ta en digital i morgen!!

 

Jeg fikk noe lignende denne gangen og tok en digital på dagen som ble negativ. Tok en om morgen to dager etterpå og den var positiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen da blir det ikke noe denne gangen heller. :( Blod på papiret når jeg var på do nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. jeg ser streken, og den er rosa.. enten er det en kjemisk (litt sent for det?), eller så kan det være en liten blødning selv om du er gravid? Jeg skjønner du ikke ønsker å håpe så mye, så er vel lurest å tro det verste og eventuelt bli positivt overrasket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er håpløs.. - Jeg veit! Brukte den aller siste testen min nå nylig. Ser noe der også, mulig det bare er fordi jeg vil se noe :P Men når jeg ser nærmere så kan det være at det er det feltet som streken skal være på som skimter gjennom..

post-92100-0-89823500-1444305449_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser noe.. Men herregud ta en digital :fnise: har du kjøpt inn en til imorgen?

Ikke mer blødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser noe.. Men herregud ta en digital :fnise: har du kjøpt inn en til imorgen?

Ikke mer blødning?

Haha, jeg skal dra å kjøpe en i morgen. Var på apoteket isted, hadde et annet ærend i tillegg. Men så møtte jeg noen jeg kjente, så da ble testene hengende :P Haaater å kjøpe slikt! Fikk lurt gubben på Rema i kveld. Han kjøpte 2 rfsu tester til meg.

Du kommer sikkert til å rive deg i håret, men bare måtte teste en gang til :P Den andre sparer jeg til i morgen tidlig. ;) Føler egentlig streken vises bedre nå enn tidligere. Men så hadde jeg litt blod på papiret igjen nå i kveld, det tyder jo ikke akkurat på noe positivt.. :(

post-92100-0-33703400-1444345743_thumb.p

Endret av Frøkenfryd30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De et positive, og hvis du ikke blør ordentlig enda - wohooooi! Hva sier morgentesten?

Blendahvit! Og da har jeg ikke tissa på 7 timer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker å kjøpe meg cb i dag (les: sende gubben på apoteket;) ) Vil den kunne gi meg et sikkert utslag nå? Er jo på overtid med 2 dager, men virker jo ikke som de jeg har tatt hittil er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den jeg tok i dag. Ser kanskje ut som man kan skimte noe på bildet, men ikke på testen. Også er det på en annen plass enn i går :/

post-92100-0-43179700-1444371792_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være tidenes gledesdreper, men det kan være en kjemisk graviditet. Da har egget ikke festet seg godt nok, men løsnet igjen. Det er nok for at hcg starter å produsere og mensen kan komme noen dager forsinket.

Om jeg tar feil så er det en annen ting som jeg opplevde (og mange med meg), tester på morgenurin er svakere enn de jeg tar utover dagen. Google fmu (first morning urin) og smu (second morning urin), så ser du at fmu ikke alltid oppleves å være best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bah :bond: Man ser jo at det er noe farge der, men ikke tydelig strek. Flyter litt utover tenker jeg :klo: Stakkars gubben må begynne å bli litt lei av å kjøpe tester til deg nå :fnise: Men han er flink som gjør det. Min hadde nok aldri gjort det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være tidenes gledesdreper, men det kan være en kjemisk graviditet. Da har egget ikke festet seg godt nok, men løsnet igjen. Det er nok for at hcg starter å produsere og mensen kan komme noen dager forsinket.

Om jeg tar feil så er det en annen ting som jeg opplevde (og mange med meg), tester på morgenurin er svakere enn de jeg tar utover dagen. Google fmu (first morning urin) og smu (second morning urin), så ser du at fmu ikke alltid oppleves å være best.

Det går bra kjære deg :) Jeg er ikke helt positiv selv til testene. Den i går kveld var nok mest tydlig, men da er det rart at den jeg tok i morges var mye svakere. Hadde den i går vært positiv så burde vel den i dag vært lik eller sterkere?

Nei, blir visst ikke klok på dette :P Får se det an til i morgen eller søndag om tanta kommer eller ei også ta en ny test da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah :bond: Man ser jo at det er noe farge der, men ikke tydelig strek. Flyter litt utover tenker jeg :klo: Stakkars gubben må begynne å bli litt lei av å kjøpe tester til deg nå :fnise: Men han er flink som gjør det. Min hadde nok aldri gjort det :P

Ja, det er akkurat det :s Haha, han er faktisk ganske grei sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer utgår med høye kneløft akkurat nå! Har ikke spottet noe mere da, litt slim bare uten darge... Blir gærn i hodet mitt av prøving :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...