Gå til innhold

Veien mot å bli mamma til 2! ♡


Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

Sist tok det tre måneder.. Denne gangen tror jeg at det tar lang tid, men vet jo ikke! Hvor lang tid tok det for dere?

Får håpe det går like kjapt denne gangen også da :) Vi brukte 6 mnd sist, men etter jeg begynte med EL tester fant jeg ut at jeg hadde EL mye tidligere enn jeg trodde, så etter 2 mnd med EL testing satt spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heia! :)

 

Er ikke så veldig flink til å oppdatere her inne.

 

Fikk eggløsning i forigårs, har bare "prøvd" en gang i EL tiden denne gangen, så blir nok ikke noe baby på dette forsøket.

 

Får komme sterkere tilbake neste mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg. Begynner å prøve på nr 2 nå vi også, moro med flere i samme situasjon. Hvor gammel er din første? Her er junior straks 15 måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg. Begynner å prøve på nr 2 nå vi også, moro med flere i samme situasjon. Hvor gammel er din første? Her er junior straks 15 måneder :)

 

Så koselig! Masse lykke til med prøvinga :)

 

Sønnen vår er snart 2 1/2 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er IKM, og jeg kjenner at tanta er på vei... Hadde uansett ikke regna med at det skulle klaffe denne mnd, siden vi bare har "prøvd" 1 gang iløpet av eggløsningstiden. :)

 

Satser på mars/april baby! :D

Endret av Frøkenfryd30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips forsvant symptomene på at mensen er på vei, og mensen er fortsatt ikke kommet! - Da er det lov å klamre seg til håpet i noen timer til da kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så spennende! Da kan det kanskje bli lenge til neste TR.. ? :)

 

Lever i håpet :fnise:

 

Men testet istad, og den var blendahvit... Og det er IKM i dag :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges kom mensen, så da blir det heller ikke noen februar baby.

 

Hadde ikke regnet med at det skulle klaffe heller denne mnd, men man lever jo i håpet allikevel. :)

 

Da er det bare å vente på at mensen skal forsvinne, slik at man kan starte på pp3! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Begynner nesten å lure på om det står skrevet i panna mi at vi er prøvere..

 

Den siste tiden er det ekstremt mange som har spurt om vi tenker på å få et barn til snart eller om vi har begynt å prøve... Greit nok å få et spørsmål om vi tenker på familieforøkelse, men væla mye i det siste :P

 

Så da sier jeg bare at jeg er ikke kommet over forrige graviditet (var dårlig fra dag 8 og bortimot løpet ut) og sier at jeg ikke har bestemt meg for om vi skal ha flere ennå...

 

Sannheten er vel at vi er i PP 3 og at EL er rett rundt hjørnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er noe jeg lurer på også. For i det siste har det vært flere babyspørsmål enn normalt. Kanskje jeg underbevisst styrer samtalen inn på det? Eller driver med tankeoverføring? Hm... :fnise:

 

Her sier jeg bare at jeg satser på karriere :jepp: Da ler de godt og så snakker vi om noe annet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsken, hadde planer om å sjarmere gubben i seng i går kveld. Men mini våknet og holdt det gående noen timer, så da ble det ikke noe av det.. I dag har jeg fått EL!! :-( Så da er vel løpet så godt som kjørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, får litt spørsmål for tiden jeg også.. Mulig jeg fikk det før også, men at jeg ikke tenkte like mye over det da! Jeg hater jo å lyve, så vet ikke om jeg har klart å snakke det bort..

Hvordan vet du at du har EL, tester du, eller kjemner du det? Når egget slipper har du jo 24 timer på deg, så prøv å få til en runde med det samme lille har sovna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, får litt spørsmål for tiden jeg også.. Mulig jeg fikk det før også, men at jeg ikke tenkte like mye over det da! Jeg hater jo å lyve, så vet ikke om jeg har klart å snakke det bort..

Hvordan vet du at du har EL, tester du, eller kjemner du det? Når egget slipper har du jo 24 timer på deg, så prøv å få til en runde med det samme lille har sovna ;)

 

Haha, er vel kanskje "forventningene" fra omgivelsene, nå begynner barna å komme i den alderen at det er naturlig at de blir storesøsken. :) Har ikke fortalt til noen at vi er prøvere, så du og gubben er de eneste som vet det ;)

 

Kjenner det :P Får hodepine og smerter, ikke til å ta feil av :P Men får hoppe en runde i høyet etterpå. ;) Ble en runde for 3 dager siden også, så er vi heldige så har gubben utholdende svømmere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, faktisk! Bare vi to, og du, som vet noe :) koselig med en ordentlig prøverbuddy! Ser for meg oss to trille sammen i neste permisjon, jeg kommer jo sikkert til å være litt på dine kanter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her, faktisk! Bare vi to, og du, som vet noe :) koselig med en ordentlig prøverbuddy! Ser for meg oss to trille sammen i neste permisjon, jeg kommer jo sikkert til å være litt på dine kanter :)

 

Åå, det hadde vært kjempekoselig da! :) Det må vi prøve å få til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Da er det kun 3-4 dager igjen til IKM! :) Ikke at jeg har noen forhåpninger på noen spire denne mnd, da det ble noen våken-kvelder for lillemann i EL-tiden min, så føler ikke vi fikk prøvd ordentlig..

 

Nå, har jeg lyst på sommer!!! Er så lei av alt dette drittværet vi har hatt den siste tiden. Antall finværsdager i sommer kan jeg telle på 1 hånd. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å spørre om det samme.. for fem dager siden var det 3-4 dager til IKM?! :biggrin:

Endret av FrøkenStrøken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...