Gå til innhold

Dumpet etter sex..FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igjen du misforstår det jeg skriver. Prøv å les en gang til du, det handler ikke om å være utilgjengelig og hard to get - det handler om å ikke vært FOR tilgjengelig! Man skal ikke være for på og gi for mye med en gang når det kommer til følelser og intimitet. Hadde du ville hatt en dame som sendte deg mld hele tiden, var for på, ringte flere ganger om dagen og helst vil være med deg hele tiden - at du føler hun sitter å venter på deg? Du får lese det jeg skriver en gang til. Man kan ikke gi alt med en gang, det skal bygges opp over tid, ellers daler interessen. Det gjelder fra begge hold.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Jeg ville mye heller hatt ei som er ærlig om sine følelser enn ei som prøver å opptre "riktig" for å huke tak i meg.

Anonymous poster hash: a81f9...c89

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forskjell på å være utilgjengelig og FOR tilgjengelig.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Helt sant!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg bruker akkurat så mange utropstegn jeg vil!!!!!!!!!!!!!!! For en tåpelig diskusjon, gått tom for argumenter? :P

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Det kan du gjerne om du vil fremstå som en bajas uten særlig substans. Jeg går aldri eller sjelden tom for argumenter.

Er det en grammatikkregel? :P (ja, jeg lurer faktisk oppriktig)

Anonymous poster hash: 05641...e5d

Jeg tror det? Jeg har ikke norsk som morsmål, men har blitt fortalt at flere enn ett eller tre utropstegn er dårlig grammatikk. Det er det også på mitt morsmål. Mange utropstegn ser jo heller ikke spesielt intellektuelt ut !!!!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du gjerne om du vil fremstå som en bajas uten særlig substans. Jeg går aldri eller sjelden tom for argumenter.

Jeg tror det? Jeg har ikke norsk som morsmål, men har blitt fortalt at flere enn ett eller tre utropstegn er dårlig grammatikk. Det er det også på mitt morsmål. Mange utropstegn ser jo heller ikke spesielt intellektuelt ut !!!!!!!!!!!!

Å herregud... Give me a break... Du får lage en tråd om utropstegnene dine. Når du svarer så dumt, så får du regne med like tåpelige svar tilbake. Du evner jo ikke å se det en gang. Prøv å hold deg til tråden. Lei folk som skal spore av hele tiden med sånt tull.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville mye heller hatt ei som er ærlig om sine følelser enn ei som prøver å opptre "riktig" for å huke tak i meg.

Anonymous poster hash: a81f9...c89

Det har da ingenting om å være ærlig eller ikke. Du misforstår igjen, eller du bare velger å være vrang. Det handler ikke om å opptre riktig, det handler om ikke gi for mye av seg selv med en gang. Det gjelder menn også, om du sender haugevis av mld til en dame daglig, i tillegg til å ringe og overøse henne med følelser, sitte hjemme og vente på henne - skal jeg love deg at hun blir ikke lenge. Man kan ikke gi alt med en gang, da holder det ikke. Man skal vise at man er interessert i hverandre og vil finne på ting sammen, men det er forskjell på det du snakker og å være FOR tilgjengelig hele tiden. Hvorfor er dette så vanskelig å forstå. Det er jo ganske enkelt, men folk går i denne fella hele tiden.

Jeg har selv gått i den mange ganger i slutten av tenårene og begynnelsen av tjueårene. Heldigvis lærte jeg, og da løsnet det skikkelig på datingsiden, var igjennom litt korte og lengre forhold. Nå har jeg vært sammen med samme mannen i flere år. Jeg har hjulpet flere venninner som har slitt med å møte noen, og holde på dem når de har truffet noen. Og det er fortsatt venninner og kamerater av meg som spør om tips og råd. Jeg er ikke noen loveguru, men jeg har studert dette en god del, lest MYE om det og erfart mye selv. Man lærer etterhvert, man skal prøve og feile litt. Men føler man det aldri blir noe med noen, er det lurt å se litt på hva man gjør.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville mye heller hatt ei som er ærlig om sine følelser enn ei som prøver å opptre "riktig" for å huke tak i meg.

