Gå til innhold

Dumpet etter sex..FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes ts burde vise en reaksjon. Si ifra til han!



Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke at han er interessert lengre, TS..

Han har nok fått det han ville ha, og er fornøyd med det.

Husk neste gang at menn sier hva de vet damene vil høre..

Akkurat det jeg tenkte! Ordene og løftene han serverte deg var ikke annet enn hans sjekketriks som han vet funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg tror selv har skjedd uten å ha lest mer enn hovedinnlegget til TS.

Han hadde gode intensjoner, men han vet ikke hva han vil ha. Kjemien var ikke der, mye grunnet at dere begge ikke helt vet hva dere ønsker. 2 forvirrede sjeler



Anonymous poster hash: 5c0b5...77d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettinettet:

Takk for ærlig tilbakemelding. Den svei, men kanskje du har rett. Du fremstiller deg selv som en som virkelig har peiling på dette, så jeg har noen spørsmål til deg:

1. Jeg visste ikke at jeg var desperat, men la oss si at jeg er det. Når jeg traff denne karen likte jeg han fra første stund. Han fikk meg til å le og slappe av. Vi hadde denne berømmelige kjemien, men bare på et vennskapelig nivå for min del han var ikke en jeg så på som en potensiell mann for meg i det hele tatt (han hadde jo feil sko). Når han tok kontakt igjen senere bestemte jeg meg for å «gi han en sjanse». Han var jo morsom og vennene mine fortalte meg at han var et catch. Mitt spørsmål er: Er det sånn at dersom jeg ikke umiddelbart faller for en mann er det ikke liv laga? Jeg får nemlig hele tiden beskjed om at damer har for mange krav og at vi overser mennene som faktisk er verdt å satse på. Er dette da feil (eller gjelder dette kun oss desperate)? Sier du at jeg har innbilt meg at jeg har blitt glad i han? Jeg ser poenget ditt med tanke på at jeg tydeligvis er desperat, men jeg er litt forvirret. Hvordan skiller en desperat dame mellom desperasjonen og det å faktisk like en mann?

2. Jeg hater han ikke fordi han ikke er interessert i meg eller fordi jeg ikke levde opp til hans illusjoner. Det er helt fair at han mistet interessen, sånt skjer. Jeg hater at han skulle vise seg å være så feig, at han ikke har nok respekt for meg til å faktisk gi meg den beskjeden. Neida, han har ikke lovet meg noe og skylder meg strengt tatt ingenting, men er det virkelig for mye forlangt å få en forklaring?

3.Jeg kommer til å ta kontakt med han og jeg kommer til å be om en forklaring. Ikke fordi jeg trenger den, men fordi jeg ikke vil la han slippe unna uten å svare for seg. Jeg kommer selvsagt ikke til å ha sex med han igjen.

4. Jeg trodde jeg visste hvor jeg hadde han, altså at han likte meg og var interessert i å bli bedre kjent. Det var godt nok for meg. Jeg trodde også at jeg likte han. Men dette stemmer altså ikke? Jeg forelsker meg ikke lett, og om jeg skulle vente med sex til jeg var både forelsket og 100 % trygg på at han var mannen i mitt liv måtte vi ha ventet i minst et år. Er dette virkelig veien å gå?

Om han har brukt meg fra første stund eller om han genuint var interessert før det dabbet av er ikke så viktig for meg lenger. Fyren er ute av bildet og godt er det. Det er ikke han jeg er lei meg for. Jeg føler at jeg har blitt behandlet dårlig og jeg synes ikke det er selvforskyldt. At det er delte meninger om saken er helt greit :)

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har gjort det som vanlig er.

Noen ganger blir man lurt, noen ganger har de andre issues.

Dette trenger ikke ha noe med deg å gjøre.

Det er bare å gå videre og ikke tenk for mye på at "han kan bare være ute etter sex" og slikt.

Ha sex når du føler deg klar for det.

Jeg synes absolutt at du skal spørre han hva som skjer.

