Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg deler allerede bilder både her og på fargeleggingsgruppa på FB, så jeg var ikke akkurat anonym fra før av. Bryr meg ikke :)[/

Det er bra, var redd det var en glipp fra din side, og det hadde jo vært litt leit ;)

Anonymous poster hash: 2abfe...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen prøvd disse blyantene? De er ekstremt billige, og har stort utvalg av farger, så tenkte å kjøpe dem som suppleringsfarger. De blyantene jeg har er så begrenset i fargevalget. Og skal man kjøpe så store sett med kvalitetsblyanter vil det bli veldig dyrt. 

 

http://www.ebay.com/itm/72-Color-Oil-Base-Marco-Fine-Art-Drawing-Non-toxic-Pencils-Set-For-Artist-Sketch-/311331148490?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item487cc852ca

Jeg kjøpte disse jeg, for å prøve. Kostet uansett ikke all verden. Og de var ganske gode. Myke, og gir en del farge. Og det er mange ulike nyanser av hver farge, så en har litt å jobbe med. :) Et greit sett til en billig penge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne boken også. The one and only coloring book for travelling adults. Den er spiralheftet, så du kan legge/brette den flatt, og noe mindre enn de andre bøkene jeg har. Fine motiver og ok kvalitet. Gjett hva jeg skal gjøre på flyet? ;)

 

Den jeg kjøpte er utsolgt, men her er en som er med blyanter også. http://www.ebay.com/itm/The-One-and-Only-Colouring-Book-for-Travelling-Adults-Pack-Colouring-Pencils-/181737741135?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a5069db4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Kjøpte denne boken også. The one and only coloring book for travelling adults. Den er spiralheftet, så du kan legge/brette den flatt, og noe mindre enn de andre bøkene jeg har. Fine motiver og ok kvalitet. Gjett hva jeg skal gjøre på flyet? ;)

 

Den jeg kjøpte er utsolgt, men her er en som er med blyanter også. http://www.ebay.com/itm/The-One-and-Only-Colouring-Book-for-Travelling-Adults-Pack-Colouring-Pencils-/181737741135?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a5069db4f

Så smart med spiralhefte! Den så fin ut! Kos deg med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dere som kommer til å kjøpe denne? :) 



Anonymous poster hash: 9873a...894
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler allerede bilder både her og på fargeleggingsgruppa på FB, så jeg var ikke akkurat anonym fra før av. Bryr meg ikke :)

Hvilken fargeleggings gruppe?

Anonymous poster hash: fa30c...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som kommer til å kjøpe denne? :)

Anonymous poster hash: 9873a...894

Paint by numbers er ikke helt min greie. Jada, man trenger ikke følge numrene, men ser for meg at de ødelegger tegningene hvis de er lagt opp som jeg husker fra barndommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som kommer til å kjøpe denne? :)  Anonymous poster hash: 9873a...894

Den så veldig fin ut. Særlig hvis man ikke kan se hva motivet er før man har fargelagt en del :) takk for tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fargeleggings gruppe?

Anonymous poster hash: fa30c...009

Den heter Fargelegging for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg er ikke hysterisk på å holde meg anonym ;) jeg er meg og sånn er det! :)

 

Du er i hvert fall en veldig hyggelig og fin person, det fikk jeg lyst til å si - sånn at du vet det.  :5:

-------------------

 

Med fare for å gi noen presentasjonsangst prestasjonsangst, evt et "flinkpikesyndrom", :P  (neida, jeg bare tuller) legger jeg inn 3-dagers-fargeleggingen min som har gitt meg en begynnende senebetennelse i armen og megakrampe i fingrene.  

 

Jeg har forsøkt å herme etter dere som er så flinke til sånn skyggelegging, men....tja, det var i hvert fall frøktelig mye arbeid det her.  :)

 

CuWxlVW.jpg

 

Edit: Kom plutselig på at det heter prestasjonsangst.  :hoho:

Endret av Aldrisur
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fargeleggings gruppe?

Anonymous poster hash: fa30c...009

Det er flere grupper på facebook. Hvis du søker så kommer det opp ihvertfall tre stk som det er mye aktivitet i :-)

Anonymous poster hash: 02874...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dere som kommer til å kjøpe denne? :)

Anonymous poster hash: 9873a...894

Det er maaaange som har denne i gruppene på facebook. Sånn hvis du ville ha litt inspirasjon :-)

Anonymous poster hash: 02874...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er i hvert fall en veldig hyggelig og fin person, det fikk jeg lyst til å si - sånn at du vet det.  :5:

-------------------

 

Med fare for å gi noen presentasjonsangst, evt et "flinkpikesyndromet", :P  (neida, jeg bare tuller) legger jeg inn 3-dagers-fargeleggingen min som har gitt meg en begynnende senebetennelse i armen og megakrampe i fingrene.  

 

Jeg har forsøkt å herme etter dere som er så flinke til sånn skyggelegging, men....tja, det var i hvert fall frøktelig mye arbeid det her.  :)

 

*bilde*

Nydelig! Jeg synes det er så fint når man farger bakgrunnen også, men jeg gidder aldri å prøve selv (bortsett fra én jeg farget svart, og det ble dritstygt). Er tydeligvis verdt å gjre det!

 

*bilde*

Tror jeg elsker Derwent Watercolor

Ah, gleder meg nesten litt til å komme hjem fra ferie og prøve mitt sett! Vakre farger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Jeg synes det er så fint når man farger bakgrunnen også, men jeg gidder aldri å prøve selv (bortsett fra én jeg farget svart, og det ble dritstygt). Er tydeligvis verdt å gjre det!

 

Ah, gleder meg nesten litt til å komme hjem fra ferie og prøve mitt sett! Vakre farger!

 

Takk Safira.  :blomst: Ja, det er fint med fargelagt bakgrunn, men det krever sin arm.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit med ferie når jeg blir sittende til langt på natt med Skrik 😀

Har kopiert fra heftet jeg kjøpte for litt siden. På tynt printerark (skal kjøpe bedre tegneark å printe på ved første anledning!) Bruker en kombinasjon mellom Derwent Inktense og Derwent Tinted charcoal

post-36678-0-63800400-1435620374_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i hvert fall en veldig hyggelig og fin person, det fikk jeg lyst til å si - sånn at du vet det.  :5:

 

 

 

Tusen takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...