Gå til innhold

Dumpet etter sex..FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For den rette så gidder han/hun ikke spill.

For noe tull. Om alle er like rett på fra dag 1, så vil jo interessen dabbe av fort. Menn er jegere, derfor kan man ikke være all over each other med en gang og være tilgnegelig hele tiden. Er du tilgjengelig hele tiden for en mann vil du aldri vinne han, sorry. Read a book about it.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Read a book about it å sånn. Hihi.



Anonymous poster hash: 576ef...fe0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

For noe tull. Om alle er like rett på fra dag 1, så vil jo interessen dabbe av fort. Menn er jegere, derfor kan man ikke være all over each other med en gang og være tilgnegelig hele tiden. Er du tilgjengelig hele tiden for en mann vil du aldri vinne han, sorry. Read a book about it.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Read a book? Jeg har levd et liv. Og det er mektigere enn en idiotisk bok. Og jeg har alltid fått menn ved å være åpen og tilgjengelig. Jeg er kanskje unntaket som bekrefter regelen, men tviler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som noen av dere enten er 20 år, eller overvurderer menns strategier og taktikker noe utrolig.



Anonymous poster hash: 576ef...fe0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt kontakt punktum! Det får DEG til å fremstå som ei masete kjerring! Sorry, det er bare sånn det er! han har ikke avsluttet ting 100% med deg, han har trukket seg tilbake, om det er fordi han ikke vil mer, eller syntes det ble for mye er ikke godt å vite. Kan være han trenger space feks. Hold hodet kaldt, ikke ta kontakt, og hold deg bussy! Er dere venner på face? Pass på å ha det kjempe gøy nå, og VIS det på face! Da begynner han å lure "what the hell happened to her", så vil du sakte men sikkert hløre fra han igjen. Jeg vet det er surt å ikke få noe forkalring på ting, men tro meg, det hjelper ingenting å presse han opp i et hjørne - dette er noe menn takler ytterst sjelden, og du faller bare lenger ned på lista.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Interessante tanker. Er du kvinne eller mann? Har du lest om dette, eller bare erfart det selv?

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull. Om alle er like rett på fra dag 1, så vil jo interessen dabbe av fort. Menn er jegere, derfor kan man ikke være all over each other med en gang og være tilgnegelig hele tiden. Er du tilgjengelig hele tiden for en mann vil du aldri vinne han, sorry. Read a book about it.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Bra poeng. Jeg er selv dame, og synes endel damer har en tendens til å være for åpne med en gang.

La han undre litt på deg ts.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noe tull. Om alle er like rett på fra dag 1, så vil jo interessen dabbe av fort. Menn er jegere, derfor kan man ikke være all over each other med en gang og være tilgnegelig hele tiden. Er du tilgjengelig hele tiden for en mann vil du aldri vinne han, sorry. Read a book about it.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Dette er nesten like idiotisk som "kunden har alltid rett". Hvis man absolutt må spille spill, så ikke klag når dere ender opp med de andre som liker spill, også kalt playerne.

Anonymous poster hash: a81f9...c89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Igjen, takk for mange gode råd og tilbakemeldinger.

Oppdatering:

Har snudd på flisa her og har bestemt meg for å ikke ta kontakt med han. Jeg har roet meg ned og dagen i dag har gått uten at jeg har tenkt noe særlig på fyren. Ut fra svarene jeg har fått her skjønner jeg at flere blir skuffet over dette ;)

Jeg føler ikke lenger for å "sette meg i respekt" eller at han skal måtte forklare seg. Uansett hvilket svar han ville gitt meg (eller ikke gitt meg) vil det ikke bety noe som helst, jeg vil ikke føle meg noe bedre uansett.

Jeg har ikke behov for å fortelle han bittert at han har såret meg, og jeg har i alle fall ikke behov for å fortelle han at han er en fin kar og at jeg er åpen for at han tar kontakt, for det er jeg ikke (selv om det hadde vært en sann fryd å få avvise han om han gjorde det).

Han bryr seg ikke om meg, og jeg tviler på at han ville fått noen som helst "oppvåkning" av å få den meldingen fra meg.

