Gå til innhold

Dumpet etter sex..FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dummeste jeg har lest.

For det første : alle i aldre kan bli forelska

For det andre : hvorfor kan hun ikke reagere når han plutselig blir helt taus?

For det tredje : internattdating er ikke noe for alle. Nettopp der kan sånt skje, etter det jeg har skjønt selv om jeg aldri har drevet med nattdating, og har ingen planer om det heller ( er ikke ts forøvrig ).

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Din lille røver.

For det første har ikke skrevet noe om at man ikke kan bli forelsket i alle aldre.

For det andre TS virker på meg litt hysterisk.

For det tredje jeg snakket heller ikke noe om nettdating - heller mer om å leve ut sine romantiske fantasier på nettet. Mye tryggere en usikker dating. Masse pene jenter og menn man kan se på på div. sider.

Anonymous poster hash: 576ef...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen som har bedt meg ut på byen...Det er en annen som har skrevet den kommentaren kl. 15. 10.

Jeg har ikke hørt et kvekk siden jeg fikk melding om at han hadde hatt en fin helg.

TS

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synes du jeg virker hysterisk? Fordi det har gått for kort tid, eller fordi jeg blir oppgitt av denne mannens oppførsel? (jeg kan for øvrig si meg enig i at jeg fremstår litt hysterisk her)

"Å leve ut sine romantiske fantasier på nettet" for å "se på masse pene jenter og menn" synes jeg for øvrig at høres litt trist ut.

TS

Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din lille røver.

For det første har ikke skrevet noe om at man ikke kan bli forelsket i alle aldre.

For det andre TS virker på meg litt hysterisk.

For det tredje jeg snakket heller ikke noe om nettdating - heller mer om å leve ut sine romantiske fantasier på nettet. Mye tryggere en usikker dating. Masse pene jenter og menn man kan se på på div. sider.

Anonymous poster hash: 576ef...fe0

Du kaller det "hysterisk" å reagere på at noen plutselig slutter å gi lyd?

Skjønner godt at ts reagerer , hvis ikke hadde hun vært nokså avstumpa følelesmessig.

Og nå skjønner jeg at du holder deg til internett, istedenfor real life, siden du synes det er "hysterisk" å reagere...

Å leve ut sine romantiske drømmer på internett, høres tamt og trist ut. Men for alll del, hver sin smak!

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har bedt meg ut på byen...Det er en annen som har skrevet den kommentaren kl. 15. 10.

Jeg har ikke hørt et kvekk siden jeg fikk melding om at han hadde hatt en fin helg.

TS

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Han er virkelig ikke mye mann. Vær glad du fikk vite det nå, og ikke etter mye lenger tid sammen.

Det kan og være mange andre ting du ikke vet om han, en eks han aldri var ferdig med, hans livssituasjon etc...Men uansett : veldig dårlig oppførsel av han. Du kan jo spørre, som noen her foreslo tidligere, hva som skjedde?

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaller det "hysterisk" å reagere på at noen plutselig slutter å gi lyd?

Skjønner godt at ts reagerer , hvis ikke hadde hun vært nokså avstumpa følelesmessig.

Og nå skjønner jeg at du holder deg til internett, istedenfor real life, siden du synes det er "hysterisk" å reagere...

Å leve ut sine romantiske drømmer på internett, høres tamt og trist ut. Men for alll del, hver sin smak!

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Hvorfor synes du jeg virker hysterisk? Fordi det har gått for kort tid, eller fordi jeg blir oppgitt av denne mannens oppførsel? (jeg kan for øvrig si meg enig i at jeg fremstår litt hysterisk her)

"Å leve ut sine romantiske fantasier på nettet" for å "se på masse pene jenter og menn" synes jeg for øvrig at høres litt trist ut.

TS

Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Hei. To mot en er urettferdig!

Men seriøst TS, gi f i fyren. Gå videre - finn deg en annen. Du er sikkert en søt jente, det er snart mai, drikk rosevin og dans!

Anonymous poster hash: 576ef...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok ikke at han er interessert lengre, TS..

Han har nok fått det han ville ha, og er fornøyd med det.