Anonymous poster hash: a81f9...c89

Tja. Tror ikke det er det det er snakk om her. Det er lurt å ikke gi alt med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Å herregud... Give me a break... Du får lage en tråd om utropstegnene dine. Når du svarer så dumt, så får du regne med like tåpelige svar tilbake. Du evner jo ikke å se det en gang. Prøv å hold deg til tråden. Lei folk som skal spore av hele tiden med sånt tull.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Noen spurte, jeg svarte 😃 . Det finnes en rapporteringsknapp om du vil bruke den,

At jeg svarer dumt er dine ord, og ikke mine. Verden kretser ikke omkring deg, kjære AB. Send meg gjerne en PM, så kanskje jeg kan få dempet ditt sinne og kanskje også gi deg et kort kurs i diskusjonsteknikk 😃 klem fra -C

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det handler om ikke gi for mye av seg selv med en gang.

Tja. Tror ikke det er det det er snakk om her. Det er lurt å ikke gi alt med en gang.

Det er akkurat det det er snakk om. Å bevisst holde tilbake og "ikke gi alt med en gang" er spill. Du later som du er noen du ikke er. Bare irriterende å finne ut av det etter en stund i stedet for med en gang, for slikt har en tendens til å komme frem uansett,

Anonymous poster hash: a81f9...c89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt, TS! Men litt usikker på om enkelte av følgerne dine har fått med seg at du har svart...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud... Give me a break... Du får lage en tråd om utropstegnene dine. Når du svarer så dumt, så får du regne med like tåpelige svar tilbake. Du evner jo ikke å se det en gang. Prøv å hold deg til tråden. Lei folk som skal spore av hele tiden med sånt tull.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Gjorde det vondt når du skjøt deg selv i foten?

Anonymous poster hash: 5a499...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra TS :)

Det er like greit å bare blåse i hele fyren, trenger ikke sende disse passiv-aggressive bitre meldingene jeg ser du har fått tips om av diverse datingeksperter her bare for å liksom gi han en verbal ørefik eller noe.

Fuck it, move on.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det det er snakk om. Å bevisst holde tilbake og "ikke gi alt med en gang" er spill. Du later som du er noen du ikke er. Bare irriterende å finne ut av det etter en stund i stedet for med en gang, for slikt har en tendens til å komme frem uansett,

Anonymous poster hash: a81f9...c89

Hva er det som har en tendens til å komme frem med en gang?

Synes hun sa mye bra, og jeg er sånn selv. Mange idag gir for mye av seg selv med en gang. Lurt å bruke tid på å bli kjent.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du valgte å ikke svare på denne, nettinett.

Det er ikke så mye å svare på når du ser ting mellom linjene på verst mulig måte, mens jeg leser det som står som det som står. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Read a book? Jeg har levd et liv. Og det er mektigere enn en idiotisk bok. Og jeg har alltid fått menn ved å være åpen og tilgjengelig. Jeg er kanskje unntaket som bekrefter regelen, men tviler.

Men da skal jeg ta den alle tar mot meg.. og du er singel fordi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det det er snakk om. Å bevisst holde tilbake og "ikke gi alt med en gang" er spill. Du later som du er noen du ikke er. Bare irriterende å finne ut av det etter en stund i stedet for med en gang, for slikt har en tendens til å komme frem uansett,

Anonymous poster hash: a81f9...c89

Tull! Å holde tilbake, er ikke det samme som spill. Jiiises. Skjønner godt at mange aldri finner noen, da de gjerne har sex på første date og klager på mindre evt ingen kontakt etterpå. Mange gir for mye med en gang, forteller nærmest sin livshistorie med en gang.

Tålmodighet, er noe som komer godt med. Bruk TID.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra TS :)

Det er like greit å bare blåse i hele fyren, trenger ikke sende disse passiv-aggressive bitre meldingene jeg ser du har fått tips om av diverse datingeksperter her bare for å liksom gi han en verbal ørefik eller noe.

Fuck it, move on.