Jeg var ikke god nok for han, enkelt og greit, og jeg kommer ikke til å bruke mer energi på han. Hans tap som vi forsmådde liker å si ;)

Om jeg lot meg lure av en drittsekk eller om jeg bare falt for en ufattelig feig mann får jeg aldri vite, og det kan jeg leve med. Jeg vil ikke ha noen av delene uansett. Får bare prøve å ikke gå i samme fellen neste gang!!

(Søren så slitsomt det er å være på dater'n)

Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Read a book? Jeg har levd et liv. Og det er mektigere enn en idiotisk bok. Og jeg har alltid fått menn ved å være åpen og tilgjengelig. Jeg er kanskje unntaket som bekrefter regelen, men tviler.

oi, du har levd et liv, gratulerer!!!!!

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessante tanker. Er du kvinne eller mann? Har du lest om dette, eller bare erfart det selv?

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Jeg er kvinne :) En mann vil miste interessen om han merker du er der hele tiden og at du er lett å få. Du skal være tllgjengelig, men samtidig utilgjengelig. Han skal føle at du må lage "plass" til han i livet ditt. Du må gi han smaken på deg, men ikke gi han for mye i begynnelsen, gi litt og litt, da vil de alltid ha mer - om du er med meg? Da vil de hele tiden være på hugget. En tommelfinger regel er at han skal alltid ha tatt kontakt med deg først to ganger før du tar kontakt med han. Menn liker ikke damer som maser, damer som overøser dem med mld og ringer hele tiden blir fort plassert i "du er masete" boksen. De skal føle at de må jobbe litt for deg, men du skal ikke være hard to get heller. Man vil jo ikke ha de man kan få med en gang.

Jeg har lest masse om dette, og erfart selv :)

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

oi, du har levd et liv, gratulerer!!!!!

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Takk!!!

Forresten. Bruk enten ett eller tre utropstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Read a book? Jeg har levd et liv. Og det er mektigere enn en idiotisk bok. Og jeg har alltid fått menn ved å være åpen og tilgjengelig. Jeg er kanskje unntaket som bekrefter regelen, men tviler.

Tror ikke du skjønner hva jeg snakker om. Om du er på fyren hele tiden døgnet rundt vil du aldri vinne han, da er du for tilgjengelig. Om du aldri har andre planer enn å være med han, og han føler du sitter å venter på han vil man aldri vinne han. Da er du for tilgjengelig og desperat. Du snakker om noe helt annet enn det jeg snakker om. DEt jeg snakker om er det vanligste fella de fleste kvinner på datern går i: for tilgjengelig, de føler de kan få deg med en gang, og de føler dama blir for masete.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!!

Forresten. Bruk enten ett eller tre utropstegn.

Jeg bruker akkurat så mange utropstegn jeg vil!!!!!!!!!!!!!!! For en tåpelig diskusjon, gått tom for argumenter? :P

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Igjen, takk for mange gode råd og tilbakemeldinger.

Oppdatering:

Har snudd på flisa her og har bestemt meg for å ikke ta kontakt med han. Jeg har roet meg ned og dagen i dag har gått uten at jeg har tenkt noe særlig på fyren. Ut fra svarene jeg har fått her skjønner jeg at flere blir skuffet over dette ;)

Jeg føler ikke lenger for å "sette meg i respekt" eller at han skal måtte forklare seg. Uansett hvilket svar han ville gitt meg (eller ikke gitt meg) vil det ikke bety noe som helst, jeg vil ikke føle meg noe bedre uansett.

Jeg har ikke behov for å fortelle han bittert at han har såret meg, og jeg har i alle fall ikke behov for å fortelle han at han er en fin kar og at jeg er åpen for at han tar kontakt, for det er jeg ikke (selv om det hadde vært en sann fryd å få avvise han om han gjorde det).

Han bryr seg ikke om meg, og jeg tviler på at han ville fått noen som helst "oppvåkning" av å få den meldingen fra meg.

Jeg var ikke god nok for han, enkelt og greit, og jeg kommer ikke til å bruke mer energi på han. Hans tap som vi forsmådde liker å si ;)

Om jeg lot meg lure av en drittsekk eller om jeg bare falt for en ufattelig feig mann får jeg aldri vite, og det kan jeg leve med. Jeg vil ikke ha noen av delene uansett. Får bare prøve å ikke gå i samme fellen neste gang!!