Husk neste gang at menn sier hva de vet damene vil høre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en kar i ca. fire uker. Han har skrevet flere meldinger til meg hver eneste dag siden jeg traff han. Han skriver fine ting til meg, spør hvordan dagen min har vært, at han tenker på meg, liker meg godt osv. Han sa fra at han ikke drev med «spillet» og fulgte ingen regler. Han likte meg og ville være ærlig. Jeg synes dette var forfriskende og har nytt oppmerksomheten til det fulle. Jeg har gått rundt og tenkt ENDELIG en voksen mann som vet hva han vil og som ikke er redd for å si det. Utseendemessig er han ulik de fleste jeg har datet tidligere, ikke fullt så kjekk, litt shabby klesstil osv. Jeg har vært så glad for at jeg valgte å overse dette og gi han en sjanse. Jeg har etter hvert blitt veldig betatt, noe han vet. Jeg syntes han virket trygg og på ingen måte som en player.

På torsdag hadde vi sex for første gang. Det var en fin kveld og natt, med kos og prat. Når jeg dro sa han at han hadde kost seg og spurte han om når jeg ville treffes igjen. Vi kommuniserte litt på sms på fredag formiddag etter at jeg hadde dratt, men jeg fikk ikke den vanlige god natt-meldingen. Jeg la ikke så mye i akkurat det.

Siden har jeg ikke hørt fra han!! Jeg VET at det ikke har gått lang tid (spar meg for kommentarene) men etter å ha fått så mange meldinger hver eneste dag synes jeg det er rart at han nå plutselig endrer oppførsel. Jeg sitter med en ekkel følelse i magen og føler meg som en idiot!

Var han bare ute etter sex? Har han lurt meg hele tiden? Har han fått det han ville ha?

Om jeg nå er et elendig ligg, dumper mannfolk tvert damer de i utgangspunktet likte av den grunn?

Han er 31, jeg er 30. Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Da har du lært

1. At det ikke nytter å fire på krava, at en shabby og lite kjekk fyr kan være like ille

2. Å ikke la deg lure av en som lover deg gull og grønne skoger/virker overivrig

3. Fyll inn selv

Anonymous poster hash: ef5b4...692

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du han ikke hva greia er??



Anonymous poster hash: b9d8a...a72
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at noen kan være så kald. Om jeg hadde mistet interessen for en mann rett etter sex, så ville jeg likevel ikke kuttet med en gang. Jeg ville truffet han et par ganger for at han skulle slippe å bli dumpet rett etter sex. De fleste jenter gir jo litt av seg selv når de har sex med en de dater, og man er litt sårbar etterpå, selv om man skjønner at man ikke har lovet hverandre evig troskap. Men jeg synes bare det er så hensynsløst å kutte rett etter sex.



Anonymous poster hash: 5c124...1fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du han ikke hva greia er??

Anonymous poster hash: b9d8a...a72

Fordi denne fyren er såpass kald at TS skal ikke gi han den tilfredsstillelsen av å føle seg ettertraktet etter en slik oppførsel.

Anonymous poster hash: 5c124...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener at dersom TS spør hva greia er så viser hun mer selvrespekt.

Om noen gjør noe slemt, så er det jo bedre å si "hei du hva skjer, hvorfor gjorde du det" så de selv må konfronteres med dette, enn at de kan snike seg vekk i all stillhet.

La oss si noen slår deg, kommer den personen best ut av det om du sier "hei! ikke slå meg din dust, hvorfor gjorde du det" eller om du bare lar det, forsetter med livet ditt, slik at personen tenker du er svak som ikke står opp for deg selv og dine krav til hvordan andre faktisk kan oppføre seg?

Selvrespekt handler faktisk om å konfrontere folk når de sårer unødvendig. Hadde han sendt en melding og sagt "sorry, det har vært hyggelig å møte deg, men jeg er ikke interessert i noe mer", SÅ hadde det vært greit, om ikke nødvendig for selvrespekten, å gå videre. Når han ikke gir henne noe annet en tegn hun må tolke og ubesvarte spørsmål om de forsatt dater eller ikke, så holder han henne varm.



Anonymous poster hash: cc88e...b25
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er søt, jeg skal ut og danse, drikke vin og jeg skal drite i han..blablabla

Jeg VET at jeg om en uke sitter og tenker tilbake på alt som egentlig var feil med han, og at om to uker er han glemt.