Da har du nok lest meldingene mine HELT feil, for det hadde ingenting med hverken bitterhet eller ørefik å gjøre. Jeg personlig hadde aldri sendt noe svar eller tatt kontakt med en fyr som plutselig ble kald og sluttet å ta kontakt, men TS ville ha råd om hva hun eventuelt kunne skrive for å få en avsluttning for hennes egen del. Da er det viktig å sende en melding som avslutter, men ikke åpner for at han skal kunne utnytte følelsene hennes.

Og jeg synes også man fint kan gi beskjed om en oppførsel som ikke er OK uten at man skal bli sett på som bitter pga det. Når mennesker oppfører seg dårlig bør de få beskjed om det. Man skal ikke la det gå inn på seg, men man kan godt gi beskjed om at det der ikke var ok. Kanskje han tenker over det neste gang han mister interesse for noen og bare trekker seg unna. Kanskje han ikke er like feig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tull! Å holde tilbake, er ikke det samme som spill. Jiiises. Skjønner godt at mange aldri finner noen, da de gjerne har sex på første date og klager på mindre evt ingen kontakt etterpå. Mange gir for mye med en gang, forteller nærmest sin livshistorie med en gang.

Tålmodighet, er noe som komer godt med. Bruk TID.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Nettopp. Det er dette jeg også mener.

De som tror det IKKE er å spille et spill når man oser fra seg alt man måtte føle og tenke etter noen dager, har et problem! Det er det største spille man spiller når man holder på sånn.

Følelser og magiske øyeblikk med en person man ikke kjenner?? Nei det er bare skuespill skapt av håpet om å ENDELIG ha møtt den rette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis han gjør seg opp akkurat de samme tankene om deg?? :P altså venter på svar og går ut i fra at han ikke var "god nok" for deg? Mulig dere spiller samme spill, og det slår fullstendig feil....:o

Anonymous poster hash: 0f740...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok lest meldingene mine HELT feil, for det hadde ingenting med hverken bitterhet eller ørefik å gjøre. Jeg personlig hadde aldri sendt noe svar eller tatt kontakt med en fyr som plutselig ble kald og sluttet å ta kontakt, men TS ville ha råd om hva hun eventuelt kunne skrive for å få en avsluttning for hennes egen del. Da er det viktig å sende en melding som avslutter, men ikke åpner for at han skal kunne utnytte følelsene hennes.

Og jeg synes også man fint kan gi beskjed om en oppførsel som ikke er OK uten at man skal bli sett på som bitter pga det. Når mennesker oppfører seg dårlig bør de få beskjed om det. Man skal ikke la det gå inn på seg, men man kan godt gi beskjed om at det der ikke var ok. Kanskje han tenker over det neste gang han mister interesse for noen og bare trekker seg unna. Kanskje han ikke er like feig da.

OK, da skjønner jeg bakgrunnen for dem, men de fremstår fremdeles som passiv-aggressive og bitre. Det handler om skrivekunst/retorikk og hva som står mellom linjene.

"Hei, jeg skjønner jo at noe har endret seg i interessen og tenker vi bare ser på dette som en hyggelig greie og går videre med livene våre. Et tips fra meg er å bare gi beskjed når interessen faller av, fordi det gjør det lettere for alle parter. Lykke til videre."

Leser jeg som:
"Hei, jeg føler meg dumpa her, og tenker jeg skal late som jeg er ekstremt mye voksnere enn deg og at jeg ikke kunne brydd meg mindre, når det åpenbart bryr meg nok til at jeg skriver denne meningsløse SMSen til deg. Et tips fra meg er at du er en pysete og egoistisk pikk. Ønsker deg alt vondt videre, go fuck yourself"
Og det er jo forsåvidt OK å si ifra når noen ikke oppfører seg greit, her er bare folk forskjellige. Jeg er mer typen som lar det ligge, med mindre jeg faktisk er litt bitter og har lyst å gi han et stikk. Men man føler seg jo gjerne bare dum og smålig etterpå, så synes det er bedre å bare drite i det.
Endret av Cuntzilla
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...