(Søren så slitsomt det er å være på dater'n)

Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db Anonymous poster hash: 75fc7...5db

Bra TS! Du gjør lurt i å ikke ta kontakt med han og kreve noe svar. Du kunne krevd det om dere hadde vært sammen i lengre tid, men en måned - nei. Da vil han oppfatte deg som needy og masete. På denne måten tar DU kontroll over situasjonen. Kontakter han deg, skal du ikke svare, kontakter han deg for andre gang, kan du svare - men kort. Fortsetter han da å kontakte deg kan du jo enkelt avvise han om du ønsker det. Han vil begynne å lure når du ikke er tilgjengelig mer.

Det er slitsomt å være på datern, og man kan gjerne bli litt "desperat" uten å vite det selv. Det er greit å ha noen kjøreregler :)

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra poeng. Jeg er selv dame, og synes endel damer har en tendens til å være for åpne med en gang.

La han undre litt på deg ts.

Anonymous poster hash: 5ed4f...f1d

Enig med deg, menn liker å jobbe litt for det, da blir man interessant, bare ikke være hard to get - det kan være turn off. Man skal være oppnåelig, og ikke uoppnåelig, men ikke gi alt med en gang.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nesten like idiotisk som "kunden har alltid rett". Hvis man absolutt må spille spill, så ikke klag når dere ender opp med de andre som liker spill, også kalt playerne.

Anonymous poster hash: a81f9...c89

herlig fred, tror du misforstår. ER man for tilgjengelig mister de interessen, så enkelt er det. Handler ikke om spill og playere, det er sånn det er. Er du for på mister de interessen. Ut ifra hva du skriver så virker det som du føler deg truffet.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk!!!

Forresten. Bruk enten ett eller tre utropstegn.

Er det en grammatikkregel? :P (ja, jeg lurer faktisk oppriktig)

Anonymous poster hash: 05641...e5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig fred, tror du misforstår. ER man for tilgjengelig mister de interessen, så enkelt er det. Handler ikke om spill og playere, det er sånn det er. Er du for på mister de interessen. Ut ifra hva du skriver så virker det som du føler deg truffet.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

Du synser vilt. Det ER ikke så enkelt. Et slikt spill/oppførsel hjelper kun på en liten gruppe mannfolk.

Hvis du gjør deg utligjengelig og later som du ikke er interessert er det selvfølgelig spill.

Truffet? Neida, bare drittlei av damer som tror de forstår og kan snakke for alle oss menn.

Anonymous poster hash: a81f9...c89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synser vilt. Det ER ikke så enkelt. Et slikt spill/oppførsel hjelper kun på en liten gruppe mannfolk.

Hvis du gjør deg utligjengelig og later som du ikke er interessert er det selvfølgelig spill.

Truffet? Neida, bare drittlei av damer som tror de forstår og kan snakke for alle oss menn.

Anonymous poster hash: a81f9...c89

Igjen du misforstår det jeg skriver. Prøv å les en gang til du, det handler ikke om å være utilgjengelig og hard to get - det handler om å ikke vært FOR tilgjengelig! Man skal ikke være for på og gi for mye med en gang når det kommer til følelser og intimitet. Hadde du ville hatt en dame som sendte deg mld hele tiden, var for på, ringte flere ganger om dagen og helst vil være med deg hele tiden - at du føler hun sitter å venter på deg? Du får lese det jeg skriver en gang til. Man kan ikke gi alt med en gang, det skal bygges opp over tid, ellers daler interessen. Det gjelder fra begge hold.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synser vilt. Det ER ikke så enkelt. Et slikt spill/oppførsel hjelper kun på en liten gruppe mannfolk.

Hvis du gjør deg utligjengelig og later som du ikke er interessert er det selvfølgelig spill.

Truffet? Neida, bare drittlei av damer som tror de forstår og kan snakke for alle oss menn.

Anonymous poster hash: a81f9...c89

Forskjell på å være utilgjengelig og FOR tilgjengelig.

Anonymous poster hash: ca4f9...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...