Men akkurat nå har jeg behov for å analysere og få ut min frustrasjon og skuffelse. Jeg er forbannet på han for at han er så feig og jeg er skuffet over meg selv som bruker energi på å forbanne meg over han. Og ikke minst for at han lar meg bli usikker på meg selv. Dette innrømmer jeg gjerne. (Dere som påstår at dere bare kan skru av disse følelsene på rappen, dere lurer ingen andre enn dere selv.)

Men hva har jeg lært? Ikke en dritt! Alle rådene er vel og braikke ha sex for tidlig, ikke tro på alt de sier, de sier det de tror du vil høre osv. Jeg vet alt dette! Men alt er så selvmotsigende. Man kan jo aldri vite om de mener det de sier. Han her sa og gjorde alle de rette tingene. Er det altså et dårlig tegn? Og hva om han ikke hadde sagt de rette tingene? Hvordan skiller man the good ones fra the bad ones når de plutselig endrer oppførsel over natten? Oh the frustration!

Dere som velger å avslutte noe med stillhet, er ikke dette mer «risikabelt» enn å bare sende den enkle meldingen og si at «sorry, jeg er ikke interessert lenger»? Hadde han her skrevet den meldingen til meg ville jeg ha svart «den er grei, lykke til videre» og ferdig med det, uansett om han hadde oppgitt en grunn eller ei. Garantert! Jeg vil tro det er enda verre å bli konfrontert senere av en dame som har bygget opp mye sinne og frustrasjon og som nå krever svar på hvorfor hun blir ignorert? Eller satser dere bare på at den andre skal ta hintet og ikke kontakte dere mer?

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg er søt, jeg skal ut og danse, drikke vin og jeg skal drite i han..blablabla

Jeg VET at jeg om en uke sitter og tenker tilbake på alt som egentlig var feil med han, og at om to uker er han glemt.

Men akkurat nå har jeg behov for å analysere og få ut min frustrasjon og skuffelse. Jeg er forbannet på han for at han er så feig og jeg er skuffet over meg selv som bruker energi på å forbanne meg over han. Og ikke minst for at han lar meg bli usikker på meg selv. Dette innrømmer jeg gjerne. (Dere som påstår at dere bare kan skru av disse følelsene på rappen, dere lurer ingen andre enn dere selv.)

Men hva har jeg lært? Ikke en dritt! Alle rådene er vel og braikke ha sex for tidlig, ikke tro på alt de sier, de sier det de tror du vil høre osv. Jeg vet alt dette! Men alt er så selvmotsigende. Man kan jo aldri vite om de mener det de sier. Han her sa og gjorde alle de rette tingene. Er det altså et dårlig tegn? Og hva om han ikke hadde sagt de rette tingene? Hvordan skiller man the good ones fra the bad ones når de plutselig endrer oppførsel over natten? Oh the frustration!

Dere som velger å avslutte noe med stillhet, er ikke dette mer «risikabelt» enn å bare sende den enkle meldingen og si at «sorry, jeg er ikke interessert lenger»? Hadde han her skrevet den meldingen til meg ville jeg ha svart «den er grei, lykke til videre» og ferdig med det, uansett om han hadde oppgitt en grunn eller ei. Garantert! Jeg vil tro det er enda verre å bli konfrontert senere av en dame som har bygget opp mye sinne og frustrasjon og som nå krever svar på hvorfor hun blir ignorert? Eller satser dere bare på at den andre skal ta hintet og ikke kontakte dere mer?

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Som jeg skrev tidligere, trenger det ikke ha noe med deg å gjøre. Seks møter med et menneske, er ikke mye, du kjenner han ikke. Du vet ingenting om hvilke tidligere realsjoner han har hatt og om han f.eks er ferdig med noen av dem. Det er sånne ting som kan komme frem etterhvert over TID, derfor er det ofte lurt å bruke lang tid på noen, da man får bedre magefølelse og vet mer hvor man står. Men man kan aldri være sikker! Jeg prøver bare å si at dette trenger ikke bare å ha med deg å gjøre , men hans liv som du ennå ikke vet så mye om. Kanksje han og har forpliktelsesangst. Det kan være så mye.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er søt, jeg skal ut og danse, drikke vin og jeg skal drite i han..blablabla

Jeg VET at jeg om en uke sitter og tenker tilbake på alt som egentlig var feil med han, og at om to uker er han glemt.

