Gå til innhold

Dumpet etter sex..FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper

Uansett hvor mye de lover, hvordan kan man vite om de mener det og at de ikke stikker av rett etter man har hatt sex?

TS Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Jeg tror man danner seg en viss intuisjon etter hvert som man gjør noen erfaringer med dette. Neste gang kjenner du kanskje igjen playertypen.

Menn og kvinner står ovenfor ulike utfordringer når det kommer til det motsatte kjønn og jeg tenker at en av kvinnenes hovedutfordringer er å sile ut de useriøse mennene fra de seriøse, når kvinnen selv ønsker noe seriøst. Jeg mener at kvinner er tjent i å bli litt mer bevisst på menns generelle atferd slik at en kan justere seg på en måte som optimaliserer egne sjanser. Dette med å bli bedre på å lese menn og hvilke menn som er playere, er en viktig del av det. Jeg tror egentlig det kommer med erfaring, men det handler også om å være litt smart. Å gå rundt å tro at alle problemer løser seg ved å være seg selv slik noen foreslår i disse trådene synes jeg er naivt. Man kan fint være seg selv og samtidig være litt smart når det kommer til å dra lærdommer ut av erfaringene man gjør seg.

Ellers tror jeg dette problemer forsvinner av seg selv for mange da det virker som en del damer endrer kriteriene sine for hva en attraktiv mann er etter hvert som de blir eldre. Den attraktive playeren er plutselig ikke attraktiv lengre.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man har en stolthet. Jeg ville ALDRI kontaktet en mann som ble stille etter sex.

I mine yngre dager kunne jeg finne på å kontakte en mann som jeg var usikker på. Det er ingenting jeg har angret mer på i ettertid. Man lærer, heldigvis, så nå tigger jeg ingen mann om oppmerksomhet mer. Jeg ønsker bare en mann som kommer av seg selv til meg fordi han har lyst.

Anonymous poster hash: 5c124...1fb

Og hva om han ønsker en kvinne som kommer til han selv fordi hun har lyst?

Anonymous poster hash: e650a...f2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har validert hverandre hele tiden. Det har aldri vært enveis. Jeg var klar over at den hyppige kontakten kom til å dabbe av en dag uansett, men litt suspekt at det skjedde rett etter at vi hadde sex.<br /><br /><br />Anywho, skrev til han i dag tidlig og spurte om hvordan helgen hadde vært. Han leste meldingen, men svarte ikke før etter to timer (første gang han ikke har svart raskt). Fikk et kort svar tilbake. Helgen hadde vært fin. Punktum. Ikke spørsmål tilbake. Har ikke hørt noe mer. Helt ulikt han! Jeg skal holde fred noen dager nå, men som en hver forsmådd hysterisk kjerring vil jeg gjerne ha et konkret svar. Trenger ikke en forklaring på HVORFOR han mistet interessen, men krever at han sier fra om det ikke lenger er aktuelt å treffe meg. (Joda, jeg tar et hint, men alle som har vært i min situasjon vet hvor viktig det er å få den beskjeden)<br /><br /><br />Er det ok å ta kontakt om jeg ikke hører fra han i løpet av de neste dagene og spørre rolig og sindig om hva som skjedde? Jeg vil ikke la han slippe unna med å være så feig.<br /><br /><br />Igjen, jeg setter pris på om jeg kan spares for "slapp av kjerring"-kommentarene. Det er veldig tydelig at han har endret mening.<br /><br /><br />TS<br /><br /><br /><br />

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Jeg er av typen som føler jeg fortjener et konkret svar, så her hadde jeg nok kjørt på og vært ganske direkte. Noe ala; "Hva skjer? Nå har du forandret tonen skikkelig. Synes du skylder meg en forklaring her".

Rett å slett og kreve respekt, ikke krype av gårde og ta sorgen i stillhet.

Ville også sagt at det var dårlig gjort å ikke si fra om sviktende interesse tidligere.

Anonymous poster hash: 46110...950

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde noe på gang med en, som det ikke ble noe mer ut av. Og jeg ble veldig lei meg, og var ærlig om det. Da kom han hjem til meg, og vi pratet litt om det, og på en måte delte det og jeg fikk en skikkelig avslutning.

Føltes SÅ mye bedre, enn å sitte og være sinna og frustrert alene uten den hele og fulle sannhet.