Det handler om å stå opp for seg selv og ha selvrespekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettinettet:

Takk for ærlig tilbakemelding. Den svei, men kanskje du har rett. Du fremstiller deg selv som en som virkelig har peiling på dette, så jeg har noen spørsmål til deg:

1. Jeg visste ikke at jeg var desperat, men la oss si at jeg er det. Når jeg traff denne karen likte jeg han fra første stund. Han fikk meg til å le og slappe av. Vi hadde denne berømmelige kjemien, men bare på et vennskapelig nivå for min del han var ikke en jeg så på som en potensiell mann for meg i det hele tatt (han hadde jo feil sko). Når han tok kontakt igjen senere bestemte jeg meg for å «gi han en sjanse». Han var jo morsom og vennene mine fortalte meg at han var et catch. Mitt spørsmål er: Er det sånn at dersom jeg ikke umiddelbart faller for en mann er det ikke liv laga? Jeg får nemlig hele tiden beskjed om at damer har for mange krav og at vi overser mennene som faktisk er verdt å satse på. Er dette da feil (eller gjelder dette kun oss desperate)? Sier du at jeg har innbilt meg at jeg har blitt glad i han? Jeg ser poenget ditt med tanke på at jeg tydeligvis er desperat, men jeg er litt forvirret. Hvordan skiller en desperat dame mellom desperasjonen og det å faktisk like en mann?

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Så fint at du ville se nærmere på dette og stille spørsmål for å bli mer bevisst. :) Jeg vet at det er mange som finner kjemi og det rette med noen de ikke umidelbart får interesse for, og jeg synes det er lurt å gi noe en sjanse, men det er viktig å kjenne etter på hva det er som gjør at man vil gi den ekstra sjansen.

Med han var du tydelig klar over at du gav han en sjanse fordi du hadde litt dumme kriterier du dømte han ut i fra, og fordi du fikk beskjed fra andre om at han var et catch. Og da har du gjort det rette.

-Men jeg tror at du begynte å like han, ikke fordi du overså de tingene, men fordi han vekket følelser i deg du i skjult desperasjon (du er ikke klar over det selv) søker etter. Altså han sa de rette tingene til deg, han viste interesse for deg, han skapte følelser i deg. Det handlet ikke om HAN men om det du leter etter av følelser. Og det er her det er lurt å holde tunga rett i munnen og faktisk se på HAN og ikke hva han skaper i deg. Hvem er han sånn totalt sett? Hvordan er han på jobb og i livet sitt? Hvordan oppfører han seg mot andre mennesker? Spesielt når det ikke er noe han kan tjene på oppførselen sin. Har han de samme verdiene som deg, vil dere de samme tingene i livet. Vil dere kunne fungere sammen med felles venner? Osv

2. Jeg hater han ikke fordi han ikke er interessert i meg eller fordi jeg ikke levde opp til hans illusjoner. Det er helt fair at han mistet interessen, sånt skjer. Jeg hater at han skulle vise seg å være så feig, at han ikke har nok respekt for meg til å faktisk gi meg den beskjeden. Neida, han har ikke lovet meg noe og skylder meg strengt tatt ingenting, men er det virkelig for mye forlangt å få en forklaring?

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Nei det er ikke for mye forlangt med en forklaring. Men hvis du ikke setter standaren din med en gang så kan du heller ikke klage på han. Hva jeg mener med standaren din? Det er at du f.eks tar kontakt med han når han ikke gjør det, og sier takk for i går og ønsker han en fin dag. At du viser initiativ og så kan se resultatet er. Merker du at interessen er laber så sender du en melding om at "Hei, jeg merker at ting har endret seg litt, hvis du ikke lenger føler vi har så mye å bygge på, så er det ikke noe problem. Jeg synes du er..... men jeg leter etter han som jeg er rett for og som føler det samme som meg. Og greit å si det som det er, synes du ikke?"

Frykten for å skremme han vekk med noe sånt er noe som må legges vekk. Skremmes han vekk av noe sånt er det jo fordi han ikke var interessert i utgangspunktet. Hvis han sender "Neida, sorry jeg har.... " så ror du deg inn igjen ved å skrive "Aha, så bra da. Man blir jo litt sårbar i en slik datingfase så hadde vært fint hvis du neste gang bare gav beskjed om at du blir litt opptatt en stund.. så vet jeg det :) Null problem"

Vi må slutte å forvente at andre skal ta hensyn til våre følelser og bare sitte i det stille å se hva som skjer.

3.Jeg kommer til å ta kontakt med han og jeg kommer til å be om en forklaring. Ikke fordi jeg trenger den, men fordi jeg ikke vil la han slippe unna uten å svare for seg. Jeg kommer selvsagt ikke til å ha sex med han igjen.

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Ja det synes jeg du skal gjøre. Send en "Hei, jeg skjønner jo at noe har endret seg i interessen og tenker vi bare ser på dette som en hyggelig greie og går videre med livene våre. Et tips fra meg er å bare gi beskjed når interessen faller av, fordi det gjør det lettere for alle parter. Lykke til videre." Eller noe i den banen..