Men akkurat nå har jeg behov for å analysere og få ut min frustrasjon og skuffelse. Jeg er forbannet på han for at han er så feig og jeg er skuffet over meg selv som bruker energi på å forbanne meg over han. Og ikke minst for at han lar meg bli usikker på meg selv. Dette innrømmer jeg gjerne. (Dere som påstår at dere bare kan skru av disse følelsene på rappen, dere lurer ingen andre enn dere selv.)

Men hva har jeg lært? Ikke en dritt! Alle rådene er vel og braikke ha sex for tidlig, ikke tro på alt de sier, de sier det de tror du vil høre osv. Jeg vet alt dette! Men alt er så selvmotsigende. Man kan jo aldri vite om de mener det de sier. Han her sa og gjorde alle de rette tingene. Er det altså et dårlig tegn? Og hva om han ikke hadde sagt de rette tingene? Hvordan skiller man the good ones fra the bad ones når de plutselig endrer oppførsel over natten? Oh the frustration!

Dere som velger å avslutte noe med stillhet, er ikke dette mer «risikabelt» enn å bare sende den enkle meldingen og si at «sorry, jeg er ikke interessert lenger»? Hadde han her skrevet den meldingen til meg ville jeg ha svart «den er grei, lykke til videre» og ferdig med det, uansett om han hadde oppgitt en grunn eller ei. Garantert! Jeg vil tro det er enda verre å bli konfrontert senere av en dame som har bygget opp mye sinne og frustrasjon og som nå krever svar på hvorfor hun blir ignorert? Eller satser dere bare på at den andre skal ta hintet og ikke kontakte dere mer?

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Jeg forstår deg godt TS. Man sitter igjen med en utrolig vond følelse når han bare trekker seg unna uten noen forklaring. Jeg tenker at det du har lært er at akkurat denne mannen er feig.

Tror ikke det finnes en regel for når det er riktig å ha sex. Og jeg synes det høres veldig trist ut å gå inn i en relasjon med en mann med tanken "ikke tro på det han sier" i bakhodet. Eller "han er sikkert bare ute etter sex".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke ett riktig svar på dette,fordi det kan være 1000 grunner til han er slik.

Men - OM det viser seg at han bare brukte deg,så; ja, enkelte menn snur helt på oppførsel etter sex. Det er sykt vanskelig,om ikke umulig, å se det hvis man har kjent personen i kort tid.

Jeg synes selv jeg er en god menneskekjenner,og kan fort plukke opp signaler/tegn på om en fyr er seriøs eller ikke. However, noen ganger er de helt syke på å fremstille seg selv som hyggelige,superinteresserte og deler om sitt liv/spør om ditt, osv. Og plutselig en dag så BAM -fått det han ville ha, good-bye!

Da kommer også unnskyldningene om at "Nja, er ikke helt klar for noe seriøst ennå likevel" (Thanks for letting me know now, asshole + at det egentlig betyr "ikke klar for noe seriøst - med DEG")



Anonymous poster hash: 3c6fa...9c4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår deg godt TS. Man sitter igjen med en utrolig vond følelse når han bare trekker seg unna uten noen forklaring. Jeg tenker at det du har lært er at akkurat denne mannen er feig.

Tror ikke det finnes en regel for når det er riktig å ha sex. Og jeg synes det høres veldig trist ut å gå inn i en relasjon med en mann med tanken "ikke tro på det han sier" i bakhodet. Eller "han er sikkert bare ute etter sex".

This 10000x times !

Jeg er helt enig med deg på to punkter:

- Jeg har ventet til 5.date på å ha sex, ble dumpet så godt som like etter. Jeg har også hatt sex på 1. date,og vi er nå forlovet. Jeg har forsåvidt hatt sex på 1.date tidligere, og blitt dumpet. Det er ingen fasit på dette - INGEN, uansett hva noen måtte mene om dette her!

- Selv om det finnes assholes der ute, og det er lurt på være skeptisk og på vakt, så må man passe på så det ikke blir for mye og at man blir usikker på hver eneste fyr man dater.