Hvis han har vært så oppmerksom og snill mot deg tidligere TS, og du virkelig ikke så noen signaler på noe annet, så synes jeg du kan kreve en forklaring. Da viser du at du har respekt for deg selv, og lurer på hva som foregår. At du tør å stille de spørsmålene som trengs.

Dette hadde jeg særskilt gjort dersom jeg hadde hatt sex - da fortjener man en konkret forklaring, i og med at man ikke bare diffust har datet på kaffebarer osv.



Anonymous poster hash: 46110...950
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes iallfall at det er mer selvrespekt å stille spørsmål (man er ikke redd, han får svare for dårlig oppførsel), fremfor å trekke seg unna (man tør ikke spørre hva som foregår, men lar han egentlig slippe unna med dårlig oppførsel ved å trekke seg vekk bare fordi han endrer tonefallet og meldingene).



Anonymous poster hash: 46110...950
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunnen rart det der hvordan man skylder kvinnfolk de der dype forklaringene hele tiden mens man som mann blir avvist og bedt dra til h***** bare man sier "hei" mesteparten av tiden ....jaja :) sikkert en logisk forklaring på det og.



Anonymous poster hash: 4e207...902
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er av typen som føler jeg fortjener et konkret svar, så her hadde jeg nok kjørt på og vært ganske direkte. Noe ala; "Hva skjer? Nå har du forandret tonen skikkelig. Synes du skylder meg en forklaring her".

Rett å slett og kreve respekt, ikke krype av gårde og ta sorgen i stillhet.

Ville også sagt at det var dårlig gjort å ikke si fra om sviktende interesse tidligere.

Anonymous poster hash: 46110...950

Det synes jeg ikke. "For en dust," er det man bør tenke. "Hans tap." Enkelt, men sant.

Anonymous poster hash: 5c124...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunnen rart det der hvordan man skylder kvinnfolk de der dype forklaringene hele tiden mens man som mann blir avvist og bedt dra til h***** bare man sier "hei" mesteparten av tiden ....jaja :) sikkert en logisk forklaring på det og.

Anonymous poster hash: 4e207...902

Menn blir bedt om å dra til helvete bare fordi de sier hei? Nå får du slutte med de generaliseringene dine. Kvinner flest ber da vel ikke menn ryke og reise ut av det blå fordi de sier hei.

Hadde denne situasjonen vært motsatt og TS var en mann, hadde han da hadd like mye rett på en forklaring som nå når hun er en kvinne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke telle i antall dates, fordi én date kan vare i fire timer hos noen mens i kun 45 min hos andre. Det viktige er at man føler man kjenner vedkommende godt før man hopper til køys. Det har også mye å si om man har hatt god kontakt mellom hver date osv.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg sendt han en melding og spurt hva greia er. Ikke fordi jeg hadde følt at jeg må få mannen, men fordi man kan være voksne nok til å få en ordentlig avsluttning på ting.

Jeg holdt på med en mann en gang, og da tok jeg den metoden han brukte mot deg. Jeg svarte utrolig tregt og laber i slutten, noe han merket. Så plutselig en dag sendte han meg en melding hvor det stod: "Hei du :) Jeg føler at jeg nesten ikke hører fra deg lengre. Er det noe galt?". Når jeg fikk den meldingen visste jeg at jeg måtte svare han ærlig tilbake og det gjorde jeg.

Ikke noe galt i å spørre hva greia er. Man blir ikke sett på som stalker, psykokjerring osv. av den grunn. De fleste vil ha en form for forklaring og avsluttning.



Anonymous poster hash: b9d8a...a72
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man danner seg en viss intuisjon etter vært som man gjør noen erfaringer med dette. Neste gang kjenner du kanskje igjen playertypen.

Menn og kvinner står ovenfor ulike utfordringer når det kommer til det motsatte kjønn og jeg tenker at en av kvinnenes hovedutfordringer er å sile ut de useriøse mennene fra de seriøse, når kvinnen selv ønsker noe seriøst. Jeg mener at kvinner er tjent i å bli litt mer bevisst på menns generelle atferd slik at en kan justere seg på en måte som optimaliserer egne sjanser. Dette med å bli bedre på å lese menn og hvilke menn som er playere, er en viktig del av det. Jeg tror egentlig det kommer med erfaring, men det handler også om å være litt smart.

