Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et sett med 24 fra Derwent for å utvide det gamle tolversettet fra nittitallet. Trodde det var vanlige tegneblyanter men det var en god sammenblanding. Colorsoft, Studio, et par Metallic. I og for seg greit å få prøvd ut forskjellige, men jeg skulle egentlig bare hatt et større utvalg av farger. Noe det riktignok var men...Har ikke råd til å kjøpt noe mer med det første heller. Men hey kanskje det funker allikevel. Får jo prøvd ut frem til jeg får spart opp til nye. Kan bare glemme det 72 settene noen her kjøper, men skal man tegne frihånd er det ikke så farlig. Skjønner dog ønsket for flere valg når man skal fargelegge. Får bare bite meg i tunga så lenge. :fnise:

 

Har ikke kjøpt noen bøker ennå, bare skrevet ut og farget med barnetusjer og gamle Derwents. Den lokale hobbybutikken hadde lagt ut bilde på facebook av en hel reol de hadde satt på med fargelegginsutstyr. Vet ikke om jeg tør ta turen innom.

 

Så Norli hadde fått en bok med regnskogstema. :wow:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte meg et sett med 24 fra Derwent for å utvide det gamle tolversettet fra nittitallet. Trodde det var vanlige tegneblyanter men det var en god sammenblanding. Colorsoft, Studio, et par Metallic. I og for seg greit å få prøvd ut forskjellige, men jeg skulle egentlig bare hatt et større utvalg av farger. Noe det riktignok var men...Har ikke råd til å kjøpt noe mer med det første heller. Men hey kanskje det funker allikevel. Får jo prøvd ut frem til jeg får spart opp til nye. Kan bare glemme det 72 settene noen her kjøper, men skal man tegne frihånd er det ikke så farlig. Skjønner dog ønsket for flere valg når man skal fargelegge. Får bare bite meg i tunga så lenge. :fnise:

Har ikke kjøpt noen bøker ennå, bare skrevet ut og farget med barnetusjer og gamle Derwents. Den lokale hobbybutikken hadde lagt ut bilde på facebook av en hel reol de hadde satt på med fargelegginsutstyr. Vet ikke om jeg tør ta turen innom.

Så Norli hadde fått en bok med regnskogstema. :wow:

Du får Marco Reffine 72blyanter til 200lappen på ebay. :-) veldig bra kvalitet:-) Endret av LeaMichele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får Marco Reffine 72blyanter til 200lappen på ebay. :-) veldig bra kvalitet:-)

Kommer definitivt til å gå inn å sjekke. Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer definitivt til å gå inn å sjekke. Takk for tips.

Marco har også et sett med 48 til rundt 80 kr som mange på fargeleggingsgruppa på FB er fornøyd med. Eco tror jeg det heter. Bare som et tips hvis det er mer en pris du liker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marco har også et sett med 48 til rundt 80 kr som mange på fargeleggingsgruppa på FB er fornøyd med. Eco tror jeg det heter. Bare som et tips hvis det er mer en pris du liker :-)

Tar med meg all info jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "må" gjøre alle bilder ferdig før jeg får lov til å begynne på neste side  :fnise: Så om jeg går lei må jeg heller ta pause til jeg orker å fullføre tegningen.

 

Jeg så Lyra Groove Slim 36 på Ark senest i dag!

 

Åh, da skal jeg tråle arkbutikkene her jeg bor imorgen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har blitt lite fargelegging etter at jobbhverdagen begynte for fult (litt overgang å plutselig Være ferdig utdannet, gitt). Fikk to nye bøker i posten i dag og gleder meg sååå til å farge litt igjen!

QjY1cXY2.jpeg

OVplMjc2.jpeg

Endret av Safira
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Ååh, har abstinenser, altså! Er på ferie, har tatt med fargebøkene, men jobber med et tegneprosjekt, så inntil jeg blir ferdig med det, så ser det ut til at fargebøkene må vente. Sparer opp penger, så jeg kan kjøpe Tombow dual brush tusjer, de har et sett på 96 stk på amazon. http://www.amazon.com/gp/product/B00135HSI8?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=ATVPDKIKX0DER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærecider, sjekk Facebook og instagram til Tombow USA, de har giveaway når de når 10.000 likes begge steder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærecider, sjekk Facebook og instagram til Tombow USA, de har giveaway når de når 10.000 likes begge steder :D

Står det bare er for USA og Canada..? :-(

Anonymous poster hash: 02874...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes tjenester hvor du betaler for leie av en postboks og frakt fra USA til Norge. Da kan du få pakka sendt dit, og så sender de videre til Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Pærecider, sjekk Facebook og instagram til Tombow USA, de har giveaway når de når 10.000 likes begge steder :D

Oj, takk for tips. Har sjekka det ut. Fikk penger i gave nylig, så jeg er temmelig nær målet! Er fortsatt på ferie, har tatt med fargebøkene, men det er liksomså vanskelig å få gjort noe når det er folk og bikkjer rundt meg hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Skal ikke kjøpe flere fargebøker... skal ikke kjøpe flere fargebøker... skal ikke.."

"Oj, den var fin... og bare 149! Den må jeg ha!"

Ooops....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første siden i Animorphia, morsom bok!

eENGZUVs.jpeg

Sliter fortsatt med watercolour blyantene mine fra Derwent (som jeg mistenker at har fått seg en smell i posten, flere tupper datt ut selv før jeg spisset de). Har klaget, men det går så lang tid mellom hver gang de svarer på mailene. Litt demotiverende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...