Man må bare kaste seg i det; noen ganger går man på en smell, men til slutt finner man en bra fyr :)

Anonymous poster hash: 3c6fa...9c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaMums:Joda, jeg innser det. Det er bare så innih****te vanskelig å akseptere det! Er mest sint på meg selv som endelig trodde jeg hadde funnet en ordentlig og voksen mann. Så feil kan en ta.Akk så mye enklere det hadde vært om de bare hadde baller til å si fra på en ordentlig måte.TS Anonymous poster hash: 75fc7...5db

. Jeg skjønner deg innmari godt, det er en ni-kjip følelse du sitter igjen med når en du har "gitt deg til" viser seg å være en helt annen enn det du først får inntrykk av!!! Det er vel baller han mangler, men det kan heller bare være hans problem nå.... Så klart at det mest redelige er å si ifra at man ikke føler kjemien stemte helt, men den positive siden av denne saken er jo at det blir enklere for deg å gå videre når han feiger ut. Hadde kanskje dratt lengre ut og gjort enda litt vondere om det hadde blitt litt klabb og babb videre en liten stund, før han hadde avsluttet det på en eller annen måte? God klem, og skit i hele greia, og som en annen skrev til deg her - drikk vin,kos deg med mai måneden og se fremover !

Anonymous poster hash: c29c8...9f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er søt, jeg skal ut og danse, drikke vin og jeg skal drite i han..blablabla

Jeg VET at jeg om en uke sitter og tenker tilbake på alt som egentlig var feil med han, og at om to uker er han glemt.

Men akkurat nå har jeg behov for å analysere og få ut min frustrasjon og skuffelse. Jeg er forbannet på han for at han er så feig og jeg er skuffet over meg selv som bruker energi på å forbanne meg over han. Og ikke minst for at han lar meg bli usikker på meg selv. Dette innrømmer jeg gjerne. (Dere som påstår at dere bare kan skru av disse følelsene på rappen, dere lurer ingen andre enn dere selv.)

Men hva har jeg lært? Ikke en dritt! Alle rådene er vel og braikke ha sex for tidlig, ikke tro på alt de sier, de sier det de tror du vil høre osv. Jeg vet alt dette! Men alt er så selvmotsigende. Man kan jo aldri vite om de mener det de sier. Han her sa og gjorde alle de rette tingene. Er det altså et dårlig tegn? Og hva om han ikke hadde sagt de rette tingene? Hvordan skiller man the good ones fra the bad ones når de plutselig endrer oppførsel over natten? Oh the frustration!

Dere som velger å avslutte noe med stillhet, er ikke dette mer «risikabelt» enn å bare sende den enkle meldingen og si at «sorry, jeg er ikke interessert lenger»? Hadde han her skrevet den meldingen til meg ville jeg ha svart «den er grei, lykke til videre» og ferdig med det, uansett om han hadde oppgitt en grunn eller ei. Garantert! Jeg vil tro det er enda verre å bli konfrontert senere av en dame som har bygget opp mye sinne og frustrasjon og som nå krever svar på hvorfor hun blir ignorert? Eller satser dere bare på at den andre skal ta hintet og ikke kontakte dere mer?

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Ok, men side du ikke har lært, så skal jeg lære deg noe.

Mine råd:

1. Ikke skap følelser i deg for en person fordi han liker deg. (unnksyldningene om at du ville gi det en sjanse er bare tull. Du fortsatte å treffe han fordi han likte deg og du er desperat etter en mann.)

2. Men forelsker seg også i illusjoner. Er det mye følelser tidlig kan det gå to veier. Enten lever du opp til illusjonenen eller så gjør du ikke det. Her gjorde du ikke det. Dumt, men ikke hat han for det.

3. At han ikke forteller deg at han ikke er interessert er fordi du later som ingenting og han trenger ikke å forkare noe. Det gir han også en åpning for å kunne ta kontakt etter en stund når han ikke finner illusjonen sin og få seg litt mer sex.

4. Vent med sex til du faktisk vet om dette er en person du vet hvor du har og at du liker han fordi han er som han er, og ikke fordi han liker deg og kanskje vil bli sammen med deg.

Sikkert mye annet også men det var det jeg kom på nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør jobbe med #shittestene dine ...da kan du sortere ut den typen mannfolk mye lettere er mitt råd.

Enkelt og greit ...



Anonymous poster hash: 4e207...902
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...