Gå til innhold

Dumpet etter sex..FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo, handlingen kan virke å være mangel på interesse. Men de svarene som nettinettet skisserte synes jeg var så iskalde og formelle. Det var derfor jeg skisserte et alternativt svar.

Det kan være, men dine svare er jo på en måte å overse at han har vært veldig lunken etter deres siste møte, som og var det første intime møtet.

Jeg tror jeg heller mer og mer mot og ikke gjøre noe. Han har vært en feiging, Mulig hun kunne skrevet noe, men hva om han igjen ikke gir lyd. Hmm, vanskelig.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ts velger å skrive noe, kan det kanskje fra mannes side, oppfattes som en invitasjon til og møtes for sex, ikke forhold, siden han har vært så lunken Tenker jeg.



Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ringe ham? Så kan du evt kose deg med å høre på stotring og stamming og æææh øøøh...

Ha spørsmålet klart før du ringer (om han svarer da, svinet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt dumpet etter sex, jeg har også dumpet etter sex. Det hadde egentlig lite med sexen å gjøre når jeg tenker etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Det kan være, men dine svare er jo på en måte å overse at han har vært veldig lunken etter deres siste møte, som og var det første intime møtet.

Jeg tror jeg heller mer og mer mot og ikke gjøre noe. Han har vært en feiging, Mulig hun kunne skrevet noe, men hva om han igjen ikke gir lyd. Hmm, vanskelig.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Ja, enten å overse, og ikke skrive. Eller å være direkte med verdighet.

Slik jeg forstår TS ønsker hun en verdig avslutning (eller en ny begynnelse)

Poenget mitt er å være tydelig, direkte, men si hva man føler, ton gjerne ned, men ikke skriv " Hei kjekt å møtes, vi hadde det litt moro, men vi lar det bli med det, det er helt i orden for meg". Eksempel. Der fordekkes følelser og jeg blir så frustrert! Si det som det er! Og det beste er i en samtale hvor man faktisk ser hverandre, og ikke på sms, Skype osv. Møte hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enten å overse, og ikke skrive. Eller å være direkte med verdighet.

Slik jeg forstår TS ønsker hun en verdig avslutning (eller en ny begynnelse)

Poenget mitt er å være tydelig, direkte, men si hva man føler, ton gjerne ned, men ikke skriv " Hei kjekt å møtes, vi hadde det litt moro, men vi lar det bli med det, det er helt i orden for meg". Eksempel. Der fordekkes følelser og jeg blir så frustrert! Si det som det er! Og det beste er i en samtale hvor man faktisk ser hverandre, og ikke på sms, Skype osv. Møte hverandre.

Er du sikker på at det ikke bare er du som tror at følelser fordekkes? Jeg ser på den meldingen som direkte tale. Ikke mer eller mindre. Kanksje du tolker litt mye i meldinger enn du burde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være, men dine svare er jo på en måte å overse at han har vært veldig lunken etter deres siste møte, som og var det første intime møtet.

Jeg tror jeg heller mer og mer mot og ikke gjøre noe. Han har vært en feiging, Mulig hun kunne skrevet noe, men hva om han igjen ikke gir lyd. Hmm, vanskelig.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Nå er du jo mye frem og tilbake her. Tror du først skal finne ut om du egentlig føler noe for denne mannen, eller om du nå bare blir litt despo etter han fordi han ikke lenger viser interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Er du sikker på at det ikke bare er du som tror at følelser fordekkes? Jeg ser på den meldingen som direkte tale. Ikke mer eller mindre. Kanksje du tolker litt mye i meldinger enn du burde?

Nei. Jeg ser fordekte følelser og bitterhet. Og jeg synes det er bedre å være åpen og faktisk si hva man føler. Ikke pakke de inn i foretnigsmessige og følelseskalde ord.

Mulig det er er bare jeg som ser det, men jeg er også av den oppfatning av man ikke behøver skolerte coach's for å lykkes i kjærligheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg har blitt dumpet etter sex, jeg har også dumpet etter sex. Det hadde egentlig lite med sexen å gjøre når jeg tenker etter.