4. Jeg trodde jeg visste hvor jeg hadde han, altså at han likte meg og var interessert i å bli bedre kjent. Det var godt nok for meg. Jeg trodde også at jeg likte han. Men dette stemmer altså ikke? Jeg forelsker meg ikke lett, og om jeg skulle vente med sex til jeg var både forelsket og 100 % trygg på at han var mannen i mitt liv måtte vi ha ventet i minst et år. Er dette virkelig veien å gå?

Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Ja jeg tror det er veien å gå. Altså å vente med sex til man kjenner litt bedre hva man føler og er litt tryggere på hva han føler. Altså ikke bare ser interessen i ord, men handlinger. At han er stolt av deg og vil vise deg frem er et bra tegn. Han vil ta deg med til venner og familie og snakker om deg til andre. Andre handlinger er at han ofte kommer for å tilbringe tid med deg bare for et lite øyeblikk selv om han egentlig ikke har tid.

Håper dette hjalp litt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si jeg føler med ts og heier på henne!

Håper du holder oss oppdatert ved en evt konfrontasjon!

Anonymous poster hash: 972d5...951

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si jeg føler med ts og heier på henne!

Håper du holder oss oppdatert ved en evt konfrontasjon!

Anonymous poster hash: 972d5...951

Slutter meg til denne!

Anonymous poster hash: 2f9d7...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

"Hei, jeg merker at ting har endret seg litt, hvis du ikke lenger føler vi har så mye å bygge på, så er det ikke noe problem. Jeg synes du er..... men jeg leter etter han som jeg er rett for og som føler det samme som meg. Og greit å si det som det er, synes du ikke?"

"Hei, jeg skjønner jo at noe har endret seg i interessen og tenker vi bare ser på dette som en hyggelig greie og går videre med livene våre. Et tips fra meg er å bare gi beskjed når interessen faller av, fordi det gjør det lettere for alle parter. Lykke til videre."

Nå har jeg klippet litt i rådene dine, nettinett. Men begge disse eksemplene lyser fordekt bitterhet. Selvfølgelig pakket inn i en formell og foretningsmessig terminiologi.

Jeg er pro å være direkte uten å dekke til følelser, uten at man tar fullstendig av. Jeg ville heller sagt:

"Jeg har lagt merke til at noe har endret seg, og at du kanskje ikke er like interessert som før. Det er synd, for jeg både likte og liker deg veldig godt. Du er en bra mann, og hadde det vært opp til meg, så ville jeg satset på flere møter. Håper du tar kontakt, om interessen er enten den ene eller andre veien. Klem fra x."

Men har vi fått bekreftet at TS er dumpa? Eller?

Endret av Cnella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg klippet litt i rådene dine, nettinett. Men begge disse eksemplene lyser fordekt bitterhet. Selvfølgelig pakket inn i en formell og foretningsmessig terminiologi.

Jeg er pro å være direkte uten å dekke til følelser, uten at man tar fullstendig av. Jeg ville heller sagt:

"Jeg har lagt merke til at noe har endret seg, og at du kanskje ikke er like interessert som før. Det er synd, for jeg både likte og liker deg veldig godt. Du er en bra mann, og hadde det vært opp til meg, så ville jeg satset på flere møter. Håper du tar kontakt, om interessen er enten den ene eller andre veien. Klem fra x."

Men har vi fått bekreftet at TS er dumpa? Eller?

Du synes ikke handlingen hans viser mangel på interesse? Hun spør hvordan helgen hans har vært. Han svarer to timer etterpå lunkent, at den var grei. Ingenting mer. Jeg tolker det som mangel på interesse.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Du synes ikke handlingen hans viser mangel på interesse? Hun spør hvordan helgen hans har vært. Han svarer to timer etterpå lunkent, at den var grei. Ingenting mer. Jeg tolker det som mangel på interesse.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Jo, handlingen kan virke å være mangel på interesse. Men de svarene som nettinettet skisserte synes jeg var så iskalde og formelle. Det var derfor jeg skisserte et alternativt svar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg klippet litt i rådene dine, nettinett. Men begge disse eksemplene lyser fordekt bitterhet. Selvfølgelig pakket inn i en formell og foretningsmessig terminiologi.