Bra skrevet. Jeg var jo ute for det jeg tror var en player, eller i alle fall useriøs. Skrev til han at det virket som vi var ute etter forskjellige ting da han hadde tekstet meg sent og ville at jeg skulle møte han på byen (vi hadde avtalt å spise lunsj dagen etter). Han tente på alle plugger og sa det var mitt tap og at jeg fikk ha et fint liv. Kan ikke forstå at han skulle reagere sånn hvis han faktisk var seriøs.

Anonymous poster hash: 6a233...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uredd:

Hva mener du? Er det ikke tydelig?

TS Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uredd:

Hva mener du? Er det ikke tydelig?

TS Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Nei det er ikke tydelig.

Han har trukket seg litt tilbake av en eller annen grunn, men jeg kan ikke se at han har avsluttet.

Selv om det selvfølgelig er en mulighet ville jeg ikke tatt den konklusjonen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, det er ganske innlysende at han har mistet interessen etter dere hadde sex - er det ikke? Og egentlig trenger du ikke tenke så mye på om og hvorfor og hvorfor ikke, syns jeg. Han er ikke interessert mer, og da bør du ikke være interessert mer heller ... Kjedelig når dette skjer, men ingen verdens undergang. Prøv igjen med andre du, dette er ikke liv laga sweetie stå på, snart klaffer det !!! Lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke akseptable grunner ser du til at en mann så plutselig blir kald og slutter å ta kontakt? Med mindre noen i nær familie plutselig har dødd ser jeg ingen gode grunner til at han ikke skulle orke å skrive en melding, i det minste for å forklare hvorfor han blir stille.

Jeg vil veldig gjerne ha den ærlige meldingen der han sier at han ikke lenger er interessert, men jeg trenger den ikke for å innse at han har avsluttet dette.

Er det ikke sånn de fleste menn avslutter da? Med stillhet?

Bitter next!

TS

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke akseptable grunner ser du til at en mann så plutselig blir kald og slutter å ta kontakt? Med mindre noen i nær familie plutselig har dødd ser jeg ingen gode grunner til at han ikke skulle orke å skrive en melding, i det minste for å forklare hvorfor han blir stille.

Jeg vil veldig gjerne ha den ærlige meldingen der han sier at han ikke lenger er interessert, men jeg trenger den ikke for å innse at han har avsluttet dette.

Er det ikke sånn de fleste menn avslutter da? Med stillhet?

Bitter next!

TS

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Han avsluttet jo egentlig ikke da i og med at han ville ha med deg ut på byen, uten at det gjør han noe kulere.

Anonymous poster hash: 0197d...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MammaMums:

Joda, jeg innser det. Det er bare så innih****te vanskelig å akseptere det! Er mest sint på meg selv som endelig trodde jeg hadde funnet en ordentlig og voksen mann. Så feil kan en ta.

Akk så mye enklere det hadde vært om de bare hadde baller til å si fra på en ordentlig måte.

TS

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djesus Louises, jeg så først nå at du var 31. Her må vi virkelig ta en pust i bakken. Hvordan orker du å holde på med dette når du blir så stressa? Gjør som meg. Hold kjærlighetslivet til internett.



Anonymous poster hash: 576ef...fe0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra skrevet. Jeg var jo ute for det jeg tror var en player, eller i alle fall useriøs. Skrev til han at det virket som vi var ute etter forskjellige ting da han hadde tekstet meg sent og ville at jeg skulle møte han på byen (vi hadde avtalt å spise lunsj dagen etter). Han tente på alle plugger og sa det var mitt tap og at jeg fikk ha et fint liv. Kan ikke forstå at han skulle reagere sånn hvis han faktisk var seriøs.

Anonymous poster hash: 6a233...15e

Skjønner ikke helt...Når skrev han dette? Etter at du spurte om hvordan helga hans hadde vært?

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djesus Louises, jeg så først nå at du var 31. Her må vi virkelig ta en pust i bakken. Hvordan orker du å holde på med dette når du blir så stressa? Gjør som meg. Hold kjærlighetslivet til internett.

Anonymous poster hash: 576ef...fe0

Dummeste jeg har lest.

For det første : alle i aldre kan bli forelska

For det andre : hvorfor kan hun ikke reagere når han plutselig blir helt taus?

For det tredje : internattdating er ikke noe for alle. Nettopp der kan sånt skje, etter det jeg har skjønt selv om jeg aldri har drevet med nattdating, og har ingen planer om det heller ( er ikke ts forøvrig ).

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...