Gå til innhold

Veien mot å bli mamma til 2! ♡


Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

Du virker positiv, og det er kjempebra! Blitt et risikosvangerskap her, så er innlagt på sykehuset. Vært her det meste av januar, og kommer nok stort sett til å her fram til baby kommer! Termin er 19.mars, men det blir en gang i februar. Enten veldig snart, eller litt senere, alt er uvisst :) har skrevet en del om det i dagboka mi, hvis du lurer på hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
Den 22.4.2016 at 9.28, Ny Bruker skrev:

Hvordan går det med deg og prøving?

Hei og takk som spør :)

Nei, her skjer det ingen verdens ting. Er inne i PP13 (pp7 etter SA).

Har iallefall truffet på riktig tidspunkt denne mnd (brukte EL tester), IKM er på tirsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! :) - Og takk som spør.

Nei, her går det ikke.... Er i PP15 nå (PP9 etter SA), IKM er på lørdag. Har ingen symptomer som skulle tilsi at jeg er gravid. :/ Har forøvrig sluttet å lete etter de også :) Leste en artikkel for et par-tre uker siden at slimløsende hostesaft har positiv effekt på mange som ønsker å bli gravid, da også eggløsningsslimet blir mer tyntflytende, noe som gjør det enklere for sædcellene å trenge gjennom. Så nå har jeg drukket hostesaft et par ganger for dag i en ukes tid! Håper det gjør underverker ;)

Oi, 36 uker - da er det jaggu ikke lenge igjen! :D Masse lykke til med innspurten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hostesaften hjelper! :) Jeg kjørte både slimløsende hostesaft og grapefruktjuice (som skal gi mer slim). Vet ikke om noe av det fungerte, men jeg ble gravid til slutt i alle fall :fnise: 

Skjønner det er utrolig frustrerende når kroppen ikke vil lystre, og håper så får deg. Unner deg virkelig dette altså! Sender deg masse masse babystøv :strix: Og ps: Det eneste symptomet jeg hadde på graviditet bortsett fra positiv test var litt økt utflod. Så det at du ikke har symptomer betyr ingenting ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Først av alt: Gratulererer så mye med baby Sjela!! <3 Hvordan er mammatilværelsen? Nyyyyyt den! :)

Guri malla, så treig jeg er med å svare her inne!

Jeg brukte bare hostesaft den ene mnd, ble satt i skapet og siden har jeg glemt av den :P Får prøve igjen neste mnd.

Nei, det er sant det. Når jeg var gravid første gangen hadde jeg absolutt ingen symptomer i starten, kun at jeg blødde neseblod (det gjør jeg ALDRI ellers) og at jeg gikk å sjekka trusa 15 ganger om dagen for det kjentes ut som jeg blødde - uten at det var tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...