Jeg er pro å være direkte uten å dekke til følelser, uten at man tar fullstendig av. Jeg ville heller sagt:

"Jeg har lagt merke til at noe har endret seg, og at du kanskje ikke er like interessert som før. Det er synd, for jeg både likte og liker deg veldig godt. Du er en bra mann, og hadde det vært opp til meg, så ville jeg satset på flere møter. Håper du tar kontakt, om interessen er enten den ene eller andre veien. Klem fra x."

Men har vi fått bekreftet at TS er dumpa? Eller?

Men hvis du skriver det sånn, så lar du han få muligheten til å komme med unnskyldninger og krype inn i varmen igjen. Han vil muligens gi deg en sjanse fordi han ser at du kan gi han bekreftelse og oppmerksomhet. Hvorfor i alle dager håper du på flere møter med en mann som endrer væremåte etter at dere har hatt sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, handlingen kan virke å være mangel på interesse. Men de svarene som nettinettet skisserte synes jeg var så iskalde og formelle. Det var derfor jeg skisserte et alternativt svar.

Det er best å være kald og formell når man skal gi en klar beskjed og slippe returnerende kvinnfolk eller mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Woo-Hoo!

Har datet en kar i ca. fire uker. Han har skrevet flere meldinger til meg hver eneste dag siden jeg traff han. Han skriver fine ting til meg, spør hvordan dagen min har vært, at han tenker på meg, liker meg godt osv. Han sa fra at han ikke drev med «spillet» og fulgte ingen regler. Han likte meg og ville være ærlig. Jeg synes dette var forfriskende og har nytt oppmerksomheten til det fulle. Jeg har gått rundt og tenkt ENDELIG en voksen mann som vet hva han vil og som ikke er redd for å si det. Utseendemessig er han ulik de fleste jeg har datet tidligere, ikke fullt så kjekk, litt shabby klesstil osv. Jeg har vært så glad for at jeg valgte å overse dette og gi han en sjanse. Jeg har etter hvert blitt veldig betatt, noe han vet. Jeg syntes han virket trygg og på ingen måte som en player.

På torsdag hadde vi sex for første gang. Det var en fin kveld og natt, med kos og prat. Når jeg dro sa han at han hadde kost seg og spurte han om når jeg ville treffes igjen. Vi kommuniserte litt på sms på fredag formiddag etter at jeg hadde dratt, men jeg fikk ikke den vanlige god natt-meldingen. Jeg la ikke så mye i akkurat det.

Siden har jeg ikke hørt fra han!! Jeg VET at det ikke har gått lang tid (spar meg for kommentarene) men etter å ha fått så mange meldinger hver eneste dag synes jeg det er rart at han nå plutselig endrer oppførsel. Jeg sitter med en ekkel følelse i magen og føler meg som en idiot!

Var han bare ute etter sex? Har han lurt meg hele tiden? Har han fått det han ville ha?

Om jeg nå er et elendig ligg, dumper mannfolk tvert damer de i utgangspunktet likte av den grunn?

Han er 31, jeg er 30. Anonymous poster hash: 75fc7...5db

La oss nå se bort fra tusenvis av mer eller mindre gode grunner til at han ikke har tatt kontakt med deg.... La oss nå si at du har blitt dumpa:

Hvorfor åpner man godteposen før man vet om fyren virkelig er interessert? - En oppriktig interessert fyr (interessert i mer enn godis) venter gjerne på deg. Hvorfor forstår ikke så mange jenter dette ?

Og har ikke lest hele tråden, håper at noen andre har fortalt deg dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg ville ikke skrevet meldingene slik som nettinett foreslår. Her legger hun jo ordene i munnen på mannen, noe som er sykt irriterendes, og det kan faktisk føre til st han ikke gidder å svare i det hele tatt. Værste jeg vet er når folk prøver å pådytte meg en holdning/mening som de mener passer.

Hilsen gift kvinne, 33 år

Anonymous poster hash: 59800...ce3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Men hvis du skriver det sånn, så lar du han få muligheten til å komme med unnskyldninger og krype inn i varmen igjen. Han vil muligens gi deg en sjanse fordi han ser at du kan gi han bekreftelse og oppmerksomhet. Hvorfor i alle dager håper du på flere møter med en mann som endrer væremåte etter at dere har hatt sex?

Om jeg likte mannen, og ville han skulle komme tilbake, så ville jeg formulert meg slik.

Unnskyldninger? Jeg synes det er best å være ekte, tydelig og med følelser. Jeg søker ikke en jobb, liksom. Det er kjærlighet.

Det er best å være kald og formell når man skal gi en klar beskjed og slippe returnerende kvinnfolk eller mannfolk.