Godt poeng! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng! :danse:

Man kan ikke la ting som det her knekke en, hvis man mister troen på kjærligheten så har man pinadø tapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du jo mye frem og tilbake her. Tror du først skal finne ut om du egentlig føler noe for denne mannen, eller om du nå bare blir litt despo etter han fordi han ikke lenger viser interesse.

Var ikke ts som svarte der.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg ser fordekte følelser og bitterhet. Og jeg synes det er bedre å være åpen og faktisk si hva man føler. Ikke pakke de inn i foretnigsmessige og følelseskalde ord.

Mulig det er er bare jeg som ser det, men jeg er også av den oppfatning av man ikke behøver skolerte coach's for å lykkes i kjærligheten.

De fleste trenger ikke hjelp til å lykkes med kjærligheten, men jeg synes det er flott at de som trenger det kan få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke ts som svarte der.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Ja, så det nå, men takk for påpeking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

De fleste trenger ikke hjelp til å lykkes med kjærligheten, men jeg synes det er flott at de som trenger det kan få det.

Fullstendig enig! Og kanskje mine råd også kan være til hjelp, og ikke bare dine som driver som profesjonellt, etter hva jeg har skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Nei. Jeg ser fordekte følelser og bitterhet. Og jeg synes det er bedre å være åpen og faktisk si hva man føler. Ikke pakke de inn i foretnigsmessige og følelseskalde ord.

Du valgte å ikke svare på denne, nettinett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var dette med spillet som vi har blitt enige om å ikke drive med. Det er ikke sånn at han alltid er den som tar først kontakt, og det har aldri vært noe "nå er det den andres tur å ta kontakt" tendenser fra noen sin side. Men, i løpet av tiden jeg har kjent han har det ikke skjedd en eneste dag at jeg ikke har våknet opp til melding fra han (han står opp før meg). Jeg synes det er ganske rart at den første gangen jeg ikke får den meldingen er dagen etter at vi har hatt sex. Hvorfor skulle han begynne å spille spill nå? I meldingene vi utvekslet fredag formiddag var vi begge enige om at vi hadde kost oss og at vi gledet oss til neste gang.<br /><br />Jeg skjønner jo at dette høres rart ut og at jeg fremstår som en usikker og hysterisk kjerring som trenger konstant bekreftelse. Jeg hadde aldri reagert slik som dette om det ikke var for at kontakten og bekreftelsen jeg har fått fra han har vært så konstant hele veien. Nå ble det et lite avvik og det skremmer meg, rett og slett på grunn av tidspunktet det kom på. Jeg tenker det verste og er livredd for svaret jeg får (eller ikke får) når jeg tar kontakt.<br /><br />Om vi hadde sex for tidlig er jo noe som kan diskuteres. Igjen, dette med regler er jeg ikke opptatt av. Vi hadde begge lyst og det føltes rett der og da.<br /><br />Får la det stå til og skrive en "hvordan går det"-melding i morgen.<br /><br />TS.<br />

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Hvis han legger seg på spill nå, så er det viktig at du lar han komme til deg. Menn er jegere, de ønsker å jakte, blir du for tilgjengelig blir du interessant. Jeg ville ikke tatt kontakt enda, vent å se litt hva som skjer.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis han legger seg på spill nå, så er det viktig at du lar han komme til deg. Menn er jegere, de ønsker å jakte, blir du for tilgjengelig blir du interessant. Jeg ville ikke tatt kontakt enda, vent å se litt hva som skjer.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

*blir du for tilgjengelig blir du ikke interessant skulle det stå...

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

*blir du for tilgjengelig blir du ikke interessant skulle det stå...

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

For den rette så gidder han/hun ikke spill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde da sex med min nåværende kjæreste 1. date, og det er for snart ett år siden ;)

Så den med "å vente og se", er litt tafatt i enkelte situasjoner. Mange ser på dette som en lek, og når han endelig får premien så sitter man der med følelser investert og skuffa.

