Gå til innhold

Dumpet etter sex..FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle ikke forundre meg om du hører fra han igjen ts. Noen menn ( og kvinner ) får noia hvis noen forventer noe av de. Kan plutselig bli kald etter å ha vært varm. Når han tror du har gått videre, er det godt mulig det tikker inn en sms fra han...

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Det tenker jeg også. Har opplevd at en mann som har behandlet meg som søppel, lenge etterpå presterer å ta kontakt som om ingenting skulle skjedd. De lever i en annen galakse. Så TS, jeg synes det er bra du har funnet ut at du skal heve deg glatt over denne fyren, og ikke kommer til å gi han noen sjanse til.

Anonymous poster hash: 5c124...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne :) En mann vil miste interessen om han merker du er der hele tiden og at du er lett å få. Du skal være tllgjengelig, men samtidig utilgjengelig. Han skal føle at du må lage "plass" til han i livet ditt. Du må gi han smaken på deg, men ikke gi han for mye i begynnelsen, gi litt og litt, da vil de alltid ha mer - om du er med meg? Da vil de hele tiden være på hugget. En tommelfinger regel er at han skal alltid ha tatt kontakt med deg først to ganger før du tar kontakt med han. Menn liker ikke damer som maser, damer som overøser dem med mld og ringer hele tiden blir fort plassert i "du er masete" boksen. De skal føle at de må jobbe litt for deg, men du skal ikke være hard to get heller. Man vil jo ikke ha de man kan få med en gang. Jeg har lest masse om dette, og erfart selv :)Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Det kommer nok veldig ann på hvilken mann man treffer på. Jeg har aldri trengt å være " utilgjengelig" eller spille dette spillet for å få en fyr på kroken. Begge mine langvarige forhold viste jeg tilgjengelighet ifra starten av

Anonymous poster hash: 3b4ef...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp det du sier her er så viktig! Og jeg ser at de som har det som du, og jeg og andre som lever livet slik vi gjør slipper disse problemene som mange har her inne. Usikkerhet, analysering, menn som går fra hot 2 cold, osv. Grunnen er ikke at de ikke har det som skal til for å få en kjæreste, men de velger menn som ønsker seg damer som er som oss, ikke som dem. Og de later som om de er travle og har stålkontroll selv om de ikke har det.

Skal man finne kjærligheten må være ærlig. Man må være den man er, ikke late som for å hanke inn. Får man ikke de mennene man ønsker ved å være som man er, så får man endre noe ved seg selv som gjør at man passer sammen med disse mennene.

Dette er veldig sant. Jeg har flere ganger gjort det jeg kunne for å hanke inn en mann, det er jo ikke vanskelig hvis man gjør det på hans premisser. Lot han ta kontakt og latet som jeg hadde et liv og ikke brydde meg om at det gikk en uke mellom hver gang han ga lyd fra seg.

Da vi til slutt ble sammen gikk det selvsagt ikke bra, han brydde seg jo egentlig ikke, og det burde jeg ha skjønt av oppførselen hans helt fra starten.

Jeg har alltid tenkt at jeg må være "sånn og sånn" for å bli likt av en mann.

Så jeg har blitt veldig god i sengen, sjarmerende og flørtende, uten selvrespekt til å si hva jeg ønsker eller å være meg selv og tro at det er bra nok.

Har også vært i forhold med nedlatende menn som har behandlet meg dårlig.

Har egentlig gitt opp kjærligheten etter altfor mange dårlige erfaringer, men jeg har hvertfall fått selvrespekt nå og ville aldri funnet på å la meg behandle dårlig igjen av hverken venner eller kjærester. Jeg vil heller være singel resten av livet enn å være i et dårlig forhold igjen.

Samtidig tror jeg at hvis man er veldig "needy" så er det bedre å jobbe med å elske seg selv og skaffe seg et bra liv slik at man ikke er så trengende overfor en mann.

Syns det er synd at mange jenter lar menn behandle de dårlig. Hvis jeg får barn skal jeg lære dem dette grundig. Og oppdra de til god selvfølelser og til å respektere seg selv og andre.

Anonymous poster hash: 3b7b5...81c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig sant. Jeg har flere ganger gjort det jeg kunne for å hanke inn en mann, det er jo ikke vanskelig hvis man gjør det på hans premisser. Lot han ta kontakt og latet som jeg hadde et liv og ikke brydde meg om at det gikk en uke mellom hver gang han ga lyd fra seg.

Da vi til slutt ble sammen gikk det selvsagt ikke bra, han brydde seg jo egentlig ikke, og det burde jeg ha skjønt av oppførselen hans helt fra starten.

Jeg har alltid tenkt at jeg må være "sånn og sånn" for å bli likt av en mann.

Så jeg har blitt veldig god i sengen, sjarmerende og flørtende, uten selvrespekt til å si hva jeg ønsker eller å være meg selv og tro at det er bra nok.

Har også vært i forhold med nedlatende menn som har behandlet meg dårlig.

Har egentlig gitt opp kjærligheten etter altfor mange dårlige erfaringer, men jeg har hvertfall fått selvrespekt nå og ville aldri funnet på å la meg behandle dårlig igjen av hverken venner eller kjærester. Jeg vil heller være singel resten av livet enn å være i et dårlig forhold igjen.

Samtidig tror jeg at hvis man er veldig "needy" så er det bedre å jobbe med å elske seg selv og skaffe seg et bra liv slik at man ikke er så trengende overfor en mann.

Syns det er synd at mange jenter lar menn behandle de dårlig. Hvis jeg får barn skal jeg lære dem dette grundig. Og oppdra de til god selvfølelser og til å respektere seg selv og andre.

Anonymous poster hash: 3b7b5...81c

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let it go, let it gooooooo... :romeo:



Anonymous poster hash: 7f0fd...fb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...