Om de er ubehagelige, ja. Ellers hjelper det best å være svært uformell. ;) Men denne vekslingen av setninger som du ønsker at TS skal gi tilbake, er så utrolig fordekte i sitt budskap. Vær heller mer direkte. Once more with feeling! Det er så mye tull og vas med coacher innenfor nettdating. Det enkleer ofte det beste, og det beste er å vise følelser og være tro mot de. Samt ha is i magen. Og kjenne seg selv og sine behov.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg likte mannen, og ville han skulle komme tilbake, så ville jeg formulert meg slik.

Unnskyldninger? Jeg synes det er best å være ekte, tydelig og med følelser. Jeg søker ikke en jobb, liksom. Det er kjærlighet.

Men er det ikke viktig for deg at han faktisk liker deg?

Om de er ubehagelige, ja. Ellers hjelper det best å være svært uformell. ;) Men denne vekslingen av setninger som du ønsker at TS skal gi tilbake, er så utrolig fordekte i sitt budskap. Vær heller mer direkte. Once more with feeling! Det er så mye tull og vas med coacher innenfor nettdating. Det enkleer ofte det beste, og det beste er å vise følelser og være tro mot de. Samt ha is i magen. Og kjenne seg selv og sine behov.

:)

Vel de er aldri ubehagelige hele tiden, men de får deg hekta og de drar deg i de trådene de vil fordi de vet at de kan.

Å smiske med følelser du har for han er ikke å være direkte, det er å være snikete. Du prøver å påvirke han til å like deg igjen eller bedre ved å fortelle han at du liker han. Og det kan han utnytte til sin fordel hvis han vil det. Ved å heller stå fast ved hva du tror på og vise at du ikke gidder å la deg behandle som dritt, får du respekt fra andre mennesker.

Nå er det ikke så mange coacher innen for nettdating som kan komme med så mye tull og vas, men jeg ville nå heller hørt på meg enn å blitt en dørmatte av å lytte til dine råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg ville ikke skrevet meldingene slik som nettinett foreslår. Her legger hun jo ordene i munnen på mannen, noe som er sykt irriterendes, og det kan faktisk føre til st han ikke gidder å svare i det hele tatt. Værste jeg vet er når folk prøver å pådytte meg en holdning/mening som de mener passer.

Hilsen gift kvinne, 33 år

Anonymous poster hash: 59800...ce3

Jeg legger ikke ord i munnen på mannen, jeg setter han på plass etter at han har vist seg å være en feig hundevalp som har stikki med halen mellom bena når kjøttbenet han tygde på ikke falt i smak likevell.

Innlegget var ikke skrevet for at han skulle svare eller for at TS skulle få han tilbake, det var for å sette seg selv i respekt og faktisk få en fin avslutning på det hele - for hennes del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Cnella, etter en slik melding kan svaret gå begge veier og det er ganske åpent. Det andre forslaget hadde jeg oppfattet som klagete/tillegger meg meninger - som ikke hadde vært et problem om jeg ikke var interessert for så vidt, men hvis det ligger noe annet bak kan det nok være ødeleggende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Men er det ikke viktig for deg at han faktisk liker deg?

Såklart. Men om han liker meg bedre enn jeg liker ham, så tar jeg den samtalen som den kommer. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du spør?

Vel de er aldri ubehagelige hele tiden, men de får deg hekta og de drar deg i de trådene de vil fordi de vet at de kan.

Å smiske med følelser du har for han er ikke å være direkte, det er å være snikete. Du prøver å påvirke han til å like deg igjen eller bedre ved å fortelle han at du liker han. Og det kan han utnytte til sin fordel hvis han vil det. Ved å heller stå fast ved hva du tror på og vise at du ikke gidder å la deg behandle som dritt, får du respekt fra andre mennesker.

Nå er det ikke så mange coacher innen for nettdating som kan komme med så mye tull og vas, men jeg ville nå heller hørt på meg enn å blitt en dørmatte av å lytte til dine råd.

Du får menn til å høres ut som kalkulerte svin. Og de fleste er ikke det. Kvinner kan være like utspekulerte og kalkulerte.

Og jeg har ikke gått kurs, ikke lest bøker om sjekking, ikke hengt meg på trender, men jeg tror faktisk, Nettinett at jeg kan gi menn og kvinner bedre råd enn dine. Og den dørmatten kan du bare kaste. Hverken jeg eller mennesker som eventuelt ville ta mine råd er dørmatter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...