Jeg har hatt sex med menn som har dumpet meg rett etterpå. Like greit for meg, for jeg brukte 2 dager på å komme over de personene det gjaldt. Når det er sagt, så kom de alltid krypende tilbake, fordi de ville ha mer. Hallo i luken, jeg har da selvrespekt.

Allikevel ser jeg at det åpner for denne slags respons fra menn senere, fordi de tenker at; "hei, du var lett å få til sengs, deg kan jeg sikkert bruke om et par måneder når jeg er kåt!" Så den ser jeg.

Det første jeg sa til kjæresten, var: "jeg vil vente med sex til jeg er mer sikker på deg".

5 min senere tenker jeg: "fuck it, jeg er kåt, du er kåt, det føles rett!"

- Sammen til den dag i dag.

MEN, når alt det der er sagt, så er det vel ingen som kan benekte at menn har en viss tendens til å plutselig forsvinne. Det betyr ikke nødvendigvis at det er fordi man har hatt sex, eller at noe er galt med deg, men rett og slett fordi (en del) menn ofte får panikk om de føler ting blir for seriøst.

I mine øyne er dette en mann som var oppriktig interessert i TS, men var redd for å binde seg (sikkert underbevisst). Derfor, etter sex, innså han at; "hei, dette begynner å bli ganske seriøst nå... fuck it, jeg tror jeg fordufter." Dette har jeg opplevd et par ganger i mitt liv, har også lest mye om det og sett det skje med venninner.

Så til TS... send en melding, ta en sjanse. Du er jo forberedt på det verste, så hvorfor ikke være litt risky og bare sende den meldingen, om at; "hei, du har vært veldig fraværende de siste dagene. Er det noen grunn til det?"

Om svaret er "nei" da, så sier du; "for faen, mann, jeg er da ikke dum!"

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har validert hverandre hele tiden. Det har aldri vært enveis. Jeg var klar over at den hyppige kontakten kom til å dabbe av en dag uansett, men litt suspekt at det skjedde rett etter at vi hadde sex.<br /><br /><br />Anywho, skrev til han i dag tidlig og spurte om hvordan helgen hadde vært. Han leste meldingen, men svarte ikke før etter to timer (første gang han ikke har svart raskt). Fikk et kort svar tilbake. Helgen hadde vært fin. Punktum. Ikke spørsmål tilbake. Har ikke hørt noe mer. Helt ulikt han! Jeg skal holde fred noen dager nå, men som en hver forsmådd hysterisk kjerring vil jeg gjerne ha et konkret svar. Trenger ikke en forklaring på HVORFOR han mistet interessen, men krever at han sier fra om det ikke lenger er aktuelt å treffe meg. (Joda, jeg tar et hint, men alle som har vært i min situasjon vet hvor viktig det er å få den beskjeden)<br /><br /><br />Er det ok å ta kontakt om jeg ikke hører fra han i løpet av de neste dagene og spørre rolig og sindig om hva som skjedde? Jeg vil ikke la han slippe unna med å være så feig.<br /><br /><br />Igjen, jeg setter pris på om jeg kan spares for "slapp av kjerring"-kommentarene. Det er veldig tydelig at han har endret mening.<br /><br /><br />TS<br /><br /><br /><br />

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Jeg hadde ikke tatt kontakt punktum! Det får DEG til å fremstå som ei masete kjerring! Sorry, det er bare sånn det er! han har ikke avsluttet ting 100% med deg, han har trukket seg tilbake, om det er fordi han ikke vil mer, eller syntes det ble for mye er ikke godt å vite. Kan være han trenger space feks. Hold hodet kaldt, ikke ta kontakt, og hold deg bussy! Er dere venner på face? Pass på å ha det kjempe gøy nå, og VIS det på face! Da begynner han å lure "what the hell happened to her", så vil du sakte men sikkert hløre fra han igjen. Jeg vet det er surt å ikke få noe forkalring på ting, men tro meg, det hjelper ingenting å presse han opp i et hjørne - dette er noe menn takler ytterst sjelden, og du faller bare lenger ned på lista.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...